Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vláda nepodpořila osvojení dětí registrovanými partnery, chce analýzu

Vláda nepodpořila novelu, podle níž by si registrovaní partneři mohli navzájem osvojit své biologické potomky. Novelu se pokouší ve Sněmovně prosadit předseda národních socialistů Jiří Paroubek. Vláda chce nejdřív problém prodiskutovat a zanalyzovat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K15a36r22e80l 58N52e37č66a89s 5183699880290

V Německu již vzniká iniciativa za uzákonění beztrestnosti pro konzumované soužití osob se svými zvířecími miláčky. Nemyslím si, že v Evropě existuje nějaká represe proti homosexuálům.Domnívám se ale, že určitě jsou mnohé zásadnější otázky, kterými by se měla společnost zabývat. Zejména v sociální oblasti. Například rostoucí chudoba pracujících.

0/−2
13.6.2013 16:08
Foto

M20i20l66a10n 11S85o46u12š70e76k 9936187451302

Když lev odchová tygra, bude z něho lev nebo tygr? Tygr se lvími návyky.

0/−3
13.6.2013 15:13

E87v67a 96S91t92o90č26e97s19o21v22á 1870865714573

V otazce osvojeni ditete partnerem nejde o adopci jako takovou (z detskeho domova), ale pouze o legalizaci stavu, ktery uz bezne existuje (a pozor, existoval i pred 1000 let) - proste spolu ziji dva lide a staraji se o dite jednoho z nich. Nic vic v tom neni. Zakon by jim jen umoznil napsat to "na papir"... Vsichni, co tu pisete, ze dite nesmi byt vychovavano homosexualnimi partnery - chcete rict, ze by se mela udelat policejni razie do vsech domacnosti CR a ty deti odtahnout? Nebo jak? Ten zakon nic noveho "nedovoli", jen konecne vezme na vedomi soucasny stav. A proto mi jako takovy nevadi a vadit nemuze..

+6/0
13.6.2013 14:11

J20a78k79u85b 91R26o10u79s 4550513219440

To je dobře. Homosexuální páry by vůbec neměly smět vychovávat děti. Jak může v takovém prostředí vyrůst člověk se zdravou sexualitou?!

+6/−10
13.6.2013 12:16

K37a44r59o27l72í23n32a 48K98a91l26e76n97d12o21v10á 5541871234974

Naprosto bez problému. Copak v rodině, kde je jen jeden rodič nevyrůstají děti se zdravou sexualitou? Vyrůstají. Sexuální chování je totiž biologická záležitost nikoliv záležitost výchovy. Nejprve si přečtěte nějaké výzkumy na tohle téma a pak házejte soudy.

+7/−9
13.6.2013 12:24

K74a53r59e97l 23H31o53r13á87k 2861510495802

Člověk je tvor učenlivý a přizpůsobivý. Ale máte pravdu, je to vrozená úchylka.

+3/−4
13.6.2013 12:28

J55i87ř63í 59K92o49z73l64í32k 1589276622139

Taktak, vrozený úchylák... ;-D

0/−1
13.6.2013 14:11

J86a89k14u98b 34R66o38u23s 4680833839600

Sexuální orientace je v zásadě biologická záležitost, nicméně je ze 100% ovlivněná psychikou. Latentní homosexuálové, kteří třeba 30-40 let vůbec nevěděli, že jsou homosexuálové, protože to pro ně bylo něco úplně nepředstavitelného právě díky heterosexuální výchově a příkladům v jejich okolí, by mohli vyprávět.

V rodině, kde je jen jeden rodič, děti obvykle od útlého věku nevidí se muckat dva lidi stejného pohlaví. Neříkám, že je to optimální, ale rozhodně to nemá na zdravou sexualitu dítěte tak destruktivní vliv jako homosexuální rodiny.

Když dítě od malička vidí, že spolu chodí dva homosexuální partneři, začne mu to připadat přirozené a naopak heterosexuální vztah mu začne připadat nepřirozený. Pak bude v dospělosti přirozeně vyhledávat homosexuální partnery, přes to, že "biologicky" to bude čistý heterosexuál.

+7/−4
13.6.2013 12:33

B14o50h69u28s60l22a49v 75K94r51á23l57í50k 2611480489436

Ano, máte pravdu v tom, že lidé, kteří po desítky let nejsou schopni dozrát k tomu, aby byli schopni vnímat své vlastní cítění, a kvůli sociální a ideologické izolaci je pro ně spousta reálných věcí nepředstavitelných, jsou tím těžce deformováni, jak názorně ukazujete. Například dítěti z homofobní rodiny vážně hrozí, že pokud samo je homosexuální, tak nenajde dostatek pozitivních vzorů, jak s tím žít. Na druhou stranu, dítě vyrůstající v homosexuální rodině obvykle má kontakt i s mnoha heterosexuáními rodinami, takže z tohoto hlediska bývá sociálně vyzrálejší a tolerantnější, schopné vypořádat se i se svou vlastní jedinečností, ať už je samo orientované jakkoliv.

+5/−4
13.6.2013 12:55

K52a94r41o45l19í44n62a 97K87a61l84e21n67d86o14v78á 5971881974144

Místo Vašich absolutně neopodstatněných spoekulací byste si měl nejprve vyhledat relevantní výzkumy a na základě nich potom vynášet soudy. https://is.muni.cz/th/252489/fss_b/bakalarska_prace_martinkova.pdf?zpet=%2Fvyhledavani%2F%3Fsearch%3DKate%C5%99ina%20Mart%C3%ADnkov%C3%A1%26start%3D1 tato bakalářská práce je takový průřez nejznámějšími výzkumy na tohle téma a sám zjistíte, že nic z toho, co tu tvrdíte, nebylo nikdy potrvzeno, ba naopak bylo to vyvráceno. Jediné, v čem výchova v homosexuálních rodinách ovlivňuje myšlení dětí, je genderové pojetí, které se stává méně vyhraněným (tj. odpadávají předsudky, že chlapečci si hrají s autíčky a jednou budou automechaniky, zatímco holčičky si hrají s panenkami, umí vařit a jednou budou učitelkou).

Navíc pokud by byla sexualita ovlivněna jen výchovou, žádní homosexuálové by nebyli, protože v minulosti homosexuální rodiny neexistovaly, a tudíž by to neměli kde "odkoukat" jak píšete. Hlavní je, že dítě NENÍ nikdy ovlivněno jen rodiči a v dnešní době internetu, televize a jiných mediálních prostředků, které dětské myšlení ovlivňují, se naopak vliv rodičů stále snižuje.

0/0
13.6.2013 15:55

J45a70n 46M77i85c18h44a75l55e58k 5724270880780

Samozřejmě. To, že dnes homo páry mohou legálně vychovávat děti, je největší zhovadilost naší současnosti.

+2/−3
13.6.2013 13:29
Foto

B26r88o51n25i93s15l16a29v 71G59a64b63r36y64š 2182789511

Co to je prokristapána za hloupost?? Mí rodiče jsou slušní lidé bez konfliktů, své dva potomky vychovali tak, že se jimi mohou chlubit i v zahraničí a přesto je jeden z nich gay, který má stejně hodnotný život jako ten druhý. A není to tím, že by to někde "odkoukal", protože to v malé obci snad ani nejde. Kde se podle Vás stala chyba?

0/0
13.6.2013 14:33
Foto

M71i49l43a97n 80S58o63u58š11e98k 9866517391872

gratuluji Vám k této unikátní výjimce. měl jste štěstí.

0/0
13.6.2013 15:15

J66a32r88m70i25l36a 82M93a91c97h25o98v85á 9225324808794

noo, mně vloni zemřel manžel, jsem sama s klukem - dnes 11 let...myslíte si, že jeho sexualitě ublíží, když ho vychovávám sama?...myslím že ne...dokonce jsem o tom přesvědčena...no a kdyby jsme v tomto bytě byly dvě ženské, myslíte si, že bude najednou ohrožena?...nebude...já jsem PRO  umožnit homosexuálním párům adopci dítěte....

0/0
13.6.2013 16:38

Z67d76e16n11a 77H54v80o44z39d87e66n92s16k29á 6773417707976

MOhu uvest svuj pripad - otec mi zemrel, kdyz mi bylo 12 let a rekla bych, ze predtim a potom ta rodina byla dost odlisna. I kdyz se ovdovely rodic snazi jak muze, proste to neni ono...

0/0
13.6.2013 17:38

J40a47r93m92i51l68a 76M56a45c82h81o71v50á 9355294298294

...o tom vůbec nepochybuji a bohužel vím...ale v žádném případě se to na synově sexualitě neodráží :-D....zatím :-D...pořád miluje stejnou Klárkou od školky :-)

0/0
13.6.2013 20:23

O74t33a86k88a76r 18K35e84s48s25l11e85r 7786478667241

vsimnete si hlavne, kdo adopci deti homosexualy podporuje - paroubek, tedy presne ten, za jehoz vlady kscm a cssd tehdejsi parlamentni vetsinou prosadili manzelstvi homosexualu.to jen info pro ty kdo o homo nestoji, aby vedeli ve kterych stranach sedi nase homolobby.:-)

+3/0
13.6.2013 12:14

M24a90r43t85i73n 35N47o33v30o19t96n61ý 9678465400731

Opravdu prijde jen mi ze lidi nechapou psany text? Tady vubec nejde o nejakou adopci ani nic podobneho. Tady jde o deti, ktere uz homosexualni pary vychovavaji, a o to aby po smrti jednoho z nich mel druhy, ktery uz tak funguje jako jeden z rodicu, narok na prevzeti do pece! Proti tomu snad nemuze mit nikdo nic, nebo byste byli radeji, kdyby to dite sebrali a soupli do decaku?

+6/−3
13.6.2013 11:36

J86a98r12d18a 83C18h63o39v67a17n12e52c 6751705653449

Každé dítě má biologického otce a biologickou matku.

+5/−2
13.6.2013 12:53

Z56d36e44n84a 43H54v49o85z63d67e66n20s72k27á 6123847367986

Pokud odecteme bajne priklady Pallas Atheny, Osirise nebo Jezise Krista, tak zatim nikdo nic jineho nevymyslel.:-P

0/0
13.6.2013 17:40

K78a44r58e40l 15H37o14r27á65k 2321930565592

Je dobře, že vláda nepodporuje výchovu dětí deviantními páry a nic na tom nezmění ani RvcenzorRv

+7/−8
13.6.2013 11:20

R52a62d46e20k 20J95a87n52č54a62ř32í30k 7501954288

Tak jestli je to dobře nebo špatně je jedno ... v budoucnu se to stejně změní. Vždycky když ubude ve společnosti Horáků a přibude lidí bez předsudků. Ostatně v minulosti muselo být také dost lidí, kterým přišlo otroctví nebo apartheid divné, že to bylo změněno, muselo být dostatek můžů, kteří  přes odpor Horáků pojali názor, že žena je také člověk a má nárok na stejné volební právo jako muž. Nemyslím si akorát, že by zákony musely přebíhat nějak náladu společnosti, stačí si počkat, ostatně homosexuálové ty děti vychovají i bez těchto zákonů, ačkoliv by jim asi možnost, že i druhý rodič je dle zákona osobou blízkou dítěti, které vychovávají, leccos usnadnilo, ale myslím že jsou trpěliví a počkají až počet Horáků ve společnosti přirozeně poklesne ... ;-)

+6/−7
13.6.2013 11:30

K93a89r98e67l 49H70o86r10á65k 2261300175792

Doufám, že počet Jančaříků ve společnosti dosáhl kulminace a názory, 

že otroctví je sice divné, ale volím kapitalisty, protože ekonomické zotročování obyvatel mi nevadí a že žena je také člověk a má nárok na stejné volební právo jako muž, ale že se neumí informovaně rozhodnout koho volit,  mi nevadí, 

přirozeně poklesnou.

+3/−2
13.6.2013 11:47

J25a87n 26M90i16c18h24a57l36e16k 5914880470550

Nehádejte se s ním. Názory pana Jančaříka jsou (a vždy pod podobnými články byly) velmi pro-homosexuální. Na každý Váš příspěvek bude reagovat většinou nesmyslným protiargumentem či příkladem.  A neskončí, dokud veřejně nepřiznáte, že Vám homouši nevadí a že by jste také velmi rád byl jedním z nich. Proč je vlastně v poslední době ve světě taková vlna tolerance deviací jako tato?

+2/0
13.6.2013 13:44
Foto

M34i80c35h20a64l 40K84o32u75r32e35k 5179882657611

Pro vsechny HOMOFOBY. Ne vsichni gayove a lesbicky chteji deti. Ale ty deti gayu a lesbicek, ktere jsou, jsou tak neuveritelne chtene, ze jsou opecovavane a je jim davana pozornost v nadstandardni mire. Vysvetlit diteti, ze spolu ziji dva kluci, je stejne tak jednoduche jako vysvetlit, ze spolu ziji dva delfini. A ze tech teplych delfinu ale je a nejen delfinu. ;-D

A k dobru pridam jednu ze zivota. Moji dva kamaradi, zijici spolu, chteli pomoci dvema sourozencum z decaku, ktere nikdo nechtel. Dokonce obetovali vzajemne registrovane partnerstvi pro to, aby si kazdy na sebe mohl vzit do pestounske pece jednoho ze sourozencu. Ted ziji vsichni pohromade, vsichni jsou stastni a decka oproti decaku jsou naprosto v pohode. Skola, krouzky, dovolene u more. Drzim klukum a detem palce, aby jim nenaborali zivoty nejaci homofobove, nesmyslni ortodoxni cirkevnici a podobni hloupi lide, kteri si nedokazi priznat, ze kdyz je homosexualita bezna mezi zviratky, bude bezna i mezi lidmi. Pustte si National Geographic, trochu studujte a prestante vest nesmyslnou inkvizici. :-)

+12/−6
13.6.2013 11:17
Foto

B79r93o88n87i18s37l65a46v 40G23a41b81r70y67š 2822179781

Díky za příklad, že to skutečně jde. :-)

+2/−4
13.6.2013 11:20

K11a24r62e28l 40H15o64r75á94k 2911220925652

Homosexualita neni bezna mezi zviratky, uz jste nekdy videl kopulovat dva delfiny, samce?

+7/−6
13.6.2013 11:24
Foto

M98i29c57h94a55l 22K12o10u39r28e67k 5449942967321

Dejte si do Google "Delfini homosexualita" a pak napiste. Delfin jako inteligentnejsi zvire nez clovek je jeden z nejsledovanejsich tvoru a vi se, ze delfinni samci ziji velmi casto spolu. Zase chytry promluvil. A ano videl jsem dva delfiny spolu se milovat, protoze mam doma kabelovku. ;-D

+5/−3
13.6.2013 11:29

K58a23r64e91l 25H56o15r73á13k 2431490875332

To ještě neznamená, že je to norma-lní !!

+3/−1
13.6.2013 12:12

V22i22l44é53m 52K73l23i22k33a 5753225706141

A zvířátka také likvidují slabé jedince - třeba i potomky. Pustíme se do toho taky??8-o

0/0
13.6.2013 15:37

J78a70n 94P93u82l45e18c 4418277801375

Ano i mezi delfíny to bylo zpozorováno.

www.bazi.cz/zajimavosti/homosexualove-v-risi-zvirat.html

+1/−1
13.6.2013 11:30

P29a77v19e92l 54D53r60o15t33á77r 7863264839234

... psy? Ano, viděl. Šimpanze bonobo? Ano, viděl. Ti dokonce provozují neskutečné sexuální orgie.

0/0
13.6.2013 13:50

J90a30n 82P20u34l47e52c 4318207761435

R^

+1/−2
13.6.2013 11:27

J77a18n 59M14i79c91h94a41l16e33k 5744640300660

Jistě i pedofilové mají nadmíru rádi děti a projevují jim lásku a pozornost v nadstandartní míře.

+7/−4
13.6.2013 11:33
Foto

M78i24c16h47a36l 90K54o21u80r91e24k 5359302917421

Vite jaky je rozdil mezi laskou a znasilnenim? Bud jste tak hloupy a nebo chcete byt jen zajimavy. Prave jste mi pripomnel stare prislovi, "nejhorsi je srazka s blbcem". To co jste napsal, neni ani chytre, ani zajimave a ani vtipne. RvRvRv

+3/−6
13.6.2013 11:42

K84a97r66e41l 58H76o45r10á11k 2531850915832

Láska je milování a znásilnění je sahání na kozy?

+3/0
13.6.2013 12:03
Foto

B76r88o25n64i61s53l54a32v 45G82a83b85r88y65š 2372679881

Tak primitivní názor jsem dlouho nečetl.

+1/−1
13.6.2013 14:37

B54o70h12u98s31l35a18v 33K70r88á43l23í14k 2931490979696

Proč do toho pletete znásilnění?

0/0
13.6.2013 13:05
Foto

M44i90c75h59a72l 76K46o20u48r24e82k 5549692207171

Protoze pan Michalek postavil gaye na uroven pedofilu.

0/−2
13.6.2013 13:13

B42o21h97u25s88l84a54v 63K17r41á90l64í20k 2181410889436

Pan Michálek pouze napsal, že jistě i pedofilové mají nadmíru rádi děti a projevují jim lásku a pozornost v nadstandartní míře, a v tom má naprostou pravdu, ať už to těm dětem přeje nebo nepřeje. Co se týče úrovně, někteří lidé holt na úrovni jsou a jiní nejsou - to příliš nesouvisí s tím, jestli jsou orientováni homosexuálně, heterosexuálně, pedofilně nebo třeba nijak. Jistě i mezi homosexuály a pedofily se najdou primitivové s hloupými předsudky, stejně jako mezi heterosexuály.

+3/0
13.6.2013 13:23

J86i29ř31i46n91a 39M80a93n64d88á82t20o34v77á 9117778360805

Jo. A i pedofil může mít dítě ... takže o co Vám jde?

+3/0
13.6.2013 11:42

J92i94ř34í 19K83o88z36l68í27k 1819216362119

Ale určitě uznáte, že ti 2 delfínci se mohou topořit a snažit jak chtějí, dítě se jim zplodit fakt nepodaří (podivné, že ?). Tak by to mělo zůstat i v lidské společnosti. Každý má právo se rozhodnout, zda chce partnera či partnerku, ale 2 jedinci stejného pohlaví dítě prostě nezplodí, tak proč dítě nutit k tomu, aby jej vychovávali dva tatínkové či maminky ?!? Také bych 2 nechtěl, díky rozvodovosti rodičů mám celkem 3 :D

+1/0
13.6.2013 14:17
Foto

M17i34c49h67a50l 88K69o50u81r27e31k 5339952717531

Tak to se mylite, i v prirode vychovavaji dva jedinci stejneho pohlavi mladata.

0/0
13.6.2013 19:23

J81o62s88e85f 83K37o47p93e19c77k44y 9414202335

Homosexualni pary vychovavaji deti uz generace, takze jedine co zbyva, je to jen legalizovat... A k tomu stejne dojde, drive nebo pozdeji ;-)

+5/−3
13.6.2013 11:10

J21i98ř81í 38K86o74z84l84í20k 1609886652409

Bohužel se bojím, že máte pravdu... Celá Evropa se řítí do záhuby podobnými nesmysly, ať už jsou to tyto pseudosvazky, multikulti společnost a podobně. Demokracie je tak na vrcholu, že začíná požírat sama sebe.

+1/−1
13.6.2013 14:22

R20o76b12e84r87t 27B82a85l64a92b35á51n 9732683392

Kočárky homosexuálům zásadně NEPRODÁVAT.

+2/−2
13.6.2013 11:08

J39a88n 15M56i59c26h69a28l49e94k 5184960670960

Je zajímavé, jak na diskuzích tohoto typu se vždy na jeden heterosexuální příspěvek snese reakce deseti jiných, homosexuálních.

+4/−2
13.6.2013 10:56

J52a37n 95P27u95l36e27c 4168927551245

Jestli to není tím, že většině heterosexuálů gayové a lesby nevadí? ;-D

+7/−4
13.6.2013 11:02

R37a46d56e15k 55J86a23n15č54a54ř30í54k 7411164238

Co to je homosexuální a heterosexuální přísvěvek? :-) Když já jako heterosexuál považuju za normální, aby děti měli právní ochranu od obou rodičů, kteří ho vychovávají, tak to je homosexuální příspěvek? Když mně už v třetím tisíciletí přijde tak nějak normální, pokud jsem sám štastný, přát štestí, třeba i ve vztazích druhých, tak to je opět homosexuální příspěvek? A co teprve, když třeba vyvracím předsudky, že když někdo uvidí projevy homosexuality, tak to ovlivní jeho samotnou sexuální orientaci? To se budu muset večer nenápadně zepat přítelkyně, zda neměla dneska pocit, že i ten sex se mnou nebyl takový nějaký homosexuální ... :-)

+9/−2
13.6.2013 11:03

O50t58a62k89a78r 29K24e88s22s64l39e34r 7766418227331

homolobby je vzdy u pocitacu v takovych pripadech pripravena, to je vse.jinak hetero maji neustaleho nestoudneho vnucovanii homnosexuality svym detem plne zuby.

+2/−1
13.6.2013 12:17





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.