Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ve Švýcarsku se čelně srazily dva vlaky, jeden strojvůdce nepřežil

Nedaleko švýcarského hlavního města Bernu se srazily dva vlaky. Čelní náraz nepřežil jeden ze strojvůdců, dalších 35 lidí se zranilo. Stav dvou zraněných je podle místní policie vážný. Záchranářům trvalo několik hodin, než se do zdemolované kabiny vůbec dostali.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

B84o80h63u86m11i59l19a 46M25a91j14e28r53o20v96á 4977231324

Jeden autobus a dva vlaky do třetice by to pro letos stačilo ne je to hrůza

0/0
31.7.2013 8:40

M98i84r17a 20L58o71v42e 3144660438944

Co se to deje? Behem kratke doby tolik vlakovych nestesti?

0/0
30.7.2013 21:46

H58a32n30a 14K76r37i84v17a45n11k44o31v73a 4411467753370

paklize prepoctete svycarske ceny do ceskych korun, pak chapu, ze jsou pro vas drahe.

jeste napiste jaka draha to byla, ci vlaky? SBB?

+1/0
30.7.2013 11:47

H67a69n82a 27K93r67i32v29a44n73k82o64v72a 4771597333380

grrrrrrr, to patrilo k prispevku plachy.

0/0
30.7.2013 11:49

M14i43c41h84a48l 53M62i13l64l10e78r 9806392829722

pokud jel luzkovym vlakem, ktery take kritizuje ("JLV je oproti tomu Hilton na kolejích)" z Ceska do Svycarska (Basilej a Zurich), byl to spoj EN 456 Phoenix provozovany firmou City Night Line s vazbami na Deutsche Bahn. viz muj prispevek dole o spojenich luzkovym vlakem.

Spoj opacnym smerem z Zurichu pres Basilej a Nemecko do Prahy je EN 459 Canopus.

Ze luzkovy vlak vyjizdi ze Svycarska jeste neznamena, ze to je svycarsky vlak.;-)

0/0
30.7.2013 12:18

H64a96n12a 31K22r31i27v85a53n76k18o66v11a 4891507423210

prave, to jsem chtela vedet. ja jela z Basileje do Prahy luzkovym (sice 1. trida) SBB, pruvodci byl Cech:-), vse OK. drahe, to ano, i letadlo je levnejsi.

Najezdila jsem ve svajcu sluzebne tisice km (1. tridou, platila to firma), stezovat si nemohu.

Servis, prinesli mi i jidlo na misto, kazdou hodinu prosel chlapik s vozikem, nabizel kafe, caj, sendvice....

+2/0
30.7.2013 12:30

M11i39c66h62a21l 63M88i19l59l87e88r 9346902449942

kdyz jsem odtud ze zamori napsal email na CD ohledne cen, jmenovite priplatku na luzkovy vuz 1. tridy Praha- Basilej, pro drzitele zeleznicni sitovky 1tr. Eurail, ochotne odepsali, ale udavali mi nejake astronomicke sumy, ktere se neshodovaly s informaci na strankach Deutsche Bahn. Sitovka Eurail nam kryla veskere cestovani 1.tr. po Evrope na 17 dni, k tomu jsme priplaceli kde byly povinne mistenky, priplatky za vysokorychlostni vlaky TGV a pochopitelne priplatky za luzkove kabinky. Nakonec jsem vyhledal mistni agenturu Deutsche Bahn, ktera je od nas jen asi pul hdiny jizdy autem. Spocitali nam jednosmerny priplatek 75 Euro na osobu, 150 Eu za zpatecku. Za to jsme meli deluxe kabinku obema smery, sklenici Bohemia sektu na privitanou a plnou snidani rano. Personal luzkovych vozu v obou smerech byl cesky.

Kdyz jsme porovnavali s cenou za letenku s respektovanou aerolinkou jako Swiss (s lowcosty neletame tady ani v Evrope), prisel nas luzkovy vuz na mnohem mene.

Jen me ale napadlo, jestli se pan Plachy nespletl, kdyz psal, ze luzko u JLV je jako Hilton na kolejich v porovnani se tim svycarskym. Zminoval se ale, ze ve Svycarsku mel jizdenku 2.tridy a odhaduji, ze to platilo i pro jeho "luzkovy vuz". Jak znamo luzkovy vuz 2.tridy je spravne lehatkovy a pokud porovnava ten s 1.tridou JLV doma, to se uz nedivim, ze mu JLV pripada o tridu vyssi. Ono totiz mezi lehatkovym a luzkovym vozem je skutecne velky rozdil a nema to nic spolecneho se Svycarskem.

+1/0
30.7.2013 13:49
Foto

L30u30k61a18s 77P80l52a98c31h69y 2757868461317

Ono si totiž je potřeba dávat pozor na termíny liege- a schlafwagen a to kupodivu ještě zvládám. Tohle byla vyhrazená kabinka s postelí a jediné dvě věci, které se tam konvertovaly tak bylo umyvadlo na stolek (zavřením deklu) a vyklopení druhé postele nad hlavou, nikoliv kupé s konvertovatelnou/ými sedačkami na lehátka. A ten vůz patřil SBB.

0/0
30.7.2013 15:05
Foto

L50u81k46a23s 35P13l31a25c71h73y 2567698201207

Bylo to SBB, a dovolil jsem si tu neskutečnou drzost, ale necestoval jsem do Zurichu z Prahy.

0/0
30.7.2013 14:45

M91i59c32h42a22l 28M56i51l12l61e18r 9306662439462

v tom pripade te "tva drzost";-) privedla k udelani chyby. Kdyz jsme planovali cestu z Prahy do Svycarska a zpet, samozrejme jsem zkoumal prakticnost obou moznosti, pres Viden, odtud luzkovym vozem OBB do Zurichu a normalnim spoj SBB dal. Nebo luzkovy vuz firmy CNL/DB z Prahy do Basileje (konci v Zurichu) a spoj SBB dal. Druha moznost byla celkove kratsi, mene prestupu a vic casu v luzkovem voze. Rozdil byl take v pohodli. Mas pravdu, ze z Vidne jede mene pohodlny luzkovy vuz, ale mylis se, ze patri Svycarske SBB. Patri RAKOUSKE statni OBB, provozujici spojeni luzkovymi vozy Euro Night z ruznych evropskych mest (Kolin n.R., Rim, Benatky atd) do Vidne. Uvadim link na velmi informativni stranky. Je sice formulovany z hlediska Anglicana cestujiciho do ruznych statu Evropy, ale informace se daji presne aplikovat na dalsi useky. Link popisuje cestu s luzkovym vozem OBB z Kolina n.R. do Vidne. Dole na strance fotky pod titulkem "Standard sleeper:  1 or 2 berth with washbasin" je podle tveho popisu tentyz vuz, jako ve vlaku Wiener Waltzer Zurich - Viden.

http://www.seat61.com/train-from-cologne-to-vienna.htm#.Uff4qlP3-Wg

Kdo se nepotrebuje zastavit ve Vidni, ma lepsi spojeni luzkovym vozem z Prahy do Svycarska pres Nemecko, vlak EN 456 Phoenix /zpet EN459 Canopus. Provozovatel City Night Line patri pod  Deutsche Bahn. Modre luzkove vozy rady Comfortline jsou ceske vyroby a casto maji ceske pruvodci (s vybornou znalosti rady cizich jazyku). Ceske vagony jsou pohodlnejsi nez  rakouske. Prikladam link, popis z Kolina n.R. do Prahy, ale presne totez se aplikuje pro Praha-Zurich. Zase fotografie pod "Standard sleeper with washbasin"    

http://www.seat61.com/train-from-amsterdam-to-prague.htm#Sleepers

Zajimava anomalie: k nasemu sitovemu Eurailpasu nam za  priplatek 75 E nabidli vyber mezi standard nebo de-luxe. Vzali jsme de-luxe (fotky na strance nad Standardem) .

0/0
31.7.2013 6:45
Foto

L42u58k55a21s 38P17l88a67c63h24y 2577578981787

EN 467 Wiener Walzer Zurich->Wien, zpátky pak nějaký railjet (to byl dení spoj, ten ignoruji).

0/0
30.7.2013 14:58
Foto

L79u71k63a55s 48P77l15a97c11h40y 2767208391897

*denní, nebo mi tu ještě někdo vyčte, že celá moje kritika SBB je vylhaná, protože neumím pravopis nebo si po sobě nečtu napsaný text.

0/0
30.7.2013 15:06
Foto

L86u89k91a90s 12P67l30a71c93h60y 2897538571227

Nepřepočítával jsem švýcarské ale rakouské ceny, protože jízdenku Zurich -> Wien jsem si kupoval ještě při jízdě v jiném režimu do Lenku (autovlak, pak auto) ve Vídni a tuším to bylo 200EUR, ale mohu se zkusit podívat jeslti jízdenku nenajdu někde ve vzpomínkovém archivu, to bych tu cenu znal přesně.

0/0
30.7.2013 15:08
Foto

M89i82c66h17a28l 43Š22v93a53r15c 2185857474622

takže autobus v itálii,předtím rychlovak ve španělsku...a ted vlaky ve švýcarsku? to asi budu cestovat po evropě pěšky...

+4/0
30.7.2013 11:42

B78ě83l56a 82H67o21r61á65k22o26v80á 1878492899830

Někde si popletou rovnej úsek se zatáčkou, jinde zas jedou po jedné koleji proti sobě...:-/

+1/0
30.7.2013 11:03

D73a62v56i74d 47P77r39a45ž25á30k 6854412732106

Pověstně nebezpečné švýcarské vlaky opět "zabíjely" :-/

+3/−1
30.7.2013 10:18

V19l34a93d49i85m58i10r 17S83o44u71k74a37l 4130821601446

To se může stát jenom ve Švýcarsku. Neskutečnej bordel v téhle zemi..

+5/−6
30.7.2013 9:41

M75i11c41h87a91l 91M14i59l23l88e98r 9826302209452

8-o8-o8-o mohl bys prosim dat nejaky priklad?

 Mam moznost porovnat Svycarsko s jinymi zememi vcetne Ceska a slovo bordel mne v souvislosti se Svycarskem rozhodne nenapada.

+4/0
30.7.2013 11:06

H24a86n82a 80K65r66i62v57a20n72k53o32v80a 4971917793450

asi to myslel ironicky. ;-)

+3/0
30.7.2013 11:41

T17o45m50á69š 98P72e15l51i43k14á20n 2567675286916

Nečas se mstí :-/

+1/−3
30.7.2013 9:40

J52i66r24k23a 24K82o76c24h 7644654273105

a co ti na to rika dr. Chocholoušek ?

0/0
30.7.2013 10:58

H18a20n47a 92K59r41i88v19a75n87k64o25v94a 4131457573300

nevylecitelny pripad. ;-D

0/0
30.7.2013 11:43

V22l86a20d10i47m80í46r 92F80i32b76i87g53e96r 5134831581894

To se stává a na to v jakém stavu je železniční síť u nás se divím že to tu funguje tak dobře. Některé tratě jsou velmi zanedbané. Na některých vedlejších tratích to je jako jet v tunelu a je to tam zarostlé tak že jedete v zeleném tunelu a větve soupravám očesávají to co trochu vyčnívá.

Nejvíc mě tedy štve zeleň v okolí tratí. Podle zákona by tam neměla být a přitom jí tam je až přespříliš. Pak stačí trocha větru nebo v zimě mokrý sníh a tratě se zastaví protože to popadá přes koleje nebo na trakci kterou to strhne. Zajímalo by mne jestli to je levnější mít takhle havarijní výjezdy nebo zaměstnat pár lidí co by to vysekávali z toho zeleného pekla.

+1/−2
30.7.2013 8:59

M67i65c88h54a90l 49M28i83l41l29e31r 9626822939672

zeleznicni sit ve Svycarsku je ve vybornem stavu a zeleznicni cestovani je na vyborne urovni jak pohodlim tak dodrzovanim jizdniho radu.

+4/−1
30.7.2013 9:06

R47o76m11a11n 14P15o74l88á71č47e53k 1770196380175

Spíš to vidím, že se média vezou na vlně. Normálně by asi na takový článek klikl jenom železniční fanda, kterého by zajímalo proč se stalo. Ted to rozklikne každý, protože čeká horu mrtvých.

+7/−1
30.7.2013 8:52

M27i32c23h79a67l 69M76i24l83l35e50r 9566222799132

ne vsichni. Mne to zaujalo protoze jsem nedavno ve Svycarsku byl a zcestoval ho po zeleznici. Vlakova doprava ve Svycarsku je kvalitni.

+4/0
30.7.2013 9:08
Foto

L36u40k36a69s 68P64l83a62c94h17y 2737978511777

Tak to bych si dovolil oponovat - je to asi 2 roky zpátky co jsem absolvoval cestu z a do Lenku v Simmentalu, z toho jednu dokonce v lůžkovém vlaku a rozhodně jsem byl šokován: naprosto neakceptovatelný poměr cena výkon (jak ve vlaku, tak v tom lůžkáči - JLV je oproti tomu Hilton na kolejích), bylo přeplněno a ani na zem jsem si nemohl sednout, protože 1. byla tak špinavá, 2. mě odtamtud vyhnal průvodčí s tím, že stojím na představku vozu 1. třídy, zatímco mám jízdenku do třídy 2., na místních spojích (ekvivalent naší regionovy) ani nechodil průvodčí, vypadalo to spíš jako tramvaj. Jo, všude relativně pořádek (ne čisto, pořádek!) a digitální ukazatele a hlášení a já nevím co všechno, ale podle mě to vše připomíná pozůstatky, které založila stará generace. Ale provozování a vztah ke kvalitní službě už je stejný jako všude jinde - děsný. A tak se není tomu neštěstí co divit ... (pan Cimrman odpustí) chlívkem u vechtrovny to začíná, srážkou vlaků končí...

0/0
30.7.2013 9:22

M89i48c23h77a66l 39M58i25l38l26e57r 9196692829782

pruvodci bezne vyhaneji pasazery s jizenkou 2. tridy kdyz jsou kdekoliv ve vagonu 1. tridy, sedici nebo stojici. To se nedeje jen ve Svycarsku. Pred cestou do Evropy si obvykle koupime zamorskou sitovku 1.tridy na cestovani Evropu a tudiz jsme vyhaneni pasazeru s jizdenkou 2.tridy z jednicky zazili velmi casto -vcetne Ceska.;-D

Pruvodci nejsou hloupi a moc dobre vedi, ze tito pasazeri tam postavaji protoze si vyhlizeji misto k sezeni a dokonceni cesty v 1.tride.

0/0
30.7.2013 9:32
Foto

L89u34k16a29s 94P32l69a51c67h80y 2937468281867

Ta posledni veta je totalni nesmysl: proc by mel nekdo misto zasednuti na flek (at uz v jakekoliv tride) obetovat pohodli cesty tim, ze bude pulku ne-li celou stat nekde ve spine hluku a nepohodli jen proto, aby mooozna jel prvni tridou? Zvlast, kdyz rozdily mezi prvni a druhou tridou jsou natolik mizive, ze jsem je - ani na svycarske zeleznici - doposud nepostrehnul.

Ano, snad chápu argument, ze zatimco druha trida muze mit plne i ty predstavky, je pak svym zpusobem vetsi luxus cestovat na prazdnem predstavku, ktery je prazdny prave diky lepsi tride vozu, ale ve vlaku, kde uz neni kam se vrtnout, mi to opravdu neprijde jako relevantni argument.

0/0
30.7.2013 9:43

T48e41r98e17z58a 98H72a55j49k48o81v61a 5577502874550

Tak co jste delal v 1. tride? Proc jste nebyl v 2. tride?

+1/0
30.7.2013 10:43
Foto

L90u97k53a13s 78P78l57a49c41h18y 2167688321537

To je jednoduché: hledal jsem místo na sezení a třídu vozu pohříchu ignoroval, takže když jsem vlezl do n-tého vagonu, a viděl že už je zase plný, tak jsem rezignovaně zůstal na představku s tím, že ten zbytek cesty tam už doklepu (tuším to bylo na trase Zurich-Bern).

0/0
30.7.2013 14:43

M59i19c63h92a67l 73M89i38l74l45e60r 9136842749292

ale houbelec! Poctivy pasazer s listkem 2. tridy neleze do jednicky. Nanejvys ji projde cestou do dvojky. Nepobyva tam tak dlouho, ze ho musi vyhnat pruvodci. To delaji jenom vycurani pasazeri, kterym se jednicka zda prilis draha na zaplaceni a chteji v ni cestovat bez zaplaceni prislusne sazby.

Nejvic jsem jich zazil prave v Cesku a Italii, kde maji vypracovane sve figly jak se svezt. Jednou nastoupila do naseho kupe budejovickeho rychliku v Praze na Hlavaku cela 4 clenna rodinka. Videl jsem jak prochazeli podel vlaku, nesli si nejaky stavebni materil (fosny) zrejme na chalupu a zcela zamerne si vybrali jednicku. Kdyz pred Benesovem prisla pruvodci a vyhazovala je do dvojky, tvrdili, ze pribehli na posledni chvili, vletli do nejblizsiho vagonu, ani si neuvedomili, ze jsou v jedniccce!;-DTy fosny si tam "zapomneli" a pozdeji se vratili. Pro jistotu poslali do kupe sedet jen sve 2 deti ve veku 6-10let a rodice stali v chodbicce az do zastavky pred Budejovicemi, kde vystoupili.

Jednicky ve Svycarsku jsou pohodlnejsi, cistsi a lepe vybavene, nez prumerne jednicky CD a podobne tak dvojky. Svycarsko se vyznacuje tim, ze vedle statnich drah ma jeste hodne soukromych spolecnosti a pri nasem cestovani jsme zazili jak statni, tak ty soukrome. Jestli je regionalni vlak "pouzivany jako tramvaj", vubec nic to nemeni na jeho kvalite a nijak nesnizuje jeho pohodli. Nevim proc by to melo dat duvod ke kritice. Regionalnimi vlaky jsme jezdili od Bellinzony pres Lugano a Mendrisio do italskeho Como di Sangiovanni a take na tratich Zermatt- Visp - Zeneva. Byly pohodlne, ciste a jezdily casto a na cas.

+1/0
30.7.2013 11:39
Foto

L86u72k69a77s 21P41l54a64c65h38y 2977538521267

A pardon, zde jsem zapomněl zareagovat, takže doplňuji: 1. Nerozumím vazbě mezi vyčuraností a dobou pobytu mezi vagony. Jak už jsem řekl, nerozumím argumentu, že by někdo takhle chtěl cestovat, je to zcela zjevý nesmysl: rozdíly já osobně nevnímám (zvláště ne na představku :-) a oběť nepohodlí, kterou je tím člověk nucen podstoupit převyšuje i cenu toho lístku do první třídy, takže se takto chovat je naprosto iracionalni. 2. Uz se mi (u nas) stalo, ze jsem jel v jednicce a nepoznal to (a protoze jsem v ni opravdu uz asi deset minut stravil, coz by i pri vyhozeni do dvojky bylo neoparvnene obohaceni, tak jsem to radeji doplatil) a naopak jsem vstoupil do vozu oznaceneho jako prvni vozova trida, z rubove strany prelepena paskou, kterou tam stejne tak nekdo mohl zapomenout, a presto mi pruvodci potvrdil ze tento vuz dnes jede jako dvojka. 3. Regionalni vlak pouzivany jako tramvaj a podobne vypadajici ve me moc pozitivnich emocni nevzbuzuje, to uz je mi prijemnejsi cesky motoracek. Ta mistni tramvaj, to uz je opravdu tramvaj a do slova "vlak" bych to zkratka necpal. Bez ohledu na to, kdo ji provozuje.

Moje zkušenost ze Švýcar je zkrátka v tomto negativní a i kdybychom to mohli přičíst lecčemus, celkový dojem pomalu deklinujícího podniku mi to nevezme a nerozumím, jak se můžete domnívat, že psanými argumenty můžete tento sice subjektivní, ale zkušeností nabytý, dojem změnit.

0/0
30.7.2013 16:01

M60i55c68h75a69l 90M41i29l49l43e28r 9336462489432

PS. jeli jsme do i ze Svycarska luzkovym vlakem.

Svycarsko jsme celkem dobre zkrizovali po zeleznici, takze nase zkusenost neni jen z jednoho vlaku.

0/0
30.7.2013 9:34
Foto

L48u85k20a82s 59P13l42a70c18h29y 2687838891767

Já jí mám s dovolením ze 4 vlaků. Což sice asi nedosahuje Vašeho počtu, ale už je to docela slušný průměr, navíc ty vlaky byly v rozdílných třídách.

0/0
30.7.2013 9:38

H96a94n77a 96K30r80i93v73a85n31k76o70v22a 4241197453700

omlouvam se za svycary. chapu, ze jste z ceska rozmazleny, ceske zeleznice jsou tak napucovane a nepreplnene, pohoda. ;-(

+4/−1
30.7.2013 9:54
Foto

L63u33k45a88s 64P34l29a78c21h21y 2297888591187

Reagujete iracionalne, nelogicky a zcela nesmyslne: Prosím uveďte, ve kterém svém příspěvku a jakým způsobem, stavím obecně železnice českých drah nad železnice švýcarské. V uvedených příspěvcích jsem já osobne našel jen 2 srovnání a to vždy v konkrétních aspektech. Jsou to:

- konkrétně lůžkové vozy

- rozdíly cen

Ostatní informace uvedené byl popis, který nic nesrovnával. Jak a proč mi tedy vyčítáte rozmazlenost z českých železnic? To Vám přijde logické? To Vám přijde jako konstruktivní a racionální diskuze?

Navíc výše uvedené vychází z mých pozorování, tak jak byla učiněna v roce 2011 a takto jsem to vnímal a/nebo takto se to odehrálo. Nebudu lakovat tyto informace na růžovo jen proto, že bych se měl stydět za české dráhy: taky jsem tlustý jak prase, ale jen proto nebudu přece tvrdit o 150kg na 150 cm člověku, že je hubený.

+3/−2
30.7.2013 10:02

T80e26r16e72z20a 14H77a63j53k71o65v23a 5867802164220

Prominezt vy tu kritizujete zeleznici kvuli tomu, ze jste byl v 1.tride a mel jizdenku jen do 2. tridy? 

A vzapeti si stezujete ze v regionalni doprave nechodi pruvodci? m eby to vubec nevadilo, povazuji to za plus.

+1/0
30.7.2013 10:42
Foto

L89u24k54a81s 62P23l16a17c81h85y 2427358651567

Ne, podle svého chápání jsem nebyl v žádné třídě - byl jsem na představku, na ty se myslím vlakové třídy nevztahují. Neseděl jsem. Stál jsem.

Takže zatímco jsem zjevně jako pasažér dostatečně důvěryhodný abych mohl teoreticky jet celou regionální cestu bez lístku, na druhou stranu jsem (i podle příspěvků pana Millera) nedostatečně důvěryhodný, abych mohl stát na představku jiné vozové třídy, než do jaké jsem si koupil jízdenku.

0/0
30.7.2013 15:02

M57i83c31h95a56l 90M10i13l88l55e21r 9556512299822

jeste k tem luzkovym vlakum.

"2 roky zpátky co jsem absolvoval cestu z a do Lenku v Simmentalu, z toho jednu dokonce v lůžkovém vlaku" . Pokud jde o spojeni z Ceska, jezdi do Svycarska jeden luzkovy vlak, obvykle kazdy den v 18:29 z Hlavniho nadrazi. Tim jsme jeli cestou do Svycarska a korespondujicim spojem zpet do Prahy.

Jede pres Decin, Drazdany a nekde u Erfurtu se rozdeluje na destinace Berlin, Amsterdam, Kodan a Zurich. Uz nejakou dobu jezdi na vsech techto tratich jako 1.trida tmavomodre luzkove vozy ceske konstrukce a nesou jmena nektereho ceskeho mesta - Litomysl, Kutna Hora atd. Kazdy obsahuje 9 kupe 1.tridy a 3 kupe deluxe s vlastni koupelnickou -sprchou a zachodem. Nejsou ale oznacene jako JLV nejspis proto, ze jezdi ve sluzbach City Night Line.

Kdo cestuje do Lenku, vystoupi z luzkoveho vlaku v Basileji a prestoupi na IC smer Bern a pak na regionalni spoje.

Tento vlak patri pod City Night Line s vazbami na Deutsche Bahn. Cast vlaku nasmerovana na Svycarsko ma 1x vuz 2. tridy- pouze k sezeni, 2x lehatkove vozy 2.tridy a 1xluzkovy vuz 1. tridy.  Kritizovat ho jako "svycarsky".....8-o

0/0
30.7.2013 12:09
Foto

L90u23k24a11s 57P67l57a33c45h30y 2107198921827

Dovolil jsem si tu neskutečnou drzost a necestoval jsem do Zurichu z Prahy.

0/0
30.7.2013 14:52

V95á58c95l10a40v 65J57o40n11á48š 8792563422653

Vlaky stojí auta jedou....

+5/−11
30.7.2013 8:16
Foto

B70r59o65n65i25s17l78a96v 85G24a20b14r38y10š 2402829421

Já bych řekl, že spíš naopak. Mimořádné události na železnici nejsou tak časté jako nehody na silnici. Proto jezdím vlakem. Ještě pořád je na železnici méně magorů než na silnici.

+6/0
30.7.2013 9:04

J88a51n 45P41a32v74l34í51č19e89k 5184271641

Tak to asi žijete v jiné zemi, možná na jiné planetě.

+2/0
30.7.2013 9:07

D45a37n37i69e29l 82S33p35á64č43i65l 5636495859623

Tak se mi zdá, že se těch tragédií poslední dobou vyrojilo nějak moc. Jestli to také není tím, že jsou na člověka kladeny čímdál větší nároky a život je celý tak nějak ve spěchu a ve stresu. Únava dohromady se stresem se pak prostě projeví a někdy v tu nejnevhodnější dobu.:-/

+2/−5
30.7.2013 8:16

R20a32d64o76s83l93a18v 49K56l69a15u89d79a 5534678864762

Spíš je to tím, že lidé rádi na svoje povinnosti kašlou. Spoléhají na počítače a vůbec si neuvědomují, co můžou způsobit. Vlak má tu výhodu že "sám drží stopu", takže když člověk zachrápe, nebo čumí kde co lítá, ne na trať, tak to nikdo nezjistí. Dokud se tedy něco nestane.

+3/−1
30.7.2013 8:19

P67a23v61e50l 34O53d25r97a72z11i21l 6124289277590

Anebo není dostatek jiných zpráv, jako pády letadel, válečné konflikty, vyklopené lodě atd.

+6/0
30.7.2013 8:24

J50a25n 84M26o47t97ů26r59e74k 7180592951289

že se vyrojili ještě neznamená, že jich je více. Kolik asi tak po světě se stalo obdobných nehod a ani se o nich nepíše?

A chcete snad říci, že na naše předky nebyly kladeny takové nároky??

+2/0
30.7.2013 8:51

J56a50n 70P35a25v16l78í79č71e48k 5654631771

Jak píše pan Motůrek. Zkuste se zamyslet. Je to podobné jako znásilňování v Indii. Denně tam dochází k několika případům již po několik let. Poté byla znásilněna cizinka a média začala pátrat každém další případu, který se tam stal. A najednou se milionům lidí jevila Indie jako nebezpečná země plná nadržených úchyláků.

0/0
30.7.2013 9:06





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.