- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ministr nařídí splnit příkaz za každou cenu. Pokud není materiál na vozovku, která je neschopna provozu, seženou se dobrovolníci a udělají most (viz reklama ČP) Pokud se dobrovolníci nenajdou, naženou se pracovníci ŘSD. Nezapomeňte úkol splnit za každou cenu
Já zažil něco podobného předevčírem na čtyřproudu I/48 okolo Nového Jičína ve směru FM -> Hranice: pravý pruh uzavřený a odfrézovaný v délce asi 5 km, na začítku tohoto úseku bylo omezení na 30 km/h, kousek za tím cedule "technologická pauza" (nevím, jakou technologickou pauzu může frézování + pokládka nového povrchu vyžadovat).
Na celé délce nebylo jediného člověka či stroje, kvůli nimž by bylo nutné jet po čisté+suché+přehledné silnici třicítkou.
Taky že jsme tam všichni jeli sedmdesátkou...
Tak tam to frézovali někdy mezi 15-17.8. Mezitím musí sehnat asfaltovou směs za co nejmenší cenu. Až budou příznivé ceny, položí koberec. Jelikož kvůli Sýrii se zvedá cena ropy, tak se načekáme .
Pro ty, kteří vědí, že se v současné době opravuje D1 a že se jela VC a přesto se navečer vydali z Brna směr Praha, nemám slova, jsou to hlupáci, kdo chce kam, pomožme mu tam . . .ti ostatní ? Je doba internetu, ten kdo úplně nespěchal, dojedu k nejbližšímu sjezdu, zapíchnu to, dám si někde něco dobrýho k jídlu ( i to pivko :-) ), kafíčko a až je to průjezdný jedu, kdo spěchal, nemá internet, nemůže zavolat známým, tak těm nelze než říci, už je to za Vámi netřeba se k tomu vracet
Nemluvě o tom. že k D1 existují paralelní (byť ne přímé) trasy například přes Svitavy, Havlíčkův Brod, Tábor apod. Kde se jezdívá bez kolony, akorát že se to tam nedá valit 140 km/h
Zpusob jakym se opravuje D1 a stavi ceske dalnice je cesky zazrak. Nevim kde jinde na svete se najde neco tak spatne zorganizovane, rizene a provadene. Dokonce I Jizni Africe vedi jak rychle, efektivne a dobre opravit stovky km dalnic.
Když se něco na vytížených dálnicích opravuje, bývají kolony. S tím nikdo nic nenadělá. Kolony 15 - 25 km jsem za poslední dva měsíce kvůli opravám stál několikrát i mimo ČR. Např. jen na A4, od Jena po Hermsdorferkreuz - opravovali povrch v souběžných kolektorech (taky se nepracovalo najednou po celé délce uzavírky), A4 u Dresden - na tříproudé dálnici opravovali povrch jednoho pruhu v délce ca. 30 m .
A pokud se přidá ještě odjezd účastníků GP Brno není to o tom zda ale kdy a kolik "xxnáct" km.
Stačilo by operativně vyhlásit objížďku pro kamiony. Nic moc velkého, prostě jen postavit jednoho policajta před poslední volný sjezd, tam hodit na směr rovně značku zákaz 12t a objižďka. A rázem by ta fronta byla poloviční.Při zipování do jednoho pruhu to vůz dlouhý 20 metrů příšerně zdržuje.
Zbytečná uzávěra je jedna věc, demence a neschopnost některých řidičů umět se ze dvou pruhů zařadit do jednoho pomocí "zipu" je věc druhá.
Pravda. Ovšem ze dvou zcela plných pruhé prostě jeden neuděláte.
Žák holt zahájil předvolební kampaň. On moc exprt nebude, někde se tuhle rozplýval, jak je D1 špatně trasovaná, a nějak mu uniklo, že to není vina komačů, ale ještě 1. republiky. V každém případě by si měl tenhle bakalář (nezaměňovat s pivem) pospíšit, pokud chce odvolávat Čermáka, který začínal jako podržtažka Bárty, aby to do října stihl
Tak já nevím, jakého experta byste tam rád viděl, ale on kromě toho, že vystudoval elektriku, nikdy nic jiného než dopravu nedělal. A mně se líbí, co dělá, i to, co říká. Rozhodně neříká blbosti. A tu předvolební kampaň by musel zahájit už vymetením Žaludy.
hlavne ze je strasna krize a nouze o stavebni zakazky. Pritom by stacilo jednoduse do vyberoveho rizeni zadat:
1) z vyberoveho rizeni bude vyloucena nejdrazsi a nejlevnejsi cenova nabidka (a vsechny ostatni pohybujici se v rozmezi 5 procent techto hranic)
2) hodnoticim kriteriem neni pouze cena ale i termin zhotoveni a to v pomeru 1:1, cili ten kdo nabidne dvojnasobnou cenu ale polovicni termin ma stejnou sanci jak ten z cenou a terminem.
2) za kazdy den prodleni bude zhotoviteli uctovano procento ceny
3) za kazdy den predcasneho dokonceni bude zhotoviteli pricteno procento ceny
4) neexistuje moznost vicepraci, kdo chce delat, at dela, neverim tomu ze kazda stavebni firma ve svych cenovych kalkulacich s vicepracemi vicemene pocita. 5) prace o vikendech a v noci je naprosta samozrejmost. Bohuzel v nasem kretenstate je tohle utopie, mozna scifi.
a myslite, ze za techto podminek bude nekdo ztracet cas soutezemi? Je to asi stejne dobre jako "prvni cenu vyhraje treti volajici v poradi".
nas kretenstat symbolisuje i to, ze nekdo jako vy navrhuje takovato strasliva reseni.
Otazka, ucastnil jste se nekdy vyberoveho rizeni s podobnym zadanim? Jako zadavatel nebo dodavatel? asi tezko ...
Se spatnymi vyberovymi rizenimi JE treba neco delat. Ale ne to, co navrhujete vy
"Podle našich informací byla porucha na silničním povrchu". Probůh, jak se může povrch může porouchat. Ten češtin paní pisatelko, ten češtin. Co vy na to soudruhu šéfredaktore. Budete už konečně tyhle pisálky vyhazovat, nebo je poučovat jaký je rozdíl mezi poruchou a poškozením
za tuto "organizaci" dopravy by v roce 1942 byl 2 roky--- Buchenwald a v roce 1952--- 4 roky Jáchymov. -- Současné podniky, které, bohužel, získaly zakázku, si dělají z ministerstva- zcela nevázanou jundu a srandu, u nás - nepotrestatelnou