- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Trať Liberec - Pardubice tímhle bývala celkem legendární (především úsek Bílá Třemešná - Jaroměř).
Panebože, kdo k tomu tak infantilně vybírá ty "ilustrační" snímky?
je to rychlík (možná), tak co už
Na železnici dějou se věci. Na dráze jsou zaměstnáni švarní mládenci
po precteni me spis zarazi, ze v rychliku jelo asi 50 lidi, tzn. reci bulvaru treba 35, rychlik - 35 lidi - ceske drahy - statni podnik = to je to prave nestesti !
To je zajímavá argumentace. Kolega, jak je ze článku patrné, mluvil s mluvčím ČD, který mu sdělil, kolik cestujících ve vlaku bylo. Vy od boku střelíte, že si myslíte, že tam byl jiný počet lidí - a rýpnete si, že to my jsme ten bulvár. :-)
Stále totéž!
Postačí malý větřík, delší déšť, bouřka nebo sněžení (někdy ani to ne) a vlaky nejezdí, protože na tratě padají stromy!
Železniční tratě (i silnice) mimo hlavní tahy a koridory jsou obklopeny přerostlou a neudržovanou zelení všeho druhu, včetně mnoho let uschlých, mnohde vlaky (i auta) projíždějí jen zelenými tunely přes džungli, kde průjezdní profil je vytvořen jenom tím, co vlak oškube nebo oláme. Na tratích není rozhled a na železničních přejezdech je jen minimální viditelnost - když tam nejsou keře a stromy, tak tam bývá aspoň vysoká neposekaná tráva.
SŽDC snad čeká až dojde vinou zanedbání údržby ke smrtelnému neštěstí, aby pak teprve s tím začali něco dělat.
Přece jenom ta "pára" byla k něčemu dobrá, když sem tam okolo trati (čti Železniční dopravní cesty) něco zapálila!