Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Hašek chce po krajích, aby se postavily za Rusnokovu vládu

Předseda Asociace krajů ČR a místopředseda ČSSD Michal Hašek navrhuje usnesení, v němž vyzývá kraje, aby se postavily za vládu Jiřího Rusnoka a požádaly o to i poslance. Liberecký hejtman Martin Půta to označil za politizaci zájmové organizace.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L88u22b73o54š 89M62a92r68e87k 1512345456601

Myslel jsem si, že je hašek rozumnější než Sobotka. Ale mýlil jsem se. Je to stejný žvanil a demagog, jako jeho kolega.

Chraň nás ruka páně od těchto politiků.

+3/0
3.8.2013 14:21

V79l54a95d12i23m17í81r 57Š74e29r86ý 4288342604

Z toho Haška se stává nesnesitelnej magor !

+6/0
3.8.2013 10:03

M81a82r25i25a31n 74P46e46š38t10a 6188808498878

Nejlepší na tom všem je, že nikdo (vláda, prezident, parlament) není akceschopný, zabývá se hloupostmi. Takže nám neschválí nějakou další ptákovinu, jako třeba vyšší daně.

Vždy je lepší, když stát nezasahuje do života lidí, když se drží zpět a ctí hodnoty. To bohužel všechny tyto orgány v posledních mnoha letech nectily. Neschopnost státu je taky dobrá, v podstatě ho tak nějak moc nepotřebujeme.

+1/−1
3.8.2013 9:15

J24i77ř22í 44Č96e14r34m70á34k 5430255688647

Dalším pozitivem je to, že se tímto odsouvá (doufejme, že na neurčito) Kraďouskův záměr rozkrást naše lesy a "zprivatizovat" je pro jeho kamarádíčky. Tohle je po církevním megatunelu poslední z velkých zlodějen, kterou ODSTOP mafie měla do konce volebního období ještě v plánu, a kterou už doufejme nestihne.

0/0
4.8.2013 1:15

V25á24c92l85a36v 65K11u21s85á72k 4351129701244

Já bych chtěl vidět majetkové přiznání p. Haška

+3/−1
3.8.2013 8:29

V42r25a94t93i42s66l92a42v 96D17i51v30i30š 5367214576809

je to oblíbeně socansky křišťálově průzračné. Hejtmani rozhážou peníze, aby je jejich ovečky zase zvolily, sekyru zamázne vláda. Ne každá je ochotná to udělat, Rusnokova ale ano. Takže tě Jiříčku podpoříme. Větší zářez se tradičně svede na předchozí vládu, v horším případě vysvětlí "nebylo zasazeno do ekonomického rámce" Hašku, Hašku.

+7/0
3.8.2013 8:17

J10i62ř20í 30D31o45u24t80n25á47č 2750387147855

Ano ... kraje a jejich socanské vlády podpoří vládu a ta jim nasype miliardy co prošustrovaly .... no tfujtajbl...

+8/0
3.8.2013 7:58

P41a36t88r90i54k 38Š49e82b12e70s81t27a 4853432156445

vona se ta socdem normálně snad rozštěpí sama... Zeman jde po Sobotkovi za to, jak ho hodil před pěti lety přes palubu při volbě presidenta.

Bude ještě veselo. zenam jede fakt "po mě potopa"

+2/0
3.8.2013 2:45

J74a10r37o90s35l49a59v 93B21o79r80á22k 7267299260147

Taky si to myslím tady je vidět jakej je to zákeřňák kterej neodpousti no je to taky byvalej komunista ze

+3/0
3.8.2013 2:49

J30a19r93o41s44l65a28v 40D27o59m48e47k 6149593799746

Ať se vypíše referendum. Buď 101 nebo ČSSD nebo Rusnokova vláda. To by bylo férové. Ať lidi rozhodnou. Takhle se tu všichni hádáte a napadáte. Referendum je vůle občanů a ať vyhraje kdokoliv, tak by odpadlo to osočování

0/−2
3.8.2013 0:37

J79a71n 75U10l23r59i91c76h 9949796749574

1. Podle ústavy to nejde a změna ústavy v daném ymslu je politicky neprůchozí.

2. Není rozumný důvod pořádat teď nějaké referendum, když máme řádně demokraticky zvolenou Poslaneckou sněmovnu a v té exsituje většina schopná sestavit vládu. Ostatně za 10 měsíců jsou sněmovní volby a to je v podstatě za chvíli.

+7/0
3.8.2013 0:46

V37á65c81l53a76v 35Š64u33b21r13t 9407433188597

A co předčasné volby - nebylo by to v zásadě totéž;-)?

0/−2
3.8.2013 1:08

P18a88t20r55i16k 29Š11e46b46e56s50t14a 4773692276275

ne, rozdaly se karty na 4 roky, tak na 4 roky... pokud má koalice 101+ tak není důvod vyhlašovat volby. To by po těch volbách mohl někdo přijít, že se mu to nelíbí a chtít další volby...

+7/0
3.8.2013 2:41

J46a63r90o70m13í61r 77K94r69á78l 4940559634769

To "referendum" bylo před třemi roky a další by mělo být za rok.  Vůle občanů se ukáže jednou za 4 roky a nikdo by do toho neměl drasticky zasahovat.

+5/0
3.8.2013 7:12

A41n41t91o63n51í12n 65K48a72l54i56s89t29a 6354130729564

Nejvyšší čas na generální stávku pro podporu Rusnokovy vlády a statisíce lidí do ulic ukázat, za kým národ stojí. Za tou do omrzení stále omílanou stojedničkou politických šejdířů a zlodějských čachrářů pod  sukní matróny Němcové, určitě ne !

+1/−9
3.8.2013 0:18

J93a15n 93U66l75r52i46c56h 9559216259854

Ano, to je přesně to, o čem píšu níže. Gottwald, Lidové milice.

+9/0
3.8.2013 0:23

V37l34a54d82i68m25í18r 22Š24e28r25ý 4608972904

jste k smíchu s těmi blábply , šejdířů je tu plno ...to máte pravdu a nejvíc se ozývají ti největší

+1/−1
3.8.2013 10:07
Foto

M45i24r22o42s52l90a95v 31M10a49c68o20u64n 5885541174943

O těch statisících by se určitě úspěšně pochybovat... ;-D nebo spíš za kým lidé stojí. Za Zemanem a tím jeho Rusnokovým panoptikem to nebide.... On Rusnok je si toho dobře vědom (řeči o možnosti vládnout bez důvěry), i Zeman (jeho podržtaška Mynář už se nechal slyšet, že bude další úřednická vláda):-/

0/0
3.8.2013 22:34

J89a50n 61U45l30r11i17c59h 9199936609424

1. A koho jste v roce 2010 do Sněmovny volil, smím-li se zeptat? ( já ODS ). Zde totiž vystupujete jako přesvědčený stoupenec KSČSSD, respektive KSČSSDSPOZ.

2. Nečasova vláda udělala řadu kontroverzních korků a vyskytly se i nějaké skandály, ale to je běžný kolorit demokratické politiky. Nic z toho nebylo důvodem k zavilé nenávisti, kterou ostatně levicový elektorát žije prakticky od roku 1995 nebo ještě déle.

+7/0
2.8.2013 23:50

Š75á89r42k67a 84S16t32a43ň23k68o33v88á 9153335149239

Hašek ať si říká co chce stejně  důvěru musí získat ve sněmovně!

+3/0
2.8.2013 23:36

J57a59n 29U67l17r32i35c20h 9459546259224

Spíše Rusnok než Hašek, i když oba reprezentují Zemana. Nicméně Rusnokova vláda bohužel podle ústavy může klidně vládnout dál i v demisi, a to klidně až do příštích sněmovncíh voleb. To se také zřejmě stane.

+1/0
2.8.2013 23:45

V14á81c42l96a45v 88Š34u59b35r51t 9797813318727

Nestane. Protože podle Ústavy musí následovat (po případném vyslovení nedůvěry) druhý pokus - pochopitelně bez zbytečných prodlev. Zeman vícekrát prohlásil, že v takovém případě zdržovat nehodlá. Zeman má svoje chyby, ale je to demokrat. Srovnávat ho s Gottwaldem je mimo mísu. Mimochodem krátce po Gottwaldově éře nepustili Zemana málem k maturitě, protože v referátu vychválil Čapkovy Hovory s TGM..tehdy zakázanou literaturu.

+1/−1
3.8.2013 0:27

J81a31n 26U71l40r95i95c92h 9129586739924

Tak uvidíme. Zanedlouho se to ukáže. Nevylučuji, že Zeman jmenuje v druhém pokusu nějaký další nebo tentýž svůj kabinet. Ale za mnohem pravděpodobnější v kontextu jeho dosavadního postupu považuji ponechání Rusnokova kabinetu v demisi u moci po záminkou, že Sněmovna je už stejně nelegitimní a pravice brání uskutečnění předčasných voleb.

0/−1
3.8.2013 0:38

P35a52t64r32i32k 39Š89e19b39e41s35t36a 4533262986545

potom je tady ovšem možnost Senátu, aby podal ústavní žalobu pro impeachment... na rozdíl od Klause jsou mantinely inpeachmentu širší, protože se změnila ústava...

0/−1
3.8.2013 2:43
Foto

M87i15r79o47s45l43a50v 13M93a73c24o28u26n 5215791824323

Zeman a demokrat? Možná dříve... ale teď?

0/0
3.8.2013 22:36

J51a62r80o94s13l29a49v 90D21o43m49e94k 6889273249966

Proč bohužel. Pro tuto zemi spíš bohudík.

0/−1
3.8.2013 0:29
Foto

M51i15r95o78s36l57a90v 12M60a38c58o25u71n 5925271604513

Pěkně drahé bohudík... a zaplatíme to tvrdě všichni, i my co vidíme trochu dál než na špičku nosu, i vy co si nevidíte ani do úst a tleskáte této zvůli

0/0
3.8.2013 22:39

M13a12r62t27i58n 83K85u39l55h33á10n10e18k 4143552109319

tak už chybí jen vyjádření LOK ( lékařský odborový klub) ,odbrovové centrály a škodováků  o jejich plné podpoře velikému "Z"

+2/0
2.8.2013 23:09

J73a16n 83U14l95r93i71c77h 9449746709344

Nechybí. Předsedkyně senátního klubu ČSSD Alena Gajdůšková dnes v pořadu Události, komentáře prohlásila, že zdostává výzvy odborářů k podpoře Rusnokovy vlády.

+2/0
2.8.2013 23:10

J29a28r25o88m52í84r 25K60r78á91l 4300199484799

No, to je necelých 6% voličů.  Silná podpora ! ;-)

+1/0
3.8.2013 7:16

M33a90r12t52i33n 12K25u49l28h21á76n47e17k 4173902489249

začíná to být čím dál hustější .... už jen čekám kdy soudruzi z liháče vyzbrojí svoje lihové milice :-P

+2/−2
2.8.2013 23:05

J19a25n 15U36l15r84i21c64h 9289396489514

Ano. Zcela vážně. Taková je atmosféra. Zeman v podstatě tvrdí, že má podporu ulice. KSČM a nyní již zřejmíá většina ČSSD mu v tom přizvukují. Od úvah o podpoře ulice je k milicím už jen krůček.     http://www.youtube.com/watch?v=1wBva_xcRpc

+3/−2
2.8.2013 23:08

M81a85r73t64i26n 70K79u75l91h50á67n19e78k 4983142219159

a stále se najdou hlupáci, kteří jim tleskají ;-(;-(;-(

+4/−2
2.8.2013 23:09

V77á17c69l39a76v 20Š93u43b52r27t 9167903868147

Předpokládám, že máte na mysli bývalou vládní koalici;-)

0/−3
3.8.2013 0:21

V72á75c97l46a35v 12Š81u90b46r20t 9727323688567

Klid;-)

0/−1
2.8.2013 23:17

J95a56n 16U79l98r59i50c31h 9789216149744

Zatím jsem relativně v klidu. Ale atmosféra je opravdu zlá a situace značně připomíná probíhající státní převrat. Levicový elektorát bublá nenávistí a rodící se Zemanův politický blok se veze na této vlně.

+4/0
2.8.2013 23:30

V79á31c72l52a73v 83Š14u45b94r42t 9807613788187

Jestli elektorát bublá nenávistí, pak je to především z neuvěřitelného způsobu vládnutí pravice. Po pravdě se tomu ani nedivím. Já z toho, co tu předváděli, mírně řečeno taky bublám, a to jsem byl spokojen s výsledkem voleb - byl jsem rád, že nevyhrál Paroubek, hluboce přesvědčený, že stěží může existovat něco horšího. Dnes už si tím zdaleka nejsem tak jistý. Vláda trojkolky i Paroubka v mnohém trumflaRv

+1/−2
2.8.2013 23:42

J32a86n 70U59l65r54i50c46h 9479956219354

A koho jste v roce 2010 do Sněmovny volil, smím-li se zeptat? ( já ODS ). Zde totiž vystupujete jako přesvědčený stoupenec KSČSSD, respektive KSČSSDSPOZ.

2. Nečasova vláda udělala řadu kontroverzních korků a vyskytly se i nějaké skandály, ale to je běžný kolorit demokratické politiky. Nic z toho nebylo důvodem k zavilé nenávisti, kterou ostatně levicový elektorát žije prakticky od roku 1995 nebo ještě déle.

+2/0
2.8.2013 23:50

V90á37c63l50a96v 85Š42u59b32r60t 9287933458887

Volil jsem Stranu Zelených. Nikdy jsem nevolil ani KSČM ani ČSSD. Předtím jsem vždy v parlamentních volbách volil pravici. Ale nejsem blázen, abych tuto chybu opakoval..možná KDU-ČSL je relativně volitelná, spíše pravicová strana, ale jinak nikdo.

Kadence v průměru dvou kauz týdně, kdy jsme se opakovaně dozvídali, jak vláda údajné rozpočtové odpovědnosti odklání veřejné peníze..to musíte mít nervy ze železa. Já se mám relativně dobře, ale být dělňasem makajícím od nevidim do nevidim za 15 hrubého, anebo důchodcem počítajícím, jestli má na jídlo, tak půjdu a pošlu nějakého toho "rozpočtově zodpovědného hajzla" do Věčných lovišť. I takhle si připadám, že si ze mě dělají bláznyRv

+1/−3
3.8.2013 0:06

J28a33n 61U62l75r53i11c89h 9369636609284

1. Jste tedy zřejmě takzvaným levicovým liberálem. V tom případě mi není moc jasné, proč se stavíte tak vehementně na stranu vznikajícího neokomunistického bloku Miloše Zemana, když tento blok je mnohem zásadnějším nepřítelem hodnot vyznávaných Stranou zelených ( lidská práva, parlamentní demokracie, respektování práv menšin, ochrana životního prostředí ) než pravicová koalice.

2. Frekvence vládních afér rozhodněnení nebyla dvě týdně. To dobře víte. Ostataně z ničeho neplyne, že by jich zmíněný levicový blok po převzetí moci měl méně. Myslím, že je důvodná obava z ještě horší bilance.

3. I kdyby Nečasova vláda byla opravdu "čistá", nenávist levice by to nezmírnilo.

4. Životní úroveň naprosté většiny dělníků a penzistů by v uplynulém odbobí nebyla lepší ani kdyby nedošlo k nákupům letounů CASA či co všechno máte na mysli tím odkláněním.

+1/0
3.8.2013 0:22

V54á59c33l42a82v 75Š40u48b91r76t 9807533448937

1. snad jen liberálem..já si to jednoduše nemyslím, že je větším nepřítelem, byť s některými Zemanovými názory (jaderná energetika, Šumava, prolomení těžebních limitů..) nesouhlasím..ale v tom je zase Zeman dost blízký té koalici.

2. já si skoro myslím, že to ani není přehnané. Bylo jich prostě nesčetně - mnohem víc než za jakékoli jiné vlády. Byla období, kdy jsem se programově musel vyhýbat všem zprávám a novinám, protože nebylo dne, aby nepojednávaly o nějakém skandálu týkajícím se vládních stran..už jen nekonečný seznam skandálů a zlodějin pražské ODS-galérky, z nichž některé se ani do novin nedostaly. Tam už totiž nelze mluvit ani o jednotlivých skandálech, ale o celém zločineckém systému (jak to správně v aféře kolem Dopravního podniku pojmenoval advokát Láska)

3 a 4) jejich životní úroveň by byla lepší bez kroků jako pozastavení valorizace, zvyšování DPH na základní potřeby a pod. A pak jsme se třeba dozvěděli, že takto ušetřené peníze posílal ministr Drábek do na něj napojených podniků.

0/0
3.8.2013 0:47

J29a28n 85U70l67r76i23c76h 9369276839834

ad 1) Špatně chápete povahu vznikajícího Zemanova bloku. Nedochází vám jeho esence, jíž jsou naprostá bezohlednost, sklon k násilí, populismus, programové vezení se na vlně nenávisti, nadbíhání luze. To je to, v čem je větším nepřítelem zelených ideálů než pravice složená sice z všiváků, ale respektujících základní prinicpoy demokracie.

ad 2) Opravdiu si myslíte, že ČSSD a SPOZ jsou složeny ze slušnějších lidí než jsou šíbři ODS nebo Kalousek? Myslíte to vážně? Jen se podívejte do minulosti na skandály ČSSD - Gross, Palas, Rath, ROP Severozápad, Grippeny... Hoši z ČSSD jsou přitom ještě brutálnější a bezohlednější než ti z druhé strany spektra. Copak to necítíte?

ad 3) Pozastavení valorizace důchodů a zvýšení DPH na životní úroveň zmíněných skupin vlyv měly, ale nebyl dramatický. Tato opatření sama o sobě rozhodně nemohla být u žádného civilizovaného člověka důvodem k zavilé zášti.

0/0
3.8.2013 1:08

V29á66c33l11a10v 10Š89u77b41r81t 9357883768517

U vás je důvodem k zavilé zášti pouhá domněnka o povaze Zemana a jeho údajného bloku..takže proč by pro civilizovaného člověka tím důvodem nemohla být hořce zakoušená skutečnost? Ten dopad na některé byl velmi dramatický, když ceny základních potřeb (spotřební koš důchodců) vzrostly jen v roce 2012 o 7%!To není nadbíhání lůze, to je vyslyšení právem naštvaných (z větší části poctivých) lidí!!! A pokud se na tom svezou extrémisté a populisté ze všech stran politického spektra, budeme si moct stěžovat jen na bývalou vládu - protože to byla ta pravá lůza, proniknuvší bohužel až do nejvyšších pater politiky.

0/−1
3.8.2013 1:23

J62a95n 95U50l51r18i27c81h 9349816149654

1. není to domněka, nýbrž fakt.

2. Necítím zášť, nýbrž obavu.

3. Dopad omezení valorizace penzí byl za dobu jeho aplikace malý. Mimo jiné i proto, že většina penzistů má značný majetek a další příjmy.

4. Třídní zášť není oprávněná naštvanost.

5. Luza nejsou šíbři a mafiáni, nýbrž chudina ovládaná záští vůči úspěšným a toužící po krvavé odvětě za domnělá příkoří.

+2/0
3.8.2013 1:49

J94a82r14o76s33l16a58v 98B56o72r24á90k 7767809630667

Pánové krásně jsem si početl :-) Já mám pocit že někdo v Moskvě zavelel a ted se u nás dějí tyto věci proto volba prezidenta ten Zeman tam musel být to je něčí záměr ale. Proč ?? To bude veliká hra...

+1/0
3.8.2013 2:48
Foto

B61o46h91u96n92k26a 23J27a80n84č75a75ř65í47k42o50v96á 8440149165

moje slova

0/0
3.8.2013 9:03

J72a63r58o29m40í77r 94K88r81á15l 4730699534609

A které ulice a v jakém městě ? ;-);-D

0/0
3.8.2013 7:33

R29a87d89o17s71l77a69v 86K95l47a40u82d42a 5184408724932

Ten se nám pěkně odkopal gauner. Rv

+2/−1
2.8.2013 23:01

J41i75ř57í 92Z97a86h72r66a25d31n34í45k 1756213151319

Hašek se chová jako hloupá Zemanova prostitutka :-/ Podrží a ještě si myslí, že ho bude milovat :-/

+7/−1
2.8.2013 22:50

J15a28n 54U60l88r71i36c46h 9849666219874

Vystoupení ministra vnitra Peciny v právě probíhajícím pořadu Události, komentáře na České televizi bylo ukázkovou demagogií. Pecina prohlásil, že ustavení Rusnokovy vlády bylo standardní, neboť tato vláda vznikla úplně stejně jako všechny ostatní v České republice tak, že si prezident vybral premiéra a premiér ministry. Toto rozhodně není pravda. S jedinou výjimkou, k níž se ještě dostanu, vznikly všechny předchozí vlády, a to i ty úřednické, tak, že se na jejich složení dohodly politické strany disponující většinou v Poslanecké sněmovně. Toz výjimkou byla pochopitelně vláda Mirka Topolánka ( respektive postupně dvě vlády ) v roce 2006. To byla ovšem unikátní patová situace, kdy proti sobě stály dva nesmiřitelné bloky disponující shodně po 100 hlasech ve Sněmovně. Prezident si musel mezi nimi vybrat. A vybral samozřejmě ten sobě bližší. Tato volba však měla určitou logiku a spravedlnost, protože Topolánek byl lídrem politické strany, která získala ve volbách nejvíce hlasů i parlamentních křesel. Nic z toho nelze říci o vládě Jiřího Rusnoka. Ten není lídrem žádné politické strany, respektive fakticky reprezentuje stranu, která nemá v Poslanecké sněmovně ani jedno křeslo. A nejenže nevznikla dohodou stran disponujích sněmovní většinou, nýbrž proti vůli této většiny.Ćili opravdu totální Pecinova demagogie.

+6/−4
2.8.2013 22:45





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.