Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Oznamoval narození následníka. Komorníkovi královny pak neprodloužili víza

Před týdnem byl součástí velké události a jeho tvář obletěla celý svět. Mladý indický komorník Badir Azim pomáhal mluvčí Buckinghamského paláce vyvěsit před londýnským sídlem královny oficiální oznámení o narození nejmladšího následníka trůnu. Teď je zpět v rodné Indii, Britové mu totiž neprodloužili víza.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M53a84r40i68o 30T31r12n71k29a 6770433648830

takze slovinske deti nerozumeju chorvatskym a srbskym a podobne. polsky rozumeju iba na severe ale zdaleka nie tak ako slovakom aj starsia generacia.

0/0
1.8.2013 15:39

J34a59r23o84s40l49a29v 44P49o38l82e67n81s43k17y 5136494589

Tezko rict proc zrovna spickovy komornik nedostal viza, to skutecne neni automaticke a v clanku neni uvedeno zduvodneni. Nemyslim si ze by to bylo buhvi jak demokraticke rozhodovani. Prace u dvora ma vysokou prestiz , miliony jinych Indu, nepomerne mene uspesnych maji v Britanii vizum. Mozna si skutecne nekdo myslel aby si mladej moc nemyslel . .

+1/0
1.8.2013 14:25

M40i84c71h12a86l 89M66i65l32l48e12r 9106852839162

obvykle kdyz se rekne spickovy, znamena to, ze byl ve vedouci pozici.

Tenhle clovek se sice osvedcil ve sve praci a byl popularni u kolegu, ale zastaval jen juniorskou pozici, proto napr. ho take poslali na hodne pomocny ukon jako jit tiskove mluvci postavit ten ram. Juniorskeho komornika neni zadny problem nahradit behem par dni. Staci mit potrebnou kvalifikaci, ktera neni nijak tezka k ziskani ani vzacna a projit bezpecnostnim overenim.

V kralovskych sluzbach vsechno bezi podle dlouho zavedeneho protokolu. Na postup z juniorske pozice na seniorskou se ceka radu let a clovek se musi osvedcit na vsech stupnich mezitim.

0/0
1.8.2013 14:38

M12i85c61h25a97l 89M79i26l30l23e45r 9216332809912

"miliony jinych Indu, nepomerne mene uspesnych maji v Britanii vizum."

Zapominas, ze tam neprijel na praci, ale na studia, se studijmnim vizem. I jestli dostal pracovni povoleni v ramci postudijni praxe, ma to skutecne omezenou platnost - musi se udelat misto pro dalsi zahranicni studenty, aby i oni mohli dostat svoji prilezitost.

0/0
1.8.2013 15:11

O28t13t47o 43N35o61v43a74k 8290378236389

Treba je zadouci aby odesel, vzhledem k tomu, jake zvesti se siri o samotnem tehotenstvi, ruzne spekulace, kterym tezko verit, ale tak jsou to okultisti a ti delaji opravdu divne veci a kde je pravda ze mozna jednou dozvime, mozna ne, ale popravde je mi to jedno.

Co se tyce toho chlapce, ma vzdelani tak az posune nekam Indii, je opravdu v zajmu UK aby jejich spolecnost formovali lide, kteri svoji vlastni spolecnost dostali tam, kam dostali ? Pokud si Britove preji, aby to u nich vypadalo jako v Indii tak samozrejme ano ...

0/−2
1.8.2013 9:42

M62i38c77h83a15l 43M65i80l57l33e96r 9476722779692

"jake zvesti se siri o samotnem tehotenstvi, ruzne spekulace, ale tak jsou to okultisti"

Ten clovek pracoval v Buckinghamskem palaci, ktery nema zadnou souvislost s rezidencemi, kde pobyva William a Catherine, we Walesu a v Kensingtonskem palaci, prip. u jejich rodicu.

Prosim te nedelej z toho okultisticke konspirace. 8-o8-o8-o;-D

Je to jednoduchy pripad, milionkrat opakovany v kazde zemi, ktera udeluje studentska a navstevnicka viza.

Kluk mel studijni vizum, studium mu zaplatila charita, po nich dostal moznost praxe v zamestnani - to mel stesti, protoze v mnoha pripadech po studentech chteji odjezd ze zeme behem par mesicu po skonceni studia. Vizum vyprselo, prodlouzeni uz nedostal, je cas odejit ze zeme a dat moznost jinemu, aby vyuzil svou prilezitosti ke studiu a praxi. tecka.

0/0
1.8.2013 10:52

M72a21r16i72o 45T51r86n37k77a 6290923648120

Sa iba spytam ked pridete v Prahe do obchodu a na vas niekto prehovori po slovensky aj tak stale budete chciet aby hovoril cesky?

0/−1
1.8.2013 9:14

O64t52t36o 62N63o24v60a87k 8170848816819

Jak kdo, ja sk rozumim, vetsina mlade generace jiz nikoliv a je to pro ne cizi jazyk, mnohem cizi nez anglictina treba.

+1/0
1.8.2013 9:43

M55a95r85i83o 47T65r85n12k64a 6940123508670

To rozpravaj niekomu kto travu zere a nie mne. Ak je slovencina pre cesku mladez cudzejsia ako anglicky jazyk tak potom hej.

0/−1
1.8.2013 9:49

O49t26t55o 65N41o41v28a16k 8870618636679

No samozrejme, neni kazdy jako ja, ze rozumi i perfektne polsky a dokonce se domluvi i se slovinci a chorvaty ... Sk neni zase tak podobny jazyk, jak by se mohlo zdat, deti formovala TV, dnes v CR tv neni SK nic, zato naopak imprvere a proto SK rozumi CZ, ale naopak uz je to horsi ... a proc zde lidi rozumi PL ? ... ano Disney byl v PL o X let drive ... vlastne vsechno, i StarWars

0/0
1.8.2013 10:27

O93t82t30o 51N16o18v95a54k 8840378666149

Ale muzu to rict kolegovi, ten kazde rano snida travu rozmixovanou s fiky ;-)

+1/0
1.8.2013 10:28

M55i31c32h17a79l 63M97i65l33l97e67r 9226192309672

Mario Mario, ty proste nemuzes skousnout, ze ja ocekavam cestinu v ceskych obchodech a v ceskych institucich provozujicich verejne sluzby  tj. na policii, v dopravnim podniku, v bance, v pojistovne, u lekare...... a schvalne tu chces virit hadky.

Dosud ti nedoslo, ze tve tvrzeni "ked pride niekto na slovensko zit ci je to cech alebo anglan, ir alebo niekfo iny a ked slovak citi ze slovencina bude cudzincovi robit problemy tak prejde na jazyk v ktorom si porozumeju ak nim ovsem vie rozpravat." nema vubec nic spolecneho s mym ocekavanim, ze v ceskem obchode nebo ve verejnych sluzbach budou zamestnani lide, kteri znaji uredni rec a jsou schopni ji pouzivat. 

Opakuji: Kdyz me v Cesku oslovi cizi navstevnik, nepredpokladam automaticky, ze bude umet cesky a samozrejme se s nim dam do reci v jeho jazyce nebo se budu snazit najit spolecny jazyk, v nemz se domluvime.

Kdyz ale vejdu jako zakaznik do prazskeho obchodu nebo do podniku nabizejiciho sluzby verejnosti, co je na tom spatneho predpokladat, ze zamestnanec umi cesky? Kdyz vejdu do obchodu nebo podobneho verejne sluzby poskytujiciho podniku ve Vidni, co je na tom spatne predpokladat, ze zamestnanec umi nemecky? V obou pripadech se jedna o uredni rec zeme a v obou pripadech je zamestnancova znalost ciziho jazyka bonusem, ale znalost uredni reci by mel byt zakladni pozadavek jeho zamestnani.

0/0
1.8.2013 10:43

M67a35r26i23o 64T67r77n59k13a 6310443698220

Pozri sa ja ti to neberem ked chces aby sa v cechach na uradoch , v ob hodoch rozpravalo po cesky. Je to vasa krajina mozete si davat podmienky ake len chcete ale co ma vie rozculit to vase nadavanie na slovakov ako vam kradnu miesta na skolach a potom v praci.ako som povedal je to vasa krajina a ak to chcete zmenit tak to zmente. Ked sa mi nieco nepaci tak to zmenim.

0/0
1.8.2013 16:21

M81i98c60h40a29l 11M80i13l73l23e60r 9656382569862

nejsem cesky obcan, ale vim, co se tady pise a jaky je nazor ceskych obcanu a proto se o tom zminuji. Kdyby bylo v Cesku dost univerzitnich mist pro ceske studenty, urcite by se lide nejezili, ze jim mista bere nekdo z jineho statu, zvlast jestli to je ze Slovenska, ktere jim je blizsi nez jine narody. Podobne kdyby nebylo pro ty mlade tak tezke najit zamestnani odpovidajici jejich kvalifikacim, nestezovali by si na zamestnavani cizincu. Kosile je proste blizsi nez kabat.

 Muj osobni nesouhlas se tyka nedostatku cestiny v obchodech a sluzbach. Prijedu do Ceska na navstevu a citim se jako bych zustal v cizine, kdyz museji hledat mezi personalem nekoho, kdo mluvi cesky. Nezridka se stane, ze mezi temi Rusy, Ukrajinci, Chorvaty atd. ten nejblizsi cestine je Slovak.

0/0
2.8.2013 1:29

M39a83r63i28o 18T49r83n44k63a 6690973778390

pozri sa mladi ludia ked chcu ist k vam na skolu tak musia prejst primackami. neexistuju ziadne quoty ako v amerike kolko ma prejst slovakov. a vacsinou zostavaju v cechach a platia dane. vacsinou su nasrati ludia ktory sa nedostali na skolu a chcu to zvalit na niekoho len nie na seba. tak to zvaluju na slovakov.

0/0
2.8.2013 9:50

M17a67r48i12o 14T94r44n88k37a 6550393208680

a este jedno ked som ja studoval tak na nasej katedre bolo 80percent ceskych profesorov ktory hovorili cesky a my sme to neriesili vobec. a bez sa pozrietdo zapadnych ciech a zistis ze skoro kazdy tam ma dedka alebo babku zo slovenska ale slovencinu tam uz nepocut.

0/0
2.8.2013 9:57

J37a48n 34K45r19p89e53c 5276933744742

je beznou praxi ze si pristehovalci o prodlouzeni viza nezazadaji a to jim pak vyprsi. mysli si ze kdyz je dostanou jednou tak to je nafurt, ze se s tim papirovanim uz nemusi delat. ale to nefunguje v kingdom of condom.

+1/−1
1.8.2013 8:10

K56a39t37e28ř80i51n89a 44H65a26v43e75l45k31o57v70á 2178849351883

R^

0/0
31.7.2013 12:56

J29i38ř80í 93D54o34u93t41n59á53č 2920977767945

A co má být .. vizum vypršelo ... nějak mi to připomíná naše indy, taky nechápou, že když jim vyprší nájemní smlouva, tak se holt stěhujou :-/

+5/−3
31.7.2013 10:35

J83a20k30u68b 42M96a28l21i39n26s47k14ý 9689289750247

Z textu článku ani není jasné, zda o prodloužení víza vůbec stál či si splnil praxi a jel zpět za rodinou do Indie, kde se podle všeho dobře uplatní.

+4/−3
31.7.2013 10:00

O18l95d45ř13i66c71h 14H47o98r51á70k 2944899411315

Podle listuThe Timesto potvrdil zdroj zBuckinghamskéhopaláce. Ze zpráv listu přitom vyplývá, že mladý Ind stál o to, aby v Británii mohl ještě zůstat.

Zdroj:http://zpravy.idnes.cz/oznamoval-narozeni-naslednika-komornikovi-kralovny-pak-neprodlouzili-viza-1sn-/zahranicni.aspx?c=A130730_184224_zahranicni_ipl

Ty dnešní školy by opravdu měly zapracovat na tom, aby jejich absolventi byli schopni pochopit čtený text.

+4/0
31.7.2013 11:59

M11i25c91h37a59l 92M21i10l24l68e59r 9956822759432

prodlouzeni viza se nedava automaticky, o ne se musi zadat. Takze je logicke, ze pokud zadal, urcite o to stal.

0/0
31.7.2013 14:14

Z93d76e93n54ě84k 74W31e62r86n87h73a26r12t 6697915792228

Předpokládám, že to měl v plánu nebo s tím počítal. V Británii vystudoval, absolvoval praxi - a jakou - a teď má dobrou šanci získat práci, kdekoliv bude chtít. O špičkového komorníka, co prokazatelně pracoval v Buckinghamském paláci bude zájem kdekoliv na světě...

+13/−3
31.7.2013 7:10

O87l55d51ř24i36c96h 73H97o26r68á85k 2204549701895

Podle listuThe Timesto potvrdil zdroj zBuckinghamskéhopaláce. Ze zpráv listu přitom vyplývá, že mladý Ind stál o to, aby v Británii mohl ještě zůstat.

Zdroj:http://zpravy.idnes.cz/oznamoval-narozeni-naslednika-komornikovi-kralovny-pak-neprodlouzili-viza-1sn-/zahranicni.aspx?c=A130730_184224_zahranicni_ipl

Ty dnešní školy by opravdu měly zapracovat na tom, aby jejich absolventi byli  schopni pochopit čtený text.

+1/0
31.7.2013 12:01

M78i48c54h87a29l 55M47i53l16l69e17r 9626372409342

kazdy kdo zada o prodlouzeni viza musi mit plan B, co udelat jestli vizum nedostane.

On zadal, nedostal, plan B znamenal vratit se domu a hledat uplatneni tam. Vzhledem k okolnostem to urcite nebude pro nej tezke najit slusnou praci.

Koneckoncu, to od nej take ocekavala ta charita, ktera mu financovala studijni pobyt ve VB: ze ziska kvalifikace a vrati se s nimi domu pracovat v Indii.

0/0
31.7.2013 14:19

M21i49c51h56a35l 89M94i31l16l31e52r 9406572769572

ne, je to naopak. Pan Sykora to vystihl velice dobre a realisticky.

Jsi to ty, kdo pro oci nevidi.

Skoro bych se vsadil, ze kdyz prijde na Cesko, zahranicni studenty a zustavani v Cesku po studiich, nejsi ani zdaleka jimi tak nadseny jako jsi nadseny pro tohoto Inda. Stezujes si, ze berou mista na studiich a pak praci Cechum.

+5/−1
31.7.2013 5:49

M63i70c29h87a16l 56M98i12l10l72e42r 9666312679882

tohle byla odpoved pro Jakuba Zemanka a hlasy jemu podobne.

0/−1
31.7.2013 5:50

J52a66k37u19b 15Z58e79m30á59n49e36k 2904293961348

A víte, že ani ne? Nepodsouvejte lidem vlastní názory, většinou je s Vámi nesdílí. Nestěžuju si že berou místa, konkurence není vždycky špatná.

To pro oči nevidění byla samozřejmě sebekritika, člověk jemuž bylo dáno rozumět psanému textu jistě pochopí, že jsem tím ragoval na vlastní překliknutí.

+1/−3
31.7.2013 7:40

M34i40c32h62a39l 58M84i78l75l62e90r 9616452109362

charita ho financovala s predpokladem, ze se po studiich vrati do Indie, kde potrebuji vlastni kvalifikovane obcany.

Proc nechavat misto cizinci, kdyz jeho misto muze dostat kterykoliv nezamestnany britsky obcan s potrebnou kvalifikaci - a ze maji nezamestnanych dost ! Tim bude o jednoho obcana mene na socialni podpore.

+8/−1
31.7.2013 5:43

M87i94c57h73a63l 31M72i67l34l89e36r 9616232389362

uz zas nefunguje razeni prispevku. Tohle byla odpoved Josefu Stranskemu a Radkovi Zelyczovi, kteri se asi dostatecne nezamysleli a spletli si pojmy.

0/−2
31.7.2013 5:45

M36i48c62h72a80l 22M69i96l43l57e30r 9136972599302

jeste pro ty, kdo se rozciluji, ze Indovi nebylo dano prodlouzeni a 'prilezitost' ve VB....kolik z vas tady nadava, jak k vam do Ceska chodi studovat Slovaci a jine narodnosti a pak chteji v Cesku zustat a pracovat?

Tohle je velmi podobny pripad az na to, ze Ind byl financovan charitou a ne britskymi danovymi poplatniky.

+5/−1
31.7.2013 5:40

M78a13r66i67o 86T90r90n91k18a 6380753668670

Pockat pokial viem tak vramci EU je volny pohyb pracovnych sil a ako ty mozes pracovat v nemecku a uk tak slovaci v cechach. Co tu porovnavas neporovnatelne. Ukrajinci potrebuju pracovne viza ako ten ind v uk.

+1/0
31.7.2013 9:43

M41i65c89h59a88l 49M11i77l33l19e72r 9866352319752

neporovnavam. Pouze opakuji stiznosti, ktere se tu periodicky opakuji -o Slovacich a jinych narodnostech, ktere zabiraji mista Cechum na univerzitach a potom s mistnimi kvalifikacemi rozsiruji pocet zadatelu o kazde misto v Cesku a snizuji pravdepodobnost uspesne zadosti kazdeho jednotlivce.

 Mne jako navstevnika dost udivuje fakt, ze kdyz dnes treba prijdu do obchodu v centralni Praze, malokdy tam uz slysim cistou cestinu. V ruznych pripadech se mi stava, ze me oslovi anglicky a kdyz odpovim cesky, jdou shanet nekoho kdo cesky umi! Klidne bych se s nimi mohl vybavovat anglicky, protoze to je prakticky ma druha materstina, ale z principu odmitam v mem rodnem meste mluvit v obchodech jinak, nez mou materstinou. A jako zakaznik mam na volbu jazyka v obchode pravo.

0/0
31.7.2013 14:48

M60a93r34i39o 19T14r85n37k11a 6920593328690

To je ten rozdiel medzi nami ked pride niekto na slovensko zit ci je to cech alebo anglan, ir alebo niekfo iny a ked slovak citi ze slovencina bude cudzincovi robit problemy tak prejde na jazyk v ktorom si porozumeju ak nim ovsem vie rozpravat. Preto cestina nikomu nevadila na slovensku. Cesi tu zili dlhe roky a rozpravali cesky a nikto to neriesil.

0/0
31.7.2013 17:16

M80i74c81h89a29l 60M67i66l90l62e71r 9426682699882

trochu mimo. Kdyz me v Cesku oslovi cizi navstevnik, nepredpokladam automaticky, ze bude umet cesky a samozrejme se s nim dam do reci v jeho jazyce nebo se budu snazit najit spolecny jazyk, v nemz se domluvime.

Kdyz ale vejdu jako zakaznik do prazskeho obchodu nebo do podniku nabizejiciho sluzby verejnosti, co je na tom spatneho predpokladat, ze zamestnanec umi cesky? Kdyz vejdu do obchodu nebo podobneho verejne sluzby poskytujiciho podniku ve Vidni, co je na tom spatne predpokladat, ze zamestnanec umi nemecky? V obou pripadech se jedna o uredni rec zeme a v obou pripadech je zamestnancova znalost ciziho jazyka bonusem, ale znalost uredni reci by mel byt zakladni pozadavek jeho zamestnani.

0/0
1.8.2013 5:05

O63t64t89o 63N80o27v15a82k 8170988156729

Takove kecy, cechy na SK nahaneli jak carodejnice, vyhazovali z prace a to i chudaky Slovaky, co meli CZ/SK rodice, treba pani Bubilkovou, ta o tom bez cenzury vykladala.

A jake problemy mi delali, kdyz jsem jezdil za pribuznymi na SK na hranicich, jsem si pripadal jak nekde u bolseviku, sekacku si nesmite pevazet, a tohle taky ne, a co to byly za caviky, kdyz si chtel dovezt domu svoji vlastni skrin z CZ -> SK, pokracovalo tak dlouho, az dal detem ceske obcanstvi a prestehoval se do CR ... no a takova SK UPS ... tak to jsem si pripadal jak v Rusku .... ale tak ja se nedivim, ze normalni lidi z tama emigruji jinam, ja byt SK, tak uz jsem zde taky ;-))

0/0
1.8.2013 10:15

M16i36c79h55a12l 21M98i83l73l85e13r 9166592489852

tady si ruzni diskuteri trochu pletou pojmy, kdyz se domnivaji, ze ten Ind byl nejak diskriminovan nebo ze 'jeho prava' byla poslapana.

Mel studijni vizum a ty maji VZDY omezenou dobu i podminky. Jeho drzitel je s nimi obeznamen kdyz podava zadost a znovu, kdyz vizum dostane. Dobre vi, ze nema zadne automaticke pravo na jeho prodlouzeni/ zmenu na vizum pracovni a ze rozhodne nemuze ocekavat, ze by v zemi zustal. Ocekava se, ze po dobe urcene k jeho dokonceni odjede. V nekterych pripadech jeste dostane moznost postudijni praxe, pokud dostane misto a podminky viza mu dovoli prijmout zamestnani na plny uvazek. To zrejme byl i jeho pripad. Kdyz Cesi jedu do zahranici na studium, take nemhou ocekavat, ze si je tam s otevrenou naruci nechaji.

Na studium v anglicky mluvicich zemich jako VB, USA, Kanada, Australie atd. stoji ve fronte doslova desitky miliony Indu a to nemluvim o desitkach milionu v dalsich statech. Se zadostmi o pracovni viza jich je jeste vic. Indie miri ke 2 miliardam obyvatel a je pochopitelne, ze vetsina se na zahranicni studia nedostane, protoze na to nikde neni kapacita ani penize. Kdo dostudoval, vyuzil svou prilezitost a musi udelat misto dalsim studentum, aby take oni dostali svoji. Ted zas ale ma prilezitost uplatnit sve kvalifikace a dostat slusne zamestnani ve sve vlasti, kde potrebuji lidi kvalifikovane v mnoha oborech. Clovek jako tento Ind - zvlast kdyz prihledneme k jeho nedavne publicite - se v Indii urcite neztrati a nebude muset zit ve slums jako jeho rodice. Koneckoncu, o to prece te charite slo, kdyz ho sponzorovala, ne? Jsou zalozeni na tom, ze davaji prilezitost inteligentnim mladym lidem (v Indii to znamena muzum) ze slums aby studovali v zahranici a po navratu se uplatnili doma. Budoucnosti je pro ne otevrena.

+8/−2
31.7.2013 4:40

M40i42c66h71a28l 50M23i94l42l32e69r 9686142909212

Studium v zahranici je nakladne. Z indie jezdi na studia jen lide z majetnejsich rodin nebo podporovani charitou.

Mnoho studentu se snazi o prodlouzeni pobytu nebo lepe-zustat natrvalo. Nekteri zustanou ilegalne, stanou se stanou hledanymi osobami, predmetem vyhostovaciho rizeni a deportace.

Jini se snazi o pracovni kontrakt, ale bez praxe soutezi o malo mist s absolventy z domovske zeme. Tim berou mista obcanum a to neni mezi domacim obyvatelstvem moc popularni. Treti zpusob je snatek s domacim obcanem/-kou.

Meli jsme v praci na praxi studentku chemickeho inzenyrstvi, sikovnou holku z dobre situovane rodiny v cinske komunite v Indonezii. Priznala, ze kdyby nasla "toho praveho" v Australii, vzala by si ho ochotne.

Syn nasich znamych poznal behem studii malajskou Cinanku, holku jak porcelanova panenka a strasne se zamiloval. Manzelstvi vydrzelo 3 roky. On mel plany na zarizovani domku, ktery koupil a pak deti. Ona chtela porad jen do nightclubu a za zabavou. Kdyz mu prasklo slepe strevo a on byl v nemocnici, zpocatku v ohrozeni zivota, ona se na nej ani neprisla podivat. Konecne prohledl, ze si ho vzala jen pro rezidenci. Jeji bratr, v Australii jako inzenyr na legitimnim pracovnim kontraktu, se pak prisel jemu i cele rodine omluvit a rekl, ze jeho sestra si vyslouzila hnev sve vlastni rodiny. Prohledly take urady a po rozvodu ji odebraly manzelske rezidencni povoleni a pokud vim, musela se vratit do Malajsie.

Jeden stastnejsi pribeh- synovec tu poznal Polku- studentku hotelove skoly. Kdyz uz nemohla dostat dalsi prodlouzeni studentskeho viza a musela odjet na minimalne 6 mesicu, nez mohla zadat o navstevnicke vizum, odjel s ni do Polska k jejim rodicum. Vratili se kdyz mela navstevnicke vizum, ale museli jeste jednou odjet na par dni na Novy Zeland a odtud zadat o nove navstevnicke vizum (musi se zadat zvenku) zatimco si pripravovali svatbu. Svatba byla velika, z Polska na ni prijelo asi 20 pribuznych a pratel a na hostine byla spousta ozralych Polaku.

+1/−2
31.7.2013 5:33

M10i71c24h77a59l 66M84i88l65l15e87r 9236852519652

Ruda Nikl minusuje, ale svuj nazor do diskuze predlozit neumi.

Nebo se na zadny nezmuze;-D

0/0
31.7.2013 14:20

J15o89s94e24f 98S33t67r23á74s40k48ý 5632613154888

Asi to není zpráva tak zásadní, za to je symbolická. Někomu z kalkatského slumu se podaří vypracovat jako jednomu z mnoha tisíc (milionů?) podobných až na zaměstnance Buckinghamského paláce. Určitě prokázal talent, píli a cílevědomost. To co Evropě nyní tak moc chybí. A my uděláme co? Vyhodíme ho zpátky do Indie... hmm...

+3/−8
31.7.2013 1:23

R26a66d61e13k 27Z97e25l47y48c24z 1268648162150

Abychom za neho mohli vzít stovky muslimských nevzdělanců a sypat do nich po milionech....

+3/−5
31.7.2013 2:30

Z42d61e56n88ě53k 18W82e27r48n84h31a15r56t 6257535912538

měl časově omezené vízum, tedy na studium a nějakou praxi. S tím musel počítat, s tím do toho šel. A nepochybuji, že se uplatní...

+7/0
31.7.2013 7:12

M20a58r26t51i36n 18P96a34u97l 4534859761257

Ja vyhodíme? Za prvé ho nikdo nevyhodil, tím méně už "my". A za druhé pobýval tam dočasně a období prostě skončilo. Měl tam dobrá studia a užitečnou praxi, dobře se zapsal, doma bude určitě mít velmi dobrou kariéru. Ostatně proto ho místní organizace podporovaly, aby to vrátil doma u nich a ne aby za ty prachy zmuznul do světa.

+5/0
31.7.2013 9:54

M83i84c29h97a57l 74M41i58l28l52e41r 9366232529302

kdo je to "my"? Jsi Brit? Pochybuji. Proto zadne "my" v pripade VB nereprezentujes.

"Určitě prokázal talent, píli a cílevědomost. To co Evropě nyní tak moc chybí. " S prvni vetou souhlasim, ale ne s druhou. V Evrope je hodne talentu, pile a cilevedomosti mezi mladymi ve vsech evropskych zemich, kteri se tam narodili a ziji. Bohuzel mnozi z nich nemohou najit po studiich nebo dokoncene kvalifikaci misto a jsou odkazani na soferovani taxiku, praci nocniho vratneho v nemocnici nebo jine pomocne prace a v horsim pripade na socialni davky. Pokud vim, dokonce uz i v Cesku se pripravuje verze zakona, podle nehoz ten, kdo dokonci kvalifikaci nebo se vyuci nemuze byt odmitnut s "nemas praxi"  v pripade, ze behem studia ci uceni nejakou praxi v oboru delal.

Aby bylo jasno, nemluvim o linych budizknicemu, kterym jdou rucicky od poctive prace dozadu, ale o normalnich mladych Evropanech, kteri zoufale shaneji zamestnani. Posledni co kvalifikovana nezamestnana evropska mladez potrebuje je import pracovnich sil z Asie ci Afriky na mista, pro nez maji kvalifikace a zajem oni sami.

Nikdo mi nebude rikat, ze misto komornika v Buckinghamskem palaci, ktere se prave uvolnilo, neni mozne obsadit rodilym Britem s prislusnymi kvalifikacemi.

0/0
31.7.2013 14:39

J10a59n 39Š26e42s66t11á20k 3248609329124

přece by jako absolvent univerzity nedělal celej život komorníka, teď bude mít v Indii vysokoškolské místo

+6/−1
31.7.2013 0:43

R40u46d26a 98S84l91a49v41í45k 5373408406681

Asi zabíral místo Ahmedovi Mabuka Hassanovi...

+3/−6
31.7.2013 0:18

J72a54k61u83b 84Z92e17m65á65n96e84k 2104653761658

A nedej bože, aby ji chtěl vykonávat dýl. Strašné co si ti lidi dovolují, nastěhují do cizí země a drze si v ní pracují, studují... ještě aby tam tak chtěl zůstat, fuj. Já s Vámi souhlasím, je to hrůza !

+2/−6
30.7.2013 23:45

J53a68k85u41b 56Z63e27m96á95n50e11k 2884953531448

Pro pana sýkoru tamhle dole, samozřejmě, člověk už pro oči nevidí.

+1/−2
30.7.2013 23:46

P17e19t96r 80D15o35u69p51a51l 5151698285549

A natočí o tom Danny Boyle film?

0/0
30.7.2013 23:26

V53á18c43l29a93v 63S41ý78k60o74r85a 6102860237150

To je na seriál.

+2/0
30.7.2013 23:28





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.