- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Není Ale znám hodně lidí, pro které je materiálno důležitější, než vlastní děti. Veteráni jsou krásní, to ano. Ale pořád to jsou jen auta A vlastnictví takového auta Vás šťastnějšího neudělá, pokud Vám dítě leží na JIP-ce. I když jste chlap ..... tak nevím. Já jen vím, že mně vlastnictví několika veteránů, v takové situaci, neuspokojovalo. A proto je dnešní svět v "kopru" .... věci znamenají víc, než lidi
To měla být reakce na Tomáše Šlapáka. Jo a ještě - úplně blbé a trapné jsou otázky na majitele veterána: "Kolik to auto stojí?" Jo a taky nemáme rádi, když nám do těch aut, cpete svoje ušmudlané děcka, abyste si je vyfotili
Tentokrát by mne opravdu zajímalo, koho vlastně předjížděl ? Asi traktor, ne (starý Zetor)?
Předjížděný vozka se asi nechtěl dát a prásknul bičem do volů. Jinak nevím, kam s tou tatrou řidič spěchal.
S takovým autem dělat takový prasárny??? Ten člověk by zasloužil přes držku...
Na novojičínsku (a F/M) jsou fakt PILOTI. Není náhoda že každá 3.-4. nehoda zmíněná zde je z těchto okresů. Pan Gabzdyl se "netrhne". Hlavně že to relativně dobře dopadlo a nečteme "2 mrtvé dívky". 80 asi nejeli, to by dopadli hůř.
Řidič svou Tatru zřejmě testoval před sobotním srazem veteránů na zámku v Kuníně... Zatáčka na fotce č.5, kde se auto nabouralo, následuje po celkem prudkém sjezdu od Kunína. Tam se auto mohlo rozjet určitě na víc než na 60km/h. Řidič to prostě neubrzdil.
Na jednu stranu píšete, že byla hrozně populární a jezdí jich stále ještě relativně dost, na druhou stranu o velké sběratelské škodě. To jde tak trochu proti sobě.
A myslím, že renovace není nijak nereálná. To není moderní auto se samonosnou karosérií, křehkých plastů roztodivných tvarů atp.
co byste říkal, kdyby vaši dceru (nebo dvě) vzal takový pošuk na projížďku
pro p. Čermáka (a pro programátora jednu do ř....!)
Podle fotek ta Tatřička rozhodně na odpis nevypadá. Odnesla to plechařina. Ještě mnoho najezdí, ale dá to hodně práce. Tyhle staré Tatrovky bylo možno opravovat doslova a do písmene na koleně.
Tatra 57 80 kilometrů rozhodně nejezdila. Možná pokud by to bylo někde v Alpách z kopce. Maximální rozumná rychlost , která se dala s Tatrou 57 dosáhnout na rovině, byla tak 50 - 60 kilometrů v hodině. Běžná cestovní tak 40 kilometrů. Holt tam ten instalovaný motor boxer měl, jestli si dobře pamatuji , jen16 koní a třístupňový kvalt.
A to ještě jedničku tatrováci vyladili hóódně do pomala, aby bylo možné na tu jedničku vyjet úplně všechno včetně svažitých horských terénů.
Na rovině se rozjíždělo na dvojku a trojka se házela v rychlosti asi 25 - 30 kilometrů.
A muselo se řadit s meziplynem, protože převodovka neměla synchronizaci.
Aspoń tak to bylo v té naší T57, co jsme ji kdysi nějaký rok měli.
Třístupňovou převodovku měla Tatra 11 a Tatra 12, resp. Tatra 13 a měly rychlost 50-60 km/h..
Tatra Tatra 57 dosahovala 80 km/h a měla už čtyřstupňovou převodovku.
Tatra 57 Hadimršťka byla na první pohled od Tatry 11/12 k nerozeznání. Pozdější typy 57A a 57B měly už "moderní" proudnicovou karoserii. Hadimršťka se určitou dobou vyráběla souběžně s T57A.