Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Okamura jde do voleb s tím, že vládu má řídit i odvolávat prezident

Tomio Okamura kandiduje do parlamentních voleb se svým hnutím Úsvit přímé demokracie s tím, že by výrazně posílil pravomoci prezidenta. "Vládu by měl jmenovat i řídit občany přímo volený a odvolatelný prezident," nabízí voličům senátor Okamura. Jiní politici přitom naopak uvažují o oslabení síly prezidenta kvůli jeho počínání ve vládní krizi.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P57e46t98r 92K78o38u76b21a 5689456276761

Nemůžu si pomoci se srovnáním - http://cs.wikipedia.org/wiki/Zlat%C3%BD_%C3%BAsvit_(politick%C3%A1_strana)

Už jen tím názvem....

0/0
9.9.2013 13:26

P86e55t14r 65K67o51u81b87a 5509526656921

Nejde mi vložit link, ale měl jsem na mysli stranu Zlatý úsvit (řecká pravicová strana - dejte do Googlu)

0/0
9.9.2013 13:29

J56a34r85o58s92l65a44v 27N51o73v15á27k 8153680876295

Výtky jsou skutečně mimo mísu (okamura není bezdětný - má syna) Okamura už přes deset let působí v politice včetně té komunální kdy spolupracoval a dodnes  se starosty a primátory z celé ČR. 

A k přímé demorkacii - ono to není tak že k ní musí volič dozrát ale naopak - přímá demokracie je právě ten systém, který voliče začne nutit k odpovědnosti a donutí ho skutečně dozrát. V čem byli ˇVýcaří před několika sty lety zraklejší než my? 

Je o to že když si lidé vládnou sami tak je to nutí zcela vážně problémy diskutovat a chovatse odpovědněněji - než když za ně vládnou "elity" bez odpovědnosti voličům . Pak zbývá jen rezignace a naštvanost. 

jedině změna systému k větší odpovědnosti všech změní nejen poltickou kulturu politiků ale také přístup nás občanů

A k tomu prezidentovi - okamura rozhodně není fanda zemana  - spíš naopak - jedna věc je že prezidentský systém zruší poltické krize a handly při sestavování vlád a k tomu říkáme i B - tedy že i prezident musí být někomu odpovědný kontrolovatelný - tj. pralament mu určije mantinemly pomocí zákonů a občané mají pak hlavní slovo díky tomu že mohou prezidenta odvolat.

+2/−1
28.8.2013 11:02

P90e78t30r 28K74o23u91b61a 5159546166481

Poslouchá se to hezky, ale to bychom nemohli být Češi. Švýcaři ten svůj systém mají už přes sto let a dnes už je to X tá generace co v tom vyrůstá. Opravdu si nedokážu představit, že prezidentský systém v ČR bude takový jaký je ve Švýcarsku. Nepamatujete si na 40 let vlády jedné strany....to je skoro stejné jako prezidentský systém....taky odpadají politické krize, protože vládne pouze jedna strana/1 prezident.

0/0
9.9.2013 13:35

P52e78t59r 63K89o73u17b29a 5449206756501

Pro ty, kteří mně budou chytat za slovo. Vím, ve Švýcarsku nemají prezidentský systém, ale přímou demokracii, takže slovo "prezidentský" ve svém komentáři nahrazuji "přímou demokracií.

0/0
9.9.2013 13:37

R92a53d70o69s49l45a76v 48B60o12d66ř31i77c51h 2106931297412

Prosím všechny, kdo jsou proti Okamurovi (nelíbí se jim co by rád změnil), tak ať napíší, kdo je podle nich lepší. Hned bude trochu jasněji s kým máme tu čest :-)

BTW, podkud se Vám nelíbí názory Okamury, vyzvedněte prosím názory někoho lepšího - více volitelného.

Osobně už nechápu slovo populista. To je ten, kdo chce napravit to zlé, co nás trápí? Myslel jsem, že populista je ten, kdo proklamuje názory, které ho vynesou ke korytu a pak na všechny voliče se.., čili jedná se o všechny dosavadní vládní strany...

+8/−1
27.8.2013 19:33

D52a54v23i65d 66M87a82c40k20ů 8850339770521

Populismus - jedná se o způsob, jak získat stoupence bez věcného programu na základě reagování na aktuální společenskou poptávku, ale jen slovně, sliby zlepšení ve prospěch posluchačů nebo čtenářů - potenciálních stoupenců, např. voličů, bez ohledu na skutečné možnosti jejich splnění a bez ohledu na vedlejší a dlouhodobé následky, které jsou zamlčeny, často úmyslně. V praxi se jedná o (zpravidla tolerovaný) druh omylu anebo podvodu, často vydávaného právě za omyl. Typickým příkladem jsou nesplnitelné sliby kandidátů ve volbách, zkratkovité radikální návrhy extremistů, ale i zastírání hrozeb a podobně. Tohle vše Okamura bohatě naplňuje Radku...Rv

+5/−2
27.8.2013 20:37

M50i84l76a57n 15S73l56a84v65í93k 5135804308104

Také myslím,že všechny dosavadní parlamentní jsou si v tomto rovny.:-)[>-]

0/0
27.8.2013 20:49

R17a63d94o53s75l75a89v 95B20o82d15ř70i39c59h 2636211977942

Díky za výklad :-) Populista je (a asi musí být) každý politik. Okamura není ideál a ne všechno se mě na něm líbí. Problém je v tom, že všichni ostatní politici (pardon většina), kteří už tu možnost měli, tak dokázali situaci jen zhoršit. Ačkoliv jsou méně "populističtí", přesto jsou pořád horší volbou.

Mě vadí to, že jsme znovu schopni volit profesionální zloděje a podvodníky (ačkoliv dobře se vyjadřující, se škrobenou tváří, korektní, na povrchu nepopulističtí :-). Na druhou stranu, kdokoliv jiný, kdo vybočuje z řady (a automaticky je cejchován na 100% populistu), je označován hned za zaručeně horší volbu. Připomíná mi to hloupého Honzu stále se pálící o stejnou pec (politiky)...

+3/0
27.8.2013 21:53

T19o26m89á72š 72F77i53u19r62á47š49e72k 9913648592

Význam slova populismus se opírá hlavně o to, že slibuje daným lidem - daným následovníkům něco, co sám nikdy nemůže splnit, něco co nemá reálně podloženo a něco co je téměř nemožné - nebo je možné, ale pouze v utopické společnosti (vzpomínaje na román Orwella 1984). V tomhle Vám však musím oponovat - výše jsem Vám vypsal definici populismu, bohužel, Okamura nesplňuje minimálně dva z těchto tří bodů. Dovolte mi to přiblížit: 

První bod: Populismus - slibuje se lidem něco, co se ve své podstatě nedá ani splnit. Nesmysl. Tohle se vskutku splnit dá, sliby které dává Tomio Okamura jsou splnitelné, už kvůli tomu, že to takhle funguje v mnoha vyspělých zemí světa - sám dokonce udává příklady, například země Švýcarsko a podobně. Takže, první bod v kterém s Vámi nesouhlasím. 

Bod druhý: Populismus - Něco co se vlastně nedá splnit, co vlastně není uskutečněné. Další nesmysl - tohle uskutečnitelné je, proč? Protože Tomio sám předával REÁLNÉ a REALIZOVATELNÉ plány na zlepšení zdejší tuzemské ekonomiky, bohužel, většina jej s tím zavrhuje, protože prostě lidi mají strach přijat něco nového, a jelikož politici (špinavější voda) vycítila onen daný strach, tak si můžeme být jisti že na Hnutí Úsvit Přímé demokracie bude kidáno hodně ale opravdu hodně hnoje ze všech stran - protože změna politického systému z parlamentní demokracie na přímou demokracii by byla vskutku hrozivá pro 90% naší korupcí prolezlé poslanecké sněmovny. Nuže, Tomio má tedy plány, jak realizovat to co sám říká - tudíž se tím popírá i druhý bod, téměř stavební pilíř populismu - takže opět mimo. Třetí bod: Dané sliby Tomia Okamury nejsou až tak úplně populistické ... proč? Prootože jak jsem již napsal výše, tohle není utopická představa funkčnosti české politiky, poněvadž celkem reálné zřízení systému které funguje v mnoha vyspělých zemí (jmenoval jsem výše). Takže zda-se že ani třetí bod není  tak úplně mimo, než jsme si na začátku i já myslel...

+3/0
27.8.2013 23:07

T34o86m86á44š 19F43i80u42r66á79š15e27k 9543208442

Jo a poslední věc kterou bych rád dodal. Souhlasím s komentářem podemnou - který praví následovně: Každý politik je tak trochu populista, nemluvě o politicích, kteří jsou tam z jiných stran - nemluvě o Babiši, Nebo když si vzpomeneme co sliboval Nečas apod. Ale to je úplně v pořádku, že? Je úplně v pořádku, že ostatní mohou být populisté, kteří to vlastně ani nemají podloženo ničím - když si přečteme všechny jejich dosavadní sliby a pohledáme nebo poptáme se nan ějkaé plány na realizaci - jaksi není, čím to asi bude? Ale nikdo si doposud nestěžoval na skutečné populisty... pouze na Tomia protože má silnou podporu, takže příště prosím - až budete hledat populisty, opravdu, nehledejte u Tomia, protože tam moc nenajdete... hledejte na správných místech. S pozdravem a přáním krásných dlouchých dnů, Tomáš.

+2/0
27.8.2013 23:10

J85a70r83o85s90l56a37v 39N19o85v89á37k 8363260136555

Větší blbost jsem nečetl. jakou poptávku? 

1) Přímou demorkacii jsme začali propagovat už vloni a to v čase kdy většina politiků to označila za magořinu. 

2) prezidentský systém je dnes díky Zemanovi naopak absolutně nepopulární - jen blb z toho vyvodí že jsme populisté

3) Jediné skutečné a věcné řešení prermanentních politických krizí je prezidentský systém (tam kde je vlády nepadasjí)

a řešením neodpovědnosti politiků, korupce atd je opět jen systémová změna - tj zvýšení odpovědnosti politiků - tedy zavedené prvků přímé demokracie - opět nic nového - vyzkoušeno po celé planetě.

Přímá demorkacie má přitom skutečně zásadní vedlejší a zamlčované následky - snížené korupční prostředí, vyšší efektivitu státu, vyšší odpovědnost a angažovanost politiků i občanů - to vše je doložitelné na příkladech z USA, Švýcarska, Lichtenštejnska ale třeba i Jižní Koreje a dalších zemí.  To to co Okamura hochu skutečně bohatě naplňuje

+1/0
28.8.2013 11:16

R33a80d82o52s25l54a76v 26K62l52a46u83d55a 5274668184322

Pro Ševčíka... jen primitiv dává mínusy pod příspěvky které s ním nesouhlasí. Rv

+2/−4
27.8.2013 17:48

L91u62k62e 81V45o36j29t24ě10c95h 7163815260777

KDO HODNOTIL PŘÍSPĚVEK

Kladné hodnocení

Záporné hodnocení

Antonín Ševčik 76331

;-D;-D;-D;-D

+2/0
27.8.2013 18:08

M85i42c97h31a74l 39P65o67n69o18c40n49ý 2164115201

Minus vyjadruje nesouhlas s prispevkem. Na co ten prispevek reaguje je bezpredmetne ...

0/0
27.8.2013 20:36

M71i11l63a97n 74S73l44a67v29í14k 5665824558194

Hmm?Tupan je dává těm které s ním souhlasí............:-)[>-]

0/0
27.8.2013 20:50

J71i60ř48i 75F20o47j62t 6802861110506

I Věci Veřejné toho naslibovali co všechno chtějí udělat.No aby  to nebyl: skutek utek.

+1/−4
27.8.2013 17:28

T62o82m32á22š 75F43i25u56r22á46š96e41k 9173818192

Věci veřejné také toho ale do jisté míry dost splnili - podíváme-li se na jejich aktivity v poslanecké sněmovně za celou dobu, tak jediné, co je opravdu ale opravdu zdržovalo v práci byly aféry které byly narafičeny na Bártu, protože začínal být pro mnoho politiků dost nebezpečný. (Například když vešel na ministerstvo dopravy a jaksi pozastavil více jak půl milionů měsíčně které utíkali neznámo kam (čtěte jako Kalouskovi a ODS mafii do kapsy).. a další věci, které pozastavil.) Myslím si, že Věci Veřejné v zásadě splnili své sliby, když si počteme, jak prosazovali přímou demokracii a ejhle - prosadili přímou volbu prezidenta, či jak prosadili rozšíření pravomocí NKÚ, no, zkrátka - je toho opravdu hodně, to bych tady jmenoval do rána (jéé, už je ráno. :-D ) . Jen chci říci, že Véčkaři nebyly tak úplně neschopní, jak o nich většina lidí tvrdí... měli i své plus, bohužel to celé bylo zmanipulováno a otázkou je, čemu teď věřit.

+2/0
28.8.2013 0:16

J66o38s41e48f 28Z30e92t16í30k 1429308118538

Já věřím,že ANO i Okamůrův PRD nsbírají dostatek hlasů,ale já to nebudu,co jim přizpěje!Zatím není na obzoru nikdo,kdo by to hospodářství zvládal jak strašný,strašný kalousek!;-)

+2/−7
27.8.2013 17:26

V30ě32n70c60e11s25l51a60v68a 34Š13i56m53k45o58v77á 8649773394

Nejen hospodářství je třeba zvládat, ale i český jazyk je moc důležitý Zetíku, když už někam lidé píší, aby si nedělali osudu to je dost důležité myslím.Rv!!!!!!

+6/−1
27.8.2013 17:43

A81n16t23o62n66í18n 43Š41e50v12č21i32k 7226923853611

Jestli  PSM Moravané nevyužijí tuto seriózní nabídku tak je s námi amen.

Češi našu Moravskou zem jen likvidují a ignorují.

Ždímou z nás co se dá ... ;-O

Video: http://www.youtube.com/watch?v=UmIQ8MqcMo8&list=FLZdP1zYYhkkt-wRow8bJV_g&index=26 ?

Zemské Zřízení je třeba zavést a budeme si rovni Moravané i Češi.X

Konec centralistické a nenáviděné Prahy.Rv Návrat k hodnotám po roce 1918. R^

+3/−6
27.8.2013 16:52

R44a81d88o55s23l84a63v 80K87l13a69u52d38a 5384908324482

To si dělejte co chcete. A pokud možno k nám už necpěte politiky. To co přitáhlo z Moravy, to je doopravdy ostuda. Bez Topolánka, Paroubka, Nečase, Sobotky, Zaorálka, Haška, aj. nám bude vážně daleko lépe:-)

+2/−3
27.8.2013 16:57

A94n39t67o65n61í26n 68Š73e49v49č45i21k 7206703903111

To nejsou Moravané,ale zrádci Moravského národa a zaprodanci Pražských politických stran kde mají ústředí.

Ač se narodili na Moravě na svou rodnou zem KAŠLOU a jde jim o své osobní ambice.

Stejně jako TY jsme na ně naštvaný ... ;-O

+2/−2
27.8.2013 17:00

R75a87d18o64s54l55a10v 27K20l91a23u79d15a 5504278624252

Nějak v tom ztrácím tu Prahu. Tak okrádá vás doopravdy Praha a Češi, nebo politici, kteří hrabou pro sebe? V tom druhém případě je totiž úplně jedno kde sídlí zloděj.

+4/−1
27.8.2013 17:05

A91n54t36o33n45í74n 17Š48e16v76č72i52k 7196963113921

Praha je centralistické město kde se rozhoduje o všem o nás bez nás.

Všechny instituce od záchodků až po prezidenta mají zde ústředí.

Češi žijící mimo Prahu a zvláště my Moravané na tom tratíme nejvíce.

Je třeba rozbít tento nenáviděný centralistický systém a zavést Zemské Zřízení.R^

Zrušit nesmyslných 14 krajů i Senát. Rv

  Pak už  si Moravané a Češi budou vládnout sami a nebudou na sebe vzájemně nadávat.

+1/−5
27.8.2013 17:12

R63a29d72o45s76l47a76v 29K74l51a81u21d28a 5564858334532

Ale já nemám nic proti. Především je mi to naprosto jedno. Jen ale bude muset dojít k celkovému rozdělení. Dokud cokoliv bude řízeno z Prahy, pak bude na Moravě vždycky důvod na prahu nadávat.

+2/−2
27.8.2013 17:15

A66n82t46o55n35í67n 48Š12e87v80č12i90k 7306183983581

Já netoužím po samostatnosti Moravy. 

Chci jen aby se Moravě vrátili práva které jí Komunista v roce 1919 sebral a zavedl nesmyslné kraje a zavedl centralistický systém,který po roce 1989  tento zločin nebyl napraven. 8-o

Pokud,ale nebude s Čechy rozumná domluva a budou nadále IGNOROVAT Moravské spravedlivé nároky.

Nezbude nic než se rozdělit. 8-o

Nevím jak moc sleduješ dění na Moravě,ale říci někomu tu Čížku znamená jako urážka a opovržení.

To k národní harmonii moc neprospívá a že to slovo poslouchám denně. Lidi nejsou blbí a vidí co nám Čížci z Prahy udělali a dělají.:-/

+1/−3
27.8.2013 17:26

R59a42d14o50s25l47a71v 78K83l51a34u56d60a 5614818324162

Vzhledem k tomu, že táta pocházel z Vsetína, jeho táta z Hluku.... a pochopitelně tam mám příbuzné, tak sleduji dění, i tam cestuji. A místním nevadí "Čížci", ale tamní okrádači. A že jich tam je. No a pak jsou někteří, kteří se nemůžou dostat ke korytu, tak hrajou na nacionální strunu.   Klidně budu blbej Pražák. To aspoň zní jako nadávka. Ale Čížek? Fakt nevím co si pod tím představit.

+2/−2
27.8.2013 17:47

E69d72u51a75r35d 24B26l83a64z74e55k 1563210755915

o nás bez nás dávno neplatí!!!;-O Copak je málo poslanců v PS z moravy, zejména Brna, Olomouce a Ostravy?!;-€ Troubo zaslepenej...;-O

+1/−2
27.8.2013 17:17

A31n78t23o16n70í84n 81Š86e97v94č31i78k 7166853303641

Eduarde: Už jsem o tom tu psal ... Ale pro tebe znova.

 

Pokud se dostaneš do sněmovny a začneš žít v Praze rychle chytneš móresy Pražáků.

Ano je to o morálce,která vysokým postem klesá.

Stane se s tebe rychle Čížek ... 

Opovrhuji všemi politiky z Moravy co na svou zem rychle zapomenou.Rv Proto jsem rád, že T.Okamura o sobě říká,že je Moravan a hlásí se k ní.  Mluvil jsem s ním osobně a věřím,že On bude jiný.  Tomio má můj HLAS. R^

+3/−3
27.8.2013 17:32

R74a41d28o78s42l72a43v 43K57l49a74u68d90a 5604138914292

Onderka je taky Čížek? ;-D  Okamura o sobě prohlašuje lecos. Hlavně to, co by se mu mohlo hodit u voleb.

+1/−2
27.8.2013 17:50

R55a42d54o90s95l50a28v 70K76l30a96u28d38a 5954288884422

Jo, a víš co je zajímavé? Že ten Moravan Okamura bydlí v Praze, podniká v Praze a turisty tahá také do Prahy. A co z toho má Morava? Leda prd:-P

+2/−2
27.8.2013 17:56

E37d77u78a12r57d 87B30l73a40z11e93k 1313820165745

nepiš laskavě za mě co já(!!!) bych chytnul za moresy! ;-€ Okamura je Moravan asi jako Větnamec Čech...;-D A já s ním chtěl prohodit slovo na jízdě králů ve Vlčnově a nereagoval na můj hlasitý pozdrav ani dotaz a přehlížel namyšleně i ostatní lidi, co na jeho přítomnost reagovali, jako páv a jen se ksichtil mile až do kamery TV Prima...;-O  Prostě si jen další karierista co si přišel přihřát polívky jak je lidovej a "Moravák"...;-€Rv

0/0
27.8.2013 20:54

D75a45v61i94d 34M24a55c69k50ů 8580459540151

"My Moravané" a k tomu ještě zemské zřízení? 8-o Rv

0/0
27.8.2013 17:50

E47d38u60a42r40d 23B80l11a43z41e34k 1683230885115

Komu nám(!!!) bude líp??? Piště jen za sebe!!!;-€ Vy "MY"...;-D Vám je nyní hůř a bylo by vám líp???8-o ...

+1/−2
27.8.2013 17:16

E44d64u12a54r60d 66B42l71a14z42e71k 1863290435575

Vy jste ale lokální nacionalista...;-€ A jakou naši??? Vy si přivlastnujete nějaké území ČR???8-o;-O Já su z Moravy (vy by jste jist ěnapsal nacionálněji: Moravák...) , ale takovou záště necítím!:-) Nemám ani dojem, že by mě někdo ždímal!:-P Tedy piště laskavě jen za sebe!;-€ Vy "našu"...;-D

+1/−2
27.8.2013 17:15

A51n49t90o23n97í69n 80Š49e81v71č42i50k 7766473153321

Vidím že víš o tom jak je to s Moravou naprosto kulové chlape. Rv

Český státní nacionalismus podporovaný medii i politiky vymývá  palicu svými lži a padá na  úrodnou zem. !!

+1/−1
27.8.2013 17:37

M93a20r15t47i14n 83P86l72a75t34i27l 9691533921478

Evidentně je potřeba postavit u Pelhřimova celnici a Moravu vrátit do podrůčí Maďarska ;-).

+3/−2
27.8.2013 17:19

A53n90t91o42n55í25n 29Š30e79v62č91i69k 7136823293371

Když Češi vrátí  co ukradli jako Dačicko, Svitavy, Moravskou Třebovou , ATD.

Tak je tu jistě prostor pro vyjednávání. ?.

+2/−3
27.8.2013 17:40

D48a19v31i66d 48M24a58c69k78ů 8730669940371

Tondo, zdá se, že máte na stole lahev metylakoholu...

+2/−1
27.8.2013 17:51

M26i86c12h38a80l 50P18o31n31o85c11n24ý 2574225771

Moravia can bit my glorious Czech a$$ ...

0/0
27.8.2013 20:51

M10i11l67a44n 36S24l95a13v14í78k 5875824218274

Vy jste uplnej blb.Body-nebody.:-)[>-]

0/0
27.8.2013 20:58

E74d59u87a12r42d 76B33l21a28z94e60k 1963510475935

Okamura ale i Sobotka by zase(!!!) měnil ústavu(!!!!!)???8-o Co je to ústava(!!!!!) že, cár papíru?...;-€ Zahrávat si s tak vážnou listinou základních práv a svobod může jen cynik nebo arogantní mocichtivý diktárot!;-O

+2/−3
27.8.2013 16:10

E72d53u70a24r57d 11B44l47a51z98e33k 1223180235545

včatně soukromého(!!!!!) zdravotnictví a opravdového zdrav. pojištění a ne jen "pojištění" jak v CR od znárodnění komunisty dodnes...;-€

0/−2
27.8.2013 16:13

L68u32k42e 71V42o82j67t47ě33c10h 7583155490707

Üstava a Listina jsou dvě trochu jiné věci. Chtějí sahat do ústavního zákona č.1/1993 a ne do č.2/1993 (to je Listina)

0/−1
27.8.2013 16:17

E92d88u30a32r58d 43B63l40a81z76e78k 1323600645895

Děkuji za upřesnění.:-) Přesto si myslím, že každý zásah do ústavy zejména ten o jaký způsob vládnutí(!!!) se bude jednat, je vážný zásah, mohoucí i výrazně omezit má volební práva!! Já například nechci, aby navrhoval i(!!!) schvaloval užší vedení státu- vládu, jedinec...;-€, ale právě širší skupin aobyvatel a to, jak je to nyní, lidem zvolení zástupci lidu - poslanci! ;-O A aby dál zůstal poslanec nezávislý a jen tak snadno neodvolatelný(!!!) ani stranou za(!!!) kterou kandidoval, zejména jen pro jiný názor!!!Rv Je to velice snadno zneužitelné k nátlaku a ovlivnování politických sil, dle voleb!

0/−3
27.8.2013 17:12

R34o63m78a52n 95N61o88v63á67č78e56k 6495532214185

Tomio, můžu Vás ujistit, že pokud bude kandidovat Klaus a jeho nohsledi Tlustý, Bém a Šťastný, tak nebudete nejnevolitelnější stranou. Kam až to dotáhnete se nechám překvapit.

+4/−3
27.8.2013 15:58

L17u40k51e 58V31o76j73t77ě53c82h 7723905530197

http://zpravy.idnes.cz/svycari-v-referendu-odmitli-o-dva-tydny-delsi-dovolenou-p2j-/zahranicni.aspx?c=A120311_154240_zahranicni_jan

Takhle vypadá přímá demokracie R^

+2/−1
27.8.2013 15:57
Foto

H20a77n92a 43M82u54s56i62l53o60v16a 9345194721818

;-D;-D;-Dumite si predstavit, ze by Cesi v referendu (nebo jakkoliv jinak) odmitli delsi dovolenou? Nebo nejake jine hmotne/nehmotne pozitky? Ja teda ne.

+5/−2
27.8.2013 15:59

V15l31a55d33i50m35í30r 11M83o89r21a79v79e15c 3618510513773

Víte, to je mimo jiné o tom, jak to předkladatelé a oponenti umí lidem vysvětlit. Třaba Kalousek neuměl lidem vysvětlit ani to, proč jsou restituce takové, jaké jsou, dokonce ani principálně to, že nějaké vyrovnání s církvemi je prostě nutné. To není chyba lidí, to je zásadní selhání politiků.

+4/−2
27.8.2013 16:02





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.