- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kéž by to už vydrželo, ty úmorné vedra byly na chcípnutí. Nedalo se nic dělat, teď konečně může člověk vystrčit nos i ven a dělat něco na zahradě bez toho, aby měl úžeh ...
Ještě 3.8. to VĚŠTILI jinak...
Letos už si užili milovníci sněhu, vody i tropických veder. I ztoho vyplývá, že metodika vzniků různých okluzních front, tlakových níží a výší dnes může jen stěží vycházet z historických modelů. Fungování počasí v Evropě se zcela evidentně změnilo. Možná tak 2 denní předpovědi ještě mají jakous-takous pravděpodobnost. Když už totiž lije u našich sousedů, dá se předpokládat, že déšť příjde i k nám. Jen by mě zajímalo, zda v ČHMÚ platí poměr méně práce/ méně peněz
Samozřejmě, že s delším časovým obdobím se snižuje pravděpodobnost splnění předpovědi, ale to ještě neznamená, že můžete pí. Honsovou napadat. Ona vychází z toho, co jí ukáže počítačový model ...
Sakra, nevím, proč zde výše uvedený text skočil sem ... Ten platí pro Iva Bartečka ...
dlouhodobé předpovědi v podání ČHMÚ se delějí takto: Týden prší, bude pršet měsíc, týden je horko, bude horko měsíc, týden je zima, bude ....., atd. atd. atd.
saaakrys, a me zrovna zacina dovca, jsem se tesila, jak se po te klimakancelari konecne rozplacnu nekde u vody
Stejně to bude zase úplně všechno jinak :))
Ještě dnes dopoledně jsem četl článek, který říkal něco úplně jiného. Zvláštní jak se dokážou dlouhodobé předpovědi na měsíc dopředu změnit téměř z hodiny na hodinu. Takže to vypadá, že se spíš zase nechámě překvapit.
Teploty jim věřím 2dny dopředu a srážky si určuji sám z norského modelu... V době internetu se stala předpověď počasí stala nějak nezajímavá...
me prijde zbytecna v kazde dobe Nepotrebuju vedet, jak bude dopredu, staci mi vedet, jak je
Ale asi jsem velice ojedinely exemplar
a tohle je zas co???? dva zdroje a každý úplně opačně???http://aktualne.centrum.cz/domaci/pocasi/clanek.phtml?id=787362#utm_source=centrumHP&utm_medium=dynamicleadbox&utm_campaign=B&utm_term=position-18