- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Takže zbourání mostů se nestihne pro přílišnou kvalitu socialistického betonu. Šašci.
""Ten se nám nepodařilo zbourat v termínu. Stavěli ho z nějakého super betonu. K zemi šel až po urputném boji," Viz Novinky.
Nakonec tzv "králíkárny" - paneláky - byly stavěny na 25 let a některé stojí od roku 1964.
Dobrý... tak z toho nedělejte takovej theatr, dostavte jí...a začněte s další. Jsme na tom skoro nejhůř v Evropě. 20.století už dávno minulo...
Někde jsem zaslechl, že chtějí při této "hurárekonstrukci D1" zbourat i Šmejkalku ( druhý most za Mirošovicemi přes údolí Senohrab směrem na Brno, který jako jediný z velkých mostů použili bez úpravy z prvorepublikové výstavby dálnice).
Víte o tom někdo něco konkrétního?
Kdyby postavili R35 Opatovice-Mohelnice a D11 ve stopě I/11 namísto nesmyslně vedené D47, která je paralelně k R48, nemuseli by dnes dělat stejně nesmyslnou rekonstrukci D1
Nektery useky jsou uz pres 60let stary, takze se rekonstrukce delat musi tak i tak
vyjímkou snad i je, ale výjimkou určitě není.
Opravdu se mi líbí jedna zásadní věc: Co je naplánováno funguje bez ohledu jestli máme vládu nebo nemáme. Hlavně ať to v neděli už jezdí.
Tak píšu blbiny. Je to opravdu Lhotka. Ten sjezd u Lhotek je o sedum kiláků blíž.
"Hlavní tah na Moravu se uazvřel." opravte si první větu
Poslední týden zaznamenávám na iDnes neuvěřitelné množství překlepů a chyb. Jak v článkách, tak nadpisech. Ani tento není vyjímkou. Co se to děje?
Jako dobrý. Souhlas. Ale píše se výjimka...