Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

OBRAZEM: Hirošima si připomněla výročí svržení první atomové bomby

Minutou ticha si v úterý asi 50 tisíc lidí v Mírovém parku v japonském městě Hirošima připomnělo 68. výročí svržení první atomové bomby. Vzpomínková ceremonie se tradičně koná nedaleko epicentra, kde ráno 6. srpna 1945 vybuchla atomová bomba, která zabila až 140 tisíc lidí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

M37a76r95t91i79n 47K67l17u54m20p59a13r 5636868127244

Pane Odrazile, dovolim si reagovat na vaše lhaní o stránku níže, kde píšete, že USA k kompletní mobilizaci nepřistoupily. Což samořejmě není pravda, přistoupily. Veškerá neprioritní mírová průmyslová výroba byla pozastavena a závody přesly na výrobu válečnou. Po celé zemi rostly státem financované závody na výrobu děl, tanků, výbušnin, letadel a lodí. Stupeň průmyslové produktivity dosáhl takové výše, že transportní mnohatisíci tunové konvojové lodě se vyráběly během pouhých 45 dnů. Po celé zemi se děti účastnily sběrných programů na mazadla, šrot a tuky. V roce 1944 dosáhla celková mobilizace takové výše, že nebylo možné pro potřeby armády odvést žádné další muže odpovídajícího věku. Z akademiků se stávali technokraté, ze žen v domácnosti výrobci granátů a výbušnin. Průmuslníci spojili síly s odbory a řídili proud nové vojenské techniky. Vědci, fyzikové, matematici, chemici, všichni byli zapojeni do armídního viójenského výzkumu. Tomu já osobně říkám kompletní mobilizace zdrojů. A to že vy neznáte historické reálie 2. světové války a lžete tu, že žádná kompletní mobilizace neproběhla, tak to jen ukazuje na vážné nedostatky ve vašich znalostech.

0/0
8.8.2013 8:54

P50e86t82r 48K97u66d50r62n49a 5688108137

Japonci, pokud vim ZHN za valky nepouzili, co pak opravnovalo USA pouzit je proti jim?

0/0
7.8.2013 17:58

P57e96t21r 96K92u87d33r75n69a 5578208297

To patrilo dolu.

0/0
7.8.2013 18:00

P46a25v13e25l 12K25u65r80a38l 5721864390630

To že tento typ zbraně nebyl nikým zakázán ani se na jeho zákozu nikdo nedohodl. A mílíte se.

http://en.wikipedia.org/wiki/Unit_731

http://en.wikipedia.org/wiki/Zhongma_Fortress

Jenom použili zbraně biologické. Opět tehdy naprosto neregulované žádnou konvcencí.

0/0
7.8.2013 20:28

P83e59t69r 35K43u52d20r46n64a 5598578987

Podle Pavla Kurala stat ktery nepodepsal konvenci muze pouzivat ZHN a dopoustet se valecnych zlocinu podle libosti. To snad nemyslite vazne pane Kural, nebo jsem vam spatne rozumel?

0/0
7.8.2013 15:46

J61i19ř75í 62D35o54u92t76n63á11č 2820627347605

nalogujte se do mateřídoušky :-/

0/0
7.8.2013 16:13

P33a12v29e74l 84K20u81r43a19l 5381634490350

Válečný zločin = porušení konvence. K odstoupení od Ženevské konvence (pokud vůbec kdy byl stát signatářem) je nutné pouze doručit žádost výboru v Ženevě a následně 365 dní nevést žádnou válku. (to je v podmínkách konvence jako podmínka pro legální vystoupení)

Po té je stát zcela vyvázán z jakékoli legální odpovědnosti vedení války. (není li stále signatářem jiných smluv) je zcela legální bombardovat města a nebo nasadit chemické zbraně.

Víte ono totiž to že se Státy A, B, C dohodnou na tom že nebudou používat chemické zbraně stát D vůbec k ničemu nezavazuje. Ovšem ztratí možnost si stěžovat pokud takové zbraně budou proti němu použity.

Příslušník státu který konvenci nepodepsal a nebo v rámci pravidel odstoupil skutečně nemůže, podle současného mezinárodního práva, spáchat válečný zločin. (Stejně tak lze odstoupit od úmluvy o lidských právech... podmínky odstoupení se mi teĎ nechce hledat... ale pak holt nemá dejure- ani možnost spáchat zločin proti lidskosti- protože zákon se ho netýká.

žádný stát není povinen uznat mezinárodní právo. To je z definice svrchovanosti.

Ale zase ho pak prakticky kdekdo může zastřelit.

0/0
7.8.2013 16:14

J14i98ř81í 81D65o55u26t49n16á89č 2270127277925

ono je vůbec zcestné posuzovat historii dnešní optikou   ...

0/0
7.8.2013 16:17

Z62d10e81n76e17k 11V82r28b18a 8279895733477

Ano to je pravda. Podle optiky dnešního práva bychom nemohli odsoudit např. německé válečné zločince. Ale ono už to tak bývá, že vítězové války jsou hrdinové a poražení váleční zločinci. (Bez ohledu na statisíce a miliony mrtvých civilistů na obou stranách...)

0/0
7.8.2013 19:33

P26a28v10e46l 98K85u29r87a76l 5801284270170

No tak Doenitz dostal 10 let za přípravu ofenzivní války... (nad tím byla pohoršená prakticky celá generalita spojenců protože kdyby oni dostali od vlád rozkaz museli by to udělat taky a nebo rezignovat, popřípadě jít ke zdi... to je prostě povinnost vojáka)

Další tresty měli být za nerespektování ženevských konvencí (které jsou starčí než druhá světová... ale např. Japonsko jich většinu nepodepsalo), v první řadě neomezená ponorková válka (ale Nimitz jako svědek obhajoby dělal v pacifiku to samé... Doenitz dostal "vinnen" ale nedostal za to žádný trest) Následně byl obviněn z toho že němeci porušovali ženevskou konvenci co se zajatců týká (tzv "commando" rozkaz od hitlera kdy zajatci chycení na zabraných území měli jít rovnou gestapu na popravu... ale to se námořníků netýkali a Doenitzovy tábory které měl na starot se o dodržení konvencí důsledně starali... obecně většína velitelů Vehrmachtu se zdráhala zajatce dávat "civilním řezníkům z gestapa")

95 procent odsouzených v norimberku bylo za porušení ženevské konvence v nějaké formě... a "zločiny proti lidskosti" se zahráli na to že z principu to co provedli němci v Osvětimi a nebo i v koncetračních táborech v německu bylo i proti jejich vlastním zákonům.

Právnicvký tým spojenců byl v Evropě vynikající... s Japonskem to bylo horší- to nebylo sifnatářem spousty konvencí a odsouzení jich uniklo mnohem víc. (nebylo za co... a spojenci se důsledně snažili neudělat z toho soud který by byl jen pro pokrytecký výsměch... v Evropě uspěli... v Asii taky ale v menší míře)

0/0
7.8.2013 20:36

P18a20v27e22l 11O71d66r26a28z42i36l 6614569487520

Ječení nekritický amifilů nabývá na značné síle. Škoda, že nemají žádné racionální argumenty - jejich dialektika obsahuje pouze více či méně sprosté urážky a směšnou snahu o urážku těch, kdo nesdílejí jejich černobílé směšné názory.

0/−1
7.8.2013 12:31

P84a90v64e91l 90K17u98r30a15l 5521274260970

Prosím prosím... od vás taky žádné racionální argumenty nezaznívají. Pouze víra a osobní přesvědčení.

Ale z hlediska diskuze prosím uveďte jaký alternativní postup by Japonsko v roce 1945 donutil bez caviků přijmout do jedné podmínky kapitulace mocností osy na kterých se spojenci dohodli v Teheránu 1943 a kolik by tyto alternativní postupy stály životů spojence a Japonce.

Spojenci měli exaktně stanoveno co musí kapitulující strana udělat a čemu se podvolit. Jakékoli vyjednávání by znamenalo porušení smlouvy mezi spojeneckými zeměmi.

Jak dlouho by to trvalo a kolik by to stálo můžete přihodit taky.

+1/0
7.8.2013 12:43

P15a84v29e62l 58K98u91r71a11l 5941254270170

Pokud vím tak Stalin už prý velice nelibě nesl že před Hirošimou američani nabídli japonsku pouze bezpodmínečnou kapitulaci ozbrojených sil místo toho aby požadovali kapitulaci státu jako takového se vším všudy.

Což japonsko ovšem odmítlo. Další požadavek této kapitulace japonská vláda odmítla po Hirošimě, když se Císař rozhodl po Nagasaki kapitulovat armáda na něj. (pro japonce naštěstí neúspěšně) provedla atentát.

Polovina vlády a generálů spáchala po té kapitulaci sebevraždu.;-D

+1/0
7.8.2013 12:47

P30a96v85e73l 84O52d46r76a12z84i26l 6364369987180

Vaše tvrzení je nekonzistentní s předchozími výroky o totální válce. Podle Klumpra a vás bylo všechno ozbrojenou silou, takže nemolo dojít pouze ke kapitulaci ozbrojených sil. Takže máte konzistenční problém vy, nebo Stalin, což je ovšem také možné.

0/0
7.8.2013 13:03

P88a21v68e82l 54K68u21r42a23l 5721124560550

Jde o politický problém- tato fráze měla japonské vládě a císaři umožnit zachovat si tvář. (a to bylo něco co zbytek spojenců prostě nechtěl připustit... Churchill a Atlee by možná mávli rukou ale DeGaulle a Stalin ne)

V Japonsku si to pro změnu vyložili jako americkou neochotu riskovat vlastní vojáky na dobývání území Japonských ostrovů. Což bylo zcela reálné, ovšem jaksi nepočítali s tím že spojenci a jmenovitě přímo američané mají alternativu k invazi... a to jest bombardování kde 1 bombardér co proletí zničí město. (Přístav, továrnu a její okolí).

V kombinaci s Trumanovým projevem o nukleárním dešti ohně který japonsko zcela zničí pokud nekapituluje (což byl bluff... po Nagasaki měli američané pouze 1 atomovku s dalšími 3 na cestě do konce roku 1945 a 12 během roku 46) ovšem zabralo to.

Japonci kteří byli ochotní padnou hrdině v boji, se najednou dostali do situace kdy ani neměli sebemenší šanci "hrdině bojovat a padnout" ale prostě jen sedět a být stříleni jako krysy v sudu bez reálné šance alespoň zkusit klást odpor, byť neúspěšný. TOTO VĚDOMÍ je donutilo část jich kapitulovat a druhou část raději spáchat sebevraždu.

0/0
7.8.2013 15:05

P79a83v95e48l 73O82d85r11a44z41i67l 6744799317120

Pokud si diskusi pročtete pečlivěji, tak snadno zjistíte, že úmysly, vedoucí k bombardování, nijak nezpochybňuji, takže netuším, proč toto chcete zrovna po mně.

Pokud však někdo napíše, že užití jaderné bomby bylo TAKÉ demonstrací síly TAKÉ jiným směrem, než do Tokia, pak nechápu, proč ho následně dav amifilů kamenuje (obrazně, prosím).

0/0
7.8.2013 13:01

P10a12v36e32l 98K83u81r89a35l 5411724470190

Tak se podívejte na to zda je daná země signatářem ženevské konvence. Irák byl. Sýrie není.

(ostatně proto se tam taky málo komu chce, navíc čistě z praktického hlediska povstalci ani nejsou stát... takže se na ně válečné konvence nevztahují... ty zavazují jenom státy a ozbrojené síly státu. Ne jednotlivé občany a nebo třeba paravojenské organizace.

0/0
7.8.2013 11:18

P64a71v10e82l 95K89u95r28a88l 5771614520220

Kurník šopa to mělo být jinam

0/0
7.8.2013 11:18

P16a54v78e11l 18O74d47r18a42z20i46l 6784569717970

Inteligent chaos zvládá.;-)

0/−1
7.8.2013 12:18

P92a69v16e11l 45K76u46r71a41l 5831784880340

Tak jako tak... daná konvence například vůbec nepředpokládá že by chemické, biologické a nebo nukleární zbraně mohli vůbec být v soukromých rukou (například pokud by si je vyrobila nějaká korporace) pak to je zcela mimo kompetenci OSN a mezinárodních soudů protože takové entity vůbec ve smlouvách nejsou vůbec zmíněny.

Čistě hypoteticky by se takové vymáhání těchto práv muselo opírat o zákony státu na jehož území se něco takového děje. Ale většina států téhle planety to ani v legislativě nemá.

V ČR v podstatě je z hlediska toho že by si občas postavil atomovou zbraň v podstatě nelegální pouze nepřihlášené vlastnictví štěpného materiálu a výbušnina použitá k implozi...

Druhá věc je že asi před 3 lety chytli slovenští celníci 2 slováky kteří vezli z ukrajiny (o zemi původu nikdo nemá šajn) 1 kg zbraňově čistého uranu...

Teď jde o to kolik ho předtím převezli úspšně... 

A druhá věc je že od této smlouvy lze kdykoli i v případě státu odstoupit. Výpovědní lhůta je jeden rok. Udělala to například severní korea- jediné na čem lze bazírovat v tomhle případě je porušení smlouvy před a během výpovění lhůty.

0/0
7.8.2013 12:56

P83a20v34e73l 79K85u76r37a20l 5341334960100

Stejně tak lze odstoupit od Ženevské konvence jako celku. Jediné 2 požadavky na to jsou doručit výpověď písemně výboru do Ženevy a  nevést nikdo po následující rok žádný válečný konflikt. Po uplynutí 365 dní od doručení je zcela legální pro takový stát použití i chemických zbraní a nebo bombardování města.

Protože povinnost "minimalizovat civiliní stráty" (myslím že to bylo invokováno v roce 46... ale rozhodně po 2. světové) pro takový stát zcela odpadne.

Efektivně žádný voják takového státu nemůže dejure- spáchat válečný zločin.

0/0
7.8.2013 16:07

J11i31ř61í 62D13o48u28t97n34á29č 2700607177455

No ..základní podmínkou je ale ovšem vyhrát ;-)

0/0
7.8.2013 16:12

P68a81v47e26l 39K84u22r34a32l 5841724970690

to pak záleží na velikosti pokrytectví vítěze pokud prohrajete a to je druhá věc :-)

0/0
7.8.2013 17:02

M93i70c82h44a82l 13M44i74l25l20e77r 9796392709362

pripominka tem kdo se ohaneji nevinnymi civilisty

VSICHNI  japonsti civiliste byli tenkrat pripravovani na boj proti Americanum, se zbrani v ruce a vsemi prostredky, ktere meli po ruce.To je prokazany a dobre znamy fakt. Jen pstros strkajici hlavu do pisku nebo zaprisahly anti-Ami ignorujici fakta pri svem lpeni na ideologii to nechce priznat.

V tom prave bylo jejich nebezpeci - VSICHNI japonsti civilove byli de-facto zalozaci cekajici na povel cisare, aby sli do zbrane.

Proto zvlast v pripade Japonska neexistuje vymluva" byli to jen nevinni civilove". Nebyli, byli desitkami milionu zalozaku.

+1/0
7.8.2013 9:25

P58a89v63e22l 72O50d18r54a71z17i92l 6224879757980

Ano, zvlášť krvelačné japonské děti straší některé emigranty v Austrálii ještě dnes a ti se tak v noci budí hrůzou.

+1/−2
7.8.2013 9:31

B75e89d15ř77i33c37h 51T84ě86š57í71n69s53k71ý 9683457986241

budete se divit ale vyráběli kopí (opravdu bambusová kopí) které byly určeny pro děti

+1/0
7.8.2013 10:02

P84a74v41e31l 60O35d29r85a25z20i36l 6894909557970

To se moc nedivím, nedávno jsem viděl, že při rytířských slavnostech prodávají dětem dřevěné meče a štíty, považte!

+1/−2
7.8.2013 10:09

B26e43d87ř74i61c46h 98T17ě15š75í64n10s79k64ý 9813137706921

ale kruciš děláte ze sebe hlupáčka jen tak z plezíru nebo úmyslně, pokuste se argumentovat k věci, ty dětská kopí byly určena k boji a předpokládalao se že dítě které ho použije pak zemře ale to vše pro Japonsko, jste ignorant pane

+1/0
7.8.2013 11:08

P96a13v11e66l 53O38d79r57a47z21i40l 6574969667260

Jste ubohý sprosťáček z plezíru, nebo úmyslně?

+1/−1
7.8.2013 12:20

M70i36c37h79a70l 47M77i85l67l36e55r 9946342499312

jak uz jsem ti to napsal jinde, topici.

Vzhledem k tomu jak casto sem chodis napadat emigranty namisto abys konstruktivne diskutoval, vypada to, ze nejsi schopny se zabyvat nicim jinym, nez premyslenim jak shazovat lidi, kteri odesli z komunistickeho marastu a vybudovali si slusnou existenci jinde.

Poznamka o straseni ve snu je tvoje freudianske uklouznuti. Podvedome priznavas, ze emigranti ti uz ani nedaji spat.

Jestli se ti to nepodari vcas zkrotit, posedlost emigranty muze v budoucnu vest k vaznym zdravotnim nasledkum. ;-D

+1/0
7.8.2013 10:15

P42a17v65e95l 92O52d96r59a88z58i94l 6134979877750

Nemilosrdné nastavení zrcadla hlupákovi není  žádné napadání. A zapomněl jsi mi vynadat do soudruhů, jsi nedůtklivý!

+1/−3
7.8.2013 10:19

B56e77d96ř83i18c37h 54T32ě10š54í29n27s42k39ý 9973437546181

nastevení zrcadla a kde to děláte? zatím jste jen napsal spoustu hloupostí ze kterých je jasné že o věci vůbec nic nevíte a jediným vašim zájmem je rýpat

+1/0
7.8.2013 11:09

M26i77c33h91a11l 72M72i73l76l47e30r 9756442789962

soude podle "hlubokomyslnosti" tvych prispevku a predlozenych argumentu to vypada, ze jsi se na sebe rano podival do zrcadla a ovlivnuje te to na cely den

0/0
7.8.2013 12:11

P91a78v76e97l 49O40d92r87a84z64i50l 6724359647290

Na emigrantských frustrátech je komické, jak jsou nechápaví.

0/0
7.8.2013 12:21

M90i25c49h93a81l 19M52i64l76l33e20r 9446602169112

na tema "straší některé emigranty v Austrálii"  - to asi hodne asi tezko.

Japonsko ma s Australii dobre vztahy a cile studijni, vedecke, obchodni a kulturni styky uz radu let. Jejich deti se uci anglicky a japonstina je jednim z popularnich predmetu na nasich strednich skolach. Kdyz delal japonstinu nas mladsi kluk, jejich skola mela nejakou pratelskou studentskou vymenu s jinou skolou v Japonsku. Poskytli tjsme tydenni ubytovani jednomu prima 14 letemu Japoncikovi a vzali jsme ho na vylety. Synove nasich pratel stravili kazdy asi 12 tydnu na studentske vymene v Japonsku v ramci jejich pred maturitniho studia japonstiny.

Ono se vyplati si o predmetu neco nastudovat, nez si pustis hubu na spacir.;-)

0/0
7.8.2013 12:20

P34a20v50e29l 50O59d30r45a14z77i32l 6884489367590

Á, opět nic nepochopil. Jaké štěstí, že takový nechápavec zatěžuje jinou zemi, než je ČR.

0/0
7.8.2013 12:27

M10o47j18m56í56r 15S35k49á95l87a 2480232106

Docela by mě zajímalo, co všichni ti Japončíci dělají 7.prosince. Přesně tam totiž leží prvopočátek toho jejich 6. a 9.srpna...:-P

+1/0
6.8.2013 16:39

P73e39t95r 42K81u82d40r39n32a 5168248687

Utok na Pearl Harbor byl preventivni utok. To je dnes bezna praxe.:-/

0/0
6.8.2013 16:47

M69i79c44h26a58l 29M14i38l26l33e71r 9356132589952

preventivni nepreventivni, zacali si a nakonec si to odnesli

0/0
6.8.2013 17:16

P97a70v53e40l 11O46d29r70a74z80i89l 6174649957300

Ano, jako vy - 11.9.

0/0
7.8.2013 10:17

M76i41c93h86a86l 34M90i32l47l67e44r 9846832499662

co to ma co delat se mnou???8-o

0/0
7.8.2013 12:12

P69a39v33e86l 41O68d78r74a22z32i49l 6184699457680

To neřeš, to bys nepochopil.

0/0
7.8.2013 12:25

M22o48j41m94í56r 40S40k25á71l71a 2170472166

Měl si ho, agressor, lépe rozmyslet. Pokud by seděli doma na zadku, neokupovali půl Tichomoří, nechovali se tam k válečným zajatcům a k civilnímu obyvatelstvu jako barbaři, tak nemuseli dnes mlátit v 8:15 do zvonu a dělat ze sebe "oběti" naprosto spravedlivé odplaty. "Kdo seje vítr, sklízí bouři." Japonští agressoři 7.prosince 1941 zaseli vítr. A 6. a 9.srpna 1945 sklidili jadernou bouři. Měli přitom obrovské štěstí, že USA disponovaly A-bombou. V opačném případě by ztráty na jejich straně byly vyšší v řádech...

+1/0
6.8.2013 17:30

P71e65t60r 45K31u17d20r59n82a 5778638607

To nemeni nic na tom, ze uplatnovat kolektivni vinu a hazet atomovky na civilni obyvatelstvo je valecny zlocin. Vase nazory naznacuji, ze jste velmi nemocny.

+2/−2
6.8.2013 18:13

M97a65r81t63i46n 25H30a86r77t55i94g 9529874912356

A co civilisté pracující ve válečné výrobě? Mělo se při konvenčním bombardování vynechat cíle jako rafinérie, letecké továrny, zbrojní podniky atd.?

+1/0
6.8.2013 18:54

P38e23t61r 25K33u30d72r12n55a 5718148867

O tom nebyla rec.

0/−1
6.8.2013 19:10

P61a34v18e38l 70K76u43r57a73l 5581604340550

V hirošimě byla 20000 vojenská posádka... legitimní cíl pro použití jakékoli zbraně.

+2/0
6.8.2013 23:24

P86e60t37r 26K70u17d56r38n80a 5818468317

Pouzivani zbrani hromadneho niceni je valecny zlocin.

0/−2
7.8.2013 3:07

P61a40v40e35l 62K35u91r42a38l 5681624680260

I z dnešního hlediska je to naprostá blbost. Ale i tak se to týká pouze států které danou konvenci (každá zbraň se schvaluje jednotlivě) podepíšou.

Pokud někdo není signatářem Ženevských konvencí tak může použít libovolnou zbraň... bez ohledu na to jestli si druhá strana stanoví nějaká "pravidla".

Proč myslíte že Doenitz dostal jen 10 let ikdyž nakonec sdědil po Hitlerovi křeslo? Kromě obvinění za přípravy ofenzivní války což bylo jediné za které dostal trest (což bylo v podstatě pro vojáky vcelku nesmyslné obvinění proti kterému protestovali prakticky všichni generálové spojenců - pokud voják dostane rozkaz v rámci zákonů dané země něco naplánovat má ho splnit bez ptaní- cokoli jiného je zrada za kterou by šel před popravčí četu) ještě měl dostat dalších 10 za neomezené vedení ponorkové války kdy se prostě potápělo na co se přišlo (Nimitz dělal to samé) s cílem vyhladovět ekonomiku a populaci nepřítele... ponorky ovšem nebyli schopné poskytovat "pomoc" dle konvencí. Ani spojenecké to nedělali.

Realita války je prostě taková že ten kdo se v ní svazuje konvencemi proti stejně silnému nepříteli který takovou kravinu neudělá nikdy nevyhraje.

Spojenci Osu uzbrojili a porazili hlavně tím že jí rozvrátili ekonomiku... ať už tím že rezistance ničila koleje a nebo tím že Doolittle a Harris zařídili že neměli kde bydlet.

lekce druhé světové kterou bohužel naši generálové už zapomněli je ta že nelze dosáhnout vojenského vítězství dokud má nepřítel funkční továrny a dostatek potravin a z čeho rekrutovat vojenskou sílu. všechny 3 musí být zničeny a nebo zabrány pod vlastní kontrolu (což ovšem obvykle znamená že pak budete 30 let střílet partizány kteří budou chod narušovat... což se opět dneska děje)

+2/0
7.8.2013 7:52

P33a75v53e43l 60O78d61r36a68z46i69l 6444859847640

Jestli je negativní vnímání použití WMD z dnešního pohledu blbost či ne, na to se zeptejte Saddáma, případně se zeptejte v OSN, proč tak kničí kvůli údajnému použití WMD v Sýrii.

0/0
7.8.2013 10:11





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.