Diskuze

FBI čelí podezření, že svými důkazy poslala na smrt desítky nevinných

Spojené státy přezkoumávají forenzní metody, které používá FBI. Z dosud zveřejněných šetření výsledků vyplývá, že chybné závěry vyšetřovatelů mohly vést k 27 sporným rozsudkům trestu smrti.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nevinní nejspíš věděli něco na FBI...

0 0
možnosti

J26i31r45i 65R57u21s90n98o71k

20. 7. 2013 22:03

27 teoretickych pripadu z 21 000 je, i kdyz nebudete souhlasit, zanedbatelne. A jiste jde o starsi npripady, kdy se nepouzivaly nejmodernejsi vedecke metody.

Je spravne se neustale ptat, jestli opravdu vse bez sebemensich pochyb ukazuje na vinika ve vsech souvislostech, nicmene podstata trestu smrti je spravna. Naprosto zasadnim zúusobem snizuje recidivu.

0 0
možnosti

M94i21l45a26n 42L54u48k37e36š

20. 7. 2013 10:13

Je zajímavé, kolik lidí je proti trestu smrti a jak zde v diskusi horují pro jiné alternativní tresty. Pro všechny, kteří zde mají miliony námitek bych měl otázku, zda by se proti trestu smrti tak vehementně vyslovovali i v případě vraždy třeba svého blízkého, např. potomka nebo rodiče. Dovolím si pochybovat. U nás trest smrti sice není, ale myslím, že spousta těch řezníků, co sedí na doživotí, by si zasloužila spíše psí smrt - sami se rozhodli se vyřadit z normální společnosti.

0 0
možnosti

M16a77r15i23o 20T73r14n57k97a

20. 7. 2013 15:27

Ono nejde ci by si to zasluzili alebo nie ale ze aj ked u nas dostanu vyssi trest tak po niekolkych rokoch su na slobode. V base tepla strava, tepla sprcha a ziadna praca. Basa by mala vypadat ako Alcatras alebo kde sedel Mandela. Ziadna dovolenka a mali by sa snazit splatit spolocnosti a hlavne pozostalym svoj dlh ale to by salonni humanisti zase od kavicky vykrikovali ze tak sa to nesmie robit a treba mat s nimi zlutovanie a ja sa pytam kde mali oni pri svojich obetiach

0 0
možnosti

Doufám, že ti co poslali na smrt nevinné lidi půjdou po tomto přezkoumání naky na injekci. No ale moc tomu nevěřím že někdo potrestá kohokoliv z represivních složek.

0 1
možnosti

L12u73b41o12š 68M40a36r24e28k

19. 7. 2013 21:54

Moc tomu nevěřím. Je to jen spekulace. Zase tak slabounké důkazy v tolika případech by nevedly k falešnám obviněním a odsouzením na smrt.

0 0
možnosti

No ona "prokázaná" přítomnost na místě činu je asi dost závažný důkaz.

0 0
možnosti

P21e71t60r 10T22y16č10k61a

19. 7. 2013 21:22

Ani si nedovedu představit tu zoufalost nevinného když jde na popravu.

2 1
možnosti

Nwtuším co americký (pravda, asi Cola a hamburbeg) ale český policista by s vědomím, že má vyřešeno a budou prémie šel na pivko.

0 0
možnosti
Foto

A to je důvod, proč jsem proti trestu smrti. I když mi kolikrát nadzvedne mandle kdejaký lump a taky mně napadne, že by mu slušela oprátka, nesouhlasím s tímhle způsobem řešení problému. Smrt není trest, protože když už je někdo mrtvý, dost těžko zjistím, jestli se po aplikaci trestu dotyčný napravil. A k tomu má trest sloužit, k nápravě, ne k pomstě. A pak, když zjistím, že jsem při soudu udělala chybu, už ji fakt nemůžu vzít zpět. A především, kdo z nás život dal, aby měl právo ho vzít? Ne, ne, trest smrti je jen "jednuduché" zprovození nepříjemných problémů ze světa, ale není to nápravná metoda. Je to jen strašák, ale ne řešení.

9 2
možnosti

Náprava zločinců je vcelku vyjímečná...recidiviva dosahuje cca 70 procent....

Trest smrti by být rušen neměl, jen by měl být používán skutečně vyjímečně...nikoli jako trest... nýbrž jako řešení problému, co z tvorem, kterého nelze považovat za Homo Sapiens Sapiens.....

6 3
možnosti

překvapuje to někoho u vlády, která pošle na smrt přes 3000 vlastních lidí, aby měla záminku k napadení Afghánistánu či Iráku? opravdu zlatý Putin !

2 10
možnosti

P74e32t52r 10S88c42h16ö92n

19. 7. 2013 20:16

no jo, oni vlastně ti hodní rusáci nikdy v Afganistanu nebyli ;-D

8 0
možnosti

No, 21000 případů, 27 možných chybných rozhodnutí...i pokud jich skutečně bude 27, což není jisté, tak je to chybovost 0,128 procenta... i když to bude znít cynicky, tak to je vcelku dobrá práce...R^

0 3
možnosti

J96o34s30e96f 51Š61l65o94u56f

19. 7. 2013 19:34

Nesouhlasím s tím, ale musím poznamenat.

       "No, 21 000 případů, 27 možných chybných rozhodnutí .......... to je vcelku dobrá práce"

         No a Vy všichni naděláte s jednou Horákovou !:-(

2 1
možnosti

Desítky nevinných by mne stejně jak vás ostatní kritiky americké justice samozřejmě rozhořčily, kdybych věřil na dosud bezúhonného bílého amerického občana, který upadl v podežření a byl na něm vykonán trest smrti. Řadu amerických filmů vysílali v socialistickém Československu, kdy prototypem takové nevinné oběti byl sympaťák od pohledu, který měl smůlu že se octl ve špatný čas na špatném místě, zrovna kdy se tam stala vražda. Nikdy nezapomněli na začátku anebo na konci filmu dát titulek, že film byl natočen podle skutečné události. Jen malý detail, dle skutečné události byl údajně nevinně odsouzeným bezúhonným sympaťákem afroameričan, který toho měl fakt hodně na svědomí a soudci ho znali z dřívějších stání pro násilné trestné činy. Fakt nepodstatný detail filmu, který byl natočen podle skutečné události. Na dosud bezúhonné po prvním klopýtnutí odsouzené k trestu smrti jednoduše nevěřím a pokud jsou, tak důkazy jsou více nežli průkazné.

3 0
možnosti

Nevím proč, ale mám nepříjemný pocit, že jste ten článek nečetl.:-/

2 0
možnosti