Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Snoubencům zbyla jen hromada koláčků, svatbu i dům spláchla povodeň

Snoubenci Martin Novák a Pavla Štýbrová dokončili před dvěma týdny rekonstrukci domu v ústecké části Olšinky. Spěchali, aby práci stihli do svatby. Měli ji naplánovanou na uplynulou sobotu, jenže přišla povodeň a svatbu i opravený dům jim vzala.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J31a70n56a 84Š19i54m11o52n88o21v88á 2476631629671

Hogofogohonorace s tím leze do médií, obyčejní lidi prostě jdou životem dále. Vytopených domů je daleko více a pokažených svateb, porodů, oslav narozenin a utopených koláčů také.

+2/−11
11.6.2013 12:20

M64a48r25t35i19n 80N92o95v59á83k 4884829648699

Omlouváme se, že jsme vás nutili přečíst článek a následně nás potěšit svým příspěvkem v diskuzi...a teď se omlouvám, ale už nám přilétají pečení holubi přímo do huby ;-D přeji krásný den a pozitivní náladu :-)

+8/−1
11.6.2013 12:58

M52i41c47h67a83l 24M80i80l56l11e71r 9646362379192

zavist je zla vec:-P

+1/0
11.6.2013 17:50

M74a43r31c37e28l14a 89Z78á16r15u91b50o76v59á 8349348659274

Milí snoubenci, nedejte na "dobré rady" některých diskutérů. Třeba jste si už tu svou dávku smůly vybrali. Přeji vám, aby vás po celý zbytek společného života provázela láska, štěstí, pohoda a sluníčko.;-)

+9/0
11.6.2013 11:54

M86i28c67h57a98l 95M78i52l82l67e67r 9336472259652

souhlasimV

0/0
11.6.2013 17:50

J68a49r19m55i60l36a 51M48a50c68h60o77v32á 9405134968754

to Karel VENCLIK:...nevím kde jsi se motal v 97 roce opravdu, ale já bydlím v Otrokovicích, které byly spolu s Troubkami nejvíce postiženy...u nás stála voda 3 týdny ve dvoumetrové výšce...evakuovalo se 6000 obyvatel  z 18000 městečka a 90% lidí nemělo celou dobu pitnou vodu (myslím z kohoutku, cisterny nám vozili) a elektřina a plyn první týden nešli vůbec, pak postupně...KAM bys chtěl poslat těch 6000 lidí jen z jednoho města, KDE by mohli začít žít?...ano, pár babiček z vyplavených domů, které neměly kam jít se přestěhovalo do domova důchodců a jinak všichni spravovali, sušili a platili šílené částky za energie při vysoušení...není to tak jednoduché...jestli nějaká obec má ty možnosti, tak věřím, že většina rozumných lidí je využije, ale je to promile šancí, nedá se to paušalizovat...:-/

+4/0
11.6.2013 11:23

A46n98t18o49n89í17n 85C31e41t48k61o17v20s48k80ý 6545351211891

To co je technicky možné a ekonomicky přijatelné by mělo být ochráněno protipovodňovými opatřeními. Např. města velikosti Otrokovic ano.

0/0
11.6.2013 11:33

P25e20t65r 59M76i28c17h40a45l 2100304521642

A vesnice o 500 - 1000 občanech stěhovat? To by taky moc nešlo.

Spíš jde o to, aby se zvyšovala retenční schopnost krajiny a nebudou potřeba ani tak vysoké hráze.

+1/0
11.6.2013 11:38

A70n56t10o25n56í28n 58C11e68t39k94o12v85s43k58ý 6225951761141

Jde o kombinaci všech opatření. Např. extrémisty bydlící přímo na soutoku Vltavy a Berounky, těm bych nedal ani korunu. Podobně třeba těm z Troubek, co si postavili vesnici přímo v bývalém korytě řeky .....  Takové šílence bych odříznul od financí. Jestli se chtějí koupat, ať se koupou. Ale ne za naše peníze.

+1/−1
11.6.2013 11:40

J91a16r90m30i88l52a 88M23a87c78h90o95v47á 9415644558764

...je fakt, že v 97 byly v podstatě první katastrofální povodně  a nikdo nevěděl jak se chovat ...nebyly třeba ještě rozšířené mobily!!!...ale protože všichni - od vlády po nejobyčejnější empatické lidi byli z této hrůzy upřimně vyděšeni, sešla se tehdy opravdu obrovská humanitární pomoc...třeba druhý den přijela do Otrokovic dodávka s manžely odněkud z Čech a dovezli  ji plnou balených vod...opravdu spousta spousta drobných i velkých pomocí...je pravda, že pojišťovny v té době ještě neměly ošetřeny  "šalamounsky" smlouvy, takže většina baráků se bez větších či menších problémů vysušila, spravila, zrekonstruovala...a hlavně Barum a Moravan spolu s financemi od státu a od města vystavěli podél Moravy a Dřevnice protipovodňovou hráz...takže snad nám nic tady už nehrozí...ale říkám, je to ves od vesnice, město od města...

+2/0
11.6.2013 11:42

Š33t53ě19p63á71n 35F24r50a36n64c74l 8414729814320

Ano, i u vás jsem byl. Jmenovalo se to Duhový most (spolupracovali jsme s Člověkem v tísni) a v Otrokovicích jsme měli asi 300 brigádníků :-)

Je samozřejmé, že třeba právě Otrokovice (resp. jakékoli větší město) jsou příkladem obce, kde jsou protipovodňová opatření nutná - protože u vás nebyla povodeň, ale záplava. Navíc (pokud si dobře pamatuju) vám tam spoustu problémů udělala voda, co tekla skrz kanály. Ale třeba na Jesenicku, Bruntálsku jsme takovéhle dialogy slyšeli snad v každé vesnici.

0/0
11.6.2013 12:38

J13a52r47m71i63l65a 79M35a14c38h45o23v89á 9485984638544

omyl...kanály dělaly binec jen ze začátku a způsobily menší škody - 7. a 8. července, ale 10. července rupla hráz Moravy...no a Morava je místy až o tři metry výš než Otrokovice, takže dokud neklesla Morava, tekla do Otrokovic jak do jámy...a vlastně až klesla, tak teprve bylo možno kilometry hadic odčerpávat z domů a zahrad....

0/0
11.6.2013 12:51

Š78t12ě44p72á33n 93F37r44a65n15c48l 8254349474550

Aha. Tak v tom případě to asi byly kanály u baťovských domků ve Zlíně. Holt už je to spousta let.

Ale bez ohledu na to, co to způsobilo, doufám, že už jsou u vás ochranná opatření hotová. Ne jako ve "smutně proslavených" Zálezlicích, kde za 11 let zvládli postavit půl hráze a pak se diví, že jsou znova pod vodou :-(

A největší exoti byli někde v Německu, kde odmítli stavbu protipovodňové hráze, protože by přišli o krásný výhled na Labe. Tak jim teď Labe přišlo osobně poděkovat...

+2/0
11.6.2013 13:01

J72a43k88u26b 82S22o67b72o83t58k42a 9882113592879

Třeba je nyní osvítí a zjistí, že manželství je v dnešní době, kdy se na to vztahují jen nicotné daňové odpočty a kupa papírování, beznadějně překonané a k životu nijak nedůležité.

+3/−15
11.6.2013 11:21

J29a65r61m29i31l14a 59M20a78c12h75o14v87á 9375684368684

...věř, že je to, co píšeš hloupost...

+5/−1
11.6.2013 11:24

J20a39k84u12b 69S73o48b92o68t98k95a 9692373902439

Tento argument vyplodí tříleté dítě, to jste teda moc vy vývoji nepokročila...

0/−12
11.6.2013 11:29

J73a57r38m90i30l42a 58M65a36c68h41o64v27á 9325694978604

fajn, tak konkrétně:...zemřel mi MANŽEL vloni a zůstala jsem sama s desetiletým prckem, hypotékou na krku a spoustou starostí...když nic jiného, tak vím, že pokud budu dostávat vdovský důchod, tak moje děcko bude moci studovat, vím, že pokud budeme mít životnípojistku po MANŽELOVI, že splatíme hypotéku, vím, že když ležel ve špitále a nebyla bych jeho manželka, měla bych problémy s informacemi o zdravotním stavu, už vím, že kdybych nebyla MANŽELKA, neměla bych pro své dítě výhody, které mám...stačí jen náznakem?...to se nebavím o guláši v hlavě dítěte, kde maminka a tatínek se jmenují jinak a do toho dítě po jednom z nich, eventuelně dvě jména dětí po různých tatíncích...:-/ stačí?

+12/−1
11.6.2013 11:37

A44n70t97o74n98í50n 26C95e86t80k38o44v60s23k19ý 6735841691241

Držím vám palce, ať to bez manžela dobře zvládáte R^ Sám se divím té fóbii z manželství u mnoha lidí.Mě to přijde naopak normální a přirozené, že když jsou partněři dlouhodobě spolu, že se vezmou. Kromě těch věcí jistot a citových záležitostí, to má i úřední výhody, jak popisujete. Co vůbec nechápu, jsou páry co mají děti a přesto nejsou svoji.

+5/−1
11.6.2013 11:48

J78a40r45m47i76l79a 29M75a11c41h82o74v45á 9395974188924

...dík..:-)

+2/0
11.6.2013 12:05

D30a45n98i58e87l 73N34o54v77á36k 3913178272553

to není o fóbii z manželství, ale pobírání dávek pro samoživitelku. Když poté dojde k tragické události,viz. výše, je problém.

0/0
11.6.2013 13:12

J53a47k98u83b 81S14o34b59o96t28k31a 9502933542969

Ach jo. Zpropadený net. Abych to psal znovu.

Získání informací v nemocnici je poměrně snadná záležitost, vím to z vlastní zkušenosti.

Hypotéku a úmrtí/invaliditu někoho v rodině musí řešit životní pojistka. Vy jste ji patrně měla, tak nevím kde je problém. To jestli jste nebo nejste manželé nikoho nezajímá.

S vdovským důchodem máte pravdu. Nicméně je to velmi specifická záležitost, týkající se kolika % populace?

A vůbec nechápu, proč by dítě mělo mít zmatek v tom, že máte rozdílná příjmení. To už zavání hledáním zoufalých argumentů za každou cenu.

Co tam máte dál?

+3/−5
11.6.2013 11:48

V62í98t 31J25e10ž79e63k 4336249309515

Jen poupravím jeden Váš výrok - "Tento argument vyplodí tříleté dítě, to jste teda moc vy vývoji nepokročila..." na

"Tyto argumenty vyplodí tříleté dítě, to jste teda moc vy vývoji nepokročil...". Toto přesně sedí na Vás, protože Vám chybí jakýkoliv jiný rozhled než od vaše nosu.

+5/−1
11.6.2013 12:00

J71a23r31m12i91l83a 92M24a37c31h96o39v24á 9365874958854

...jasné a životní pojistku si uzavřeš ve prospěch někoho cizího jo?...hypotéku dostaneš když nejsi ženatý, jenom, když máš opravdu velmi velmi slušný příjem...vdovský důchod se týká 100% obyvatel - nebo si myslíš, že je někdo nesmrtelný?...opravdu jen malé procento lidí v páru zemře současně...možná Tvým dětem by nevadilo že se jmenují jinak, ale většině, nezlob se, asi jo...co dál?

+2/0
11.6.2013 12:01

J12a39k65u32b 40S10o79b72o91t85k12a 9542723822749

Takže pokud jste manželé, tak ten člověk cizí není, ale pokud jste byli jen partneři, i když jste spolu byli třeba 5 let, tak to vlastně stále cizinec byl. Rozumím tomu správně? To je zajímavá logika ;-D

Hypotéka se na manželství vůbec nevstahuje. Tak jako tak se totiž manžel nebo partner zapíše do kolonky "spolužadatel" a to je vše.

0/−2
11.6.2013 12:07

J68a61n 61F61r46o74l26í38k 6666100405694

Hm. Říká Vám něco pojem SJM?

0/0
11.6.2013 15:55

A41n11n90a 11Č73e90r67m47á22k89o85v48á 1825315326284

co se týče důchodu tak se stačí zeptat dnešních rozvedených důchodců, jak se jim žije za 8 tisíc, když musí platit nájem. Ale pán mi jistě odpoví, že si měli šetřit

+1/0
11.6.2013 12:08

J90a16k21u81b 57S24o63b54o74t36k43a 9492363232379

Je to smutná pravda. Uznávám. Proto všem doporučuji, že zařízení vlastního bydlení je základ, bez kterého se s klesajícím státním důchodem nikdo neobejde.

+1/0
11.6.2013 12:13

J65a39r68m19i41l90a 94M11a79c80h25o37v55á 9705754238634

...nemá cenu diskutovat...;-)...já klidně ustoupím když mně někdo "umlátí" argumentama...ale po všech zkušenostech které mám, vím, že ten "blbý" papír je určitá jistota...ale každému vyhovuje něco jiného...

+1/0
11.6.2013 12:16

A52n93n19a 75Č92e28r87m82á86k36o55v98á 1645345976854

no tak já jsem v nemocnici měla s přítelem problém - nejsou povinni mi informace poskytovat a když narazíte na kr.vu nebo vo.a, tak neuděláte nic:-P

+2/0
11.6.2013 12:05

J75a58k81u52b 62S22o86b10o21t20k11a 9752973362979

Hm, tak bude asi hodně záležet na konkrétní situaci a jak píšete, na tom na koho narazíte. U mě se lehce cukali, ale pod palbou argumentů kapitulovali, takže asi skutečně záleží na situaci.

0/0
11.6.2013 12:15

T13e60r29e85z82a 29L27i89s45b50o31a 2570138676551

Hodne stesti....musi to byt tezke....V

0/0
11.6.2013 17:27

A80n26t89o38n69í93n 27C40e20t89k80o32v74s81k18ý 6855171871981

Pro mě je to třeba důležité potvrzení toho, že to myslím se zodpovědností za rodinu vážně. Žádné velké papírování se k tomu nevztahuje.

+6/0
11.6.2013 11:35

J56a94k14u14b 22S12o56b40o91t17k22a 9892393952529

A celá odpovědnost končí podáním rozvodového formuláře. Kde vidíte tu větší odpovědnost?

0/0
11.6.2013 11:56

J64a30r59m17i96l38a 19M43a88c74h91o47v93á 9245634418454

...ach jo...vy se bojíte jakéhokoliv vztahu, že?...vy máte prostě strach se vázat na jednu ženu, vy jste prostě nezralý...

0/0
11.6.2013 12:12

A50n25n67a 97Č84e21r85m26á66k47o85v48á 1125775906914

možná ho spíš nikdo nechce;-D sama žiju na hromádce;-)

0/0
11.6.2013 12:13

J77a38r52m65i56l79a 12M27a85c70h25o46v20á 9185464768534

...to je taky pravda...a Vám se proč nechce vdávat?;-)

0/0
11.6.2013 12:20

A79n54n88a 80Č83e65r44m47á31k80o70v70á 1565495726234

však na to taky dojde;-)

0/0
11.6.2013 13:36

J56a12r45m34i87l78a 92M44a65c79h97o50v70á 9785564388494

...držím palce, ať je to ten pravý :-)R^V

+1/0
11.6.2013 15:11

J70a58k97u45b 13S96o53b86o31t18k58a 9302563242239

Na jednu ženu, nebo na jednoho muže... To vůbec není o tom. Proč by lidé spolu nemohli spokojeně žít a mít děti, aniž by k tomu měli nějaké lejstro. 

Mě spíše jde o princip. To že budeme mít stejné jméno a úřední razítko z našeho vztahu dělá něco více?

0/0
11.6.2013 12:16

A74n73n95a 60Č43e40r29m90á74k94o46v28á 1845455956604

nedělá, ale proč to někomu brát? Každý se k tomu staví jinak a to je v pořádku

0/0
11.6.2013 12:19

M11a24r42i17e 78Z23e25l20e97n48á 2794111579841

Kéž by to bylo tak, že novomanželům pršelo štěstí...V

+4/0
11.6.2013 11:09

R85a44d33e83k 37K94o15p60a76r 4158391392179

Kámo, nežeň se! Máš aspoň záminku. Teď Tě semlela voda, to se uklidí... Ale až Tě semele ona, tak tam žádné řešení není ;-)

+6/−6
11.6.2013 11:07

J70i17ř60í 35P11o84s21p96í29š42i81l 8152940596808

Myslel jsem, že na té fotce je matka se synem, co jim voda spláchla dům. Možná jen fotka, ze špatného úhlu. No hlavně aby jim to fungovalo R^ a nemuseli řešit další záplavy.

0/−4
11.6.2013 11:05

J49a45n 91Š48e89s26t20á59k 3828619619684

Já jsem zase myslel, že prvnáčci, co ještě nedovedou vůbec odhadnout věk, nechodí zatím diskutovat s dospěláky. No hlavně aby jim i to začalo fungovat;-D

+1/−3
11.6.2013 11:16

J95a62n 64K12u48b83a18l49e89k 4879540983726

No jo no. Dum v zaplavave oblasti. Ja bych si tam dum prave z techto duvodu nepostavil, nekoupil a kdybych nejaky dostal, tak bych ho prodal ;)...

+3/−1
11.6.2013 10:58

J72a88n 25Š90e11s32t98á54k 3788369699474

OK, prodal, ovšem někdo by si jej musel od Vás koupit, a jsme tam, kde jsme byli;-D

+4/0
11.6.2013 11:04

P90e26t53r 96N10o51v49o33t52n41ý 5337784270131

Neprodal ;-D Teď určitě ne.

0/0
11.6.2013 11:06

A56r75t72u10r 54J13a92n89o53u46š70e67k 9699602460657

Je mi vás líto. Všech, kteří se tady cynicky šklebí nad věkem, kteří radí, aby se nevzali, kteří to komentují slovy, že "dobře jim tak, když bydlí u vody". Frustrace přítomných diskutérů z vlastního zkaženého života je opravdu silná. Je mi vás líto.

+13/−4
11.6.2013 10:55

K50a83r37l42a 10M92r90á95č91k87o12v58á 8484306568911

R^

+3/−1
11.6.2013 10:57

J22a82n 28Š52e78s16t36á24k 3448969369984

Ale tak zase to neberte tak vážně, pane Janoušku. Pro diskutující to je prostě svým způsobem něco jako film, kterej komentují podle svý nátury. Což ovšem vůbec nevylučuje to, že kdyby voda vyplavila někoho poblíž nich, že by ti největší nyní cynici z nich pomáhali nejvíc. Ještě jeden postřeh, rádia při informacích o povodních prokládají zprávy když ne vyložení pohřební hudbou, tak těmi nejutahanějšími mdlými písněmi. Jakoby chtěli všechny ještě víc rozesmutnit. Takže trošku víc optimismu, a vlastní zkažený životy bych do toho nepletl.:-)

+3/−1
11.6.2013 11:13





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.