Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Církev by homosexuály neměla soudit, projevil papež vstřícnost k menšině

Papež František se na své zpáteční cestě z Brazílie nezvykle otevřeně a vstřícně vyjádřil k problematice vztahu církve k homosexuálům. Podle něj by církev neměla věřící soudit na základě sexuální orientace, a to ani v případě, že jsou to kněží. Informovala o tom agentura AP.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J17o45s56e79f 41K82r96ů63p86a 4722572812498

Papež František na palubě letadla:

http://www.radiovaticana.cz/clanek.php4?id=18637

0/0
31.7.2013 11:52

O41n10d44ř15e68j 30M52a88r38t86i63n 3759207635615

Vzhledem k vypjaté diskusi níž taky přidám vlastní názor:

Františkova vyjádření ohledně homosexuálů je nutné vykládat v souladu s globálním výstupem Učitelského úřadu Katolické církve - Katechismem.

Pro homosexuály: http://www.katechismus.cz/paragraf.php?sel_paragraf=2357

Pro věřící: http://www.katechismus.cz/paragraf.php?sel_paragraf=2358

Pro všechny: http://www.katechismus.cz/paragraf.php?sel_paragraf=2396

Výše uvedené naznačuje standard Písma a Tradice. Nestandardní případy nelze než svěřit Božímu milosrdenství. Každý člověk je zodpovědný za svůj život.

+1/0
31.7.2013 11:46

R58o32m19a69n 75N61o19v71ý 8392385350954

Tak to je perfektní přímé odsouzení  homosexuality , doufám , že taky nejíte vepřové a světíte sobotu , určitě budete v království nebeském ten největší..

Ono je zajímavé , taky samotné slovo homosexualita , jak je pojímané dnes a jak v Bibli .

0/0
30.7.2013 18:14

R48o95m69a16n 87N49o85v72ý 8782665670734

To bylo pod p. Sochora

0/0
30.7.2013 18:15

J32a47n 81S40o34c92h28o82r 2604866932206

Pane Nový, dobrou noc.

0/0
30.7.2013 19:45

J20a48n 19S19o13c74h47o65r 2724596452106

Co se týče pane Nový vepřového. Pojednáno proč můžeme je ve Skutcích apoštolů kapitola 10, verše 10-16. Z Evangelia pak Matouš 15,11. "Neznečisťuje člověka co do člověka vchází, ale co z něj vychází."

Nicméně svatý Pavel, když se k němu vrátíme. Ten se teda rozjel ve svém Listě Římanům. Asi ho ta římská situace hodně štvala. Já si osobně myslím, že na stětí Pavlově se lví měrou podepsala asi lobby římských teploušů, kteří vytvářejí lobby všude, a jací jsou nám svatý Pavel popsal hodně výmluvně.

To podstatné pro vás, jejich současné následovníky je Pavlovo "sami na sobě zažívají trest za zpupnost proti Hospodinu." Papež František to řekl správně. Nesuďme vás. Vždyť trestáte sami sebe na sobě a jeden druhém. Jste morálně chudáci a nezatahujte do vaší morální bídy další.  Nezůstane po vás nic, zbudou po vás jen dva hroby, které brzy zarostou travou. Děcka žádná, rodina nic, nikdo kdo by se o váš hrob jednou staral. Taky to je trest za zpupnost. Dneska jásot, zítra pláč. 

Ještě se vrátím jednou k vašemu komentáři. Tak moc zajímavé to zas není, jak je slovo homosexualita pojímaná dnes. Rozumný člověk nad tím kroutí hlavou. Naproti tomu je velice zajímavé a pozoruhodné, jak je slovo homosexualita pojímána v Bibli. Když se nad vším zamyslíte, tak nadčasově a výstižně. Taky papež František to vyjádřil. To co řekl nedávno nemá z žádného dnešního prohomosexuálního plátku, ani nečet na iDnesu. To co řekl, to má z Bible. "Nejsme povoláni k tomu, abychom vás soudili." Kdo jsem já a kdo jsme my? Hospodin vás bude soudit a tím bychom toto téma mohli končit. Všechno to co je tady, před námi už někdo napsal.

0/0
31.7.2013 8:38

P88a10v90e96l 53O95d86r36a83z36i38l 6504689897880

Další expert "nesoudím, ale jste chudáci v morální bídě."

;-D

0/0
31.7.2013 11:51

R78o50m40a84n 38N56o59v96ý 8832735480164

Přesně , nesoudíme , ale jste hříšníci , co se budou smažit v pekle .

0/0
31.7.2013 13:41

R15o16m31a72n 42N46o90v43ý 8802965400554

taky nemám náladu se rozepisovat , takže ještě jeden poslední příspěvek , tak nějak bych to řekl i já :

http://komunity.web2.cz/vh-bible/diskuse_christnet.phtml

0/0
31.7.2013 13:51

J75o59s65e68f 51K58r30ů39p61a 4432612372268

Doporučuji komentář "vrtěti Františkem"

http://www.tyden.cz/rubriky/nazory/glosar/vrteti-frantiskem_277917.html

0/0
30.7.2013 13:37
Foto

K10r48i26s24t61ý83n90a 47V73a24ň92k46o45v93á 3697710585423

Tak to ale církev bohužel nevidí, sex je podle ní svatá záležitost zničená ďáblem, stejně jako třeba Mekáč  :D (potrava degradovaná na zničující obžerství, a tak dále a tak dále). Pro katolíky je sex spojení manželů a nástroj na rozmnožování, nic víc, nic míň. A ti, kteří nechtějí nebo nemohou mít děti a přiznají to u církevního sňatku (myslím kat. církev), nemohou být oddáni. Takže ano - naplněním vztahu z hlediska víry je děcko.:-)

0/0
30.7.2013 11:48
Foto

K12r89i74s26t86ý97n39a 66V32a40ň85k77o88v16á 3817560275843

ad Bohumír Šimek

0/0
30.7.2013 11:49
Foto

K17r52i43s32t26ý61n38a 24V70a98ň78k98o86v36á 3707670455503

Kdyby papež homosexualitu naplno podporoval, prohlásili by jej za satanáše. Musí reprezentovat zákon církve, stejně jako prezident reprezentuje zájmy země a pokud je proti nim, země mu přestane důvěřovat. Mají však právo na názor: a ten Františkův je mnohem lidštější, než Benediktův. Svatý Otec se snaží navracet církvi lidskost, a i když církev běžně moc nepodporuju a křesťanství praktikuju už jen v mezích, stále se zajímám o dění uvnitř církve a myslím si, že František je super a může alespoň v rámci možností katolické církve ovlivnit pozitivně myšlení svých oveček.

Ne jako Benedikt, ten byl samé "zakázat, zrušit, zavřít, zahodit..."

+2/−2
30.7.2013 11:44

J28a69n 80S92o83c74h15o11r 2404906662756

Paní Vaňková, nesnažte se prosím spekulovat o tom co papež neřekl, diskutujme k tomu co řekl. Přispějeme tím ke zkvalitnění diskuzí na tomto webu.

Papež František řekl toliko to, že se necítí povolán za sebe ani církev, aby soudil homosexuály. 

Řekl tím vše podstatné. Potvrdil, že je homosexualita hříchem a že budou souzeni, nebude však soudit papež ani církev. Tím neřekl nic nového. Církev ani před tím jeho výrokem nesoudila, církev vždycky přenechávala soudy Bohu.

Nedělejte z papeže ani satanáše. Já opravdu nepředpokládám, nemám žádný důvod předpokládat papežovu podporu homosexuálnímu chování, ale to už jsem tu napsal víckrát.

Ani co se týče Benedikta XVI není pravda co píšete. Benedikt homosexualitu nezakázal. Benedikt XVI mohl nanejvýš připomenout, co je pro křesťany závazné. Závazná je pro křesťany Bible a tam je o tom jasné slovo. Boží slovo, paní Vaňková.

Bůh je nadřazen papeži a nikoli naopak. Papež nemůže zrušit Boží slovo ani z něho nic vymazat.  Paní Vaňková, napříště Vás prosím pěkně, když o tom nic nevíte, tak tu prosím nepište nesmysly. Ani Vaše první věta není správně. Kdyby papež podporoval homosexualitu a nemuselo by to být ani naplno, nikdo by ho za satanáše nemusel prohlašovat. Stal by se sám satanášem, protože by zpochybnil Bibli, Slovo Boží, tedy Boha a to dělá jen satan, satanáš, satanista. Byla by to falešná lidskost, byla by to lidskost Ďábla, ale ničeho takového se nebojte. Papeže volil sbor kardinálů (konkláve) VIP církevních představitelů a můžete se spolehnout na to, že kdyby měl František takové sklony, rozhodně by ho za papeže nezvolili. Takové věci může předpokládat jenom někdo, kdo o církevní hierarchii vůbec, ale vůbec nic neví. Píšete že je Vám papež František sympatický, tak to ano. V tomhle s Vámi nadšeně souhlasím, je lidský, je empatický a sympatický, ale nevykládejte si jeho lidskost špatně. V

0/−2
30.7.2013 14:26

R61o38m50a36n 48N41o79v72ý 8752135260174

Místo toho dlouhého pojednání sem dejte nějaký Ježíšův citát , kde přímo odsuzuje homosexualitu , a vynechejte z toho Starý zákon .

+2/0
30.7.2013 15:07

J97a52n 39S60o71c49h37o70r 2454116622426

Tak ať nemusím dlouho hledat a bylo to taky k Vašemu komentáři, kde zmiňujete Starý Zákon, uvedu například

Proslov Ježíše k zástupům, jak zaznamenal Matouš 5, 17-19

.

"Nedomnívejte se, že jsem přišel zrušit Zákon nebo Proroky. Nepřišel jsem Zákon (starý) zrušit, nýbrž Zákon naplnit. Stane se, pravím vám: Dokud nepomine nebe a země, nepomine ani jediné písmenko ani jediná čárka ze Zákona. Kdo by tedy zrušil jediné z těchto nejmenších přikázání a tak učil lidi, bude v království nebeském vyhlášen za nejmenšího; kdo by je však zachovával a učil, ten bude v království nebeském vyhlášen velkým.

Inu, jak vidíte pane Nový, nemohu vynechat Starý zákon, který říká taky mimo jiné, že se homosexualita ohaví Hospodinu. Byl bych nerad v království vyhlášen za nejmenšího:) To nemůže ani papež, nechtíc být tam v nebi malý, neusilujte ani Vy pane Nový. Přímo Ježíš homosexuály neodsoudil a nesoudí je ani církev. Jen homosexuální jednání se ohaví Hospodinu. Toto Ježíš nezrušil. Podrobněji se vyjádřil pak svatý Pavel v jeho Listě Římanům a to je tam teda nářez. Doporučuji Vám přečíst, hned tu první kapitolu. Úvod můžete i přeskočit. Začněte od 18. verše. Pokud dočtete až k verši číslo 32, dozvíte se to podstatné. Není to zas tak dlouhé Svatý Pavel teda uměl napsat. R^ Dneska by ho asi sťali taky. Pro změnu zase v BruseluEU, poprvé ho sťali v Římě.  Tak úryvek: 28 verš - Protože si nedovedli vážit pravého poznání Boha, dal je Bůh na pospas jejich zvrácené mysli, aby dělali co se nesluší. 29. verš - Jsou plni nepravosti, podlosti, lakoty, špatnosti, jsou samá závist, vražda, svár, lest, zlomyslnost, jsou donašeči, pomlouvači, Bohu odporní, zpupní, nadutí chlubiví. Vymýšlejí zlé věci, neposlouchají rodiče, nemají rozum, nedovedou se s nikým snést neznají lásku ani slitování, a tak dále atd

0/0
30.7.2013 17:04

R20o11m51a12n 40N58o85v76ý 8852305720404

http://www.granosalis.cz/modules.php?name=News&file=article&sid=1480&mode=nested&order=0&thold=0

Zajímavé pojednání , skoro jako ta vaše :-)

0/0
30.7.2013 19:02

J66a16n 62S94o64c29h43o29r 2274506422226

Pane Nový, čtěte Bibli a ne nějaký Granosalis. Chtěl jste vědět, co na to Ježíš. Odpověděl jsem a taky se vyjádřil ke Starému Zákonu prostřednictvím Ježíšova slova. Nepřjal jste Ježíšovo slovo, tak co Vy vůbec vlastně chcete? Církev vás teplouše soudit nebude, ani papež, dočtete se ve článku na úvod. Co teda chcete? Přesvědčovat, že nejste uchyláci? Ani nemocní ani ohavní hambáři vůči Hospodinu? 

Tak pokud máte doma Bibli, vytrhejte zopár stránek a pak se běžte pomilovat s kamarádem. Diskuze je zbytečná. 

Z našeho hlediska jste nemocni. Ano pane, jsou nemoci na které nejsou dosud žádné léky. Vaše nemoc je prazvláštní. Snad jako jediná skupina pacientů vydáváte svoji diagnozu za přednost. Ale jděte:-P

0/0
30.7.2013 19:44

P34a77v39e93l 89O14d42r50a37z98i33l 6174829937940

Proč jste tak vulgární? Máte vůči homosexuálům nějaké komplexy,že? Líbí se vám snad sousedovic hoši?

0/0
31.7.2013 11:54
Foto

K88r82i53s75t40ý45n75a 64V17a30ň92k50o28v59á 3297300845323

O kolik víte o Bohu víc, než já?! Jak si tím můžete být tak jistý?!

Na světě jsou desítky, možná stovky různých církví, sekt a církevních shromáždění. A každé tvrdí o Bohu něco jiného. Jeho lidskost si vůbec špatně nevykládám, pokud jste tak můj příspěvek pochopil, navštivte kroužek čtenářských dovedností.V

0/0
30.7.2013 18:58

J21a17n 50P54u53l36e58c 4308487321835

R^R^

+1/0
30.7.2013 11:03

W21a67l16t80e74r 66N88ü80r73n77b14e13r83g87e75r 8403832211657

Asi jste papa špatně pochopili, to co řekl neznamená, že lidé mají vyjít do ulic a obcovat se stejným pohlavím. Důležité je tam to hledá Boha. A člověk který hledá Boha neobcuje s mužem tak jako se ženou neboť Hospodinu se to ohaví.

+4/−4
30.7.2013 9:31

B14o87h25u66m38í50r 68Š40i61m14e53k 3561330184584

Proč by se mělo Bohu ohavit využívání Jeho darů nám? Užíváme-li Jeho darů, vzdáváme Mu tím úctu. Neužíváme-li Jeho darů, pohrdáme-li jeho dary, pak nemůžeme očekávat Boží nadšení s námi. A sexualita je dar Boží. O tom není pochyb! Jen věšina z nás nechápe, jak se menšina z nás může zamilovávat do stejného pohlaví. Ale i homosexuál je člověk, i homosexuál je obraz Boží a zasluhuje si naší úctu.

:-)

+5/−1
30.7.2013 9:44

J35a55n 36S61o46c84h51o25r 2804476322416

Tady bych to spíše nazval chlípnost. Zamilovávat se můžete, ale soulož na zadnici je hřích.

Homosexuál úctu zasluhuje, ale chlípník nikoli.

Nemoc ale není hříchem.

+1/−5
30.7.2013 9:58

V20e69r41a 69M53e42n33d65l55i70k97o74v28a 9699232425

koukam, ze vy tu porad zavadite na tema souloz homosexualu. neni to nemoc? ;-D

0/0
30.7.2013 10:09

J57a65n 28S78o57c57h36o39r 2544416942836

Paní Mendlíková, diskutuji ke komentáři pana Šimka, který se o sexualitě zmínil.

0/0
30.7.2013 10:18

B65o64h83u56m67í18r 98Š85i29m80e86k 3101620204824

Boha poznáváme ze stvořeného. A homosexualita je dannost Boží, nevěřícímu bych řekl dannost přírody.

:-)

+1/0
30.7.2013 10:10

R16o84m22a29n 88N29o33v46ý 8322895950114

A co orál ? to je taky hřích ? Děkuji předem za informaci....;-);-)

+3/−1
30.7.2013 10:17

O64n37d45ř84e86j 77M48a19r86t61i98n 3889987885365

Tomáš Řehák (katolík): Křesťan by se měl vyhnout sexu, který je nepřirozený, zvířecí - je spíše vybičováním smyslů, který není veden smyslem naplnění vztahu mezi manžely. Sex, jak ho popisuje Písmo, je romantický, radostný. Vztah mezi mužem a ženou krásně popisuje Píseň písní. Domnívám se, že orální sex jako způsob kontaktu proto není zakázán, stejně jako jakýkoli jiný kontakt. Ale pokud by takto mělo pravidelně docházet k vyvrcholení, pak to už degradace sexu je. Pokud je partnerce (partnerovi) něco nepříjemné, ponižující, degradující, tak by to druhý partner neměl vyžadovat.

+2/0
30.7.2013 10:57

R41o94m54a45n 71N72o44v16ý 8502355180574

Naprosto nechápu , proč píšete o něčem nepříjemném a ponižujícím , když já píšu o orálním sexu 8-o:-)

A tím naplněním vztahu myslíte dítě ?  No , každý to má holt jinak ...

Ovšem dovolil bych si udělat z vašeho příspěvku závěr  : Pokud je sex mezi partnery ( manžely) oboustraně naplňující a uspokojující ( a je tak vyjádřením jejich vztahu ) , nemůže být v žádném případě degradací ( ani pro nejbigotnější katolíky) , souhlas ?

0/0
30.7.2013 11:37

O61n75d68ř82e90j 40M71a23r97t51i42n 3779237105215

Mám za to, že to z toho vyplývá. Úmyslně jsem to sem zkopíroval celé, protože se stává, že oboustranně tomu tak není ;-)

0/0
31.7.2013 10:27

W93a16l95t85e87r 92N73ü87r74n59b54e89r60g39e29r 8863332211187

Já to chápu. Jen říkám jak to papa myslel.. Mužete být gay, no nesmíte se tak chovat. To řekl.

0/0
30.7.2013 11:07

D65a27n56i89e84l 89C57v55e57j27n 9940421510645

Krása "dobré knihy" je, že se s její pomocí dá vyargumentovat cokoliv. Líbí se mi, že papež se snaží držet tvář toho dobrého, co je snad duchem křesťanským, kéž mu to vydrží...

+1/−1
30.7.2013 0:06

B76o58h27u56m60í30r 82Š11i31m78e32k 3611200834884

Pozoruhodné, Danieli!

...papež se snaží držet tvář...

Jak charakteristické v dnešní době!

Skutečná tvář není zajímavá? My už snad máme jen fasády na obličeji?

Není to důležité, aby naše tvář odpovídala našemu nitru?

Podle toho pak můžeme říci, že papež není křesťan, ale že jen hraje roli křesťana... Papež František je zářným obrazem Ježíše Krista. Je zárukou skutečné proměny mystického těla Kristova v Pravdě, Lásce, Svobodě a Spravedlnosti. :-)

0/0
30.7.2013 7:50

J86a42n 76S59o66c20h35o13r 2584496372706

Tak nemožné novinářské zkratky! Církev by homosexuály neměla soudit, projevil papež vstřícnost. Kdyby článek svěřili alespoň někomu kdo chodil v základní  škole do náboženství. Já vím, takový novinář je úzký profil. Nebo zaklepat na dveře kterékoli fary než začnou psát nesmysly. Církev rozhodně nikoho nesoudí, to by se na té faře dozvěděli. Nemuseli čekat až něco takového řekne papež, stačilo přečíst katechismus pro školáky v náboženství. 

Církev nesoudí. Kněz zpovídá a církev jeho prostřednictvím nabízí odpuštění. Soudí jenom výhradně Bůh - Hospodin.

Papež tak nanejvýš vybídl sexmenšinu. Když už teda musíte, jednejte tak, abyste se co nejméně ohavili Hospodinu, protože homosexuálové se Hospodinu opravdu ohaví, ale církev je soudit nechce a nebude, což taky zdůraznil papež. Možná novináře spletl obraz, který vidívali ve škole, jak tam stál Jan Hus před něčím, co jim možná připomínalo soud. Ne, nebyl to soud, byl to koncil, ale dnes už ani koncil nepředává nikoho světské moci k upálení. Papež Jan Pavel II se omluvil za církev a my všichni uznáváme, že upálení Jana Husa byla chyba.

Tak vážení homosexuálové, církev vás soudit nebude, nemá to v náplni svého evangelizačního poslání. Vy se snažte svoji hanebnost co nejméně vydávat na obdiv v domění že jste moudří, když jste blázni, tak jak svého času napsal nějakým Římanům svatý Pavel

Znectíváte svá těla, když obcujete s muži tak jak máte obcovat se ženami, sami na sobě seznáváte trest za neposlušnost Hospodinu, který vás jednou bude soudit, a ne církev nebo papež. Kde by přišel, kdyby měl vás soudit? Je vás tolik, že by nic jiného nemoh dělat. Taky bacha na zdravotní rizika, protože přítelova zadnice není na to stavěna.

Tak ať se jednou před tím soudem obhájíte a kdo by z vás cítil potřebu požádat o odpuštění, tak se může vyzpovídat. Možná to tam neřekl papež, ale máte to v římskokatolické věrouce, když římskokatolickému papeži v současnosti věnujete tak velikou pozornost, že ho vzpomínáte dokonce i tady na iDnesu.

+3/−3
29.7.2013 22:02

M97i41c46h19a81l 95M71i13l77l98e14r 9326882399432

to je vsechno krasne teoreticke kazani, ale co udelat s knezimi, pokud takto mezi sebou nadale obcuji? Je to jen nekolik tydnu, co papez priznal : "...ve vedení Vatikánu existuje "korupční proud" a také "lobby homosexuálů".....Musíme zvážit, co s tím můžeme dělat," cituje přepis Františka.

A dale se v clanku, link dole,  pise: "Podobné výroky o poměrech ve Vatikánu se objevily před letošní rezignací Františkova předchůdce papeže Benedikta XVI. Italské sdělovací prostředky tehdy psaly o mocné vatikánské "lobby homosexuálů", kvůli níž je pontifik vystaven vydírání. Dokonce se naznacovalo, ze to byla jednak provalena vatikanska korupce, jednak natlak zminene silne lobby, ktere vedly k Benediktove prekvapive rezignaci z papezskeho trunu.

Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/papez-priznal-ze-ve-vatikanu-korupce-a-lobby-homosexualu-pz3-/zahranicni.aspx?c=A130612_090015_zahranicni_skr

V souvislosti s papezove smirlive ladenym soucasnym prohlasenim :""Pokud je někdo gay a hledá Boha a má dobrou vůli, kdo jsem já, abych ho soudil?" mi pripada, ze zminena homosexualni lobby ve vatikanske hierarchii ho zacala tlacit, aby je nechal byt, neudelal cistku a on uz ustupuje.

Ve zpravach bylo vysvetleni cirkve, ze verici homosexual nema byt odsuzovan za to co je, ale jeho aktivita neni prijatelna. Tak se znovu ptam co mini papez udelat s knezimi ve sve hierarchii pokud nadale takto obcuji a prohresuji se hned ve dvou smerech - jako homosexualove a jako porusovatele slibu celibatu? Zadupa na ne "bu-bu-bu" a naridi jim 20 Zdravasu na pokani?

0/−2
30.7.2013 6:15

M65i45c15h95a13l 25M78i97l59l84e17r 9476162379302

aby bylo jasne, mne existence gayu nevadi.

Co mi vadi je svatouskovske predstirani RK cirkve, ze vsechno ve Vatikanu je v nejlepsim poradku a jeji pozadavek aby se vsichni verici beze slova odporu a bez jakychkoliv otazek podridili cemukoliv co vatikan naridi. To - zvlast ve svetle priznani, ze ve Vatikanu existuje silna homosexualni lobby mezi nejvyssimi hodnostari RK cirkve- povazuji za vrchol nabozenskeho pokrytectvi.

 V anglictine se tomu rika "to preach water, but drink wine" ve smyslu kazat vericim vodu, ale sam pit vino.

+1/0
30.7.2013 6:24

V56e57r29a 83M73e28n35d16l28i82k21o79v65a 9969122435

i ten nejvyssi byvaly hodnostar je gay, ale to se tu nesmi psat. ;-)

0/−1
30.7.2013 7:20

J92a31n 14S39o98c42h69o38r 2204236342976

Já bych to tak černě všechno neviděl. Je fakt, že mezi faráři jsou homosexuálové, jenže žádného jsem neviděl v nějakých růžových podvlíkačkách běhat na homopridě s nápisem "katolická buzna". To dělají profesoři a nikoli faráři.

Církev navíc vychází z toho, že samotná homosexuální orientace není hříšná. To řekl nepřímo taky papež František. Proto není důvod homosexuálně orientovaného bohoslovce nevysvětit na kněze.

Hříšné jsou teprve homosexuální projevy, pohoršení, zpupnost, špinavé souložení na zadnicích ale to nechci tady rozvádět. Papež František jenom řekl, že on to není, kdo povolán homosexuály soudit. Tím řekl mnoho podstatného. Církev ani papež soudit nebude. Potvrdil že je to hřích, homosexuálové jednou půjdou k soudu, pokud hříšně jednají, ale soudit bude Pán Bůh a nikoli papež.

V této souvislosti kdo zná Evangelium si možná vybaví podobenství o koukoli. Ano, homosexualismus je problémem, zaplevelena taky církev a nejen ona. Podíváte-li se do médií, homosexuál na vás vybafne snad taky z té ledničky inzerované v akci eshopingu. V podobenství o koukoli, na otázku nádeníků, máme koukol vytrhat ze pšenice, jim hospodář odpověděl. Nikoli. Netrhejte, pošlapali byste při trhání též pšenici a nadělali mnoho škody. Vyčkejme žně, kdy se oddělí užitečná úroda od svoloče.

Já papeže Františka chápu. Čistka Vatikánu by skončila jen coby hon na čarodějnice, semlela by kdekoho, skutečný teplý sígr by se nějak zamaskoval, ale řada poctivých kněží by byla na něčí zlovůli vyhozena. On to ten homosexuální kněz nemá napsáno na čele, tak je těžko takového kněze hledat, když nechodí v podvlíkačkách s transparentem nad hlavou.

Ve farnosti kněze hlídají farníci a farnice. Tam by takový kněz skončil natotata, s přiznáním anebo dokonce vybuzováním by měl snad mít sbaleny kufry z fary, takže ve farnostech strach o kněze nemám. Tak snad se taky Františkovi podaří vyčistit Vatikán od teplejch aktivistů, pokud tam jsou, aniž by pronásledoval slušné kněze kteří trpí za svou nemoc.

0/−2
30.7.2013 8:53

P13a54v74e24l 54O58d24r39a13z63i33l 6244819337340

Co je to homosexualismus a proč je to problém? Ve farnostech není důvod mít strach o kněze, spíš o ministranty.

+1/−3
30.7.2013 9:05

J39a16n 23S45o14c38h79o77r 2484726662906

Kecy.Rv8-o

+1/−3
30.7.2013 9:10

P46a44v94e85l 70O72d59r91a72z34i95l 6494629427770

Nedokážeš si přiznat problém uvnitř té vaší sekty, že. Typické pro bigoty bez vlastních očí a uší.

0/0
31.7.2013 11:55

V28e21r96a 79M98e92n29d34l34i80k43o56v58a 9399872835

to jsou v tom pripade pedofilove, ne homo.

0/0
30.7.2013 9:28

M77i20c62h38a68l 39M14i41l50l56e36r 9836762729442

zalezi na veku ministrantu.

0/0
30.7.2013 9:37

V27e92r41a 98M77e55n53d42l66i64k10o48v36a 9409842755

pokud je starsi a libi se mu to? pokud to nedela dobrovolne a je dite....

0/0
30.7.2013 10:00

P23a62v70e67l 80O32d38r46a76z63i69l 6944319297830

Pokud je starší a líbí se mu to, pořád platí, co vyzvracel pan Sochor, tedy že by zejména kněží měli dodržovat celibát a když už, tak hřešit snad raději s ženami.

0/0
31.7.2013 11:57

V16e40r48a 44M77e13n84d55l26i22k19o24v12a 9379542375

vy ste toho hodne naplacal.;-D

teplous nebeha v ruzovych podvlikackach. homosexualita neni nemoc.

pedofilie je nemoc.

+1/0
30.7.2013 9:27

J27a87n 84S68o13c53h44o96r 2494396712136

Paní Mendliková, to jste ještě neviděla gayparádu v reálu. Já jsem viděl jenom fotky a video záznamy. Běhají tam někteří v podvlíkačkách růžových, jiní bleděmodrých anebo duhových barevných kombinací. Jiní bez podvlíkaček ve slipech něčím vycpaných, počmáraní, aby bylo zdůrazněno jejich mužství. Taky transparent s nápisem "katolické buzny" se vyskytl. Zdravý člověk by se tak opravdu nechoval. Je to nemoc, a ta pedofilie taky

0/−2
30.7.2013 9:35

V55e35r69a 35M36e25n65d69l32i55k39o58v11a 9529552655

streed parade jsem videla. ale to je jednou za rok, vy pisete, jako by tak behali na verejnosti cely rok.;-D

homosexualita nemoc neni, vyskyta se i v prirode, tedy i zvirata jsou homo.

+2/0
30.7.2013 10:07

B52o77h10u29m88í77r 10Š91i77m83e85k 3661110764404

Ad Jan Sochor!

Co Ty víš o Martinu C. Putnovi? Co Ty víš o jeho poctivém boji o Pravdu a Lásku? Co Ty víš o genezi toho inkriminovaného plakátu? Co Ty víš o biologii člověka?

:-)

+1/0
30.7.2013 10:08





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.