- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Lidi co blázníte,bydlím zde už 32 let a myslím že lázně už tu nebudou nikdy.Už jste vyděli jak vám pod okny jezdí kamiony a vy se zde léčíte jako host.Dovolte abych se zasmál.Jinak je to běh na dlouhou trať,vyděl bych to tak na 10 a více let.Záležet bude na dotacích.
. Budou tam jezdit turisti i lázeňští hosti z okolí i z ciziny, pokud se podaří zachránit většinu památek. Je spousta měst v Evropě, která se přeorientovala na turistický ruch a daří se jim.Naopak lázeňství a tzv. welness je už dnes v každé "díře" .Držím jim palce - můžou z toho udělat skvost.
Sice za 5 minut 12, ale jo ... něco se děje. Pokutu bych jim zrušil, pokud přibližně stejnou nebo vyšší částku investují do oprav
............souhlasím!
Jezdil jsem přes Kyselku do Ostrova a pohled na ty ruiny byl tristní.
Jestli oprava pomůže k bývalé slávě si ale nejsem jist.Dnešní silniční provoz je nesrovnatelný s tím ve dvacátých létech.
Nevím,jak to tam mají zařízeno dnes,ale v době kdy já jsem tama projížděl to byly kilometrové fronty kamiónů čekajících na tankování.
Z jedné strany řeka Ohře,těsně vedle ní silnice a těsně vedle silnice prudká stráň.
Možná že teď používají železnici,která obcí taky vede.
Je sice pěkný, že se to zachraňuje, ale k čemu? Tento areál je už dávno za zenitem, do Lázní sem nikdo jako dřív jezdit nebude, navíc, když v okolí jsou Mariánky, Vary, Františkovy Lázně, Teplice apod. Budovy se sice opraví, ale co v nich bude, kdo je bude udržovat? Jen černá díra na dotace.
Dotace na stavby či rekonstrukce tohoto typu budou pomalu ubývat, podle mě EU začně dotovat spíše dopravní infrastruktury a měkké projekty (jako třeba vzdělanost). Osobně jsem pro záchranu, obcím v okolí to přinese atraktivnost.