Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pošleme bezdomovce do sběrných táborů, navrhuje autor homofobního zákona

Petrohradský zastupitel Vitalij Milonov, který "proslul" jako autor zákona o zákazu propagace homosexuality, navrhuje zákonodárcům radikální řešení situace bezdomovců. Chtěl by je umístit do speciálních sběrných táborů v bývalých kolchozech.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J75a84n 74Z45a12p58l52e45t67a13l 3798429535736

Stejně je Putinovi putna, co o něm soudí homosexuálové na iDnesu:-P

0/0
19.8.2013 20:43

M47a66r40e18k 30M12a32r90t29i52n 8899784676680

Jasně. Začíná to homosexuály, následující bezdomovci, co bude dál? Všichni, kteří jsou proti Putinovi?

0/0
19.8.2013 20:22

J21a88n 29S83o71c40h34o66r 2194606752416

Hele, co to je za řeč, začíná to homosexuály? Jak se rozezná homosexuál od normálního člověka? Kdybyste se nevybuzovali, tak vás nepozná ani ten nejaktivnější kágebák. Napsané to na čele nemáte, kůži máte taky stejnou a mýty podle délky a tenkosti toho vašeho onoho se ukázaly taky jenom mýty a báchorkami. Takže jste se dali poznat dobrovolně na předvaděčkách a to je vaše rozhodnutí. Některým kulturám to vaše vybuzování víc vadí, než tolerantním Čechům u nás. Vaše věc a vaše chyba.

+1/−1
19.8.2013 20:34

O47n18d62ř25e75j 45M70a54l88ý 3644643913863

Když vynechám tu nedobrovolnost, která mi celkem dost vadí, tak jinak v tom nevidím problém. Alespoň budou mít, kde bydlet, v zimě neumrznou, dostanou najíst a budou moci pracovat. Já být bezdomovcem, tak po tom hned sáhnu...

+1/0
19.8.2013 18:22

J10a55n 41Z83a65p44l88e41t56a48l 3288179115286

Nedobrovolnost je Ondřeji v Rusku nutná. Ruský mužik potřebuje spíše cara, nežli demokrata a bezdomovec si v chlastu s ruským mužikem opravdu nezadá. On tam bezďák dobrovolně nepůjde, to nemůžeme předpokládat, ale takový prochlastaný bezdomovec vůbec neví, co je pro jeho zdraví dobré.

V kolchoze si vypěstuje kvalitní a čerstvé potraviny, zatímco v městských popelnicích si najde jenom odpad z toho co lidi vyhodili, mnohdy nejen prošlé, ale taky plesnivé a pokažené. Konzumace takových potravin z popelnic je zdravotní riziko pro městského bezdomovce, který si ani nepamatuje, kdy naposledy viděl čerstvé potraviny. Na vesnici naproti tomu může brambory kopat přímo ze země, rajčata otrhávat z keříku, které by ve městské popelnici našel tak nanejvýš nahnilé. Bezdomovec to nakonec ocení a bude vděčen, že ho k tomu přinutili, když by se sám o sobě na vesnici neodhodlal.

+2/0
19.8.2013 18:53

F16r37a15n64t76i81š92e69k 75E53l17i28á33š 6787133555956

Pánové, nelze, než s vámi souhlasit.

+1/0
19.8.2013 19:41

J42a83n 71Z84a92p82l52e26t85a98l 3908699445176

Všechny tyhle remcy tady nejsou nic, než kecy homosexuálních aktivistů, kterým Putin udělal škrt v Rusku.

Řešit tahle bezdomovce jinde, tak pohoda a všeobecně přijatelné řešení, ale když se to tak řeší v Rusku, dělá se z toho fašismus a přitom je to zjevně přenesený problém homsexuálních aktivistů.

Tak si tady všichni kolik chcete poremcejte, zatím je to v návrhu, ale pak, až se to schválí a přinese výsledky, úrodu rajčat, brambor, okurek, cibule, ovoce a další zeleniny vypěstované bývalými bezdomovci, tak vy všichni zalezete. Snad to potom odloukají taky jinde v Evropě, protože takové řešení bude ku prospěchu všech, taky u nás jsou hektary nevyužívané zemědělské půdy, která může přinést obživu těm nejpotřebnějším cikánům a bezdomovcům.

Fandím tomu.

+4/−3
19.8.2013 15:09

P74a26v64e26l 82Z10a87t20l92o39u34k12a34l 7641429642857

Takovíhle Zapletalové obvykle tyhle nenávistné rádobypoučené bláboly rozšiřují právě do chvíle, než se ukáže, že najednou i oni patří do nějaké menšiny, která je podle podobného "fachmana" z naprosto arbitrárních a většinou zástupných důvodů na řadě. Ať už jsou to leváci, modroocí blonďáci nebo lidi, co loupají banán od stopky. Protože ublábolení Zapletalové nevidí nebo spíše nechtějí vidět, že špatný princip jednou nastolen v oblasti, kde to společnost z nějakých partikulárních zájmů snese, se bude zákonitě šířit mimo tyto oblasti a bude to tu společnost dost bolet.

+1/0
19.8.2013 17:30

J85a60n 16Z44a45p26l35e33t83a87l 3788769905336

To jsou Pavle vaše typický kecy všelijakých homouš aktivistů, kterým Putin zatrh homopridu pochytané narychlo u různýc amnesťáků a  pseudohumanistických žvanilů. Teploušům o bezďáky nikdy nešlo, ale když začali řešit bezdomovce v Rusku, chopili se zhrzení teploušové příležitosti.

Ve skutečnosti je práce na vesnici pro bezďáka tím největším požehnáním. Nejeden z nich najde smysl žvota, uživí se, vypěstuje si potraviny a mnohý, který najde zálibu v této práci si ke všemu přivydělá.

Kolchoz má tu výhodu, že může bezdomovci kolchozní traktor zorat pole, aby bezdomovec nemusel rýt půdu rýčem, což by bezďák s prochlastanými játry těžce zvládal. Tak může bezďák rýč odložit a zbude na něj toliko motyka a hrabě k rozhrnutí osetí nebo sadby.

Pokud máte strach, že budou chtít taky po vás teplých práci na dědině, bude vám to k užitku, protože fet a chlast se šíří ve zvýšené míře taky mezi homosexuály. Pobytem v přírodě přijdete na jiné myšlenky, uvidíte že homosex není nejdůležitější potřeba homosexuálně založeného člověka. Ve městě bezdomovec jen vybírá popelnice, somruje drobné na krabičák a spí v parku na lavičce nebo v teplovodním kanále, dokud ho odtamtud údržbáři nebo městští policajti nevyhodí. V kolchoze dostane svůj stůl, židli a postel, kde může spát, v zimních měsících pak kamínka, do kterých si připraví v létě dřevo.

Rozumný člověk tomu jenom zatleská, ani teplouš by neměl žádných námitek, kdyby autorem tohoto nápadu nebyl autor zákona, který zakazuje homosexuálům ty nechutné předvaděčky. Co se týče těch jiných oblastí o kterých tu Pavle píšeš, tak patrně cikáni. Taky u cikánů by to bylo dobré řešení. Než se flákat na podporách raději pracovat na vesnici. U nás by se to taky dalo praktikova, problém jen v tom, že nemáme tak nedozírné plochy neobdělávané zemědělské půdy jak mají v Rusku.

0/−1
19.8.2013 18:42

R34a67d77e89k 63S16u94c13h67o85c48h53l47e81b 7671278203602

vsichni tito kecalisti  v teto diskusi by meli prestat , a podivat se na to . jak to vypada v Cechach . prestanme kritizovat vsechno okolo a udelejme si konecne poradek doma .

+2/0
19.8.2013 14:55
Foto

M98i23c40h62a10l 71G58a90n40d41a94l30o20v28i69č 7158659331440

Jasně, a pak tam pošleme chudáky, cikány, zloděje, nemocné a budeme už žít jako ve filmechRv Ještě že takhle veřejně vystupuje zatím jen jeden takovýhle magor. Lidi, jako tenhle jsou metlou lidstva.

+3/−2
19.8.2013 14:21

M10a35r69t82i28n 73P67e89č97e43n67k16a 1735361780638

No mám trochu strach, pokud za tím stojí člověk, co stál za diskriminačním zákonem v rámci sexuální orientace, že tady to s těma bezdomovci nedopadne tak "hezky". Pokud by to schválili, tak nejen že 90% takových lidí tam půjde proti své vůli, ale hlavně to tam dle mého nebude fungovat tak růžově, jak je popsáno v tomto článku. Vůbec bych se nedivil kdyby v každém takovém kolchozu byla i spalovna - na co? no raději nedomýšlet :-(

+3/−2
19.8.2013 13:48

J60a69n 34Z94a29p98l33e74t98a81l 3568679775486

Vysoké množství ruských bezdomovců má souvislost s ruským pijáctvím. Jsou to vesměs lidé závislí na alkoholu odvyklí jakékoli práci. Město jim umožňuje žebrotu a krádeže. Opuštěný kolchoz jim umožní pracovat na přidělené parcele. Rusko je veliká země, která má nepřeberné množství půdy. Je to šance pro ztroskotance.

S homosexály to má společného máloco, snad pouze skutečnost, že se v homosexuálním prostředí hodně konzumuje alkohol a tak kvanta homosexuálů mají nakročeno k tomu, aby se stali bezdomovci závislými na chlastu.

+2/−5
19.8.2013 14:07

M80a58r33t26i84n 90P26e94č65e94n19k73a 1255331330678

Jako souhlasím s tím, že bezdomovci jsou ve většině případů přítěží pro společnost, ale mým komentářem bylo myšleno, že za celkem dobrým nápadem je schovaného něco víc - něco ve smyslu - "my se o Vás postaráme" - teď už si právě každý rozumný člověk, který sleduje trochu dění v Rusku dosadí svůj výklad za slovo "postaráme". Z mého pohledu bych se vůbec nedivil, kdyby z těchto kolchozů hromadně dovezení bezdomovci postupně mizeli, nikdo neví kam a vše by zaštiťoval stát - tzn. jako bychom to tu už v jiné době a podobě neměli.......

+3/−2
19.8.2013 14:45
Foto

M67a51r56t66i10n 79K69l13u45m75p60a70r 5116708167884

Víte, pane Zapletale, vám nedocházejí souvislosti a proto tady plácáte hlouposti. Ono totiž tu již jednou zavírání lidí do koncentračních táborů bylo. Také se tam dělala selekce již při vstupu a také tam museli lidé z donucení pracovat. Uvědomte si, že oni nechtějí pracovat, tedy alespoň valná většina nechce. A sami sebe mnohdy ztraskotanci nenazývají. Principiální problém vidím v otevírání pandořiny skříňky, tedy nucené internování a koncentrování lidí za nějakým účelem a jejich nucené práce. Pokud se s tím jednou začne, bude už obtížné přestat a naopak se bude hezky plynule zvyšovat okruh důvodů k internaci. Začne to bezdomovectvím. Pokračovat to bude přes homosexuály, prostitutky a drogově závislé. A skončí to internací pro punkery, nezávislou scénu, nepohodlné rasy a národy a nepohodlná náboženství. Problém se rozhodně nevyřeší jaho schováním z očí a zametením pod koberec.

+4/−2
19.8.2013 14:46

J51a26n 83Z43a88p87l45e62t67a93l 3738249315146

Píšete, mám si uvědomit, že oni nechtějí pracovat, tedy alespoň valná většina nechce. Jenže z čeho chtějí žít, když nechtjí pracovat. To chtějí hlady zdechat jak černoši v Somálsku? Tak vidíte. Stát se musí postarat a Rusi se postarají dobře. Anebo kdo je má podle Vás asi živit?

+2/−2
19.8.2013 15:01

P74a98t16r40i40k 98Z10a77b67r20a54n86s49k34y 1291259335593

Historie ma nejmeně pozorne žaky a vy jste pane Zapletal zařný přiklad člověka co nedaval při přednašce pozor.

+1/0
19.8.2013 16:50
Foto

M15i67c57h40a88l 44G79a32n87d87a72l35o64v48i98č 7698759531390

Naprostý souhlas. V podstatě jsem zde psal to saméR^

0/0
20.8.2013 1:12

P69a71v16e21l 82P15o38n56c48a63r 1253474442447

sikovnej, co tam ma pro zidy pripravenyho?

+4/−1
19.8.2013 13:46
Foto

M67a55r73t73i85n 64K36l18u51m20p36a51r 5136708557274

Ti se svezou v jiste jiz pripravovane budouci novele, viz muj prispevek vyse.

+1/0
19.8.2013 14:49

M72a79r89t54i60n 52N93e84d51o11š42í94n25s16k50ý 1537373664

ANO!!! Jakákoliv česká strana, která bude mít v programu odstranění houmlesáků a zákaz homosexuálů, má můj hlas na 100% jistej!! Prosím, založte někdo takovou!! Jestli k tomu přidáte rozumný řešení problémů soužití s romy a imigraci muslimů, budu každý den nosit jejich trička a všude dobrovolně rozdávat letáky.

+2/−12
19.8.2013 13:43

A18n74d35r82e21a 27N30o28v60á 8784681796435

a zvedat ruku tak vysoko, jak vůdce řekne.

+7/−2
19.8.2013 13:45
Foto

V82ě38r74a 83P34r92a82g90a73č70o31v71á 1535693208117

paní Nová - zvedejte - máte v tom praxi? - ale zvedejte - pouze za SEBE - X

0/−3
19.8.2013 15:41

P11a66v98e83l 93P95o30n43c61a61r 1693364982737

jasny. Strana ktery si na tom postavi program urcite perfektne rozumi vsem dalsim apektum spolecnosti.

+2/0
19.8.2013 13:48

J34a15n 17Z28a13p29l41e81t57a69l 3458929475526

Je to mnohem lepší nápad, než veškerá sociální inženýrství evropských aktivistů. Bývalé kolchozy navíc disponují velkým množstvím nevyužité zemědělské půdy, takže je tam pro ně taky možnost obživy. Něco podobného doporučuji zvážit dle technických kapacit a možností taky u nás. Na nevyužívané zemědělské půdě mohou zahradničit vedle bezdomovců taky cikáni parazitující na sociálních podporách.

+6/−9
19.8.2013 13:19

J62a39n 51W17o28l26p93r78e84c84h47t 2615934237312

Abyste tam nakonec neskončil také, chytráku.

+9/−7
19.8.2013 13:20

J64a65n 83Z27a48p64l24e52t49a49l 3778299535966

Opuštěný kolchoz je příležitost k obživě a střeše nad hlavou pro bezdomovce. Slušný bezdomovec nebo cikán na sociální podpoře tam půjde dobrovolně za prací a výdělkem z vypěstovaného ovoce a zeleniny. Co se týče Vašeho komentáře ke mně, normální a zodpovědný člověk tam jenom tak neskončí. To se člověk musí přičinit, aby se stal takovým bezdomovcem.

Váš komentář vůči mně taky pane Wolprecht vypovídá o tom, jaký máte vztah k práci a poctivému životu na vlastních nohách. Já osobně v takto hypotetické situaci bych tam šel pracovat dobrovolně, abych si na sebe vydělával.

+2/−7
19.8.2013 13:48

P62a90v55e52l 66P14o20n54c50a19r 1153934492297

"slusny", "normalni", "zodpovedny", "poctivy".

Nastesti mam neodbitny pocit ze delate jen mocne trololo.

+10/0
19.8.2013 13:51

J68a66n 18W16o20l26p90r85e28c53h81t 2375204887112

Vy pořád nechápete, že zřízením něčeho podobného spějete k tomu, že tam budou muset i lidé, které někdo třeba jen za bezdomovce prohlásí.

+6/0
19.8.2013 13:57

A38n97d72r96e25a 92N39o94v93á 8894121766235

víte, nejsmutnější je, že po takovýchto "řešeních" volají většinou lidé, kteří se jinak zaštiťují osobní svobodou jednotlivce.

+5/−1
19.8.2013 13:59

J55a77n 32Z98a45p55l85e41t42a67l 3138629205446

Nesmysl pane Wolprecht.

Vy naopak nechápete, že takový kolchoz pro bezdomovce je humanitární opatření. V severských podmínkách bezdomovec nepřežije dlouho. Jedna dvě zimy a bezdomovec je vlivem spaní venku taky v zimě prolezlý chronickými nemocemi natolik, že zpravidla třetí zimu nepřežije. Kolchoz poskytne taky střechu nad hlavou a vytápěné prostory, stačí kamínka a trocha dřeva.

Prohlásit někoho bezdůvodně bezdomovcem není snadné. Bezdomovec nemá bydliště, nemá přístřeší a žije příživnickým způsobem života, žebrá, vybírá popelnice, somruje zbytky jídla a podobně. Beze splnění těchto podmínek vás těžko někdo prohlásí za bezdomovce, protože to není pravda. Bezdomovec žije na ulici, jeho ložnicí je ulice, veřejný prostor, nádraží anebo teplovodní kanál. Těm pomůže přístřeší opuštěného kolchozu a možnost samostatné obživy, což je pro každého bezdomovce terno.

+1/−4
19.8.2013 14:17

J46a73n 24W56o24l18p26r51e46c17h77t 2555894737712

Víte co, zajděte si za nějakým bezdomovcem a zeptejte se jej, zda by tohleto terno přijal.

0/0
19.8.2013 14:20

J28a14n 43Z13a44p17l94e54t46a81l 3348579685696

Většina bezdomovců, které já potkávám je už v takovém stavu, že se s nimi nedá mluvit. Stabilní hladina dvě promile z krabičáku. Pokud se dostane pod dvě promile, tak má absťák. Takovému už je ovšem všechno jedno. Půjde kdekoli, kde mu slíbí nějaký chlast. Další sorta jsou feťáci anebo kombinace obojího. Zeptat se mohu, ale odpověď závisí na tom, jestli tam bude anebo nebude moci pálit nějaký samogon.

0/0
19.8.2013 14:33

K94a20r85o80l55i64n79a 46K74r92á59t70k19á 4703538524542

Soudruhu, divejte, působím v oblasti, kde je nezaměstnanost přes 30 %. Celé léto bych bývala vítala, kdybych měla brigádníka na různé zahradnické práce, myslíte, že někdo byl ochoten? Jo, leda tak štempl pro pracák, že nic nemáme, nebo se opírat o hrábě a tvářit se zedřeně, a že na pletí, přistřihování křoví a kydání kompostu věru není potřeba vysoká škola, speciální certifikát operátora motyky nebo IQ 200.... myslíte si, že by kolchoz někoho lákal?

+2/0
19.8.2013 15:04
Foto

V81ě23r23a 38P34r10a27g13a48č91o36v42á 1325663498557

pane Zapletal - máte opravdu dobrou myšlenku - jenže - ONI  nechtějí pracovat, nechtějí nic z toho, co tu uvádíte - pohodlnější je - žebrat, krást, přiživovati se na práci druhých ... s tím nic nezmůžete - dobrovolně - NE - bohužel ... !!

+1/−3
19.8.2013 15:46

P56a36v30e96l 10P34o92n35c52a20r 1823414352467

Protoze vy je vsechny znate osobne a znate jejich osobni diagnozy. Gratuluju.

+2/−1
19.8.2013 16:15

J50i12ř90í 10Z21a43h39r44a94d91n82í41k 1636383471249

... vždyť to s nima myslíme dobře. A že tam jsou ostnatý dráty a vojáci s vlčákama - to je přece pro jejich bezpečnost !!! ;-€

+3/−3
19.8.2013 13:07

J17a53n 14M24a81z49ů56r52e30k 2878864698285

když vidím bezdomovce v Praze, tak bych možná zavedl něco takového i zde. Samo, bych to udělal jako dobrovolnou možnost. Možná mě někdo nazve náckem, ale bezdomovci v Praze mě opravdu silně vytáčí...obzvláště ta partička u Anděla..dělaj bordel, jsou ožralý a pak jdou žebrat k lidem co si vyberou z bankomatu.

+10/−1
19.8.2013 12:51

R51o67m91a66n 96N89a45v42r20á32t20i21l 3609441476645

A člověk by si myslel, že po zkušenostech s nacismem a komunismem bude lidstvo chytřejší... Rv

+7/−1
19.8.2013 12:46

A45l95e55š 20H44o65r78á27k 8526956931580

Historie je učitelka s nejblbějšími žáky...

+9/0
19.8.2013 13:41

K70a21m33i73l20a 91K36a98l26e43n72s91k14á 9136837437918

Rusko po pár letech naděje na demokracii se opět vrací k nedemokratické totalitě.

+2/−2
19.8.2013 12:39
Foto

D62a47v12i91d 16M33i41c76h34a61l 4721508495698

Typické nápady hloupých lidí. Hle, zde je něco ošklivého, odstraňme to.  A kde se to tu vzalo? To neřeš, hlavně pryč s následky, příčiny jsou mimo chápání nás tupců.

+10/−2
19.8.2013 12:34

J13a40n 73M30a86z58ů98r28e33k 2448304308715

většina bezdomovců si za svůj osud může samo

+4/−5
19.8.2013 12:54

A13l50e16š 59H32o85r63á14k 8936126521470

Myslíte za ten osud, že je někdo chce řadit do trojstupu v selekci a pak je "umísťovat" do lágru ?

+3/−3
19.8.2013 12:57

J78a55n 48M58a29z85ů59r55e39k 2428284838265

tim myslím ten osud, že začali hrát, sázet, chlastat, fetovat atd.

+5/−1
19.8.2013 13:02

L35e44n73k38a 12S80v70o43b29o90d70o73v39á 2866865447755

A děti z děcáku si za to můžou jak? Chtěla bych vidět vás.

+1/0
19.8.2013 13:42
Foto

V11ě87r36a 50P40r20a49g98a47č84o73v89á 1395843668897

- děti z děcáku - sem netahejte - to je úplně jiná kapitola - laciný je Váš příspěvek - X

0/0
19.8.2013 15:49

A34l87e21š 34H12o22r40á18k 8276876841730

Je zajímavé, místy až tragikomické pozorovat, jak se ten příklon k totalitě periodicky (cca 1x za generaci) vrací. A ještě zajímavější je, že lidé vzdělaní a alespoň průměrně inteligentní tím netrpí.

+6/0
19.8.2013 13:45
Foto

K28a41t98e24ř79i38n53a 90K42r84á24l93o73v90á 7276168794

A to máte odkud? Výzkumy potvrzují, že řada jedinců končících na ulici trpí psychickou poruchou, nejčastěji schizofrenií.

+2/−2
19.8.2013 13:01

P14e44t33r 79N49o50v74a61k 3420627699787

Tak pokud jsou nemocní, tak mají skončit v místě k tomu určenému a ne na ulici nebo hlavním nádraží. Já nemám nic proti tomu platit z daní nějakýmu chudákovi jídlo, přístřeší a případně i léčbu. Ale když vochcává barák u baráku, chlastá krabicák a válí se 3 metry od vchodu a v zimě by se aktivisti pomalu zbláznily, aby nezmrznul, tak je mi z toho zle.

Buď je zdravej a normální a pak si zato může sám, nebo je nemocnej a pak potřebuje pomoc. Ale v žádným případě nepotřebuje krabicák.

+4/0
19.8.2013 13:42





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.