Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Policie v Budějovicích zadržela sto lidí, na Máji stále hlídkuje

Při sobotním střetu demonstrantů s policií na českobudějovickém sídlišti Máj bylo zraněno osm lidí. Dva z toho byli policisté. Policie při zákroku zadržela více než sto lidí. U demonstrantů našla baseballové pálky, boxery, tyče i plynové zbraně. Proti davu policisté použili i slzný plyn, vodní děla ale nevyužili.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M46i33r58o26s30l69a34v 94P25o47k88o85r25n91ý 3932505675688

Na Uložto je ke stažení formulář pro podání trestního oznámení na ty civilní policejní agresory: http://ulozto.cz/xuuvw4PD/oznameni-pdf

0/0
10.7.2013 19:44

R94a67d81a 23V29a19c72á53t76k26o 1124486750524

LOL

0/0
11.7.2013 0:19

M18i84r27o75s16l46a90v 74P96o29k16o62r97n13ý 3422155125548

Takže na 13 července je svolaná další demonstrace proti kriminálníkům do Budějovic a jak je vidět, pro iDnes to není zajímavá informace, protože o ní nepíše.

0/0
10.7.2013 19:31

S17t13e26f74a46n26o 23S84i72n53i53g32a55g49l93i79a 3118967263871

JINY POHLED NEKOHO, KDO SE RAD DIVA VLASTNIMA OCIMA, A NE ZPROSTREDKOVANE PRES RUZNA JAKOZE "MEDIA"...http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2013070901

0/0
10.7.2013 0:00

A13r76n93o97š47t 75M60á31č16e 4406485737712

Sobotní zásah považuje primátor Thoma za naprosto profesionální, policie podle něj nic nepodcenila v přípravách, na místě byl dostatek lidí i techniky.

Myslíte ty teleskopy v rukách policejních bezmozků v civilu? To schvalujete? Mlácení lidí?

+11/0
8.7.2013 12:09

J94a45r59d77a 71W67o13l90f 8435927466524

Schvaluje to, to je jisté. Nic jiného se od něho taky neočekává. Je to burlak s ohnutým hřbetem a strachem o svůj flek.

+4/0
8.7.2013 12:14

J50a79n 21Z81a95p15l26e26t98a76l 3238159775976

Hanebný primátor, který se postavil proti svým občanům. Vážení občané Českých Budějovic, příště neudělajte stejnou chybu, abyste zvolili tohoto člověka. Však pokud je rozumný, už nebude kandidovat. Těžko může počítat s opětovným zvolením.

+8/0
8.7.2013 12:29

J84o94s17e54f 33B78r81o37ž20k88a 6264182428937

Kolik těch zmlácených bylo? Když se dívám na YT, tak tam je stále záběr na jednoho, kolem kterého běhá 5 lidí s kamerami. Jinak davy čumilů po chodnících se svými i-pohony a natáčí si jakési záběry, aby to mohli hned dá na FB. Jinak člověk ani nepozná, kdo je policista v civilu a kdo radikál.

+2/−4
8.7.2013 12:35

A34r53n19o39š50t 56M67á63č77e 4346105237312

Marné vám něco odpovídat. Vy jste tady byl?

+3/0
8.7.2013 12:36

R74a93d80a 40V80a78c85á71t94k46o 1204236640244

Já tu bydlim Arnošte a s Pepou plnej souhlas....

+1/0
8.7.2013 12:39

A40r89n94o73š62t 20M90á72č88e 4476715577202

Tak to jsme asi každej viděli něco jiného....

0/0
8.7.2013 12:40

A44r17n69o17š40t 11M14á87č55e 4796185467312

..a na rozdíl od vás mi vadí, když nějakej nahoněnej svalovec, kterej vleze do davu jen za účelem si bouchnout, má v ruce železnej teleskop a někoho s ním mydlí.

+4/0
8.7.2013 12:42

K69a98r87e43l 95H74o35f26m76a68n 7134701880312

Policie adekvátně zabránila škodám na zdraví a majetku. Co byste po ní chtěl? Aby nečinně přihlížela násilí a ničení? Aby nedodržoval zákony? K čemu by taková policie byla?

+1/−2
8.7.2013 16:23

M58i84r55o19s81l69a44v 78P12o86k15o18r19n75ý 3682605815578

Policisté ničemu nebránili, jenom mlátili lidi náhodně přihlížející. Snad si nemyslíte, že by si ti policejní konfidenti vybrali z davu stejně nabušeného chlapa. To by dostali nakládačku, že by se divili. Takže se raději vrhali na slabé jedince jako hyeny na kořist. Doufám, že ti co to natočili to jen tak nenechají a podají trestní oznámení.

+2/0
8.7.2013 18:17

K52a92r21e12l 38H92o71f45m41a42n 7744131980272

A to vám vyprávěli nějací borci v hospodě, že by policajta dali jako malinu? Nebuďte směšný, i v jádru těch neonaci-chuligánů je těch, kteří dobře cvičeného policistu (a nikdo jiný do davu nejde) snadno přeperou naprostá menšina jestli vůbec (dodávám zaplať pánbůh, že jich je málo). Ano schytali to "nevinní, ale v podstatě si to zasloužili, že se nechají "profesionálními" demonstranty zatáhnout do této situace. Třeba příště budou moudřejší. I když o tom vážně pochybuji. Doufejme že natočených materiálů bude dost, usnadní to policii identifikovat výtržníky.

0/0
8.7.2013 19:08

M18i52r28o41s45l96a47v 12P52o67k21o82r34n86ý 3972665655948

Znám takové kteří váží přes 120 kg a mají bojový výcvik All Kampf, takže proti nim policista který prošel rychlo výcvikem nemá nikdy šanci. A pokud budou opět policisté mlátit nevinné lidi, tak se jim může brzo stát, že narazí na mnou popisované. Natočených materiálů je skutečně dost, takže budou snadno identifikováni tito policisté v civilu, kteří se dopustili nezákonného mlácení lidí a že budou okamžitě vyhozeni na dlažbu bez jakýchkoliv náhrad. Podle stylu psaní je jasné, že jste policista, takže byste své kolegy, kteří porušili zákon neměl omlouvat tím, že mlácené oběti byli na špatném místě. Spíše byste se měl distancovat od těch z vašich řad, kteří vědomě překročili zákony a přišli si vybít svůj vztek na nevinných lidech.

0/0
8.7.2013 22:35

K20a60r77e77l 29H29o91f83m73a50n 7364681740122

"All Kampf" vy jste legrační tvor. Zacvičím All Kampf, přečtu si Mein Kampf. Jestli já jsem policista, tak vy budete inteligentní a pravdomluvný člověk. Jo a kámošům vyřiďte ať zhubnou, 120 je na opravdový fight (chcete-li All Kampf) trochu moc.

0/0
8.7.2013 22:44

R69a95d65a 89V44a32c62á43t55k98o 1344986290144

"All kampf" to je opravdu síla XD. Pane Zapletal vy nejspíš žijete v jiný realitě o jaké válce to proboha mluvíte? Před 80ti lety, už zmiňovaný pán s knírkem vykřikoval hesla o údajném parazitování židů a cikanů na společnosti a vyhlásil jim válku.  Že by inspirace pane Zapletal?

0/0
8.7.2013 23:21

M15i73r77o75s47l64a52v 30P49o88k32o35r57n71ý 3562205425768

Pane Hoffman, podívejte se na videa na této stránce a zkuste obhájit neobhajitelné a to nezákonný postup policistů v civilu: https://www.youtube.com/user/ak47417?feature=watch

0/0
8.7.2013 22:41

K65a51r85e68l 95H63o43f12m61a64n 7604531770982

Díky za tip. Zatím jsem viděl jenom první video, kde zasahující policisté svědomitě ošetřili zatčeného. Možná by to šlo použít i jako reklama na policii. Kromě Pomáhat a Chránit ještě Ošetřovat. Zkrátka dobrá práce.

0/0
8.7.2013 22:51

K25a86r19e94l 73H88o14f32m81a29n 7174421630852

Tak už to mám komplet a chápu. Od policie jste vy a dáváte link na instruktážní videa. 1 a 3 ošetření zadrženého v terénu. 2 vytipování nebezpečných jedinců a jejich eliminace. Díky o zásazích policie jsem neměl valné mínění,ale teď je vnímám lépe.

0/0
8.7.2013 22:57

M60i16r32o22s31l67a57v 43P44o19k19o44r72n84ý 3982905765708

Od kdy mohou neoznačení policisté v civilu používat železný teleskop na běžné občany, když je určen jen proti vysoce nebezpečným pachatelů jako jsou třeba teroristé a drogoví díleři?

0/0
9.7.2013 10:05

F89r17a48n47t75i81š30e38k 54S83o31k77o36l 7415764811956

Dosud máme sice bezvládí, ale už začíná pecinovština. Fischer s Pecinou, jak pamatujem byli dvojka první úřednické vlády. Fischer dluhař s Pecinou, který zaváděl v naší republice policejní stát. Už teď prosazuje navýšení množství policie, aby bylo dostatek mužstva na mlácení demonstrantů.

+8/−1
8.7.2013 11:13

M39i52c38h84a30l 64K80u76c10h60t11a 6143154404142

Pěkná fotogalerie. Takže robocopy v brnění už máme, zmlácené demonstranty svázané páskami také máme, policejní provokatéry v davu (kteří mimochodem představují evidentně výkvět policie, a pokud bych si měl vybrat koho potkat v noci na ulici, zda ty pokojně demonstrující cikány, nebo tyto policisty, byl by to věru těžký výběr) máme. Takže z mého pohledu chybí už jenom student Růžička a Drahomíra Dražská a iluze roku 1989 je dokonalá...

+11/−2
8.7.2013 11:09

V58á26c34l25a48v 84V33a11n82ě76k 2833363648171

Někdo si spletl slovo program se slovem pogrom.

Pár holých hlav si vylilo vztek a mindráky ze sama sebe, zařvali si pár sloganů aby se cítili jako chlapi a vykročili rázným krokem udělat v zemi pořádek.

Hoši, štěkáte na špatné adrese u špatného stromu. Pokud chcete skutečně něco udělat, zajděte si za svým politickým představitelem či zorganizujte návštěvu městských představitelů (slušně) kde bude také představitel médií a s programem v ruce ve kterém máte jasno žádejte o uskutečnitelné kroky k nápravě situace v městě.

Křičet na policajty nikomu nepomůže, jen ze sebe uděláte potenciální mukly, kteří se staví mimo zákon stejně jako minoritní skupina proti které protestujete.

V demokracii jsou dané parametry jak se věci a zákony mění a pokud je chcete změnit tak k tomu naštěstí máte volné ruce.

Jistě, můžete říci - nejde to - a nechat se zmlátit od policajtů. Ostatní pak mohou říci že vám to patří a jít domů.

+2/−11
8.7.2013 10:45

J76a41r61d76a 55W55o62l90f 8505347366704

Vždyť ale ti holohlaví policajti neřvali žádné slogany, kde jste to viděl?

+9/−1
8.7.2013 10:48

A47r25n80o26š33t 24M78á72č61e 4116265387962

Vážený pane, problém je v tom, že s tím nikdo nic dělat nechce. A jestli so někdo vylil v sobotu vztek a zvýšil si své ponížené ego, byli to policajti v civilu.

+9/−1
8.7.2013 10:48

J71a37n 68Z61a10p93l98e72t10a67l 3988339575586

Pane Vaněk, jste totálně mimo. Dnes je jiná situace. Extremisti už dávno nemají vyholené hlavy. Vy jste nějak zaspal dobu. Dnes jsou mezi extremisty slušní lidi, kteří se nehodlají smiřovat s cikánskou agresivitou, krádežemi, loupežemi, ale taky policejní zvůlí proti pracujícím, slušným lidem, kteří přišli protestovat.

+10/−1
8.7.2013 10:51

V77á22c17l91a97v 53V10a69n52ě83k 2593613158621

Předpokládám, že jako slušný občan neberete v úvahu další zapalování kontejnerů a ostatní podobné activity. Pokud se s tímto nemůžete ztotožnit bude vám pochopitelně můj příspěvek zcela cizí.

Slušný člověk nehajluje na náměstí, nepokřikuje na policii nadávky a snaží se napravovat křivdy a problemy společnosti cestou slučitelnou s demokracií ať už to bolí jakkoliv.

Když jsem byl naposled v ČB, přecházel jsem křižovatku na Lannovu ulici a po pravé straně přede mnou zrovna vylítli z klenotnictví dva mladíci, co předtím napadli prodavačku a ukradli zlato.

Oba byli bílí jako lilie,takže problemy nejsou jen u cikánů. Tím se nezastávám nikoho, kdo porušuje zákon a pokud policajt někoho přetáhne pendrekem, tak je pravděpodobnost, že ten přetažený nebyl na poklidné nedělní procházce parkem.

+1/−5
8.7.2013 11:53

J13a16n 59Z13a63p14l27e86t10a90l 3568349625706

Pane Vaněk, co se týká toho hajlování. Dnes má hajlování jiný význam než někdy v letech 1932-1945. Dnes jde o pouhý projev občanské neposlušnosti vůči státu, který se zastává výhradně sociálních příživníků vůči slušným pracujícím lidem. Mimochodem, na té budějovické demonstraci hajlovali snad všichni demonstranti. Hajlovalo téměř celé náměstí. Tatíci s dětmi, maminky a babičky s dědečkama, taky mládež, hajlovali tam na té demonstraci všichni k malé radosti politiků všech úrovní. Zdaleka tam nehajlovali pouze extremisti, kteří měli vyholené hlavy. To je nový fenomén protiromských demonstrací, kterých se vláda spolu s policíí soustavně zastává na úkor pracujících daňových poplatníků. Dnes už má to hajlování opravdu jiný význam, než mělo kdysi, ale musí zůstat zločinem, protože neposlušného občana, který odmítá být pouhou ovcí k ostříhání policejní režim nemůže trpět přece!

Diskutovat o nějakém přepadení zlatnictví pane Vaněk by tu bylo mimo téma. Nemíním se vyjadřovat. Však ti bílí loupežníci v případě dopadení dostanou přísné tresty. Skutečnost že existují taky bílí kriminálníci neznamená, že bychom měli tolerovat cikánské příživníky podporované romskými aktivisty všeho druhu.

+3/−2
8.7.2013 12:22

R79a26d56a 67V74a46c65á64t69k12o 1724386370284

Pane Zapletal, vy budete asi dobrá mimóza

0/−3
8.7.2013 12:33

J52a19n 10Z94a40p95l66e50t64a44l 3298399715766

Prosil bych pane Červenka konkrétnější argumenty. Zatím jste si ode mne vysloužil mínus.

+1/0
8.7.2013 12:43

R31a59d66a 45V82a30c53á95t26k84o 1254496970434

Tak to jsem velice smutný z vašeho minusu pane Zapletal, ale hajlovaní neni opravdu něco normalního. Váš uchvatný "argument" že hajlujou detičky s maminkama je opravdu k pláči

0/0
8.7.2013 12:53

J13a85n 74Z36a84p74l76e10t94a26l 3388959295256

Pane Červenko, dneska už má opravdu hajlování jiný význam než kdysi. A mohu Vás ujistit, že by se nehajlovalo, kdyby to hajlování nebylo zakázáno. V podstatě je to specialita na protiromských demonstracích. Na jiných demonstracích, se nehajluje. Hajlováním na protiromských demonstracích účastníci se snaží něco vzkázat politikům, ale politici to nechtějí chápat. Hajlování je takový přenesený problém. Jednou bude hajlování povoleno, pak ovšem vymizí samo sebou mimochotem. Přestane být k hajlování důvod.

+1/−1
8.7.2013 13:04

K80a37r37e13l 68H43o14f12m66a89n 7174831320362

Vy jste buď advokát neonacistů nebo blázen. Z příspěvku níže vidím, že to bude spíše za a) s dovětkem "amatérský". Předně lžete hajlování není specialitou nějakých akcí, ale jisté skupiny osob (neonacistů). Nejčastěji se s ním ukájejí v "soukromí" na koncertech atd. Omlouvejte si tím vaším slovním průjmem co chcete, nic nezměníte na tom, že hajlování je přímý odkaz k politice a násilným aktivitám, které se (mimo jiné) chystaly vyhladit český národ. Spíše než další nesmyslný rasistický román byste si měl dát pár pohlavků.

+1/0
8.7.2013 16:21

J34a84n 55Z42a61p62l63e88t18a43l 3648939765356

Ale jděte pane Hofman, v dnešní době a to buďte ujištěn se ani ten nejzarputilejší extremista nechystá vyhladit český národ. Vedete staré války  a vůbec Vám nedochází, že nám hrozí válkou novou. Zatím nás tady jenom bijí, vraždí pouze sporadicky, ale kdybychom je neživili, tak kdoví jak bychom dopadli. Hajlování opravdu není hrozba, větší obavu mám z mlácení těhotných maminek na dětském hřišti a taky z útoků všelikých mačetářů anebo úchylných sexuálních delikventů, viz Krupka a podobně. Tito násilníci nehajlují, ale jsou mnohem víc nebezpeční, než nějaký hajlující demonstrant, projevující nelibost, že se jim ty jejich cikánské násilnosti tolerují. Tož tak je to ve skutečnosti, pane Hofman.

0/0
8.7.2013 19:37

V43á37c49l62a15v 71V67a87n80ě55k 2153923408461

Pane Zapletal, - hajlování je zakázáno z dobrého důvodu a dělat z něho pouhý projev občanské neposlušnosti je nehoráznost.

Dle vašeho projevu,je logický příští krok zapalování křížů, kde budete prohlašovat, že jste si pouze chtěli upéct špekáčky.

Takhle začínal ten pán s knírkem co se narodil kousek od vás v Linci.

Kdybyste měl alespoň trochu toho zdravého národního sebevědomí, tak by s vámi musela hanba zametat, nemluvě o tom, že naprosto postrádáte respekt k obětem nacismu z minulosti.

Místo toho abyste respektoval sám sebe a učil ostatní příkladem tady vykládáte o tom, jak jsou ostatní tak oškliví a nechápaví, že s vaší ideologií nesouhlasí.

Řešení ať už se vám líbí nebo ne neleží ve vyčlenění cikánů ze společnosti ale v pravém opaku - začlenění těchto lidí do vzdělávacího systemu, který už pak sám postupně včlení tyto lidi do normalu. Říci, že to nejde je nesnadnější věc, negativita nebolí a nestojí žádnou práci, Problém je v tom, že změnou musíte začít u sebe, neboť vy jste jediný, kdo tuto změnu může provést.  Morálku nemůžete ohýbat podle toho jak se vám to hodí.

0/0
8.7.2013 13:34

A95r66n51o62š47t 52M25á49č83e 4756425657352

Pane Vaňku, jenom k tomu začlenění do vzdělávacího systému. To je hezká myšlenka, ale sci-fi. Jestli nevíte proč, tak vám napovím - oni o to příliš nestojí, jejich naturel je jiného ražení.

+1/0
8.7.2013 13:55

J72a93n 72Z18a91p17l70e73t27a36l 3128229635486

Pane Vaňku, budete se možná divit, ale ani já nepovažuji hajlování za zrovna šťastný projev občanské neposlušnosti. Ano, hajlování je skutečně kontroverzním projevem. Příčinu toho, proč si zrovna hajlování vybrali protiromští demonstranti těžko hledat, nabízí se však řada vysvětlení. S hajlováním se na jiných typech demonstrací nesetkáte, proto podle mého názoru tak dávají demonstranti k uvážení politikům, zda je správná ta třiadvacetiletá politka pozitivní diskriminace, když výsledky jsou horší než žalostné.

Ještě před páru lety bylo každé hajlování out, slušný člověk by skutečně nehajloval, ale proč se tento postoj většinové společnosti tak diametrálně změnil? Někteří lidé věřili, že bude možno cikána začlenit i když o to nestojí. Věřili, že politici budou hledat účinnější motivace pro cikány. jenže se stále víc přesvědčují, že ani ty investice do romského vzdělávání nejsou všelék. Být vzdělán, to je pouhá polovina a pokud chybí ke vzdělání snaha o pracovní nasazení, je vzdělání k ničemu.

A když všichni vidíme, že cikán nemá zájem pracovat, že má zájem jen příživničit a přilepšovat své osobní situaci drobnou kriminalitou, stát na to nereaguje nijak jinak, než pozitivní diskriminací, tak demonstranti chtějí přinutit politiky, aby se tím konečně už začali zodpovědně zabývat.

Mnozí lidi včetně mne vidí řešení v mírné formě fašismu, který by nepřekračoval meze současných zákonů. Cikány přinutit a motivovat k práci tím, že se odříznou od sociálních podpor. Líný cikán nesmí žít v materiálním dostatku a pokud nepřestane přikrádat, tak kriminál pro lenivého cikána. Cikán, který ztratil pracovní návyky a který pracovat neumí, ten musí být k práci vzděláván a trénován. přimět cikána, aby musel ráno vstávat v době kdy vsávají slušní lidi a pak cikána trénovat a cvičit v práci i kdyby ta práce měla být umělá, například přenášením tvárnic z rohu dvora na druhý, jinak se cikán pracovat nenaučí.

Tak a to je celý ten "fašismus" jehož symbolem je novodobé hajlování.

0/0
8.7.2013 14:25

A52r38n49o48š30t 26M66á32č65e 4806275517612

Umíte rozlišit co je obušek a co teleskop v rukách řádících policistů v civilu, schválně takto nasazených? Asi ne.

+2/0
8.7.2013 12:35

J85a59r61d16a 96W78o97l73f 8245727626974

Pane Vaňku, Vy se stále těch policajtů zastáváte, že to ve mě budí dojem, že jste jeden z nich. Tady ale jde o to, že policie nasadí jakési nabušence s železnými klacky na obyčejné lidi. A to je neadekvátní. Ti moc dobře vědí, že jim nic nehrozí, tak se tam vymlátí dosytosti. Já tvrdím ale, že kdyby se proti ním postavilo 200 stejnejch rváču s železnými klacky. Neměla by policie brzo koho tam posílat. Ty demonstrace tady jsou poklidné, pár nadávek a sem tam nějaká flaška. Přitom všichni dobře víme, že skutečné zbraně mezi lidmi jsou, nikdo si ale nedovolí je použít. Tak k čemu taková zvůle a agresivita?

+4/0
8.7.2013 12:41

V31á65c28l69a63v 39V97a98n98ě85k 2103443548251

Pane Wolf, policajtem zcela určitě nejsem a nikdy nebyl. Pletete si ale příčinu s následkem. Přítomnost policie je až následkem činů protestujících.

Příště až na vás někdo hodí flašku, která třeba může přistát v kočárku s vaším dítětem budete najednu požadovat razantní projev policie.

Vy si to představujete tak, že vyhraje ten kdo má vice testosteronu, - předpokládám, že až povyrostete, tak vás to přejde.

0/0
8.7.2013 13:44

A97n12d17r22e55a 66S40l31a21v22í20k39o32v23á 1887338793740

nemůžu se ubránit dojmu, že jste pane poněkud zakomplexovaný...jak jinak si vysvětlit komentáře, které mají ostatní účastníky diskuze zesměšnit. Hlava mi to nebere..nezlobte se, ale každý má právo na svůj názor, tak proč ho za něj urážet? To je ta Vaše deklarovaná demokracie?

0/0
9.7.2013 10:58

R51a27d64a 96V96a67c36á81t28k52o 1744846240164

Milá paní přečtěte si tu diskuzi ještě jednou a zamyslete se. Možná, že i vám připadá hajlování v dnešní době jako něco normalního mně, ale rozhodně ne. Jinak máte pravdu toto je demokracie, kdyby nebyla tak si tu takhle krásně těžko pokecáme.

0/0
9.7.2013 11:30

A90n97d75r90e61a 68S16l32a75v20í53k18o40v40á 1257188743290

souhlas. Nikdo nikoho nebrání. Každý má své vyjadřovací prostředky, ale nebudeme přece odsuzovat někoho, kdo hajluje nebo někoho, kdo nehajluje. Každý vyznává tu svojí, jestli rozumíte. Proto mi přijde zbytečné se tu takto napadat... jde přece o ten protest...proč se jich teď děje tolik...já jsem asi navedená, ale já opravdu nevidím nic špatného na demonstraci a vyřčení svého názoru nahlas. Naopak jsem proti tomu, aby na úkor jiných, byla bráněna skupina lidí, která svým x letým chováním způsobila tyto demonstrace. To je to, co mi přijde nefér. To je to, co bych tady řešila, dámy a pánové. Co vy na to??? Nebude lepší spekulovat nad tímto, než nad hajlováním, obušky, teleskopy apod.?

0/0
9.7.2013 11:35

R20a58d27a 89V27a11c44á80t39k37o 1244646450954

Máte pravdu, každý má na vyjádření svého názoru právo. Bohužel se k těmto protestům chtě nechtě připojí i partičky neonácků jejichž názory a řešení jsou v rozporu se zákony této země. Vyjádřil jsem pouze svůj názor, že mi to vadí.

0/0
9.7.2013 12:13

A16n29d40r56e32a 37S63l72a52v74í16k20o88v65á 1367208733520

Souhlas...nemělo by se tu nic takového propagovat..měli bychom se spíš zabývat příčinou toho protestu. Jsem ráda, že jsme si to vyjasnili. Takhle si představuji diskuzi na úrovni. :)

0/0
9.7.2013 12:16

R32a64d36a 96V25a72c95á41t19k31o 1414916670394

Taky souhlas:-)

0/0
9.7.2013 12:19

J23i46ř88í 98H83o91r79č20i55č67k82a 3206788383444

Před chvílí jsem sledoval Čt24 a nevěřil svým uším:  v Budějovicích demonstrovali "extrémisté" proti pokojným Romům. Tedy já tomu opravdu nerozumím - podle této informace jsou "extrémisté" prostí lidé, kteří protestují proti hulvátským a nekulturním individuím, kteří se nebojí fyzicky napadnout těhotnou ženu ?! Jakou pak morálku mají ti pracovníci medií, kteří takto uvažují ?? A když jsem viděl fotografie ze včerejší demonstrace, pak zásah PČR mi silně připomínal zásahy VB před listopadem 1989 z Václavského náměstí (škrcení mladíka, roztržení jeho oděvu, zajištění ležící na zemi se svázanými rukami jako nějací těžcí zločinci). A jací policisté zasahovali - potetovaní, holohlaví, typičtí násilníci - to jsou opravdu ti, kteří "pomáhají a chrání", anebo "neonacisté či nacisté" jak také demonstrující před týdnem nazývala media  ? Je mi opravdu z toho špatně !

+15/−1
8.7.2013 9:44

A17r69n65o83š90t 10M19á98č89e 4556445247232

Jedinými extremisty byli policajti v civilu, ti se přišli vybít. Kdyby se ti, kdo na náměstí protestovali (např. opilí jedinci či puberťačky, dostali k cikánům, tak by jim byli pro smích). A holohlaví policejní magoři zatýkali kdekoho, vím např. o slušném otci od dvou dětí, kterého sebrali jen tak, že byl nejblíž. A použití železných teleskopů, to byl vrchol všeho. A ještě tam běhal jeden z nich se zbraní v ruce. To je normální?

+10/−1
8.7.2013 9:57





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.