Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Řecká veřejnoprávní televize zase začne vysílat, zastal se jí soud

Řecký premiér Antonis Samaras navrhl svým koaličním partnerům, že by veřejnoprávní televize a rozhlas ERT mohly opět začít vysílat. Šlo by nicméně jen o "přechodný" provoz, protože předseda vlády trvá na restrukturalizaci společnosti ERT a jejím "zeštíhlení", tedy úspornějším provozu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J52a17r36o82s38l36a35v 13L72e40s70y51k 1709461302509

Cit: "Před budovou rozhlasu v Aténách minulý týden proti zrušení ERT protestovaly tisíce lidí."......přesněji: téměř 2700 lidí...

+1/0
18.6.2013 15:56

J90i72ř80í 64P94l29a78v69s90k31ý 9560786421719

no jo, odborarska klasika - "protestujeme proti tomu, aby nam ostatni prestali cpat penize, ktere by mohli pouzit pro svoji vlastni potrebu". jenom me ponekud prekvapuje, ze recti soudruzi odborari stale jeste nepochopili, ze socialismus opravdu, ale opravdu nefunguje. tak holt treba casem, no ... R^

+7/0
18.6.2013 7:52

J97a66n 22R74i86c46h83t68e12r 5402642113695

Dneska jsem četl úžasné vyjádření ČT: "Daňoví poplatníci platili jen část nákladů na řeckou veřejnoprávní televizi. Většinu platil stát..."

;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D

+6/0
18.6.2013 8:20





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.