Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Represivní složky se vymanily kontrole, míní Klaus. Žádá zásadní změny

Červnový zásah Útvaru pro odhalování organizovaného zločinu podle exprezidenta Václava Klause ukázal, jak snadno mohou soudy, státní zastupitelství a policie ovlivňovat situaci v zemi. Podle Klause jsou nutné zásadní změny. Represivní složky jinak podle něj mohou zlikvidovat celý politický systém.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

O14n81d36r17á96š 64B27e87s16k49y80d 5420522545483

Občane Klausi, prosím Vás Vy raději mlčte, protože to je výsledek Vaši politiky, která zahnala tento stát na hranici demokracie a autoritářské republiky  a dle Vás, by nám nejvíce slušela " demokracie ala Bělorusko " Kdy konečně přestanete tento lid prudit, prostě užívejte si důchodu a modlete se ať Vás nevezmou k výslechu za tisíce nespravedlností na tomto lidu. Rád Vám koupím i pero, budete li už konečně potichu. Nikdo není zvědavý na Vaše názory za těch 23 let bylo toho již až až.!!

Děkuji.

+4/0
18.7.2013 13:26

A30l80o64i13s 48K18o15v49a47ř66í37k 9845564701613

Skleróza a roztěkanost, spojená s pokročilou senilitou, je děsivá věc.

Tak i u bývalého mocnáře, x-krát právem proklínaného, všehoschopného Klause. Ten se vymanil i vlastní sebekontrole min. tak 3 roky nazpátek. Co nám chce potom Všeználek vykládat a radit, když sám už tehdy netrefil ani do vlastního, prezidentského vozu, a to před vchodem do toho baráku stály auta jenom dvě.R^Rv Při troše štěstí mohl taky být unesen, neznámo kam. Ještěže tam měl ty svoje dva konstábly-supermany v civilu.;-D Nyní uvidíte video.

http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&v=UYJjLYaSXxc

+2/0
18.7.2013 13:01

M45i88k44i 12J69e42l12í87n70e42k 6452754156548

<!-- /* Font Definitions */@font-face {font-family:Cambria; panose-1:2 4 5 3 5 4 6 3 2 4; mso-font-charset:0; mso-generic-font-family:auto; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:3 0 0 0 1 0;} /* Style Definitions */p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal {mso-style-parent:""; margin-top:0cm; margin-right:0cm; margin-bottom:10.0pt; margin-left:0cm; mso-pagination:widow-orphan; font-size:12.0pt; font-family:"Times New Roman"; mso-ascii-font-family:Cambria; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:Cambria; mso-fareast-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Cambria; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:"Times New Roman"; mso-bidi-theme-font:minor-bidi; mso-ansi-language:EN-US;}@page Section1 {size:612.0pt 792.0pt; margin:72.0pt 90.0pt 72.0pt 90.0pt; mso-header-margin:36.0pt; mso-footer-margin:36.0pt; mso-paper-source:0;}div.Section1 {page:Section1;}-->

Klaus se mýlí, jestliže se domnívá, že represivní složky majíbýt pod kontrolou volených zástupců lidu. Trpí totiž frekventovanou poslaneckou iluzí, že zvolený politik je jakousi bytostí vyššího řádu právěa jen proto, že byl zvolen.

Ústava ovšem rozděluje moc na zákonodárnou, výkonnou a soudní. O nějaké vertikální hierarchii mezinimi není ani slovo, natožpak o kastování volených a nevolených.

Kontrolarepresivních složek náleží příslušným ministerstvům aprofesním komorám. Představa, že by poslanecká sněmovna měla právomentorovat státní zastupitelství, je proto nejen lichá, ale rovnouprotiústavní. Odpovědnost za současné aféryostatně nenesou represivní orgány, ale především sám parlament. Kutilským způsobem si legalizoval obskurní politické handly. Beze studu a veřejně v přímém rozporu s ústavním článkem 26 zavazuje poslance k hlasování podle stranických instrukcí. Trapné vulgarismy vydává za jadrnou komunikaci.

Dohromady se tomu říká Augiášůvchlív. Mnozí politici teď lamentují nad ohrožením demokracie – daleko užitečnější by bylo, kdyby si v tomchlívě prostě uklidili.

+4/0
18.7.2013 12:40

A77l54o54i71s 54K19o81v30a82ř48í38k 9945764861693

R^R^

0/0
18.7.2013 13:05

S39t37a41n41i44s86l45a52v 17T51r78k86o77l76a 3415156720391

Kdy konečně si p.Klaus připustí,že o jeho názory 85% občanů nemá zájem [>-]

+2/0
18.7.2013 12:27

J43i91ř88í 81Č40e83r26n52ý 7632686611

A nesouhlasí s nimi.

0/0
18.7.2013 13:01

J63o40s46e34f 11Z10e12t17í43k 1739208898198

Kdy konečně připustíš,že těch 85 % lidí má názory jiné než ty?Rv

0/−1
18.7.2013 13:28

J11a63r12o39s94l51a15v16a 33K32a46n52i77o50k54o11v57á 7282449812837

A z čeho vzešla potřeba politické imunity - Legislativní násilí -   http://en.wikipedia.org/wiki/Legislative_violence

Existuje fůra demokratických režimů ve kterých se poslanciperou celkem běžně a policie je nijak nestíhá. Zejména v tomto ohledu vynikajíněkteré asijské státy typu Jižní Korea, Thajsko, Singapur, Filipíny a další. Vněkterých těch zemích se poslanci dokonce občas ve sněmovně i střílí a také jeto kryto imunitou.

Ostatně Division Bell a ta mezera na šíři dvou mečů není vbritském parlamentu jen tak pro srandu králíkům. jde o POLITIKU a tam nemá policie či soudy co dělat. Ostatně i válka (organizované legální zabíjení tisíců či milionů lidí) je jenpolitika vedená jinými prostředky než diplomacií. Krom toho, ideje se mají bránit až do “hrdel a statků”,“strom svobody musí být čas od času zavlažen krví vlastenců” a tak podobně.  

No a co si která země do té imunity zahrne....

0/0
18.7.2013 12:18

P55e87t48r 49S53t75r41n13a64d 5945693814986

A tak. tak potom už začínám lecos chápat. Pokud uvažujete vy novodobí komsomolci takto, tak potom ano. Já bych raději, aby se psolečnost ubírala poněkud civilizovanějším směrem.

0/0
18.7.2013 12:40

H71o38n29z24a 23B67o26b55u56l17a 9246879573329

Pokud to bude jen mezi nimi, ať se tam klidně postřílí, to je mi jedno. Pokud je to ale o našich (čti státních) penězích, pak je to nepřípustné.

0/0
18.7.2013 21:16

P61a62v42e25l 90P55o37l26á18č23e89k 8547979398

Nečas + Kalousek + Klaaus = jedno svinstvo v naší politice

+2/−3
18.7.2013 11:55

J74a29r66o50s82l95a51v81a 71K37a13n31i23o67k98o41v41á 7342659272187

Ale proboha - vždyť Ištvan, i prokurátor mu to posvěcující, museli dobře vědět, že politická dohoda spadá pod imunitu !  No... a když už bych měla mít nějaké podezření, tak spíš si myslím, že to může být i taková osobní pomstička vůči vládě, která mě vykopla, aby padla..... nebudu jmenovat... ale můžu si to myslet. Je-li to správně či ne, nevím... to je zas moje spekulace... Těch směrů, odkud pochází iniciace, může být víc..

Právě proto (!) by mělo být zatýkání právně podloženo skutečnými důvody, či alespoň částečnými důkazy, aby se nešířila zbytečně zášť a spekulace ...

+1/−1
18.7.2013 11:13

P50e12t62r 53S89t52r44n22a21d 5115323224276

Pani Kanioková, a z jakého důvodu to je jasné? Jasné to není ani tvůrcům ústavy, ani špiškovým ústavním právníkům této země. Jasné je to pouze modrým a topáckým úderkám. Rv

0/0
18.7.2013 12:35

H25o81n86z57a 46B73o35b20u79l69a 9876869333249

Vzhledem k tomu, že místa přijali až v době, kdy už poslanci nebyli, pak šlo o TČ přijetí úplatku a NS svým rozhodnutím pouze plivl lidem do xichtu.

0/0
18.7.2013 21:19

J57i18r81i 58C30e42e 5215651782638

Prosím, ignorujte výroky poslanců Nečase a Kalouska i občana Václava Klause. Křičí potrefené husy. Nečas se kromě toho svými i útoky na Ištvána dopouští nehorázného střetu zájmů. Ten člověk, protože je podezřelý, přece může jen mlčet. Podezřelý se nemůže dožadovat, aby byl odvolán detektiv, který případ, do něhož je podezřelý zapleten, vyšetřuje.

Nečasova hysterie by byla v každé normální zemi šokující i proto, že toto individuum platilo své milence ze státního rozpočtu vysoké odměny, a protože s milenkou žilo, dotovalo si z peněz daňových poplatníků rozpočet vlastní domácnosti! Je neuvěřitelné, že někdo může být tak drzý, že se v této situaci odváží vůbec vystoupit na veřejnosti, a je neuvěřitelné, že mu to média tolerují.

+3/−2
18.7.2013 11:09

J87a38r16o97s47l59a26v12a 97K10a49n83i58o53k75o29v52á 7822409322917

Z čeho je Nečas podezřelý ? Považuji ho za slabého premiéra, nebyla to vláda k mé spokojenosti. Ale co se týče slušnosti a férovosti, byl Nečas jeden z těch nejlepších.. byť ne silnou osobností..

+2/−1
18.7.2013 11:18

J65i12r28i 29C63e13e 5295721912848

Vám nemá smysl nic vysvětlovat. Krom toho, podívejte se na význam slov slušnost a férovost.. Máte v nich hokej,.

+1/−2
18.7.2013 11:21

J13a26n 18Z93a57p44l29e21t41a20l 3708839345236

Tak to zkuste vysvětlit alespoň mně.:-P

0/0
18.7.2013 12:01

P18e34t32r 14S53t23r68n81a47d 5405943724136

Vážená paní, pan Nečas přinejmenším totálně manažerský selhal. V jeho týmu byla dáma, která překračovala zcela zásadně své pravomoci. A on s tou dámou dokonce udržoval mimomanželský intimní styk. Dále této dámě účroval nadstandardní finanční odměny. Přinejmenším se jedná z hlediska politických zvyklostí platných pro rozvinuté demokracie za naprosto fatální osobní selhání. O případné trestněprávní odpovědnosti nemám dostatek informací. To uvidíme až policie a státní zastupitelství ukončí šetření.  Nechám se překvapit.

0/0
18.7.2013 12:39

M78i27l94a23n 82L35u17k64e79š 8417450812701

Každý systém by měl mít vbudovánu "vymahatelnou" zpětnou vazbu. Ištván a Šlachta bez kontroly je skutečné riziko k tomu, abychom se každý z nás ocitli v situaci, kdy bez zazvonění vtrhne do našeho domu/bytu parta steriodně namakaných policistů v kuklách a bez označení a kdy se poté ocitneme ve vazbě na pár měsíců, aby se později zjistilo, že to byl omyl. Tihle 2 shora jmenovaní exoti naprosto vymazali vedení našeho státu akcí 400 ozbrojených mameluků s beranidly proti.... Proti komu nebo proti čemu vlastně? Dovedu si představit, že to řídí úplně někdo jiný, než píší naše slavná média a že ten neumětel Ištván a kreativec Šlachta vlastně ani nevědí, komu nebo čemu oni sami slouží... Z ČR vz. 2013 mne více než malinko mrazí...

+2/−2
18.7.2013 11:03

J18a63r28o90s81l93a27v93a 16K55a77n95i67o48k71o44v43á 7692629612717

Přesně !

0/−1
18.7.2013 11:06

A26l42o23i24s 57K11o98v16a52ř54í90k 9685704511603

Vas taky mrazi?

0/0
18.7.2013 21:26

P28a29v49e23l 77V84e84r21n49e44r 1863663682927

jake vedeni? vlada se zpovida parlamentu, tudiz je mu podrizena, jeste jsem si nevsiml, ze by rozpustili parlament, nebo uz ano? koho si predstavujete "tim jinym"? vas guru VK nas onehda upozornoval, abychom moc nepodlehali konspirativnim teoriim, vy jste ho asi neposlouchal.

0/−1
18.7.2013 11:08

M44i97l75a29n 18L45u47k84e76š 8667460262931

VK není můj guru, ale pokud podle vás ano, poslužte si. K věci. Řídí to sami kmotři, aby na sebe upoutali pozornost a poté z této pozornosti tiše zmizeli? Spíše bych řekl, že tak chytří a důslední asi nejsou, ale nevím... Řídí to tedy někdo jiný? Je důvodem ke shození vlády 250 miliard a Temelín? Pak si dovedu představit, že Rusové hravě a nepřímo zvládnou zaúkolovat jednoho zapáleného státního zástupce a jednoho mesiášského policistu z ÚOOZ... Vyberte si co chcete, ale podle mne to celé divadlo domácí provenience není... Stalin říkával (a měl svým způsobem pravdu), že nejlíp slouží ten, kdo neví, že slouží...

+3/−1
18.7.2013 11:27

P10e12t33r 15S98t76r29n83a25d 5505223484926

vy byste už v té ods ty houbičky neměli dostávat. začíná to být nebezpečné. těžké halucinace, že. všude vidět Rusy a KGB a Zemana. To jsou asi těžké sny, že?;-D;-D;-D

0/0
18.7.2013 12:49

M40i57l11a73n 23L23u42k46e58š 8197920912511

OK, houbičky na chvíli vynechám. Jestli mohu poprosit jen odpověď na 1 jedinou otázku. Jsou-li hlavním cílem celé monstrakce skutečně kmotři (dle vlastních slov pana SZ, podle nejž je Nagyová jen by-product), proč oni nejsou vyslechnuti a proč oni nejsou ve vazbě, když to celé začalo před více než rokem?

0/0
18.7.2013 13:40

P43e24t80r 43S71t55r41n67a89d 5215463204816

Ono je to poněkud komplikované najít důkazy proti skutečné mafii, která je zde navíc etablována již téměř dvě desetiletí. Dvě desetiletí si vytváří síť vazeb pomocí služeb a proti služeb. Když se podíváte po dějinách kriminalistiky, tak odstíhat skutečně důležité mafiány je obrovský úspěch a někdy se holt neodstaví. Bohužel pro spravedlnost.

0/0
18.7.2013 14:00

P66e90t73r 59S81t35r16n69a51d 5165373744916

Vy ovšem neznate nejen system státních zastupitelství, ale pravděpodonbě jste prost jakýchkoliv znalostí o fungování právního státu. Takových kontrol jako teď zažije útvar pana Šlachty, si nedovedete ani představit. GIBS ten ji proleze i ponožky v šuplíku, aby něco našel. Úkol bude jasný. Zničit Šlachtu. Nebylo by to poprvé. A pan Ištván - ten samozřejmě podléhá kontrole nejvyššího státního zástupce pana Zemana (jen vzhledem k vašim širokým znalostem upozorňuji nemá nic společného s panem prezidentem). A pak samozřejmě je tu možnost kárného senátu. No a až se na ministerstvo vrátí komsomolec z ODS úderky, tak si piště še pan Ištván u karného senátu skončí. A jen tak pro pobavení. Daleko více mi vadí exoti, kteří v civilu a bez označení teleskopickými obušky hají ty, co tento stát jen okrádají (pro censozra je mi jedno jestli ti co stát okrádají jsou bílí nebo černí nebo bleděmodří).

0/0
18.7.2013 12:48

M32i13l61a62n 52L24u22k17e35š 8857690432171

Máte pravdu, jsem zcela prost jakýchkoliv znalostí o fungování právního státu, na rozdíl od vás. Jen jedna malá premisa. Kdyby ten umanutý prokurátor přišel jen s náznakem nějakých důkazů či faktů, nikdo by se nad jeho jednáním nepozastavil. Akce proti kmotrům však proběhla jaksi bez kmotrů a ve vazbě jsou malé mřenky. Podle mne to vypovídá o schopnostech pana Ištvána dostatečně. Stíhat trafiky (což je podle něj samotného vedlejší produkt) by navíc podle stejného metru musel stíhat i retrospektivně, neboť se dějí, ba co víc, dějí se běžně i v zahraničí a ve vazbě by byla pomalu celá sněmovna. Ten pán je podle mne buď hodně nechytrý nebo nebo někým hodně navedený. Nebo obojí.

0/0
18.7.2013 13:47

P50e91t61r 72S66t89r37n12a41d 5745553844586

Stíhat může to na co má nějaké důkazy a ty jak sám píšete získal během sledování zaměřeného na tzv. pražské kmotry.  A jistě, kdyby byl proti všem poslancům a státním úředníkům nasazen podobně silný odposlech jako na poslance Rátha, tak už sedí téměř všichni.

0/0
18.7.2013 13:58

J20a66r44o72s71l73a15v95a 63K18a64n38i58o92k95o69v59á 7642879892477

No, pan Ištván a prokurátor, který mu to podepsal, se tu přetransformovali z doby Inkvizice..

Ono je to tak skoro vždy, je třeba ODLIŠIT přímý úplatek a politickou dohodu.1. trestat soudem, 2. volbami. Demokracie JE o dohodách, kompromisech, především u koaličního vládnutí. U většinového systému to tak bývá podstatně méně. Právě proto bych si moc přála většinový systém.

KAŽDÉ POVÝŠENÍ či získání nějakého postu může být podezíráno jako čísi"úplatek", zvýhodnění.. 

Zásadním problémem kauzy bylo zcela nesmyslné uvalení vazby a její dlouhétrvání bez hmatatelného vlivu na zajišťování nových důkazů. Prostě pokus -zabásnem, a to by v tom byl čert, abychom z nich cosi nevyždímali ! NS zastavilzjevný protivládní puč. 

Dokud existuje obsazování správních rad podle politického klíče, a tady dokonceexistuje řada politických dohod a to výslovně i mezi koalicí a opozicí, o tom,kolik postů má ta která politická strana ve správních radách státních /obecních firem, je celá kauza naprostou nehorázností.

Proto máme volební cykly, aby volič mohl takovéto nakládání s mandátem ohodnotit,nehledě na skutečnost, že politická strana by se měla v zájmu zachováníkladného obrazu před voliči od skutečně provinilého poslance zřetelnědistancovat. Nutno ale dodat,že k takovému obvinění jsou nutné NEZPOCHYBNITELNÉdůkazy, nikoliv politické a mediální hrátky završené aktivismem orgánů činnýchv trest. řízení.  Soudcem v takových případech musí být volič !

+1/−3
18.7.2013 11:02

J28a65r76o89s43l69a84v64a 29K70a86n17i67o64k11o49v90á 7222969682117

S p. Klausem naprosto souhlasím. Každá záležitost může být funkční, nebo kladná jen v optimální míře. A způsob provedení akce p. Ištvana - bombastická inkviziční.

A mám podezření, že dosáhl opaku toho, co snad zamýšlel. Protože to vypadá, že nejvíc je z toho venku Rittig ! Pokus skupiny prokurátorů a policistů kriminalizovat politická jednání a politické dohody je útokem na demokratické principy, postupy. Správně, jestliže se to nelíbí, měl být krok ke změně zákona, který to umožňuje. Ne výhrůžný způsob věznění, když se lidi nedopustili žádného fyzického ohrožení... a ještě měsíc. To byl výsměch právu, naprostý úkrok stranou od významu - právní stát.

Celá ta akce nesla od počátku dojem amatérské hujerské bombastičnosti, hned na první tiskovce měl Ištvan jakýsi triumfální výraz a přitom případ tehdy oznamovaný byl jako 3 spolu nesouvisející záležitosti, který akorát vyvolal lavinu fabulací a narůstání zášti. Tak profesionál nejedná ! Byl jasně viditelný účel - přimkli jsme je, a to by v tom byl čert, abychom z nich něco nevydojili. Přitom tam od počátku někde problikávala jména Janoušek, Rittig, že to (snad) kvůli nim. A... ?  Nic ! Přitom od prvních okamžiků bylo jasné, že exposlanci spadají pod imunitu. 

NIKOHO se nazastávám, nehájím, nemám proč a mám i spoustu toho, co bych těm lidem mohla vytknout, ale to, co provedl Ištvan a svolení k tomu musel vydat kterýsi soudce či prokurátor - to je pro mne jasně účelová akce - shození vlády. Cui bono? Kdo za tím stojí? To prostě k demokratickým postupům nepatří, to nás posouvá někam zpět na východ... V r. +48 se taky tak tvářili, jak jednají ve jménu lidu !!!

+2/−9
18.7.2013 10:39

J53i38r52i 17C38e40e 5435161712248

V právním státu není možné, aby pomocný personál úkoloval šéfy tajné služby privátním sledováním. V právním státě není možné, aby vedoucí představitelé politické strany veřejně vyzývali představitele justice k odstopení a vyhrožovali OČTŘ.

Zřejmě jste členem vyšetřovacího týmu, když víte přesně kdo se z trestního stíhání vyvlékl, a které důkazy jsou účelové.

+1/−2
18.7.2013 11:01

J89a96r68o71s48l78a94v81a 40K44a21n97i88o92k51o50v35á 7412679202737

Já se snad někde někoho zastávám ? Navíc Nagyové? Asi špatně čtete. A v části s tajnou službou má největší vinu právě tato instituce - co měli co poslouchat úřednici a nejspíš bez jakéhokoliv písemného příkazu ?

+1/0
18.7.2013 11:05

J75i91r77i 26C22e48e 5475351412538

Píšete nesmysly o právním státu. V právním státu vyšetřují OČTŘ všechny trestné činy, o kterých se dozví.

+1/−2
18.7.2013 11:11

J31a23n 98Z71a27p70l94e39t11a21l 3268259385656

Jste naivní pane Cee.

0/0
18.7.2013 12:03

J41i39r63i 24C86e89e 5175741132148

Pouze cituji jednu ze zásad trestního řízení..

0/0
18.7.2013 13:23

P31a75v92e31l 66V56e44r15n13e66r 1763743922787

jiste, radeji nezavrem nikoho, protoze na nekoho jsme kratci a tem, co na ne vime dost, by to mohlo prijit lito. praveze preziravost vuci zlocinum by nas posouvala na vychos, takhle tu mame alespon nejaky naznak zapadu. a komu to slouzi k dobru? no ja nevim, rad se od vas necham poucit. zatim je v base Rath z CSSD, par lidi s vazbami na ODS, takze chcete rict, ze za tim stoji KSCM? nebo nekdo uplne jiny?

0/−1
18.7.2013 11:05

M64i45l37a18n 62L58u76k49e59š 8797190822211

Justiční a soudní systém u nás je stavěn tak, aby v případě nutnosti a zvůle chránil i vás, pana Vernera. Jak říkají Britové, je sice k naštvání, že zločinec bez důkazu ve vězení neuvízne, ale je to současně i pojistka proti tomu, abyste v té base seděl nevinný pan Verner. Jenže vy jste raději, když létají ty třísky, viďte...

0/0
18.7.2013 11:33
Foto

J53a63r23m48i94l66a 12Z48e29n46g78e54r 5690793323627

A to rika pan ex-prezident, ktery narod nastval svoji amnestii... kdyby tenkrat mohla policie a soudy zasahnout, nikdy by se to nestalo. Viditelne maji spis jeste porad malo pravomoci a nebo porad jeste trochu vic strach. Viz pripad pana Janouska, kdy policisti dostali trest za to, ze ho nechali telefonovat. Dyz oni vlastne ani poradne nevi, jake pravomoci maji... To fakt muze rict jen pan Klaus - ten ma urcite taky par mrtvol ve sklepe, ze takhle vykrikuje.

+5/−1
18.7.2013 10:07

J74a62r87o30s17l65a52v38a 75K94a62n71i97o52k71o85v47á 7602939582137

Jo a nad Havlovou amnestií jste taky tak psala ? Myslela ?

0/−3
18.7.2013 10:40

P62e36t97r 22S31t25r26n90a39d 5175883954266

pani Kanioková, kdyby byl internet v té době velké "Havlovy amnestie" tak si pišete, že bych byl velmi hrubý. Koneckonců ten pan je mi odporný a to že po něm pojmenovali letiště - je hnus. Neupírám mu jísté zásluhy, ale má narukou i krev nevinných lidí - mrtví po amnestii, nevinné oběti bombardování Jugoslávie, které vehementně podporoval.

0/0
18.7.2013 12:53

J96o15s55e94f 90T46r96n70k19a 1291708484760

Když to říká občan Klaus tak mám pocit, že kluci dělaj dobrou práci ... :)))

+3/−1
18.7.2013 10:01

J30i92r17i 67C31e29e 5385131712988

Jan Zapletal: Jste tak mentálně opožděný, nebo vám za tu manipulaci někdo platí? Nebo lžete jen tak, zadarmo?

Trestní oznámení na ty tři pravičáky, co nejsou schopni se uživit v soukromém sektoru, takže se museli spokojit s almužnou ve státních podnicích, podal advokát Láska hned po té, co ty "dealy" vyšly najevo.

Taková maličkost, že poslanec hlasuje podle svého svědomí a odpovídá se voličům, to je zřejmě také pod vaši rozlišovací schopnost. Pokud s těmi návrhy nesouhlasili, mohli se zdržet hlasování, nebo hlasovat proti.

O tom, jestli skutková podstata nějakého činu překročila, nebo nepřekročila vymezení dané trestním zákonem rozhoduje soud, ne pan Zapletal v diskusi.

A pro obzvláště tupé soudruhy: Nejvyšší soud nerozhodl o vinně a trestu těch třech, NS rozhodl o tom, že se na ně vztahuje imunita.

OČTŘ jsou ze zákona povinny stíhat všechny TČ, o kterých se dozví. Tak to stojí v zákoně a je chyba, že dost často podle tohoto pravidla nepostupují. Co si o celé věci myslí lidový vypravěč Klaus je irelevantní. Jeho názor má stejnou hodnotu jako váš, nebo můj..

+5/−1
18.7.2013 9:32

J60a32n 93Z44a36p21l83e65t54a81l 3128359735806

Prosím pane Cee, bez urážek, jinak Váš komentář nahlásím a přijdete o sto dukátů.V

+1/−1
18.7.2013 9:45

J90a64n 13Z22a15p91l27e77t51a81l 3488959965326

Co se týče skutkové podstaty, jestli překročila politickou práci na kterou se vztahuje imunita, nutno k tomu podotknout, že poslanec sice hlasuje podle "svého svědomí", ale nutno taky přihlédnout k tomu, že žádná politická strana si nemůže dovolit, aby jejich poslanec hlasovával proti zájmům koalice za kterou byl zvolen. Volič totiž v parlamentních volbách volí především politickou stranu a nikoli jednotlivé poslance, jejichž výběr sice může nepřímo ovlivnit, ale pouze v rámci jím zvolené politické strany.

+1/0
18.7.2013 9:55

J48i66r76i 87C93e42e 5565441672518

Dal jsem Vám možnost výběru: buď lžete, nebo jste PR pracovník ODS/TOP09/LIDEM, nebo ta třetí možnost.

Český právní řád nezná pojem "vázaný mandát", kterým Vy operujete. Mandát poslance je konstruován tak, že reprezentuje vztah mezi poslancem a jeho voliči, resp. pověření osoby zastupovat voliče, resp. lid České republiky ve funkci poslance nebo senátora. Takto hovoří Ústava.

Kde tam vidíte nějakou stranu? Právě stranická odpovědnost byla ze zřejmých důvodů v roce 1989 z Ústavy odstraněna.

Argumenty, které používáte Vy jsou argumenty bolševické.

+1/−1
18.7.2013 10:46

J61a44n 96Z45a15p93l93e28t66a42l 3868409635356

PR pracovník teda opravdu nejsem.

Něco jiné je ústava a něco jiné je politická praxe. Ústava například nijak neřeší placené přeběhlíky a tak se to řeší politickými dohodami, které patří k politické práci na kterou se vztahuje imunita. Nemusí se Vám to líbit pane Cee, můžete s tím nesouhlasit, ale to je tak asi všechno.

Státní zástupce Ištvan překročil své kompetence, může Vám být sympatický, ale měl by dostat po prstech. Důsledkem jeho jednání je politická katastrofa. Roztahuje se tady levice a to není nikdy dobré.

Však pan Ištvan taky bude pokárán, protože to co tady zavádí by nebylo dobré ani pro levici a špatné by to bylo pro voliče. Nikdo by totiž nevěděl koho vlastně že to volí. Volil by ODS, ale poslanci by přeběhli za peníze k ČSSD nebo rovnou KSČM, to by tady byla džungle a nikoli parlament.

Pan Nečas své přeběhlíky vyřešil slušným způsobem. Tak například komunisti by to nejspíš vyřešili nějakou automobilovou nehodou anebo co já vím jak?

0/0
18.7.2013 12:00

J90i65r17i 43C53e52e 5625861252858

S Vašimi bolševickými argumenty, zejména že díky Ištvanovi se zde roztahuje levice nemá cenu polemizovat.

0/0
18.7.2013 13:22

P42a15v24e34l 47V79e47r44n30e44r 1693523562297

Klaus ma casto pravdu, ale tady se seredne myli. Mimo kontrolu se dostali nasi "polobozi", po vzoru svych ucitelu, starych komancu, v cele s Klemou, jsou nenazrani az beda. To, na co by se ve slusne spolecnosti ani nemyslelo, oni prevadeji do praxe. do vltavy s nema, jako za Vaclava IV.

+6/−1
18.7.2013 9:30





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.