Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Klaus si dal na web karikaturu homosexuálů s dětmi, naštval aktivisty

Bývalý prezident Václav Klaus zveřejnil na svých webových stránkách karikaturu zobrazující homosexuální páry s dětmi. Doprovodný text pak naráží na to, jak má dítě poznat, který z rodičů je otec, respektive matka. Podle aktivistů posiluje stereotypy a útočí na práva dětí, politici tvrdí, že to svědčí o exprezidentově smyslu pro humor.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

P83e33t12r 73Š91m35e31j10k37a10l 9705540658277

Svět je v pohybu....není to tak dávno, kdy svobodnou matku téměř všichni odsuzovali..

kdyby ještě žila Astrid Lindgren, tak  by o tom mohla dlouze vyprávět... :-)

0/0
22.6.2013 1:29

M97a87r13t38i56n 27R35o73z57u34m57e44k 6231602633625

Aha,tak tradiční rodina je stereotyp?Tuhle hovadinu vyplodil kdo!

 Ať se jdou příznivci růžové lobby laskavě bodnout.Projevit nesouhlas s propagací homosexuálního jednání a nepodporovat adopce je zase mé svobodné právo.

+2/0
21.6.2013 17:52

Z67b40y51n66ě92k 59H29a13l62u66z56a 5403940308942

Rodina (máma, táta, děti) je základ společnosti, státu. Podporovat cokoliv jiného je dle mého názoru cestou do pekla. Rozhodně nesouhlasím s tím, aby 2 homosexuálové měli před zákonem stejné postavení jako rodina.

+3/−1
21.6.2013 10:43

D58a76v34i53d 19M42u53r78a92r65i98k 4590413211328

Cestou do pekla je prosazovani nazoru, ze zakladem statu je mama, tata a deti. Homosexualove nezivi tenhle stat? Homosexualove nemohou byt milujici rodice? Homosexulove nemohou poskytnout domov diteti, jenz se na nej ten "zaklad statu" vykasla a nechal ho umistit do domova deti? Momentalne se vice nez 60% manzelstvi rozpadne za mene nez 5 let, takze mi tu nevypravejte neco o tom, kdo je tu zakladem statu. Jestli berete tohle jako zaklad statu,tak to pak podle toho tady taky vypada...

+1/−1
21.6.2013 15:06
Foto

J24o96s50e28f 54J78o43ž67k56a 49S14ý47k25o33r81a 3793688290890

Z některých příspěvků mám pocit, že homosexuálové jsou ztělesněním všech cností. Až si za padesát let budeme moci udělat statistiku rozvodovosti hmsx páru, pak budou podobné argumenty relevantní. Lidé se totiž chovají stejně napříč sexuální orientací.

To, že někteří lidé selhávají přeci neznamená, že rodina nemůže být základem státu.

Fungující rodinu nic nenahradí. Je to to nejlepší pro všechny.

Navíc se tu nejedná o obecnou adopci, ale o osvojení si dítěte RP žijícím ve společné domácnosti. Což by se dalo pravděpodobně připustit v případě, že dítě již nemá žádného jiného živého příbuzného, nebo se tento příbuzný není schopen o dítě v případě potřeby postarat.

0/0
21.6.2013 16:20
Foto

J31o12s58e43f 92J42o26ž23k36a 29S23ý31k74o41r63a 3263698580810

...schopen a ochoten...

0/0
21.6.2013 16:21

M98i20r76o42s37l13a94v 53M49i24l65l62e37r 4199229542422

Aktivisté všech zemí, vy... a tak dále. Rád Klause v podpořím v podporování stereotypů tohoto typu.

+2/0
21.6.2013 9:23

M93a93r27t98i77n 73P47u20c85h56e19r47n79a 9897600289667

Predevsim jde o ty deti. Kdyz prijdou do normalniho kolektivu, budou trpet. Ty ostatni deti jim to daji sezrat... Budou z nich tridni otloukanci a ponesou si to cely zivot...

Priroda umoznila mit deti jen heterakum, nesnazme se byti spravedlivejsi...

+4/−1
21.6.2013 8:47

P80a40v61e20l 80O47d80r24a91z54i64l 6414609167370

Pokud přijdou do NORMÁLNÍHO kolektivu, trpět nebudou. Trpěly by v kolektivu potomků zastydlých bigotů a troubů. Pak by mi ale bylo líto spíš těch otloukatelů.

+2/−5
21.6.2013 9:25

M95a16r81t14i84n 57P30u45c39h31e51r56n84a 9167680349157

Drzim palce, aby jste Vase ditka do takoveho kolektivu dostala. V koutku duse, ale neverim, ze neco takoveho vubec existuje... Tady v Pze jsou lide obecne radi, kdyz sezenou jakoukoliv skolku... Staci jeden otloukatel a ty ostatni se pridaji... Bohuzel takova je realita, Zikmund F by to vysvetlil...

+2/0
21.6.2013 9:39

M43a69r37t80i92n 32P22u56c45h83e85r29n81a 9787340499817

A omylem jsem z Vas udelal zenu...;-D Tak to pardon...

0/0
21.6.2013 9:41

D51a73v18i56d 42M19u60r94a32r88i39k 4900953171338

Trpet budou pouze v pripade, ze jim budeme vysvetlovat, ze mit dva taty je nemoralni a rodice jim budou opvrhovat. Ale chapu, dotoho musi jeste nase civilizace vyspet. V ostatnich zemiich s tim prakticky zadny clovek problem nema, zadne deti netrpi. Anebo vy jste nekde narazil na clanek, ze by ty deti trpely s dvuma tatinky anebo maminkama? Ale jak rikam, Cesi vzdycky byli trochu zaostalejsi...

0/0
21.6.2013 15:08

J29a59n 96K90r78á55t12k82ý 9687563495725

A tohle má na webu někdo, kdo se za svou orientaci stydí? 

No, ty kráso!

+1/−3
21.6.2013 7:33
Foto

K44a25r56e51l 26P16l12a63c94h26ý 6576116604769

Jako že je Klaus teplej a stydí se za to?

0/−1
21.6.2013 7:56

Š85á70r43k82a 65Č49e75c61h98o31v81á 8438696365485

A co děti ? Ty vás nezajímají ? V rodině se dvěma maminkami či dvěma tatínky se budou mít dobře, protože se jejich maminky resp. tatínci jsou schopni domluvit na funkční výchově, dají jim lásku, porozumění, zázemí. Rozhodně to je lepší, nežli nefunkční rodima muž-žena, kde jeden z nich je alkoholik, mlátí druhého partnera i děti, prohrává peníze v automatech a nakonec se tato "rodina" velmi halasně rozpadne. Hlavně, že rodiče jsou různého pohlaví ! Tohle preferujete ?

Pro šťoury : jsem šťastně vdaná, máme s manželem dvě děti, rozvod nechystáme.

+6/−5
21.6.2013 7:06
Foto

P89ř48e98m92y45s26l 78Č74e46j22p 8838937528386

Každému jak je libo, ale mi by se nelíbilo, kdybych doma potkával chlupatou fousatou maminku ...

+3/−3
21.6.2013 7:17

P13a12v95e39l 12O68d41r49a85z90i98l 6954819267340

Hormonální poruchy se dají léčit.

0/0
21.6.2013 9:26
Foto

J69o82s45e74f 25J14o76ž57k17a 25S59ý17k94o95r70a 3803548330330

Ano, děti by se měli pro jistotu ihned po narození svěřit do péče nějakého homosexuálního páru... :-P

Protože mezi nimi asi nejsou žádné výše uvedené "živly".

+2/−2
21.6.2013 8:17

S95a29m84u13e67l 66R16o49h62a18n 4926483438623

Jeste budou lide hemafroditi, to pak bude...

+1/0
21.6.2013 1:23

D50a76v39i47d 28M37u33r36a53r87i24k 4510613461528

No zcela nekecakene se to tu zase svrhlo v polohomofobni diskuzi ve stylu, homosexualove mi nevadi ALE ... jak necekane..

0/−1
21.6.2013 0:43
Foto

J25o19s54e72f 58J30o15ž83k78a 77S17ý18k63o24r49a 3233768260530

A co je na tom divného. Můžeme se navzájem respektovat a zároveň nesouhlasit s názory jiných.

+5/0
21.6.2013 0:50

D53a29v40i43d 36M94u98r69a75r95i88k 4260153691968

No jiste, kazdy si muze vice mene delat co chce, prejmnovat se klidne na Kublajchan, ale jak se rika v autoskole, dulezite je nikoho neomezovat a neohrozovat. Nemyslim tim ani tak CR, ale spolecnost se posledni dobou dost radikalizuje a ubiti a umuceni nekoho kdo je jinak sexualne zameren neni jinde vyjimkou. Co jsem tak zaslechl, tak treba Francie k tomu nema moc daleko, kdyz nedavno tak zabili nejakeho gay aktivistu.

0/0
21.6.2013 2:03

J47i98ř48í 74P84l42a45v91s59k69ý 9200286681219

jestli to je ten samy aktivista, ktereho myslim ja, tak to nebyl ani tak gay aktivista, jako spis vyfetovana ultralevicova smazka, ktera ponekud precenila svoje sily ...

+2/0
21.6.2013 7:44

P74e47t35r 17N91o33v83o75t28n77ý 5587604380871

nekomu treba jen vadi ta agresivita

+3/0
21.6.2013 1:19

V88i60k12t48o66r 76H50a74n12á40k 1214187377790

já myslím, že to je stále přijatelnější forma názoru než případné pogromy....nečekaná je pro mě pouze informace, že Klaus má smysl pro humor...co všechno si ty lidi na stará kolena z rozmaru ještě nepořídí...)

+1/0
21.6.2013 1:20
Foto

K73a25r75e40l 57P71l31a51c90h96ý 6776736624329

Vzdyt at maji deti, kdyz si je udelaji. Rovnopravnost ne?

+4/0
21.6.2013 0:04

T30o95m35á81š 16H13a69a18s 7181797112441

A co s dětmi, které ten, kdo "si je udělal", je odloží v ústavu. (děti, které většina nechce, třeba kvůli tělesné vadě nebo nekonformní barvě kůže). Utratit, než je dát někomu, kdo by je chtěl? Odpovíte?

0/0
21.6.2013 0:12

P62e98t45r 93N95o82v94o13t12n13ý 5117284120661

ty nebudou chtit ani homosexzakni páry

+1/0
21.6.2013 0:24

P65e47t69r 15N70o92v23o27t54n15ý 5147394120331

homosexuální

0/0
21.6.2013 0:25

T20o64m16á94š 38H22a18a31s 7161957102931

To ale není objektivní pravda, pouze Váš úsudek (tím Vám ho nechci nijak upírat).

0/0
21.6.2013 0:33

P77e59t30r 27N93o17v78o48t47n32ý 5487124190181

tojo. ale argument to padá. že v ústavech čekají deti jen na schválení adopcí homosexuálními páry.

0/0
21.6.2013 0:49

D31a45v54i39d 88R65e80g70n92e46r 5953161897899

Tohle je hodně složitá otázka. Já bych třeba takové dítě adoptoval. Ale co když den po mě přijde hetero-rodina, která je prostě vždycky vhodnější (za předpokladu jinak stejných podmínek, tzn. že to jsou prudce inteligentní a hodní lidé jako já a můj partner :))? Jak dlouho čekat na to nejlepší řešení pro dítě?

+1/0
21.6.2013 0:28
Foto

K58a44r41e72l 14P75l24a62c95h36ý 6206966604629

Podle mě je lepší, když je dítě v domově mezi ostatními normálními lidmi.

+2/−1
21.6.2013 7:55

D85a87v26i13d 84R29e89g71n75e75r 5173431237169

Takže v ústavním prostředí, od dvojice vychovatelek, které mají na starost dalších dvacet "brášků", získají lepší vzory pro život než od dvojice lesbiček žijící v normálním rodinném domě v normální ulici s normálními sousedy?

+1/0
21.6.2013 9:50
Foto

K66a83r30e87l 27P87l89a13c89h74ý 6976436924689

Pokud jsou ty tety heterosexuální, případně nevystavují na obdiv svou úchylku (pokud nějakou mají), tak ano.

0/0
21.6.2013 10:11

D49a27v28i91d 15R27e84g15n30e91r 5303691987859

Svůj sexuální život nevystavují "na obdiv" snad žádní rodiče, ne? Vaši rodiče před vámi souložili?

0/0
21.6.2013 10:19
Foto

K65a65r69e62l 17P95l22a16c32h78ý 6716726824969

Ne, nesouložili. O souložení jsem nic nepsal. Nepřevracejte to. Ale líbali se/vodili za ruku/spali v jedné posteli/etc.

0/0
21.6.2013 10:40

D50a15v51i36d 31R32e58g56n24e37r 5943311617629

Moji rodiče taky. Přesto jsem se od nich nenakazil a jsem gay. Tak obráceně to předpokládám funguje taky. :)

Ale klid, jak jsem psal na začátku téhle debaty, nepovažuju za správné, aby pár gayů vychovával dítě. Nicméně netroufal bych si tvrdit s takovou jistotou, jako vy, že takové dítě by bylo hůř připraveno pro život než to, které je až do 18ti v děcáku. Bohužel statistiky na toto téma jsem nenašel.

+1/0
21.6.2013 11:54
Foto

P37ř66e57m87y14s44l 33Č19e37j80p 8848727378216

V každém živočišném druhu je slabší článek odstraněn, tak tomu bylo ještě nedávno i u lidské rasy. Dnes už to není z humi pohledu reálné, a ani na to nemáme psycho sílu. Přeci jenom jsem již nad úrovní přírodních zákonů a tak se o "nechtěné" staráme. Což je v důsledku dobře ...

0/0
21.6.2013 7:22

2952221435542

Dejte pozor, aby vás někdo nevzal za slovo, teď jste se projevil jako mentálně slabší článek.

0/0
21.6.2013 8:19
Foto

P12ř17e79m86y78s42l 77Č62e19j18p 8508417668856

Z vašeho pohledu třeba, ale nevím na jaké jste momentální úrovni vy :o) PS: četl jste můj příspěvek až do konce?

0/0
21.6.2013 9:32
Foto

K43a58r77e64l 31P82l68a47c73h40ý 6766706504589

Chcete snad říct, že když budou moci homosexuální páry adoptovat děti, že si rozeberou všechny s jinou barvou kůže a nemocné a dětské domovy budou zrušeny, protože v nich žádné děti nebudou?

0/0
21.6.2013 7:47

D94a46v59i11d 93M50u29r54a82r50i87k 4240203501358

Kdyby si kazdy bral sve povinnosti a odpovednost k srdci jako vy tu rovnopravnost, tak nebudeme potrebovat decke domovy...

+1/0
21.6.2013 0:37

P24e67t94r 23N98o38v77o42t41n90ý 5607844630431

tak zde ani nebude o cem diskutovat :-)

0/0
21.6.2013 0:52

T48o19m18á91š 28H66a71a57s 7481477252651

Je zajímavé, že většina diskuze je zde o homosexuálech, o Klausovi, dále o (mezi námi věcně mylné) kresbičce a samozřejmě pak o osobním osočování.. Ty děti, o které tu jde především, tu zjevně moc lidí neřeší. :-/

+1/0
20.6.2013 23:33
Foto

J88o74s37e75f 16J71o27ž21k58a 71S81ý56k51o30r26a 3133288200430

A já se naivně domníval, že jde o to, že je někomu jistou menšinou v menšině upírán nárok mít názor...

0/−2
20.6.2013 23:41

T64o64m20á44š 40H79a32a90s 7821637652291

Kým Vám je upírán názor? Ničeho takového jsem si zde nevšiml.. Jistě, že má každý právo na svůj názor. To však neznamená, že je s hloupým názorem nutno souhlasit..;-)

+3/0
21.6.2013 0:01
Foto

J57o96s42e48f 13J15o64ž83k87a 67S52ý83k75o37r60a 3493978490680

Vy jste asi nečetl ten článek pod tím obrázkem, že?

0/0
21.6.2013 0:07

T39o38m14á60š 10H77a39a95s 7951837802431

Ale četl. Kromě dalších, většinou tedy spíš odbornějších článků, jsem četl i tento. Ostatně jinak bych si pod ním asi nepovídal.. ;-)

0/0
21.6.2013 0:16
Foto

J57o91s52e33f 59J19o81ž22k97a 63S35ý54k96o22r36a 3683138290810

Pak nechápu, proč píšete to, co píšete...

0/0
21.6.2013 0:19





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.