- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
pěkně idiotský nápad jezdit skrz vesnice naprosto nechápu jak to někdo může povolit - závodit ANO (když má někdo tu potřebu), ale BEZ diváků a na okruhu, stačí kamera a můžete koukat někde v bezpečí. Pořadatelé jsou zbyteční - akorát by ohrožovali sami sebe svou přítomností! Úplně stačí hasiči a záchranka a až nějaký z těch adrenalinových pošuků to někam napálí, tak se rozešle všem vysílačkou signál, závod se zastaví a hasiči uklidí bordel a záchranáři můžou z těl dárců zkusit dát dohromady alespoň jednoho.
Rallye na okruhu bez diváků.
To bude, Kamilku, chtít paralen a horkej čaj. Řekni mámě.
Zajimalo by me, kdy se na idnesu nauci nesazet predlozku na konec radku.
S občany se nebaví vůbec nikdo, prostě ozve se hlášení místního rozhlasu, že budou projíždět ťulpasové v závoďácích, cesta se oblepí upozorněním a varováním a občan si může tak akorát na pohřebáku dojednávat jakou truhlu kdyby něco.
Františku, už to netapetuj hloupostmi a lží
Když si někdo na pracovišti u živnostníka zlomí nohu, lítají kontroloři od bezpečnosti práce jak splašený. Výsledkem jsou vysoké pokuty a nařízená opatření, která mnohdy ani nelze realizovat a to nemluvím o situaci, když se někde stane smrťák.
Obchodní inspekce dává bombastické pokuty když. najdou hokynáři prošlý vlašák na regále, v sousední dědině se majitel obchodu dostal do ztráty z tak vysoké pokuty za to že v jeho obchodě našli trošku plísně na jogurtu, nakonec majitel ten obchod zavřel.
Hygiena řádí jak tajfun, když hospodský nemá v cajku trubky z pípy, absence bezdotykové baterie vodovodu vede k vysokým pokutám, kontrolují záchodky a všechno má za následek mastné tresty.
Tak by mne zajímalo co v tom tady jede za mafie a jaké lobby, když není roku aby nějaké rally nezaznamenalo smrťák mnohdy vícenásobný a nikdo to neřeší, další rok další rally a za smrťák nepotrestají nikoho nebo maximálně tak kluka s páskou, který neměl žádné pravomoci k tomu, aby tam zajistil skutečně bezpečný provoz. Koukali byste na ten šrumec, kdyby se vícenásobný smrťák stal u drobného živnostníka v nějaké dílně a tady je každý rok mrtvolka a příští rok další rally, beze změny nějakých regulí. Nic, vše při starém, jen se krozím toho, kdo bude příští rally další oběť a kolik vlastně jich bude. Závodní auta jezdí rok od roku rychleji a závody jsou každý rok riskantnější.
Změna zatím v nedohlednu, tak nezbývá než čekat na další mrtvé tento rok a příští roky.
Dal jsem plus, ale poznamenávám, že osobně bych byl raději, kdyby se podmínky sbližovaly i díky povolování šroubů u živnostníků. Nejen zpřísňováním a hlídáním podmínek pro závody v obydlených oblastech.
Mne by jenom zajímalo, kolik lidí bude ještě třeba zabít, než se těmhle zakomplexovaným šílencům řekne DOST?
Co je to zase za nadpis, bohajeho???
Ano, vinu nese pořadatel. Ale ne ten kluk, který dostal školení tak 10 minut max a podepsat papír, ale hlavní pořadatel, který měl řádně proškolit personál. Ale bohužel, špatně dopadne ten mladý.
Na to, aby vykázal lidi z nebezpečné zóny nepotřebuje několikahodinové školení, stačí používat rozum.
Myslím, že hlavní vinu nese řidič. Žádný závodník, který havaruje nemůže vyhrát. Proto dobří závodníci nehavarují. Pan Bartončík je závodník mizerný. Proto havaroval a zabil ty holky.
I Schumacher sem tam havaroval. Chcete říct, že je špatný závodník?
Ano odškodné při úmrtí to je hit dneška. Zabili jste nebo odpovídáte za smrt........ tak plaťte. Jen peníze zmírní můj žal. Za bolševika se tomu říkalo hyenismus a bylo to trestné.
Zřejmě nevíte, čemu se, nejen za bolševika, říká hyenismus.
Jestli má smysl za každou cenu hledat viníka. Jestli vůbec tato pochybná zábava pro jedince realizující si ego v nařvaných motorech na veřejných cestách není v principu úchylná a zadělávající na průšvihy.
V tom s vámi vřele souhlasím. Závodníci si vesměs závoděním léčí nějakou úchylku. Odreagují se a aspoň jinak neškodí. Jen sem tam zabijou nějakého diváka. Je to holt adrenalin.