Diskuze

Při nehodě staré tatřičky se zranili čtyři lidé, z toho dvě školačky

Každá dopravní nehoda je skličující, ale při této motoristovo srdce smutnilo ještě více. V pátek v podvečer v Suchdole nad Odrou na Novojičínsku havarovala stará prvorepubliková tatřička. Při nehodě se zranili čtyři lidé, z toho dvě dvanáctileté dívky.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Není ;-) Ale znám hodně lidí, pro které je materiálno důležitější, než vlastní děti. Veteráni jsou krásní, to ano. Ale pořád to jsou jen auta :-P A vlastnictví takového auta Vás šťastnějšího neudělá, pokud Vám dítě leží na JIP-ce. I když jste chlap ..... tak nevím. Já jen vím, že mně vlastnictví několika veteránů, v takové situaci, neuspokojovalo. A proto je dnešní svět v "kopru" .... věci znamenají víc, než lidi :-(

0 0
možnosti

To měla být reakce na Tomáše Šlapáka. Jo a ještě - úplně blbé a trapné jsou otázky na majitele veterána: "Kolik to auto stojí?" :-/ Jo a taky nemáme rádi, když nám do těch aut, cpete svoje ušmudlané děcka, abyste si je vyfotili :-P

0 0
možnosti

Tentokrát by mne opravdu zajímalo, koho vlastně předjížděl ?8-o Asi traktor, ne (starý Zetor)?

0 0
možnosti

Předjížděný vozka se asi nechtěl dát a prásknul bičem do volů. Jinak nevím, kam s tou tatrou řidič spěchal.

1 0
možnosti

S takovým autem dělat takový prasárny??? 8-o Ten člověk by zasloužil přes držku...

6 0
možnosti

J69o46s70e45f 48V39i78k

5. 8. 2013 13:20

Na novojičínsku (a F/M) jsou fakt PILOTI. Není náhoda že každá 3.-4. nehoda zmíněná zde je z těchto okresů. Pan Gabzdyl se "netrhne". Hlavně že to relativně dobře dopadlo a nečteme "2 mrtvé dívky". 80 asi nejeli, to by dopadli hůř.

1 0
možnosti

Řidič svou Tatru zřejmě testoval před sobotním srazem veteránů na zámku v Kuníně... Zatáčka na fotce č.5, kde se auto nabouralo, následuje po celkem prudkém sjezdu od Kunína. Tam se auto mohlo rozjet určitě na víc než na 60km/h. Řidič to prostě neubrzdil.

0 0
možnosti

Na jednu stranu píšete, že byla hrozně populární a jezdí jich stále ještě relativně dost, na druhou stranu o velké sběratelské škodě. To jde tak trochu proti sobě.

A myslím, že renovace není nijak nereálná. To není moderní auto se samonosnou karosérií, křehkých plastů roztodivných tvarů atp.

0 0
možnosti

co byste říkal, kdyby vaši dceru (nebo dvě) vzal takový pošuk na projížďku

0 0
možnosti

pro p. Čermáka (a pro programátora jednu do ř....!)

0 0
možnosti

Podle fotek ta Tatřička rozhodně na odpis nevypadá. Odnesla to plechařina. Ještě mnoho najezdí, ale dá to hodně práce. Tyhle staré Tatrovky bylo možno opravovat doslova a do písmene na koleně.

1 0
možnosti

Tatra 57 80 kilometrů rozhodně nejezdila. Možná pokud by to bylo někde v Alpách z kopce. Maximální rozumná rychlost , která se dala s Tatrou 57 dosáhnout na rovině, byla tak 50 - 60 kilometrů v hodině. Běžná cestovní tak 40 kilometrů. Holt tam ten instalovaný motor boxer měl, jestli si dobře pamatuji ,  jen16 koní a třístupňový kvalt.

A to ještě jedničku tatrováci vyladili hóódně do pomala, aby bylo možné na tu jedničku vyjet úplně všechno včetně svažitých horských terénů.

Na rovině se rozjíždělo na dvojku a trojka se házela v rychlosti asi 25 - 30 kilometrů.

A muselo se řadit s meziplynem, protože převodovka neměla synchronizaci.

Aspoń tak to bylo v té naší T57, co jsme ji kdysi nějaký rok měli.

0 0
možnosti

Třístupňovou převodovku měla Tatra 11 a Tatra 12, resp. Tatra 13 a měly rychlost 50-60  km/h..

Tatra Tatra 57 dosahovala 80 km/h a měla už čtyřstupňovou převodovku.

Tatra 57 Hadimršťka byla na první pohled od Tatry 11/12 k nerozeznání. Pozdější typy 57A a 57B měly už "moderní" proudnicovou karoserii. Hadimršťka se určitou dobou vyráběla souběžně s T57A.

3 0
možnosti