- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Dobre info na http://www.avherald.com jinak ALPA tlaci na NTSB pro podrobnejsi a ucelene info, autothrottle was set for 137kn, only armed not activated. Takze to borci zaspali, skoda. Jak je mozne ze tri kapitani stari mazaci to polozili pred piano, to je ve hvezdach.
Nevím, jestli to přeložili blbě už v ČTK, ale logicky nešlo o hráz, ale o val. A piloti nespoléhali na autopiloty, nýbrž na autothrottle, což je automatická regulace tahu.
Nepochopím, jak je možné, že je systémy v letadle neupozornili na nízkou rychlost. Přeci jen nějakou dobu museli letět na hranici (pod hranicí) pádové rychlosti. Čekal bych, že varovné systémy budou řičet už pod 250 km/h, že mají zrychlit.
Je možné, že jim do poslední chvíle foukal silný protivítr a když přestal tak byli pomalí?
ked su tie systemy vypnute, nevaruju.. jedine co ich varovalo bolo signal pretazenia.. synteticky hlas: stall,stall,stall, a kmitanie riadenia..a to sa stalo 4,5 sek pred narazom...cize neskoro
Opravdu velmi zkušení piloti, když oba přistávaj poprvé s tímto 777 a rovnou zkoušej katapult letušek...
PS: zkušenosti z rogala nebo stihaček asi nestačej...
Bělo, píšeš hrozné bláboly. Nepřistávali poprvé s 777 a navíc už předtím létali jako piloti (kapitáni) dopravních letounů.
Takze 777 ma dalsi problem - nefunkcniho autopilota?
spekulace. kazde noviny pisou neco jineho.
A co nespekulujou novináři, to si dospekulují diskutéři )))
Tomu, že by přistávali s autothrottle teda vůbec nevěřím. Že by nefungoval jak měl mi přijde krajně nepravděpodobné. Že by ho nastavili na 100 uzlů místo 137 taky ne.. Buď tu je chyba v překladu, nebo piloti neříkaj pravdu, nebo si z nějakého podivného důvodu mysleli, že je zapnutý. Tak či tak, instruktor měl hlídat rychlost.
Jako u každé letecké katastrofy co jsem viděl v dokumentech to bude souhra více okoloností, nikdy to ještě nebyla jen chyba počítače, hydrauliky, nebo pilota....
Ach jo- dnes už se na autopilota i přistává. Piloti na to asi již tak spoléhají, že už jim ani nestojí za to kontrolovat, jestli ten kompjůtr nedělá nějakou pitominu. Vzpomínám na dávné vyjádření Petra Jirmuse, který pilotoval stařičké vládní TU 134. Říkal, že ho pilotuje rád, protože je to letadlo, které se ještě musí řídit!!!
Myslím, že to bylu TU 154M, ale to je jedno, vím, že to říkal a něco na tom prostě je.
Jen to nevysvětluje požár v prostoru pro cestující. Že by utržený podvozek ještě něco prorazil a to začalo hořet?
No tak to je zpráva jak stehno. Po shlédnutí záběrů z místa nehody v televizi - pobořená hráz na začátku dráhy v ose přistání, utržené podvozky na začátku dráhy - jsem si stoprocentně jistý, že letadlo dosedlo těsně před začátkem dráhy.
Nevím jestli takové "přesné" informace podal úřad pro vyšetřování nebo zda takto "přesně" informace interpretují media. Anebo jsem i já expert na letecké nehody
Přesně tak,
musí to být pěkná dálka, pokud na kraj přistávací dráhy došly od soboty