- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
U vlaku a trati, kde se může vyvinout taková rychlost musí přece být mechanismus, který zabrání lidské chybě s takovými následky.. lidské chyby jsou přece nejčastějšími příčinami neštěstí.. provozovat takovou linku s vědomím, že pouze na člověku závisí bezpečí vlaku je holý nesmysl a risk, zvlášt, když na trati existují taková nebezpečná místa jako tento oblouk.. ten neštastník asi bude vinen svou nepozorností, ale skutečně je vinen pouze on?..
Nejak nechapu, jak vůbec mohl jet na trati bez zabazpecovaciho zarizeni 190, když to podle evropských predpisu vůbec není mozne a vlak muze jet maximalne 160. Stejne tak pokud zabezpecovaci zarizeni konci, proc není v posledním bode nastavena rychlost, kterou se ma pokracovat? Lide proste delaji chyby...
Pokud to jde z auta, tak z vlaku to musí jít tuplem, stanoviště strojvedoucího je zpravidla výš a návěstidla pro omezení rychlosti u trati jsou přizpůsobeny dané rychlosti, jak velikostí, tak polohou. Narozdíl od silnice.
To patří někam do vlákna o rychlostních značkách.
Především na trati nebyl nebo nefungoval bezpečnostní systém, takže vina strojvedoucího je tak maximálně 50%
Kdo ví. Hned po něhodě říkal, že to nešlo. Teď jde o to, proč to nešlo. Každopádně v té rychlosti je to od místa, kde měl brzdit do místa nehody cca minutka jízdy, takže pokud dupnete na brzdy a ono nic, tak vám moc času na vymýšlení řešení nezbývá.
ne, smeju se tvoji hlouposti..........ale chapu, ze to nepoznas....na to bys potreboval mit vetsiho fištróna
Jako opice, projizdel tam kazdej den a vsechno znal a delal jak mel. Az do jednoho dne kdy to udelal cely blbe a nikdo nevi proc. Ja myslim ze je to klasickej scenar kterej se jen opakuje...
Já teda nevím, ale podle různých zpráv to vypadá, že ta trať je asi nová, a zatím nestihli dotáhnout do konce zabezpečení ETCS, proto se možná píše o druhém strojvedoucím, který měl zřejmě zvýšit bezpečnost jízdy vlaku... Jestli se třeba něco neuspěchalo, aby ta trať mohla být zprovozněna k určitému termínu.
To je omyl. Druhý strojvedoucí byl na zadní lokomotivě.
Docela jsem nad tím přemýšlela..A napadlo mě: 1. stala se chyba, kterou nikdo nemohl ovlivnit, 2. mu přeskočilo (ale seděl vedle něho přece kolega!) 3. je to rapl, který chtěl zabít mnoho lidí (v tom případě bych si pojistila i vlastní smrt, třeba zastřelením) 4. někdo mu to udělal naschvál, vzhledem k tomu, že se píše o jeho fotkách na facebooku (copak muž jeho věku by tohle dělal????) Pořád mi něco říká že za to nemohl..Přece - budu chtít zabít lidi ve vlaku - vzhledem k následkům si vezmu život taky..