- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To nebyl paraglidista, ale obyčejný amatér, který nic neuměl a proto za svoji drzost letět v oblacích zaplatil životem. Před rokem 1989 jste průkaz na rogalo a další podobné hazardy dostali až po složení pilotních zkoušek a to velmi přísných. nyní se proletí a dostane průkaz. Ale pak za to zaplatí životem.
ty blbecku...byl to muj dobrej kamarad....lital leta a po celym svete....Je to den od pohrbu a ja se tohle doctu...Si bezcharakterni kreatura....
Škoda mladého chlapa. Teď vystoupá do nebeských výšin. Sportovci nebývají zlí lidé.
Takze kazdy kto sporuje nemoze byt zly clovek alebo ako sa to ma mysliet?
Klasický padák je bezpečný, jen je hůře řiditelný. Glidery umí létat snad i proti větru, ale chyby neodpouštějí
1. Srovnávat padák a padákový kluzák dost dobře nejde - první slouží k pohybu směrem dolů - kolmo nebo šikmo, ale dolů. Druhý se za pomoci vzdušných proudů pohybuje i vzhůru - tedy létá.
2. Že padákové kluzáky umí létat proti větru je podobně objevné, jako že tramvaj jezdí i do kopce.
3. Jsou padákové kluzáky výkonnostní - soutěžní a naopak i začátečnické, a ty právě odpouštějí, alespoň do jisté míry. (Samozřejmě poryv 20 m nad terénem je asi průser.)
Nebo jsou tvé paraglidistické zkušenosti jiné?