Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Je slabý, jako je stisk jeho ruky, opřel se do Sobotky Zemanův kancléř

Hradní kancléř Vratislav Mynář se opět pustil do předsedy ČSSD Bohuslava Sobotky. Na webu strany Zemanovci (SPOZ) Mynář Sobotkovi vyčítá nedostatečnou osobní statečnost, slabost i kritiku vlády Jiřího Rusnoka. "Člověk se ani nestačí divit, jaké veletoče jsou u některých politiků, a to ve velmi krátké době, možné," napsal Mynář.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A13n77t94o29n11i91n 19N13e10m84e63c 7878333421600

Soc.demokracie je naivni a nema proti ostatnim mnoho sanci.

Nejvetsi chybou soc.demokracie byl souhlas s přímou volbou prezidenta.

Soc demokracie ma vetsinu v senatu a tudiz mohla doufat, ze v puvodni volbe v parlamentu a senatu bude mit vetsinu.  Misto toho odsouhlasila populistickou volbu prezidenta a vysledek je tu.

Narod pije a zvolil opilce a demagoga. pokud nezasahne cirrhoza, bude to trvale.

+1/0
2.7.2013 11:17

M58a29r56t60i90n 70J17i60r29s72a 2805609568285

...Babišův plátek opět nemůže sebrat odvahu aby tomu Mynářovi zaťal tipec. Mynář není volený politik a na jeho názory mu s... bílej tesák. Pokud nemluví tento úředník z pověření prezidenta, měl by mlčet a ne že si bude plkat nesmysly a ještě se mu dostane prostoru v Babiš-dnes.

+2/0
2.7.2013 7:36

J42a93r30m84i28l17a 37S14v48o94b96o53d20o87v49a 8207107475611

Zemana nemusím,ani trochu,ale o Sobotkovi říkají pravdu.nedej bože,aby on vládnul. Ale jak se chová Kalousek,to je děs,štěká jak pes u boudy.

+1/−2
1.7.2013 19:17

Z86u26z71k47a 89D30o85s95t27a75l56i29k40o61v83á 7672909428133

Mirek, to je takovej Miloš v jiném provedení ;-)

+1/0
1.7.2013 21:53

J14a34n33a 53K80o60l62a47ř59í28k21o19v72á 1427980691124

To svámi Zuzko z hloubi duše souhlasím. Oba opilci, arogantní manipulátoři, sebestřední a patologicky toužící po moci.

+1/0
2.7.2013 10:47

F69r55a40n64t41i21š19e38k 90S75o65b90o36t30k57a 1767953434360

Neměl by snad hradní úředník být "apolitický", starat se o blaho pana prezidenta  a přestat veřejně propagovat tu svoji stranu a své kamarády typu Palas, Dryml, Šlouf atd. atd.???

+6/0
1.7.2013 18:53

M63i71l90a85n 36K82e36s76l 2156656833858

Je mimo realitu.Dienstbiera jsem nevolil protože byl kdoví jestli.Zemana jsem volil protože ti ostatní byli horší než on a vítězství knížete hrozilo.Ze Zemanovců znám jen pana kancléře(z tisku) a pana Čubu.Pan Čuba je již v letech.Říká se,že vrána k vráně sedá rovný rovného si hledá.Kdo ví jaké jsou ty vrány, sousedky kancléře?Radši nebudu riskovat.

0/0
1.7.2013 18:46

J41a91n81a 97K44o12l48a71ř23í23k25o88v84á 1957550331964

"Krajská konference SPOZ Praha dále vyslovila poděkování a uznání Miroslavu Šloufovi za práci v pozici předsedy Krajského výboru SPOZ," uvedla strana v prohlášení.

Také poděkovala Šloufovi za to, že se zasloužil o návrat Miloše Zemana do politického života. "SPOZ Praha ho považuje za naprosto výjimečnou politickou a společenskou osobnost," stojí v prohlášení.

http://www.novinky.cz/domaci/294220-slouf-uz-neni-v-cele-prazske-spoz.html

0/0
2.7.2013 10:58

J62i42r75i 98K71n16o40t77e68k 2139818158439

Přeneste se prosím přes antipatie k osobě p.Zemana a zkuste se nad tím zamyslet trochu obšírněji. V první řadě je třeba říct, že pokud by přímo volený prezident neměl mít žádné pravomoci, je přímá volba jako taková nesmysl. Přímo volený prezident má tedy z podstay věci větší legitimitu. Pohybovat se samozřejmě musí v mezích zákonů, to ovšem nyní p.Zeman činí (pokud má kdokoliv dojem že nikoliv, může dát podnět k prošetření příslušným orgánům). O nějakém abstraktním "duchu"ustavy či tradicích ovšem nemůže být ani řeči, přímo volený prezident tu dosud nebyl (tak jaká tradice) a ústava nebyla vytvářena s ohledem na přímo voleného prezienta. Dovolím si tedy tvrdit, že nynější kroky p.Zemana jsou v souladu s platnými zákony. Pokud bychom se zamýšleli nad legitimností jeho jednání, pak je třeba vycházet z celého kontextu dané situace. Situace kdy zde vládnou za podivných okolností 3 politické subjekty, které z pozice síly prosazují zákony, změny, a reformy, které se dotýkají všech občanů a mnohdy jsou již nevratné. Ani to by nedávalo prezidentovai právo jen tak z vlastního rozhodnutí vládu odvolat. Avšak vývoj posledních dní který vyústil v rezignaci premiéra otevřel prostor ve kterém zcela legitimně může pohybovat i prezident. Ten jasně deklaroval že úpreferuje předčasné volby, což je v dané situaci nejčistější řešení. Dále nabídl možnost sestavení vlády opozici, která však slovy svého předsedy odmítla. To, že prezident ihned neakceptoval p.Němcovou je jeho právem. Obzvláště v situaci, kdy panuje podezření, že vládní koalice vládla za použití nelegálních praktik. Mimo to p.Němcová se může stále k pokusu o sestavení vlády dostat, jelikož třetí pokus již navrhuje sama sněmovna. Spekuluje se o možnosti prezidenta zdržovat nebo nechat vládnout p.Rusnoka bez důvěry. V tuto chvíli jsou to prosté (a sprosté) spekulace, na kterých není možné stavět žádnou argumentaci. Pan Rusnok sestavuje svou vládu, požádá o důvěru a pakliže ji nezíská, přijde na řadu další pokus.

+1/0
1.7.2013 17:44

J14i71r17i 88K34n98o53t31e23k 2739578708239

Až pokud se tak nestane a opravdu dojde k nějakým průtahům lze obviňvat prezidenta s obstrukcí - nyní NE. Také jsem zvědav na výsledky hlasování o důvěře Rusnokovy vlády. Ač je málo pravděpodobné, že by ji skutečně získala, je možné že jeho podpora bude značně vyšší, než nyní vypadá .. Prostě vš mká svůj čas a jen diletant hodnotí na základě neúplnýžch informací či dokonce staví své závěry na spekulacích. Počkejme si, jak se situace vyvine.

+1/0
1.7.2013 17:49

M49a55r11t11i40n 36J12i79r52s33a 2175859698845

...pane Knotku, článek je o nevoleném úředníku kanceláře prezidenta a jeho nikým nevyžádaných politických glosách. Vaše příspěvky jsou tudíž následně vlastně taky jen spam.

+1/0
2.7.2013 7:44

J50i29r74i 98K65n66o78t19e52k 2819948718559

Když už tak offtopic, nikoliv spam. Pokud si ale pozorně pročtete starší příspěvky, zjistíte, že spousta jiných se věnuje rovněž p.Zemanovi, má reakce byla tudíž určena jejich autorům.

0/0
2.7.2013 10:44

V78á74c49l67a27v 38Š58v65i83h76e67l 4721545137639

ano pěkně jste to shrnul. Právě proto byla přímá volba tou největší populistickou hovadinou za posledních 20 let, jelikož nás posouvá k poloprezidentskému systému, který je nejméně stabilní. Přímo volený prezident si přímo volá po tom, aby měl širší pravomoci a pokud je nemá, tak si prostě snaží usurpovat co největší vliv. Proto byl prezident volený parlamentem, aby se tyto excesy nestávaly

+3/0
1.7.2013 18:34

M60a48r98t12i64n 24F13r12a48n74t90i13š43e40k 7135290153675

přímo volený president opravdu nemá vyšší pravomocí než nepřímo volený a to z jednoduchého důvodu. nedošlo k ústavním či jiným legislativním změnám, které by mu tyto pravomocí přisoudily.

+2/0
1.7.2013 19:38

V79á32c14l13a65v 88Š57v21i28h65e52l 4171355217639

což bylo ale chybou, jelikož pokud máte vyšší legitimitu musíte mít i větší pravomoci. Problém je, že pokud dáte prezidentovi širší pravomoci dostanete se k poloprezidentskému systému, který nestojí za nic a v naší politické kultuře je cestou do záhuby. To se tady nestalo, takže prezident si byl nucen ty pravomoce sám získat nestandardní politikou a místo abychom tady měli poloprezidentský systém, tak tady vzniklo něco jako "neformální prezidentský systém" kdy si prezident dosadil loutkového premiéra a stal se tedy nejmocnějším mužem v zemi.

0/0
1.7.2013 20:01

M25a57r14t81i92n 17F41r75a72n11t91i36š34e24k 7355800563615

s první půlkou souhlasím, ve druhé vidím problém. Nemyslím, že by president byl nucen si pravomoce získat, ale že si je uzurpuje na hranici právního systému. ta loutková vláda je důsledkem presidentova nestandardního přístupu.

+1/0
1.7.2013 22:08

J14a74n79a 58K57o81l19a54ř52í94k46o58v40á 1487790491284

Pane Knotku píšete:Pohybovat se samozřejmě musí v mezích zákonů, to ovšem nyní p.Zeman činí..

Což ovšem pan Klaus se svou amnestií také. Jsou  ale věci, které jsou zákonné, ale mimo obecný rámec pravidel slušného chování, mimo zavedené principy. 

Navíc cíl, který Zeman sleduje není podle mě rozhodně prospěch a spokojenost této země, nýbrž prospěch a spokojenost vlastní.

Že tak své kroky prezentuje neznamená, že mu budu věřit. Doufám, že nás bude víc a víc.

0/0
2.7.2013 11:06

J82a97n 46R22e60r47a55b40e12k 8735628332953

U "kmotrů" a některých podnikatelů ohýbaní zákona a hledání kliček vadí, ne již tak u nynějšího pana prezidenta ?

+2/0
1.7.2013 17:17

J92i84ř95í 54S31v46o82b65o98d31n71í48k 5639452393246

Copak BOHOUŠ.Je nejen slabý v politice,ale ještě k tomu je to osoba práce se štítící.Bojí se jí jak čert kříže.Umí jen bablat kraviny.Kam vítr,tam plášť.Jednou tak,za hodinu jinak.To bude pod jeho vedením vypadat,pokud nedej bože ČSSD vyhraje volby.Rv

+4/−2
1.7.2013 17:16

Z60u62z85k27a 43D66o61s82t76a74l73i96k11o25v25á 7412309168483

Bohuš je takovej Petr ;-)

0/0
1.7.2013 21:54

J12a85r15k77a 19P58r47o52s23e25c27k17á 1435771619823

musím se smát těm, co volili jako straníci za ČSSD Zemana do čela státu, místo toho aby volili kohokoliv jiného. V podstatě nedohlédli politici z ČSSD jako vždy ani za roh, a to ani když je političtí analytici upozorňovali, že legrace pro ně skončí a pro SPOZ a Zemana začne. Raduje se jen snad Hašek, a dáma Korpulentní,..ale ti byli vždy spíše používáni jako Zemanovo kladivo.

Hold mají co chtěli páni a dámy z ČSSD, Zeman jim nyní ukazuje, že to byla chyba, když ČSSD věřilo jeho slovům o pravdě a lásce na jejich stranickém sjezdu... 

A kam se poděli voliči, ptají se děti? I nepoděli, "umřeli", jak řekl kdysi jeden český klasik. :-P

+4/−1
1.7.2013 17:10

D35a22r27j43a 67H16u44b73á55č34k18o12v23á 5863494813557

Zeman neudělal nic méně, než plní, co slíbil svým voličům - řekl stop Nečasové vládě a také to splnil, jedná pouze podle ústavy, on už není odpovědný a vděčný parlamentu, za to, že ho zvolili někde na záchodě. Nebo si ti chytrolýni, co prosadili přímou volbu  mysleli, že bude kladečem věnců? Má stejný mandát od voličů tak jako parlament. Jaké větší právo má vláda,  která musela podat demisi, protože handlovala s poslaneckými mandáty, vláda,  ve které jsou dvě poražené strany z minulých voleb a jedná strana, která ani u voleb nebyla?

+3/−5
1.7.2013 17:00

R61o58m75a79n 48J33a17v24o40r62s58k56i 7886676461633

Opakujete se. Ale ani opakování neudělá ze Zemana lepšího člověka:-P

+5/0
1.7.2013 17:07

V58r94a93t31i66s81l95a50v 40D31i84v50i44š 5397354756449

paní Hubáčková, Vaše vývody jsou jako vždy úsměvné. Ale zaplať pan Bůh za to. Bez Vás by byl den šedivý. Samá krize, etnické nepokoje a jiná zvěrstva. Vy jste prostě "paprsek světla v temném carství". Díky.

+2/0
1.7.2013 17:16

J60a80r29k84a 13P85r88o19s28e37c52k85á 1275661659703

Když vláda podá demisi, je na parlamentu aby vybral vládu novou nebo se rozpustil. V čem vidíte Zemanův přínos, v tom, že ignoroval náš parlament? Tak jej zrušme, a budeme volit krále ( prezidenta) ten si vybere někoho ze SPOZ a bude vymalováno. 

Český parlament nikdy to nebyl jednolité těleso s jednotným názorem, vždy to bylo rozhádané klubko, které dávalo těžko dohromady vládu ( i Zeman měl s tím kdysi problém), tak proč najednou ta péče, proč je nenechal aby si prošli tím martýryjem výběru, kam pospíchal? A už vůbec si nemyslím, že by se tohle co Zeman dělá,  Zemanovi jako poslanci líbilo. Bohužel máme prezidenta, který není v názorech konzistentní, protože jedná podle toho co se hodí jemu v dané situaci.

+1/0
1.7.2013 17:17

M48a64r90t55i60n 87V79o62l35n48ý 9262470660785

Nikdy jsem si nemyslel, že "Dušína" Sobotku budu hájit, ale proti nosiči aktovky a chlastu vždycky. Kdyby radši učil virotika Zemana slušnému chování. Ale, že by zrovna Mlynář měl nastudovanou etiku? To né. To by nemohl dělat kancléře u toho našeho exota. Pan Mlynář může akorát přednášet o svém "velkém" člověku Milošovi. To je jako když kdysi dávno velebili Stalina. Ten byl taky "veliký" a chlastal první ligu.

+5/−3
1.7.2013 16:48

P10e37t82r 21K37o86v27a77r 6546196148226

Pravdu dí ten pan  Mlynář. A Sobotka svou hysterii své straně akorát škodí. Asi by byl raději kdyby vládla  absolventka hnojárny bez jakékoliv  doložitelné životní praxe v důležitém oboru, kde by mohly být praxi ověřeny opravdové schopnosti něco řídit. Řečnit tedy umí a snad moderovat zasedání parlamentu, to je ale na vládnutí málo. Za leta co ji pozoruji tak jsem od ni neslyšel nějaké moudro. Spíše občas podrážděné přehnané reakce. 

Socani se mohli klidně se zájmem o jmenování předsedy hlásit hned od pádu Nečase a najednou po ni touží  jako slepice po chrchlu. Pan Zeman voličům něco slíbil a socani mu prakticky nedali jinou možnost takže teď kvílí na špatném hrobu. 

Včera jsem  poslouchal pana Rusnoka u Moravce a ten intelektuálně přesahuje Sobotku o několik końských délek. A navíc je to člověk schopen dělat kompromisy a dohody i s lidmi jiných názorů. Škoda, že tam bude jen chvíli a ostatní strany jej budou sabotovat, samozřejmě ve všem, včetně toho co by mohlo být pro nás i přínosné. O nás jim stejně nikdy nešlo, jen o jejich pašalíky, tak proč by to měli najednou dělat jinak.

+3/−4
1.7.2013 16:37

I29v79a95n 73T43r29u83c72h10l65i59k 2636680502517

To je zlá úvaha, lebo je zlý východiskový predpoklad: že si prezident môže robiť, čo chce.

Môže: v USA, Francúzsku, tam, kde ústava dáva krajine prezidentský systém. V Nemecku, Česku, Slovensku, Taliansku nie, tam je len takou Betuškou z Buckinghamského paláca.

A keď si toto uvedomíme, tak pochopíme aj toho Sobotku (ktorý nie je fakt veľmi sympatický), že sa bojí, čo ten viróznik môže narobiť raz možno aj jeho vláde.

+3/−1
1.7.2013 16:48

D48a36r24j12a 15H38u77b52á69č19k81o50v47á 5503364193707

Pane Truchliku, který článek ústavy Zeman porušil?

+1/−1
1.7.2013 17:02

I35v60a28n 86T82r36u92c62h37l64i85k 2606280902497

Porušuje denno-denne ducha ústavy. Dobre vie, že Česko je parlamentná republika nemeckého typu a nie prezidentská francúzskeho typu. On má veci uhladzovať a podpisovať, čo mu predložia.

Áno, je zrejme hlúposť na takúto funkciu vyberať niekoho priamou voľbou všetkých občanov, je rozbíjanie orecha parným kladivom. Lenže v našich krajinách sa aj pri výbere niekoho na takúto nudnú funkciu dejú také divočiny, že to už nikto nechcel nechať na parlament.

Logické by bolo, buď to vrátiť naspäť do parlamentu, alebo prekopať ústavu od základov. Takto je to hybrid, čo sa. žiaľ, pomstivým starcom hodí do krámu.

+1/0
1.7.2013 19:33

P62e69t98r 26K38o61v18a36r 6506366368646

No s ohledem na to, že se o vašem slovenském presidentovi tvrdí je je snad nejhloupější z evropských presidentů, bych se do toho našeho nestrefoval.

Náš má spousty chyb,občas se napije nebo chová jako buran, to ale dohání na intelektu a neúplatnosti. Nikdy nic neukradl, jen se k němu přisávají průběžně různé pijvice.

0/0
1.7.2013 17:19

I61v78a45n 31T73r56u87c38h17l32i64k 2656100312487

Vidím, že budeš aj ty expert na ústavné právo, lebo podľa teba má právo kritizovať ten, kto sám nemá hlúpeho prezidenta. S tým sa určite uplatníš.

A s tým intelektom a neúplatnosťou by som si nebol celkom istý.

+2/0
1.7.2013 19:28

J77a72n91a 91K51o28l41a86ř77í51k19o80v18á 1277340761594

Nevím, jestli Zeman nic neukradl. Stejně jako Vondrovi mu ale před očima proběhly dost slušné rozkrádačky v miliardách. 

Máte pravdu v tom, že člověk, který zastává JEDEN z nejvyšších úřadů v zemi chlastá, neumí se kultivovaně chovat a stále dokola cituje moudré autory. 

Dobrá pamět nemusí vždy souviset s inteligenci, natož s moudrostí.

0/0
2.7.2013 11:16
Foto

V55l71a41s83t90i42m22i13l 39Č61á41p 3409151422258

Pan Rusnok bude jiste clovek inteligentni, ale je ve spatny cas na spatnem miste, vlada radoby odborniku nemuze nikdy ziskat podporu parlamentu silou, i s pomoci presidenta. To bychom byki tak trochu v jinem politickem svete, a pevne doufam, ze o tento svet u nas nikdo nestoji.

+2/0
1.7.2013 16:48

P16e23t39r 62K58o44v84a45r 6296906678796

V našem politickém světě se střídají u moci modré, černé, oranžové mafie. Může to být ještě horší? Snad nová totalita, to snad nehrozí i když některé totalitní vlastností součastný systém již má. Možnosti šikany řadových občanů již má a narůstají. 

Jako malý příklad uvedu, že od příštího roku bude muset mít každý OSVČ povinně datovou schránku. Takže každý vesnický zedník kterých znám v okolí několik si pořídí připojení k internetu a PC a naučí se používat aby mohl každý týden kontrolovat, zda mu něco úředního nepřišlo. Takže když jsem s ními mluvil, vrátí živňosťák a budou dělat načerno. To j jeden případ ze stovek. Kdyby je měl každý přeně dodržovat tak na nic jiného není čas.

0/0
1.7.2013 17:11

J63a75n78a 21K82o54l14a19ř38í89k63o85v39á 1797870211654

Píše se rok 2013. U nás ve škole dvě ze tří uklizeček pc doma mají a minimálně mailovou poštu zvládají.

0/0
2.7.2013 11:19

Z98d55e72n18ě93k 73Z94a86b70a28v25a 1702354216914

Autore - nás by třeba zajímalo, odkud se vlastně ci(n)tuje! Jen vidím:"napsal Mynář" Ale kde? Na blogu? V jiných novinách? ;-O

+1/−1
1.7.2013 16:09

J32a61n57a 37K59o50l58a85ř10í32k86o26v58á 1527330781564

http://www.spoz.cz/novinky-a-clanky/nahle-procitnuti/

Vám všem posílám odkaz.

Za to, že nám sem chce nacpat týpka jak je Fico, by u mě Mynář skončil. Ale nemůže, protože ani nezačal.

0/0
2.7.2013 11:23

J73i79n30d44ř94i71c69h 12B83e34l21l35i88n48g 9137775716634

Stisk ruky je znamením srdečného vztahu k pozdravovanému. 

Nějak si nedovedu představit, že by kdokoliv měl k Mynářovi srdečný vztah.

Jestliže Sobotka prodribloval džunglí ČSSD až na post nejvyšší, asi tak úplně slabý nebude.

+3/0
1.7.2013 16:08

J31i59ř60í 25H50o69f71m85a17n 2561468432478

ono nemusí být moc těžké se prodriblovat na vrchol mezi bandou id!otů...

+1/−1
1.7.2013 16:44

J49a67n96a 54K90o56l37a89ř87í35k75o25v46á 1597210821834

Část té bandy budeme mít ve vládě. Ty "nejlepší z nejlepších".

0/0
2.7.2013 11:24

D47a86r88j55a 56H95u22b63á79č74k33o84v62á 5543464893737

Sobotka má charisma mokrého hadru, po třetí větě člověk neví, co řekl v první. ČSSD by ho měla vyměnit.

+3/0
1.7.2013 16:51

O85t30a50k57a86r 24K36e85s43s34l83e98r 7136208607121

a za koho asi, za ratha:-P

+1/0
1.7.2013 19:20

V33r18a59t54i90s91l71a83v 89D21i81v14i15š 5347794386349

pan Mynář representuje tu nejpokleslejší formu politické práce. Klientelismus s lehce třídním a geografickým zaměřením, absolutní nedostatek potřebného vzdělání (kromě "školy života ), vyvážené téměř neuvěřitelnou představou o svých schopnostech. Čekám pochopitelně spršku mínusů od Hubáčkových, Sisků, Wolfů a podobných fandů levice, ale pohodička. Přežil jsem Marušku Kabrhelovou, přežiju i toto.

+10/0
1.7.2013 16:07

P71e72t89r 42K35o60v71a62r 6686226708386

Znáte jej osobně? Povídejte, přehánějte.

Za to paní Němcová je vrchol intlektu a zkušensti ve vrcholných funkcích.

+3/−4
1.7.2013 16:42

J64a75n63a 71K81o39l45a86ř45í81k92o58v66á 1667750411324

Je hodně smutné, Petře, že znáte jen Mynáře a Němcovou. 

Zkuste víc pracovat s internetem, choďte mezi lidi...

0/0
2.7.2013 11:26

P80a18v54e55l 73K40r46a70m69e96r 9573867909325

Faktem je, že ČSSD má nejslabšího lídra od listopadu ´89. Přímý Paroubkův protiklad. Ten by na jeho místě jistě jen tak nepřešlapoval. Sobotka si nedostatek odvahy kompenzuje spíše pouze zákulisními intrikami než skutečnými činy. Celá ČSSD vůbec působí dojmem "ode zdi ke zdi". A o jeho nejbližších spolupracovnících Škromachovi a Jandákovi škoda mluvit. Navíc má v týmu Haška, který v podstatě používá stejných metod jako nynější, dočasně odstavené špičky ODS. Tj. trafiky, členství v dozorčích radách apod. Příští volby může ČSSD vyhrát pouze za předpokladu, kdyby jí voliči svoje hlasy vyloženě darovali. Ale co by od něj chtěli vlastně očekávat, když celou jeho životní zkušeností jsou pouze školy a politika ? :-)

+4/−1
1.7.2013 15:54

L79u10d55v35í44k 27G41a32j94d43o50š88í89k 2795413754672

Máte pravdu. Vést úspěšně levici může leda extra velký hajzl bez skrupulí. Jedině takový může voličům levice imponovat a ustát mocenské tlaky uvnitř strany. Proto měl takový úspěch Zeman i Paroubek a proto vyhořel Špidla i Gross.

+5/−1
1.7.2013 16:05

P83a40v40e87l 14K26r82a89m45e27r 9113227419875

kdepák, to není o vedení levice či pravice ale jakékoliv politické strany. I proto mám všechny jakkoliv lidumilně vypadající osoby v současné politice právě za to, čím jste je nazval. Politika dnešních dní není nic jiného než špína. Slušné lidi v ní nehledejte. Ti jsou buď brzy odejiti nebo namočeni do nějaké kauzy aby drželi basu. A to platí i o komunální politice. Beze zbytku.

+1/0
1.7.2013 16:54





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.