- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Skôr z toho vyplýva, že sa tomu nerozumiete a miešate hrušky s jablkami. Kolegyňa sa Vám snažila vysvetliť, aký je rozdiel medzi Maďarskom a Uhorskom. Vám by sa tiež nepáčilo, keby Vás v roku 1917 nazývali Rakušákom. Boli ste predsa Rakúskom, alebo nie?
Sorry, to patrilo p. Švadlenkovi.
Tak tuhle skupinu "P*ča z h*ven", tu opravdu nemusím, ani česky.
Tak ano, tady je pár poznatků. Ale hudba ze syntezátoru je pořád uměla, proto jsem měl na mysli toho robota.
Taky rozsah, tonů je omezen jen na to, co někdo vyprodukoval před Vámi na klasických nástrojích a chtěl zdůraznit hudebných. Určitou spojitost s neúplně klasickými nastojí, mohou být elektrická gytara, ale stejně ty struny někdy i kovové - zdroj zvuku jsou mnohem lepší, než někdo naprogramoval a pak nějaký zoufalec snaží z toho vypotit blíže nespecifikované pazvuky.
Odpověd v 10:32 jsem neviděl mail, proto reakce která byla.
Co píšete, vůbec nedává smysl (krom toho, že to píšete gramaticky tak ´skvěle´, že textu nejde téměř rozumět). Každá hudba je umělá, i natažení struny na kytaru je jenom nalezení cesty, jak vyluzovat nějaký zvuk, to přeci není něco ´přirozeného´. Principem hraní na hudební nástroj je z definice cokoliv, co vydává tóny a zvuky a používá se pro hudební projev. Jedna nejmenovaná kanadská kapela svého času hrála např. na želvu. Pravidla pro stupnice, tóny a noty je pro syntézu stejný, pokud jde o zvuky - tak i u Vámi myšlené klasické nástroje existuje atonalita, s tou přišli ovšem už skladatelé jako Berg, Schoenberg, Webern (druhá vídeňská), před nimi třeba Bartók občas (i když ne často) a ostatní. Pro vás ovšem odpad a nehudba. Jinými slovy - ta myšlenka, že hudba a hudební postupy jsou dopředu nějakým způsobem omezené, to je přes sto let popřená a překonaná myšlenka (tuším, že první kdo něco takového zkusil nadefinovat, byl Ferrucio Busoni - ačkoliv nikdy nic atonálního sám nesložil). Zvukovou syntézou, serializací atd. se zabývají skladatelé taktéž již téměř sto let, to není ´nic nového´, takový Stockhausen je ovšem asi taky odpad.
A z lidského hlediska - jakékoliv tvrzení, že nějaké hudba není hudba a že je to odpad, to je jen takové diletantské honění ega a prosazování nějakého postoje. Můžeme se bavit konkrétně o kapelách, na hromadě se shodneme, ale něco tak fašistického jako ´to není hudba´, to není hodno pochopení svobodného uměleckého (a tedy i hudebního) projevu. A mně osobně to připomíná bolševické nahánění mániček po zábavách a s tím žít neumím.
Tady máte českou hymnu slovensky i s otevřeným dopisem https://soundcloud.com/midilidi/midi-lidi-kde-domov-moj
Nemá cenu komentovat text, spíš nechápu, proč by se technu, hip-hopu a podobnému odpadu, mělo říkat hudba.
Tak jasně, někdo kdo se jmenuje ´Schnitzer´, to prostě nepochopí no
Nejedná se o slovenskou hymnu ale píseň Nad Tatrou sa blýska, jen první dvě sloky jsou použity jako hymna. Ale jinak je to docela dobrý.
Nepřipadá v úvahu, aby mi kdokoliv mohl říkat co smím a nesmím zpívat. Stejně tak si můžu na pivní tácek nakreslit cokoliv, i kdyby to měla být špatně vyvedená vlajka. Taky dostanu pokutu když to pak ukážu lidem? Řešit p*čoviny (see what I did there) to by jim šlo..
Autorka článku, slečna Březinová, už asi nemá dukáty a proto si ani jako redakční autor zde přispívající nemůže dovolit napsat celé a správné jméno kapely, tedy Piča z hoven. Jo, cenzura je svinstvo a kdo seje vítr, sklízí bouři... :-)
Za chvíli to máš smazaný :-) zvláštní že Pussy riot je tu plnej archiv…