Diskuze

Spletl jsem si úsek na trati, kál se španělský strojvůdce před soudem

Městský soud v Santiagu de Compostela propustil na kauci strojvůdce vlaku, který ve středu ve Španělsku vykolejil. Francisco José Garzón přiznal, že vjel do zatáčky příliš rychle. Vyslechl si obvinění ze zabití 79 lidí a mnoha ublížení na zdraví.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JN

J93a59n 69N31o17v43á57k

30. 7. 2013 12:22

U vlaku a trati, kde se může vyvinout taková rychlost musí přece být mechanismus, který zabrání lidské chybě s takovými následky.. lidské chyby jsou přece nejčastějšími příčinami neštěstí.. provozovat takovou linku s vědomím, že pouze na člověku závisí bezpečí vlaku je holý nesmysl a risk, zvlášt, když na trati existují taková nebezpečná místa jako tento oblouk.. ten neštastník asi bude vinen svou nepozorností, ale skutečně je vinen pouze on?..

0 0
možnosti
MN

Nejak nechapu, jak vůbec mohl jet na trati bez zabazpecovaciho zarizeni 190, když to podle evropských predpisu vůbec není mozne a vlak muze jet maximalne 160. Stejne tak pokud zabezpecovaci zarizeni konci, proc není v posledním bode nastavena rychlost, kterou se ma pokracovat? Lide proste delaji chyby...

0 0
možnosti
PN

Pokud to jde z auta, tak z vlaku to musí jít tuplem, stanoviště strojvedoucího je zpravidla výš a návěstidla pro omezení rychlosti u trati jsou přizpůsobeny dané rychlosti, jak velikostí, tak polohou. Narozdíl od silnice.

0 0
možnosti
PN

To patří někam do vlákna o rychlostních značkách.

0 0
možnosti
PV

Především na trati nebyl nebo nefungoval bezpečnostní systém, takže vina strojvedoucího je tak maximálně 50%

0 0
možnosti
PN

39 mrtvých je pořád dost.

0 0
možnosti
PN

Aha, takže to brzdilo.

0 0
možnosti
AK

Kdo ví. Hned po něhodě říkal, že to nešlo. Teď jde o to, proč to nešlo. Každopádně v té rychlosti je to od místa, kde měl brzdit do místa nehody cca minutka jízdy, takže pokud dupnete na brzdy a ono nic, tak vám moc času na vymýšlení řešení nezbývá.

0 0
možnosti
MK

ne, smeju se tvoji hlouposti..........ale chapu, ze to nepoznas....na to bys potreboval mit vetsiho fištróna

0 0
možnosti
JV

Jako opice, projizdel tam kazdej den a vsechno znal a delal jak mel. Az do jednoho dne kdy to udelal cely blbe a nikdo nevi proc. Ja myslim ze je to klasickej scenar kterej se jen opakuje...

0 0
možnosti
JN

J53a72n 38N47e48š44p65o61r

29. 7. 2013 22:43

Já teda nevím, ale podle různých zpráv to vypadá, že ta trať je asi nová, a zatím nestihli dotáhnout do konce zabezpečení ETCS, proto se možná píše o druhém strojvedoucím, který měl zřejmě zvýšit bezpečnost jízdy vlaku... Jestli se třeba něco neuspěchalo, aby ta trať mohla být zprovozněna k určitému termínu.

0 0
možnosti
VP

To je omyl. Druhý strojvedoucí byl na zadní lokomotivě.

0 0
možnosti
Foto

Docela jsem nad tím přemýšlela..A napadlo mě: 1. stala se chyba, kterou nikdo nemohl ovlivnit, 2. mu přeskočilo (ale seděl vedle něho přece kolega!) 3. je to rapl, který chtěl zabít mnoho lidí (v tom případě bych si pojistila i vlastní smrt, třeba zastřelením) 4. někdo mu to udělal naschvál, vzhledem k tomu, že se píše o jeho fotkách na facebooku (copak muž jeho věku by tohle dělal????) Pořád mi něco říká že za to nemohl..Přece - budu chtít zabít lidi ve vlaku - vzhledem k následkům si vezmu život taky..

0 4
možnosti
Foto

I35v87a30n 57M54a43r96e60k

29. 7. 2013 22:29

Blbá výmluva taky výmluva Rv Rv Rv

0 0
možnosti