Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Se Sněmovnou se rozpustil i sen homosexuálů. Boj za osvojení nevzdávají

Splnění snu českých gayů a leseb osvojit dítě svého registrovaného partnera či partnerky se opět oddaluje. Rozpuštěním Sněmovny přišly vniveč dva poslanecké návrhy, které to měly umožnit. Sdružení Proud, jež jeden z materiálů vypracovalo, se ale nevzdává. Z osvojení chce učinit předvolební téma.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A25l69e32x94a73n73d62e27r 92W18i79n87t57e94r 9989104663451

homosexsualove jsou nice people, ale problem s nimi je ze jsou vice nestali ve svych vzdazich nez bisexualove. Pak se naskyta otazka, kde jsou prava deti?

+1/−1
22.8.2013 22:44
Foto

P84a23v23e30l 50P96e51c25h 9238561696487

Rozvodovost registrovaného partnerství je nižší než manželství, aspoň co se prvních sedmi let týká.

+2/0
23.8.2013 10:29

M46i51c82h16a80e10l62a 78B56í36n80o57v59á 3584428308169

Mně stačí se podívat na různý pochody homosexuálů jak jsou někteří oblečení jakoby vyšli ze sadomaso salónů a hned mě přejde chuť souhlasit s adopcí.Navíc chudák chlapeček (protože gayové vždycky chtějí adoptovat chlapečky) jak bude dětem vysvětlovat že má dva tatínky?A děti dovedou být zlí....a jejich rodiče...

+2/−3
22.8.2013 16:50
Foto

P27a15v12e65l 27P13e98c56h 9748341346367

Pokud si opravdu myslíte, že jakýkoliv průvod a hlavně jeho mediální zobrazení je obrazem skutečnosti, pak se asi nemáme o čem bavit.

Jinak děti jsou velice chápavé, takže dva tatínky pochopí. A spolužákům jsou rodiče ukradení. Ti dovedou být zlí, pokud mu nekoupíte nejnovější mobil, ale kdo se o něj stará nemají tušení.

+2/0
23.8.2013 10:23

B20e43d85ř36i78c35h 78T48o72t28h 4188859537927

ale mají...

0/0
23.8.2013 12:36

P64a16v94e24l 48O40d34r21a23z10i93l 6234219247710

Mně teda rodiče spolužáků nikdy nezajímali, natož jejich pohlavní život.

0/0
23.8.2013 13:46

B71e94d72ř83i53c77h 86T18o39t50h 4718879367517

lidi jsou zlí, a pokud rodiče budou jiní....tak jim to někteří osladí

0/0
23.8.2013 14:09

J21i19r86k27a 85K78o86r42y74t39a21r 2243952716238

Mně se stačí podívat na jakýkoliv karneval a vidím, že kolik lidí, tolik různých kostýmů :-P nemá to co dělat s podstatou Gay Pride, Prague Pride nevyjímaje. Rozhodně tito "kožeňáci" nechodí takto do práce či běžně doma... byla byste překvapená kolik z nich je kravaťáků / manažerů. Opět - tohle nemá co dělat s adopcí - a znova - teď se řeší adopce dětí, které již fakticky s partnery žijí a tvoří opravdové rodiny. Děti nechci a kdyby jednou ano, tak to rozhodně nemusí být kluk, nesnažte se sem účelově tahat pedofilii.

+2/0
23.8.2013 10:36

P41a16v51e34l 70O84d20r77a44z80i14l 6374639837140

No, mně se stačí podívat na váš příspěvek a... nic mě nepřekvapuje.

Mimochodem ,kde jste příšla na to, že gayové chtějí vždy adoptovat chapečky?8-o

+1/0
23.8.2013 13:46
Foto

K60a23r47e42l 35P66l29a83c10h10ý 6756106804409

Nez tep.lousum, tak raději detsku domov.

+1/−5
22.8.2013 16:27

A76l12e52x26a32n29d72e37r 17W31i24n57t35e81r 9659714403541

blbost, pan asi nezna homosexualy a take zadneho z decaku.

0/0
22.8.2013 22:47

J16o17s20e37f 24T95r94n22k60a 1741738314270

Vzhledem k tomu kolik heterosexuálních párů se rozvádí, kolik rodičů žije singl apod. , bych kdovíjak neargumentoval tím že heteropár je automaticky zárukou kvalitní výchovy potomka. Dneska je úspěchem jakýkoliv funkční pár kde se mají lidi rádi a starají se o děti ...

+11/0
22.8.2013 13:53

B68e86d58ř71i53c96h 15T48o36t78h 4778569747117

souhlas, ale to riziko rozchodu je u obou typů párů...

+1/0
22.8.2013 14:08

J80o59s21e73f 72T84r79n14k67a 1791128384300

o tom žádná, tak proč to ještě víc hrotit? mě přijde že většině lidí co se tu zaklíná především dětmi, jde hlavně o to, že s tím mají problém sami.že je to proti jejich představám a názorům, že to především popuzuje jejich ´"cítění". nejde tedy o děti v děcáku ale o dosti povrchnější zájem ...

+4/−2
22.8.2013 14:11

B97e63d41ř23i64c62h 34T19o18t98h 4138869247647

asi mudruju o tom , co se mě netýká, lidi mohou vyjádřit svůj názor,já nejsem úplně proti, jen by se měly nastavit pevně dané mantinely, a homosexuálové by neměli být konkurencí pro neplodné páry....

+2/0
22.8.2013 14:18

J52o35s56e97f 62T50r20n25k18a 1911938714920

Fakt si nemyslím že by tomu tak bylo. Překážkou v adopcích je spíš legislativa, než to, že by moc homosexuálů mělo zájem o adopce a tak znemožnovalo heterosex. párům adopci dítěte ...

+2/0
22.8.2013 14:21

B96e70d33ř27i58c87h 43T80o39t27h 4788749687607

v tom případě , pokud máte pravdu , tak je mi to fuk...

0/0
22.8.2013 14:29

A46l37e34x63a74n19d44e69r 88W59i87n17t65e37r 9109914173941

rozchod mezi homosexualy je dle meho odhadu 3-4 x castejsi

0/0
22.8.2013 22:48
Foto

P16a74v89e37l 78P81e33c22h 9548141166977

Rozvodovost registrovaného partnerství je nižší než manželství.

0/0
23.8.2013 10:26

J32i43r87k41a 74K55o29r42y16t64a36r 2693692406198

Z čeho takto soudíte, máte osobní zkušenost nebo se opíráte o údajnou promiskuitu?

0/0
23.8.2013 10:39

B62e80d68ř90i11c47h 96T50o56t15h 4418309367417

je to otázka k řešení na dlouhé hodiny

-proč by homosexuálové nemohli adoptovat ,či vzít do pěstounské péče dítě o které nikdo nemá zájem...mohli by

- dítě mimino v kojeńáku,dva páry, jeden hetero, druhý homo-muži, kdo by měl mít přednost, já tvrdím hetero pár, a homo pár začne řvát , že je to diskriminace

-vylučuji lesbické páry, ty si poradí, a možnost osvojení dítěte partnera by mít měli, ale co když žena v průběhu vztahu s mužem zjistí, že je to s její orientací jinak, co na to otec dítěte....stejně u homosexuálů-mužů, kteří zjistí, že jsou jinak orientovaní a dítě jim připadne do péče, nevěřím, že biologická matka svolí s adopcí..

+6/0
22.8.2013 12:58

T41o31m13á93š 42C40h54r10a11s10t40n32ý 2768849529921

Dostane jej ten, kdož naplní obsah pravidel a postupů, který bude vyhodnocen sociálkou jako ten pravý pro to které dítě.

+1/0
22.8.2013 13:10

B30e46d76ř43i36c71h 97T98o74t76h 4958119557197

sociálkou? no potěš pánbůh.....samozřejmě , že musí prokázat , že o dítě mohou postarat a mají prostředky k obživě a k výchově, ale tady má přednost přirozený vztah...muž a žena, je to můj názor a nevyvratitelný, i když úrověň obou párů bude stejná, jak ekonomická tak intelektuální..

0/0
22.8.2013 13:17

T71o60m85á12š 60C63h34r68a38s17t42n76ý 2378749699641

Je to složitý a dosti náročný postup, obzvlášť u adopcí. Zákon je zákon, má jasná pravidla. Sic in the end má poslední slovo sociální pracovnice která případ zpracovává a vyhodnocuje. Konec zvonec, vlak přesto a dál nejede.

0/0
22.8.2013 13:19

B70e62d23ř83i16c42h 55T58o45t39h 4748929317817

souhlasím, je logické, že pokud se o dítě bude zajímat tzv.asociální hetero pár, že dítě připadne homosexuálnímu páru, ale obávám se , že takový hetro pár , který je na sociálkách sotva žádá o adopci.....

0/0
22.8.2013 13:25

B53e52d48ř47i74c71h 93T68o52t75h 4658559767227

p.s . máte modrou helmu-kde jste sloužil, já na Borje

0/0
22.8.2013 13:26

T71o72m57á23š 91C42h30r46a65s26t44n78ý 2388149579181

1) sociálkou myslím sociální odbor péče o dítě, nemyslím tím sociálku jako sociální dávky atpod.

2) Kosovo, a DR Kongo

0/0
22.8.2013 13:50

B24e86d93ř66i23c73h 34T61o19t23h 4868589907507

já myslel odbor péče odítě....tam se už nadělali kopanců..

0/0
22.8.2013 14:03

B36e91d49ř23i38c98h 73T57o57t52h 4528499947407

vlastní zkušenost...

0/0
22.8.2013 14:04

T32o86m77á37š 55C78h50r13a46s62t34n23ý 2818169869101

Taky s nimi aktuálně vedu "svou malou válku"...

0/0
22.8.2013 14:15

B91e17d18ř65i52c85h 30T85o61t18h 4238839647167

já to mám za sebou....vychovávám syna od jednoho roku-jsem vdovec, ty starosti, jak budu vychovávat....kde byli , když bylo nejhůř, školka , atd..

0/0
22.8.2013 14:21

T88o85m27á55š 21C16h76r34a33s76t68n29ý 2158499309301

Já již rok bojuji aby mi byl do pěstounské péče svěřen teenager kterého jsem znal už předtím, který skončil v pasťáku (ačkoliv je skvělý žák, skvělý kluk, žel je gay a to peklo co si kvůli tomu zažil v rodině..) a teď se má do rodiny vrátit. Rodiny, která když o něj pálila cigarety, tak to bylo to nejmírnější, co mu dělali...

Ačkoliv jsem prošel do seznamu možných pěstounů, bohužel má žádost byla zamítnuta. Jediné co mi zbývá je počkat, až mu zase něco provedou, doufat, že ho nezabijí (ačkoliv jsem sociálku upozorňoval na to co mu rodina dělá, zasáhli až poté co ho otec téměř ubil k smrti) a pak odřít zákon a vyloučit z toho tentokrát sociálku.

0/0
22.8.2013 14:42

B90e17d15ř71i32c66h 87T86o27t48h 4328709487687

tak ti držím palce v boji, kolego....drž se

0/0
22.8.2013 15:19

V60l94a90d40i85m10í88r 15M47o66r93a52v85e86c 3748440803573

No, musím jít taky něco dělat. Myslete si o mě co chcete, ani mínusy mě neurazí, plivněte si na mě. Já zastávám tradice, kořeny a ač nevěřící i náboženství a jeho pravidla. A jako takový nevěřící věřím, že tahle společnost dospěje do doby, kdy o zásadních věcech budou rozhodovat referenda. Tedy demokratický názor většiny. A věřte, že moje odpověď na adopci dětí homosexuály bude NE. Ale zároveň jse připraven přijmout, pokud se podaří přesvětšit většinu, aby hlasovala pro. Já jsem demokrat.

+1/0
22.8.2013 12:56

L62e93n29k35a 65S25v82o27b46o58d94o26v24á 2456475337865

Nikdo na vás v diskuzi neplive, všichni se tu snaží racionálně diskutovat, emoce sem vnáší ponejvíce lidé, kteří o tématu moc neví. S vaším NE se jistě smíříme, máte na něj právo, které demokraté ctí....i ti homosexuální.

+3/−1
22.8.2013 13:03
Foto

P80a47v54e76l 44P14e41c69h 9908731136927

Jen pro pořádek, ctím váš názor a jsem také demokrat. Vadí mi neochota přiznat, že lidé mohou demokraticky způsobit diskriminaci. To není o tom, že se neshodneme v názoru, ale že se liší naše práva.

+4/−1
22.8.2013 13:04

R66a90d81e16k 87J31a31n12č10a74ř25í49k 7611654278

Nedělejte ze sebe oběť (mínusy, plivání), to vy zastáváte názor, že je správné, aby všichni lidi neměli stejná práva, pokud se na tom shodne většina a tímto názorem tlačíte tyto skupiny lidí do rohu, ve kterém se oni brání vám. Demokracii si někdo zjednodušuje na vládu většiny, ale měla by to především být vláda lidu, s ohledem na různorodost názorů. Jinak by bylo možné naprosto překopávat zákony na levo, na pravo, ke konzervatismu k liberalismu, podle toho, kdo 4 roky vládne, ale to není účelem demokracie potácet se od extrému k extrému. Učelem je najít názorový kompromis mezi různými skupinami lidí. Tam kde se tento kompromis nepodaří dlouhodobě dosáhnout zůstavají otevřené dveře k občanským válkám a jiným extrémům ...

+4/−1
22.8.2013 13:04

K84a85r56e97l 18B51a70r12t20á66k 3879903362686

To je hezky napsané. A když ne nenajde ten správný kompromis(pro někoho), tak co?

0/0
22.8.2013 13:15

R74a43d75e38k 25J36a91n26č48a29ř96í70k 7311454958

Já jsem životní optimista a někdy i naivista :-), takže myslím, že vždycky existuje možnost přijatelného kompromisu pro všechny. Třeba velká část tohoto národa je levicová, velká pravicová a většinou, kdo vládne po volbách rozhoduje střed tím ke komu se přidá. Myslím si že jak pravice tak levice (tedy minimálně voliči a ne politici) by se dokázali shodnout na tom, že zde uniká obrovské množství finančních prostředků komínem předražeností zakázek nebo někdy jenom obyčejnou leností úřadníka zajistit v mezích zákona pro stát nejvýhodnější nabídku. Podle TI i nejrůznějších ekonomů dokonce z vládního NERVu se jedná o cca 100mld ročně, co takto unikne. Kdyby se mohly o 50mld zmenšit daně, tak by například živnostníci nemuseli platit žádné přímé daně a ještě by se zaměstnancům mohli snížit o cca 20%. To by pravicovým voličům asi nevadilo.  Pokud by se o dalších 50mld mohly navýšit důchody, tak se můžou navýšit důchody každému důchodci cca o 15%. To by myslím levicovm voličům z řad důchodců nevadilo. Stačilo by přestat krást a nemuseli bychom hrotit zda bude politika příliš levicová nebi pravicová.

+2/0
22.8.2013 13:24

R61o97b78e35r61t 70M66e80t17e25l12e39c 6319171723210

Já jsem pro, aby si děti osvojovali i pedofilové! Také chtějí toleranci, osvětu a svá práva.8-o

http://www.protiproud.cz/svet/obcan/bitvy/461-uz-je-to-tady-pedofilove-se-na-prague-pride-prihlasili-o-sva-prava-chteji-nase-deti.htm

+2/−4
22.8.2013 12:42

T91o16m75á17š 58C76h29r64a93s95t48n89ý 2948109399251

Přečetl jste si ten jejich web?

A víte že si jej můžou adoptovat či osvojit normálně, narozdíl od homosexuálních lidí?

+4/0
22.8.2013 12:44

J18a41n52a 85H80e75ř34m38a52n35o12v27á 6330293261187

A co třeba tahle situace: Matka má dítě. Ale nežije s biologickým otcem tohoto dítěte, ale vzala si někoho jiného. Pro to dítě je ten nebiologický otec přesto tatínek. Matka zemře. Kdo dostane dítě do péče? Biologický otec nebo ten, který se o to dítě odmalička staral?

+2/0
22.8.2013 12:18

J89a52n77a 16H36e48ř56m71a12n78o95v45á 6620353371317

.. a biologický otec se o dítě nestará, nejeví o něj zájem, a pro dítě to je naprosto cizí osoba..

0/0
22.8.2013 12:20

V44l36a15d92i64m46í18r 74M81o55r89a49v85e75c 3868860693103

To řešíte trochu hloupost.

0/−2
22.8.2013 12:32

J42a33n96a 59H29e71ř77m26a57n59o40v97á 6330593701657

Právě že vůbec ne, stačí si jen místo "tatínek, který vychovává" doplnit, "teta, která vychovává". Ještě se vám to zdá jako blbost?

+4/0
22.8.2013 12:37

V18l58a47d70i28m49í65r 11M29o48r78a56v38e78c 3808450263893

Pokud čtete diskusi celou, tak jsem psal, že u dětí původně heterosexuálních párů, tedy vlastních, nechť si po dohodě rozhodují jejich rodiče.

0/0
22.8.2013 12:41

L57e21n72k84a 94S17v68o14b75o52d65o32v17á 2286315467205

Pokud se oba rodiče shodnou, že není žádný problém, aby nový partner dítě osvojil, proč jim v tom zákonem bránit?

0/0
22.8.2013 12:51

J32i28ř89í 94M33a49r71e60č51e42k 3249251212

Myslíte že pokud se oba rodiče shodnou, že z chlapečka udělají oparativně holčičku nebo že dítě prodají, proč jim v tom zákonem bránit?

0/−2
22.8.2013 12:58

L52e98n93k59a 57S64v22o46b51o79d11o90v83á 2706435947105

Já o koze a vy o voze, diskuze je o osvojení.

+1/0
22.8.2013 13:00

J10i48ř56í 18M62a90r42e31č51e27k 3329261522

To jsem pochopil že je o osvojení, jen dávám příklad, kdy se mohou také rodiče domluvit. Tak proto ten zákon.

0/0
22.8.2013 13:02





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.