Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Šofér poničil pomalejší řidičce auto páčidlem, hrozí mu dva roky

Policisté vypátrali osmapadesátiletého muže z Děčína, který ve Lvové na Českolipsku v červnu s páčidlem v ruce zaútočil na osobní auto mladé řidičky. A to jen proto, že vůz na několikakilometrovém úseku mezi Heřmanicemi a Lvovou nemohl předjet se svým kamionem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M87i35r82o13s17l72a24v 10B79u16d68a 9502352297662

"Ale to rozhodně neznamená ,že na něho budete troubit v situaci ,když jedete za ním a na předjíždění se teprve chystáte. "..... právě v této situaci se troubení vyloženě povoluje!!

0/0
1.8.2013 17:50

M82i43r62o40s67l52a90v 71B74u81d46a 9672362677822

co to zase blbne, to mělo být níže8-o

+1/0
1.8.2013 17:51

J15i89ř87í 73K98ü95h85r 2860376180896

O to je dle vás ¨předjížděné vozidlo¨? Když řidič, který se ho chystá předjet jede stále za ním. Pokud by už byl v protisměru či vedle něho tak OK ,ale pokud jede za ním tak asi nic. Ani blinkr nemusí znamenat ,že předjíždí.

+1/0
1.8.2013 17:55

M21i75r40o45s84l57a70v 64B73u21d61a 9552272187442

Co by to mělo za význam troubit v půlce předjíždění, proboha? Blinkr před začátkem předjíždění (pokud není široko daleko žádná odbočka) znamená podle vás co? Pane, chcete jen provokovat nebo diskutovat?

0/0
1.8.2013 18:02

J44i20ř38í 35K35ü56h73r 2220336630606

Třeba ,že chci sjet mimo cestu(na polňačku,lesní cestu). Pokud troubíte na vozidlo ,které nepředjíždíte, ale jen se k tomu chystáte nejedná se v tu chvíli o předjížděné vozidlo.Je vám to jasné?

0/−1
1.8.2013 18:05

M46i55r67o86s57l75a13v 59B62u78d94a 9432452617192

"Pokud troubíte na vozidlo ,které nepředjíždíte, ale jen se k tomu chystáte nejedná se v tu chvíli o předjížděné vozidlo"......jak se má člověk takové blbosti bránit8-o

0/0
1.8.2013 18:08

M65i13r19o93s37l42a56v 89B60u50d75a 9982812647642

Takže podle vás budu upozorňovat předjížděné vozidlo na to, že se ho chystám předjet až když budu téměř před ním? To je tedy logika, panečku8-o

0/0
1.8.2013 18:16

M12i27r22o30s96l33a18v 16B33u13d78a 9242582817652

A už tady končím, nerad krmím trolly.

0/0
1.8.2013 18:19

J25i93ř89í 72K46ü17h19r 2230696320146

Vy můžete upozornit PŘEDJÍŽDĚNÉ vozidlo a ne vozidlo které se chystáte předjet. Chápete rozdíl?

0/0
1.8.2013 18:37

J97i76ř35í 16K10ü13h76r 2970246910266

Ale to rozhodně neznamená ,že na něho budete troubit v situaci ,když jedete za ním a na předjíždění se teprve chystáte. 

Jinak klakson můžete použít jen v bodech vypsaných v zákoně.

Takže žádné troubení mimo obec na kamarády. Jak by k tomu přišli to co bydlí na konci obce a nějaký vykuk by se postavil za značku a troubil jak na lesy?

0/0
1.8.2013 17:47

A32l41e22n42a 93S13e69d34l62a42č41k78o84v60á 1146910902279

Dneska jsem zrovna najížděla na kruháč,úplně v normě auto nemuselo vůbec snížit rychlost,ale dotyčný muž troubil jak oživot.Muži celkově za volantem reagují hodně podrážděně na ženy.Asi mají strach,že jim ženy berou jednu z jejich privilegií,řízení auta.ženy za volantem jsou klidnější,zbytečně netroubí a negestikulují,neznervozňují okolí.

+3/−3
1.8.2013 17:04

M94i17r98o60s73l28a20v 38B96u96d78a 9202802837502

"bytečně netroubí a negestikulují,neznervozňují okolí". ;-D tak to si myslíte vy.

0/−2
1.8.2013 17:07

B32e77d66ř41i34c74h 25L20e98b97e51d65a 9444563318494

Máte pravdu. Na druhou stranu.. V PRUMERU jsou ženy opravdu horší řidičky.. Znovu ale opakuji, není o tomto, tenhle článek. Tohle je humus. Chlapík by to mohl částečně vysvětlit stresem, nebo že třeba spěchal za nemocným..

Cokoliv. Hlavně se ale měl omluvit a nevymlouvat se na fakáče..

+1/0
1.8.2013 17:22

M98i83r16o95s96l18a33v 79B47u23d82a 9732712367832

Pane Lebeda, tady ale opravdu nikdo neví, co mu ta ženská provedla že takto reagoval. Asi to nebylo nic pěkného. Na druhou stranu ho to neopravňuje jít na ní s montpákou.

+1/0
1.8.2013 17:26

B32e59d93ř43i37c36h 34L58e91b29e90d87a 9604753768544

Pánové Budo a Svobodo, a další..

velmi by mě potěšilo, kdybyste jednou takto s heverem v ruce vyběhli ze svých kokpitů k autu, co vás zdržuje a tam by- za tmavými skly- seděli 4-6 ukrajinců, co zpomalili, jelikož třeba zrovna hledali odbočku. A vy byste jim flákli do postranních dveří..;-D

+3/−2
1.8.2013 16:31

B93e50d74ř39i21c95h 76L54e35b68e43d60a 9864603418464

Oprava, ne Svobodo. Svobodníku!

0/−1
1.8.2013 16:31

J36i70ř66í 42S83v61o86b21o71d59n56í13k 5769262453296

Lebeda.Vy budete nejakej přechytřelej.Seděl jste někdy vůbec za volantem kamiónu.Myslim fakt kamiónu.Ne kindr kamión.Že tak rozumujete.

0/−4
1.8.2013 19:25

B71e46d38ř78i31c61h 54L21e62b27e88d12a 9664903978154

Ne, nikdy. Vzdáleně chápu ten stres, mám tam pár známejch. Ale.. Nikdy se mi nemůže podařit Vám, Svobodnik, vysvětlit, co adekvátní reakce. 

Kdyby se všichni zachovali, jako on, potažmo tedy Vy, který jste to bezezbytku( a znalostí faktů) podpořil, tak vězte, že tady v Praze se trefujem do invalidů a "prestáŕejch" na přechodech..

Což by- pokud by Vás nepoučili dost ti imaginární ukáčka- mohla ´pro Vaše názory být lekce č.2, inteligente..

+2/0
1.8.2013 19:52

J67i59ř50í 33S14v19i21t19á87k 1862271480469

Dneska může jezdit kamionem každý střevo. Všechno naposilovaný,automaty taky a opravy se nedělaj. Někde už ani gumy,na cestě. Tak čím chceš machrovat? Že jsi schopnej odhadnout šířku a délku ?Čau :-)

+3/0
2.8.2013 13:45

M29i50r57o52s97l41a25v 24B13u66d15a 9192222317302

Proč by vás to potěšilo? Protože máme jiný názor a nejspíš mnohem více zkušeností ze silnic než vy? Protože se snažíme zjistit, co k tomu toho řidiče vedlo a proč ho ta ženská zdržovala?

+1/−2
1.8.2013 16:38

B44e97d19ř15i67c58h 97L18e66b93e94d66a 9364273698424

Pane Budo, učiním poslední pokus, je mi jasné, že je to ale téměř jistě marné..

A) Nikdo nevíme, co zapříčinilo jejím pomalou jízdu a v daný

Okamžik to zřejmě netušil ani ten řidič..

B) konstatuji, že to také nesnášim ( a taky si zanadávám)a nejsem řidič z povolání. Vy asi jste a je logické, že je to stres..

Body A a B, nejsou omluvou, ani vysvětlením takovéto reakce! A vy dva to schvalujete! A to není normální. Proto vám přeji, abyste narazili.

Navíc je to společenský problém, násilí je velmi infekčni, kumuluje se a jednou si najde i Vás.. Najde si každého.. Copak skutečně nechapete, že tato reakce je zcela nepřiměřená akci? o tom, že to byl chlap vs ženská ani nemluvě. To už se dnes taky nenosí, že?!

+5/−1
1.8.2013 16:53

M73i36r71o26s96l48a53v 24B91u65d88a 9532552827282

A) máte pravdu, B) máte pravdu, nemáte pravdu v tom, že to schvaluji, to jsem nikde nenapsal, napsal jsem jen že se tomu ani moc nedivím a....dále jsem to sáhodlouze vysvětloval. Dokonce jsem i napsal, že jednání řidiče neschvaluji tak netuším, kde to pořád berete. Trochu se uklidněte a trochu popřemýšlejte o tom, co ho vedlo k tomu, co udělal a proč to neudělal ten den nebo týden stovkám jiným ale jen této "řidičce"

0/0
1.8.2013 16:58

B94e96d88ř87i53c88h 18L43e77b69e51d49a 9844143468574

Ok, prostě v to obratně " bruslíte". Vy to sice neschvalujete, ale z mnoha Vašich příspěvkǔ vyplývá, že to přinejmenším chápete a snažíte se najít obhajobu. Nemám chuť to kopírovat. 

Je to celé plné rozporů, v jednom píspěvku píšete, že jsou vše jen teorie a pak napíšete další, kde je Vám jasné, že se malovala, úmyslně ho zdržovala apod. Zkuste si to po sobě přečíst..

My dva se nedomluvíme, přestože jsem dokonce ochoten přiznat, že i takováto reakce se může- tak jednou za život- stát. Stávají se ale podobné věci stále častěji. A není to jen "o volantu". Hele, já tohle fakt nedělám, ale přečtěte si můj příspěvek, jak tyhle "'hrátky"'končívaj..

Samo je to jen můj názor..

0/0
1.8.2013 17:15

M87i85r96o71s44l84a59v 14B46u59d64a 9902752927182

To co jsem psal o tom malování se, to byla spíš jen domněnka jak to mohlo být protože se s tím často na silnicích setkávám. ;-D Někdo to chápe jinak.

0/0
1.8.2013 17:21

M64i20r20o76s71l39a37v 80B88u84d28a 9382472367952

"kde je Vám jasné, že se malovala,"..to jsem nenapsal, že je mi jasné....

0/0
1.8.2013 17:22

B14e38d87ř29i40c64h 69L85e55b59e21d39a 9824173388534

Ani mi nejde úplně dobře kopírovat, píši z i-phonu. Vy, pane Budo, v 15. 53!! To snad nezní, jakoby jste seděl vedle ní??

Prosím o laskavý komentář i zbylé v diskuzi..

PS Pro mně jste méně zdatný demagog, sorry

+1/0
1.8.2013 17:27

M52i12r76o42s83l74a92v 69B85u57d57a 9252822597662

Pane Lebeda, už mne unavujete..opravdu. Nemůžete brát psanou diskusi jako by se diskutovalo někde u stolu. Chybí ta okamžitá reakce a uvedení na pravou míru. Pak se stane, že někdo jako vy pochopí jemnou nadsázku zcela vážně.

0/0
1.8.2013 17:32

B31e66d19ř62i59c61h 86L73e76b98e49d34a 9304223288974

Přiznávám, že ironie, nadsázka atp.je v textu nepřenosná. Na druhou stranu.. Tím opatrněji s ní má zacházet ten, kdo ji používá.. Je prostě očividné, že podobných připadů přibývá, Vy se je snažíte obhájit, vysvětlit, já spíše kritizovat.. Vidím v tom širší souvislosti, vlastně ani tak nejde o tento konkrétní případ.

Toto je de facto " nepřiměřená obrana" , spíš tedy nepř.útok. A za tím si stojím.

Fakt je ovšem, že jste nikde přímo nenapsal, že postup s heverem schvalujete. Občas tady zablblo sledov´ní vlákna..

+1/0
1.8.2013 17:48

M97i81r55o73s84l44a59v 63B29u62d94a 9582542177222

"Fakt je ovšem, že jste nikde přímo nenapsal, že postup s heverem schvalujete. Občas tady zablblo sledování vlákna"....děkuji alespoň za tento "pokus" o omluvu, to se cení.

0/0
1.8.2013 17:53

B69e71d98ř53i18c26h 96L74e92b89e24d12a 9644843348684

No, maximálně se omlouvám za ty " ukrajince" . Na to jsou , mimo Svobodníka, jiní adepti..

0/0
1.8.2013 17:56

M48i73r39o59s27l11a13v 92B45u31d58a 9982402987912

Já bych to popsal asi takto:

 "krasomila" si při pomalé jízdě lakuje nehty a maluje pusu, jediné zrcátko do kterého kouká je to na sluneční cloně a když jí jiný řidič "probudí" zatroubením (což je podle zákona mimo obec dovoleno například před začátkem předjížděcího manévru), tak ukáže řidiči prostředníček a ještě zpomalí. Následně mu po několik kilometrů brání nebo neumožní předjetí protože se cítí strašně dotčená8-o No a řidič náklaďáku který jede na čas potom "vybuchne". Neměl se jí snad za to zdržování a gesta ještě omluvit? Minimálně vynadat by zasloužila, montpáka je opravdu moc!!

+1/−3
1.8.2013 15:53

J24i32ř91í 37K63ü57h22r 2730886800836

A ten manévr předjetí provedl předtím než jí rozmlátil auto a nebo až po něm?

0/−1
1.8.2013 16:32

M79i80r94o30s57l97a43v 38B35u20d79a 9762612527702

Co prosím?

0/0
1.8.2013 16:40

J95i60ř72í 94K47ü75h62r 2900326870426

když jí jiný řidič "probudí" zatroubením (což je podle zákona mimo obec dovoleno například před začátkem předjížděcího manévru)

Reaguji na tuto vaší tézi..Jak to teda bylo s tím troubením,dle vás?

0/0
1.8.2013 16:55

M92i95r15o89s61l64a69v 45B26u32d21a 9502112117112

Jak to mám proboha vědět, vždyť jste sám napsal, že to byla jen teze8-o

0/0
1.8.2013 17:02

J95i69ř65í 13K52ü24h74r 2200866250236

Ale vy jste jejím autorem.Takže v té vaší tézi navíc řidič kamionu použil klakson v rozporu se zákonem?

0/−1
1.8.2013 17:08

M26i84r45o14s28l13a96v 69B65u50d41a 9302302287212

Nepoužil, mimo obec může troubit jak je mu libo pokud tam není značkou zakázáno.

0/0
1.8.2013 17:11

J90i16ř53í 72K48ü32h93r 2460736650306

Pane Buda,Vy máte řidičské zkušenosti na rozdávání,jo? Vždyť neznáte ani předpisy.

§ 31 

Výstražná znamení 

(1) Je-li to nutné k odvrácení hrozícího nebezpečí, dává řidič zvukové výstražné znamení. Mimo obec může řidič dávat zvukové výstražné znamení i tehdy, je-li to nutné k upozornění řidiče předjížděného vozidla. 

(2) Místo zvukového výstražného znamení smí řidič dávat světelné výstražné znamení krátkým přerušovaným rozsvícením dálkového světla nebo přepínáním potkávacích a dálkových světel; k upozornění řidiče předjížděného vozidla je smí dávat i v obci. 

(3) Je-li nutné upozornit ostatní účastníky provozu na pozemních komunikacích na hrozící nebezpečí, zejména v případech, kdy je nutné náhle snížit rychlost jízdy nebo zastavit vozidlo, dává řidič světelné výstražné znamení zapnutím výstražného světelného zařízení.  (4) Výstražné znamení se užívá jen po dobu nezbytně nutnou.

0/−1
1.8.2013 17:26

M65i83r88o77s31l93a13v 45B51u53d59a 9792282927462

"Mimo obec může řidič dávat zvukové výstražné znamení i tehdy, je-li to nutné k upozornění řidiče předjížděného vozidla. "  i tehdy.....a jinak není zakázáno mimo obec troubit třeba na známého!

0/−1
1.8.2013 17:29

M13i41c45h55a38e45l 82M33e13n82s13i42k 8521736930902

Jakkoli jsem se Vás jednou zastal, pane Budo - a nějaký redakční supergénius to smázl8-o - tak tady Vás naopak musím opravit:

"(1) Je-li to nutné k odvrácení hrozícího nebezpečí, dává řidič zvukové výstražné znamení. Mimo obec... i tehdy, je-li to nutné k upozornění řidiče předjížděného vozidla."

Je to tedy výčet, rozumíte? "k odvrácení nebezpečí" PLUS "mimo obec i při předjíždění". Tečka, nic dalšího.

Tedy troubit na známého v obci i mimo obec jen, hrozí-li mu nebezpečí!:-)

+2/0
1.8.2013 18:48

M98i39r61o82s41l84a75v 71B20u36d27a 9812682477562

To co vy musíte dlouze hledat já nosím v hlavě protože na rozdíl od vás (zřejmě) chodím každý rok na školení řidičů. Mnohým amatérům by to jen prospělo.

0/−2
1.8.2013 17:38

J73i54ř55í 84K90ü14h38r 2200906290106

Já jsem jen hledal přesnou (zákonem danou) formulaci. Jak to je s klaksonem si pamatuji z autoškoly. Na rozdíl od vás přes veškeré školení řidičů.

+2/0
1.8.2013 18:00

M65i74r47o89s69l92a76v 59B68u79d87a 9402622717552

Vy nejste diskutér na úrovni, jste jen troll (najděte si význam tohoto slova na internetu)

0/−2
1.8.2013 18:07

J68i82ř28í 19K65ü50h43r 2450566680966

http://cs.wikipedia.org/wiki/Troll_(internet)

Troll je v internetovém slangu účastník online diskusních fór, chatů či blogů, který zasílá provokativní, hanlivé nebo irelevantní (off-topic) příspěvky k citlivým tématům, jejichž hlavním smyslem je vyprovokovat ostatní uživatele k vytoužené emotivní odezvě[1] nebo jinak narušit normální věcnou diskusi.[

Tak a čím jste mě odhalil? Píši snad irelevantně,hanlivě či provokativně?

+3/0
1.8.2013 18:45

L28i18b10o94r 10G51o90n21d84e20k 2967713450567

Neospravedlňuji. ale ani se nedivím...

Někteří řidiči/spíše řidičky nebo důchodci svou jízdou 40km/h po hlavní bez možnosti předjetí jsou opravdu na ránu. !!

+2/−2
1.8.2013 15:35

J87i86ř92í 66S24v32i28t57á69k 1372721200439

No,tak teď jsi se odkopal. Jezdil jsem na soupravách i autobusech.To jen abys pochopil,že vím o čem mluvím. Lidi jako ty,bych nechal jezdit ještěrkou po skladech. Nejvejš.

+1/0
1.8.2013 15:32

J12i42ř10í 94S58v50i68t84á86k 1882711600699

proč je to sakra tady ? zase vám to funguje na prd

0/0
1.8.2013 15:34

E58v85a 56Č72e19r61n51á 9564693752407

Oblíbený kvíz iDNES: hádejte, do kterého vlákna tento příspěvek patřil?

+2/0
1.8.2013 15:52
Foto

M46i40r24o28s10l51a94v 65Z69a12p55l93e42t46a28l 3177785358603

někdo může namýtnout, zda má cenu honit se za každou minutou... a popravdě pokud se ježděním živíte, tak ano. Je něco jiného když jedete autem jen do práce a jestli dojedete v 7,45 nebo 7,50, práce vám začíná v 8.00 a auto celý den stojí na parkovišti. Pokud se ale silnicí živíte, tak 10 vteřin je rozdíl zda stihnete zelenou na semaforu nebo ne, červená vás stojí několik minut, několik minut může být rozdíl toho, že dojedete na nakládku a 30 vteřin před vámi dojelo jiné auto, které vás tak předjelo, jeho nakládka je třeba 3/4hodiny, o tento čas dojedete později na vykládku a stojí tam třeba místo dvou kamionů 7 kamionů (zákon schválnosti prostě) - další dvě hodiny navíc čekání a tak se to nabaluje a nabaluje, nestlitnete jinou nakládku a už čekáte do rána a máte den zpoždění - a to kvůli 10vteřinám. To není výmysl - prostě to znám a občas takový den b.lbec mám. A jednou prostě pohár trpělivosti přeteče.

+2/−2
1.8.2013 14:56

E67v87a 20Č51e26r46n33á 9624883542727

Občas omítám mýtnice a mýtím okolní mýtiny, tak vím, jak to na silnicích vypadá.

+2/0
1.8.2013 15:34





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.