Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

O povodních vodáci prý nevěděli, vypluli na Vltavu. Honili je hasiči

Hasiče i policisty v sobotu zaměstnala dvojce vodáků. V obci Staré Ouholice po šesté hodině odpoledne nasedli na dva kajaky a vydali se na rozvodněnou Vltavu. Tvrdili, že o povodních a o vyhlášeném nouzovém stavu nevědí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

O14l84d19ř29i56c98h 36H60o54r48á79k 2314449431685

Podle paní Dianové je to ale šikana.

Ona statečně bojuje za svobody všech lidí:

http://dianova.blog.idnes.cz/c/346905/Porusila-jsem-zakon-a-zitra-ho-porusim-zas.html

0/0
10.6.2013 11:21
Foto

T96a25n25a 62K32a54r68a62s89o30v36a 6447743738725

V Německu "  za adrenalínové  sjíždení  rozvodněné řeky"  napaří 1000 eurovou pokutu a  s nikým se dál nebaví.

+4/0
10.6.2013 9:22

P83a21v61e65l 47O21d88r63a51z92i40l 6514189257450

Ano, Němci se s tím nemažou, nedávno to bylo za rasový původ, že.

0/−1
10.6.2013 10:13

J89i98ř57í 70G73a89l90a74m19b84o87š 8328866733862

Blbost a arogance by mělá být trestně stíhaná.

+1/0
10.6.2013 8:02

V46l46a40d27i14m15í56r 71V59e57t45e59š77k51a 2421895275682

Nevím jak koho, ale mne štve, že se vyhazují peníze (i moje peníze) na záchranu takových "nezodpovědných" .... sbohem dukáty.

+8/0
10.6.2013 6:57

G59a78b27r28i38e83l 72H35o49r86t74e55n 9451799783624

Tohle by mělo být posuzováno nejmíň jako výtržnost, krucinál. A doufám, že za ty dementní výmluvy to ještě pořádně schytají.

+3/−1
9.6.2013 23:57

P70e52t76r 31M78a98r59e80č53e65k 1263281419278

Takové by zachraňovat neměli. Nestojí za to aby pro ně někdo riskoval život.

+20/0
9.6.2013 21:41

M72a34r20t79i53n 83K69r76a86s 6604981846758

Mám stejný názor, dokonce bych je třeba i střílel, abych minimalizoval další rizika.

0/−1
10.6.2013 7:42

L72a97d33i17s58l83a32v 15M62a20t63u97l16a 3111959490392

Že nebyli pod vlivem? Starej kocour a mladá kočka... VOna nerozuměla a on přes ten hukot nemohl slyšet ;-D;-D;-D

+15/−3
9.6.2013 20:56

K33a91r81e83l 69L56o23p28a16t53a 8526897981927

myslis hukot v ...  tak to jedine

+5/0
9.6.2013 22:40

J61i12ř21í 97R80y67s 3884537296174

Dobrý večer pane Jouro domnívám se ,že Vaše vyjádření je bezprecedentní útok proti zdravému rozumu.Vaše myšlení je stejně zcestné jako myšlení komunistů,jen s opačným znaménkem.Dogmatické pojetí svobody.Odezdikezdismus.

+4/−5
9.6.2013 20:05

9191244500877

Proč myslíte? Mě to přijde naprosto správné, předpokládat, že každý je strůjcem svého života a nikdo mu nemá co přikazovat. Samozřejmě, že se ovšem předpokládá, že za své chování ponese následky a taktéž mu s nimi nikdo pomáhat nebude. Je také rozdíl, pokud svým jednáním ohrožuje jiné, ovšem pokud ohrožuje svůj vlastní život, je to jen a pouze jeho věc. byl varován a inteligentní člověk by se tak nezachoval. nehledě k tomu, že případná záchrana zaměstnává záchranáře, kteří mohou být potřeba úplně jinde. Pokud se někdo chce chovat s prominutím jako debil, tak také musí nést následky, jinak by se množilo případů onoho debilního chování s vidinou jisté záchrany a nebyl by to dostatečný precedens. To není myšlenka zcestná, to je myšlenka plně demokratická

+10/−3
9.6.2013 20:23

K73a90r72e15l 77J80o59u13r45a 5461483156

děkuji, tak je to výstižné..

+1/−1
9.6.2013 20:31

A51r33n87o36š18t 86K55o65b20y18k16a 9189449478270

Jednou je vyhlášen Stav nouze, to je skoro něco jako stanné právo. Prostě jsou v tento čas ústavním zákonem který tento stav zavádí omezeny základní svobody, jinak vyplývající z LZPS. Takže každý v tento čas má a musí poslechnout státní moc ať se mu to líbí, nebo nelíbí.

A můžeme být rádi, že už neexistuje stanné právo, jak ho znala první republika, protektorát i komunistické zřízení (a řada zahraničních právních systémů - marshalls law, stav obležení apod.). Pak by za toto mohli být odsouzení mimořádnými soudy ve zkráceném řízení bez možnosti odvolání k dlouholetým trestům.

+2/0
10.6.2013 1:04

K34a21r23e93l 26B37e15d18ř91i13c64h 9255184301550

Jenže víte, že žádná společnost takto do důsledku nefunguje. Nebo myslíte, že když se převrhnou, tak všichni budou stát se založenýma rukama a čekat jestli to přežijou? Jeden se dostane ke břehu a co dál? Všichni ho nechaj být a pošlou sanitku pryč, že si to zavinil sám?

+4/−1
9.6.2013 20:33

9331404480767

A nemyslíte, že tedy ten, který je zachraňován je úplně stejně sobecký, neboť svým neuváženým jednáním ohrožuje život svůj a ještě zachráncův?

+5/−2
9.6.2013 20:52

A32n52t14o23n65í85n 36C23e78t86k44o16v94s69k73ý 6505681971281

Vždyť vy zastáváte názory, které zároveň vyvracíte. Co to je ? Schizofrenie ? Nebo jen hodně omamných jedů ?

0/−3
9.6.2013 21:19

9241934380387

Prosím Vás a jak? Já pořád říkám, že ti jedinci, kteří lezou do rozbouřené řeky tam lezou na své vlastní nebezpečí a proto bych je NEZACHRAŇOVAL!

+4/0
9.6.2013 21:34

L71u98d12ě78k 62N62ě54m92e97c 5875871232864

Vy taky nejste zachránce. Záchranář už vůbec ne.

0/0
9.6.2013 21:45

9841434890517

A kdo tedy podle Vás je? Pokud myslíte, že nikdo, poté spolu souhlasíme a nemusíte tu na mě vyjíždět.

0/0
9.6.2013 21:48

9211234490327

Jo aha, teď jsem pochopil tu Vaši druhou větu. To jako že já nejsem záchranář. No, to nejsem a vysvětlíte mi tedy, proč člověk, který záchranář je by měl riskovat svůj život kvůli člověku, jež se do stavu nouze uvede svým nad míru riskantním chováním?

+1/0
9.6.2013 21:51

L65u89d84ě38k 72N23ě60m63e66c 5975181342344

Vždyť Vy si lžete do kapsy. O ostatní se nezajímejte, někdo to prostě má v genech, někdo kouká. Rozhodně spolu souhlasit nemůžeme.

0/−2
9.6.2013 21:53

9891284370567

A o čem, že to teď mluvíte? Jak si lžu? Celou dobu říkám, že člověk je zodpovědný sám za sebe. Tito lidé, kteří lezou do rozbouřené řeky neohrožují jen sebe, ale ohrožují i život záchranářů a potažmo jiných lidí, kteří záchranáře v tu chvíli potřebují více. Proto bych je nezachraňoval. proč to musím už asi po sté vysvětlovat tak polopaticky? vše už jsem napsal a celou dobu píši to samé

+1/0
9.6.2013 21:56

M63a24r76t18i80n 53N49e76r74m62u80t 9837417388609

to vypadá sice logicky, ale představte si situaci, nelépe ve zprávách na Novn@ - po rozvodněné řece pluje převrácená loď, borci ve vodě a velitel hasičů/záchranářů vydává prohlášení - nechali jsme je plavat dál až jezu (kde se pak utopili), neboť byli poučeni co se může stát (a taky jsme se vsadili s chlapama a já jsem vyhrál)

+1/0
9.6.2013 22:46

G47a85b59r84i62e55l 96H72o68r64t35e73n 9361599293864

To by se muselo říct jinak - přes množství varování a náš přímý zákaz vlezli do loďky/raftu a jeli. Nebudu riskovat životy mých lidí kvůli takovým pitomcům.

+2/0
9.6.2013 23:59

P34e64t27r 31S93o21k74o11l 8742181297901

Jak vidím, tak Vy s logikou moc nekamarádíte. :-)

0/0
9.6.2013 21:22

9691214860907

Naopak, Vám to asi nedochází.

0/0
9.6.2013 21:32

9441374500917

Mně je tady vyčítáno, že bych pro blbce, který se sám, dobrovolně vrhl do rozvodněné řeky, nezachraňoval. Pouze tedy dodávám, že ač mě ostatní v tom případě považují za sobce, tak stejně nebo ještě více sobecký je onen do vody se vrhající člověk, který předpokládá, že nastane-li problém, přijde záchranář a zachrání ho. Já se ptám, proč by měl záchranář, či kdokoliv jiný, riskovat život kvůli jedinci, který se do prekérní situace dostal svým neuváženým jednáním.

+1/0
9.6.2013 21:41

L60u67d88ě69k 14N39ě23m61e83c 5805791212494

Pokud jsem se dobře díval do diskuse, tak jste začal s něčím jako s bezprecedentním útokem proti svobodě. V podstatě jste ovšem vyvolal představu situace, že je lepší nechat ho dojet ke krizovému místu a pak ho zachraňovat, než ho vykázat z vody. To je v podstatě to hlavní, kvůli čemu se tady spousta lidí vůči Vám vymezila.

0/−1
9.6.2013 21:51

9871534340217

útok proti svobodě zde použil pan Joura, já ne. Já jsem pro to, aby se lidé z vody nevykazovali. úsudku schopná jedinec by do ní nelezl a ti, co do ní lezou by záchranáři zachraňovat neměli. Chce to tu diskusi číst lépe. já celou dobu zastávám jeden, naprosto jasný názor.

+2/0
9.6.2013 21:54

L50u35d81ě68k 38N89ě50m79e95c 5965591442444

Sorry, to byl Karel Joura. Vy si spolu tak notujete, že jsem si Vás popletl.

0/0
9.6.2013 21:55

9131254710377

ale je pravda, že s panem Jourou souhlasím. Pokud je někdo tak slabého úsudku, že ohrožuje svůj život, ať tak koná, ale bez povšimnutí složek záchraného systému.

+1/0
9.6.2013 21:58

K52a96r24e34l 69J36o32u14r95a 5451943676

Pánové já myslím, že kvůli dvěma blbům se nemá cenu hádat. každý z nás má svůj úhel pohledu,  svoji pravdu a pohled na život. Osobně jsem pro kdejakou "zvrhlost ",ale mám své meze.. No a někdo je nemá a pak se o něm dozvíme v TV..:-P:-P

+2/0
9.6.2013 22:13

P17e88t40r 74S51o55k82o25l 8802191427161

Nikdo Vám nic nevyčítá, skákejte si kam chcete a pro koho chcete. Ale když už plkáte a trollíte, a jedním příspěvkem se vymezíte na jednu stranu a vzápětí druhým svůj předchozí příspěvek postavíte zcela na hlavu, tak buď chlastáte, nebo máte nějaký psychický, či analytický  problém. Každý podprůměrně inteligentní diskutér tady z Vašich desítek příspěvků chápe, že nemáte problém takyvodáky,  v případě vlastní vinou způsobených problémů, nechat utopit a čekáte, že ideálně tak budou činit i záchranáři. Problém je v tom, že oni tak činit nebudou a nemohou ani kdyby chtěli. Pokud si neumíte dát dvě tak jednoduché věci dohromady, tak o čem tu celé hodiny diskutujete? Obecně vzato jakákoliv diskuze na téma hidiot versus rozvodněná řeka je předem ztraceným časem.

0/−1
9.6.2013 22:16

L11u75d48ě72k 80N86ě82m29e76c 5155831372614

Problém je v tom, že takový ubožák vystavuje do nebezpečí právě několik záchranářů. Tedy nikoli jen sebe. Jedinou radu pro Vás - stoupněte si k nějakému jezu, kde je velký válec a koukejte se, až se tam někdo začne topit. Jsem docela zvědavej, co to s Váma udělá, vy s prominutím inteligentní demokrate.

+8/0
9.6.2013 20:34

K82a97r37e67l 43B67e63d28ř74i98c61h 9645754361240

Souhlas. Toto by fungovalo ve společnosti, kdy podobný blb se vyhrabe na břeh a všichni ho budou (obrazně řečeno) překračovat, protože si to zavinil sám.

+1/0
9.6.2013 20:37

9831954850957

A vy byste kvůli blbci, to tam vlezl sám riskoval svůj život?

+1/−2
9.6.2013 20:58

L23u97d53ě59k 92N25ě13m30e95c 5325851292164

O tom není můj příspěvek. Někde na Otavě je jez, který za velké vody zabíjí. Jeden pán má vedle něj chalupu. Ještě teď ho děsí řev, který vydává ten, kdo se v něm topí a ví, že mu není pomoci. I když už pár lidem z toho jezu pomohl.

0/0
9.6.2013 21:41

9211964450707

Víte, já bych se onoho tonoucího třeba také pokusil zachránit, ale každopádně pouze tehdy, neohrozil-li bych u toho svůj vlastní život. Celou dobu ale reaguji na článek, který tato diskuse provází a pokud někdo jedná na svou pěst, nemůže očekávat pomoc. Zároveň bych mu ale nezakazoval, aby na vlastní pěst jednal, neboť je to jeho svobodné rozhodnutí. Musí však za něj nést následky

+1/0
9.6.2013 22:04

L55u62d96ě21k 14N48ě67m17e84c 5535151872304

OK, tady téměř nejsme ve sporu. Odpovím jednou příhodou. Kdysi dost dávno jsme viděli podobné pitomce sjíždět na invazáku (tehdy ještě "rafty" nebyly) za vysokého stavu jez ve Veselí. Samozřejmě je to stáhlo zpátky k jezu a motali se tam jako nudle v bandě. Kdyby jim kámoš nehodil prádelní šňůru a nevytáhl je, tak možná dopadli dost blbě. Já jsem od té doby alergický na všechny idioty, co to neumí, lezou na vodu za vysokého stavu a ještě k tomu do takových míst. Ale rozhodně bych nikomu neříkal - vykašli se na ně. A protože mi přijde prevence lepší, než záchranářské práce, tak mi to vykázání z vody prostě přijde rozumnější. To je všecko. Snad už nic vysvětlovat nemusím.

+2/0
9.6.2013 22:22

K63a11r77e69l 52J64o96u12r23a 5681893186

souhlas a proti prevenci a upozornění nic nemám,  ale pitomci a rádoby vodákovi se to vysvětlit nedá... proto je to pitomec rádoby vodák!!!!

A když někdo chce v takovéto situaci adrenalin, tak se všemi následky a důsledky, které z toho vyplynou... Na rozdíl od silnice, ten pitomec zde ohrožuje pouze sám sebe..

+1/0
9.6.2013 23:05

L69u13d71ě77k 65N42ě88m17e18c 5725981492344

Jak to může bejt souhlas, když spolu nesouhlasíme?!? 8-o

0/0
9.6.2013 23:09

K67a44r56e48l 88J76o45u23r20a 5771793406

?? .. proč nesouhlasit, Vy nesouhlasíte, já nic proti prevenci atd.. nemám. Jen zastávám názor, že je to jeho právo si v této situaci sednout do člunu, zažít 5 minut adrenalinu a utopit se.. Ale taky netvrdím, že je to normální a že bych to doporučoval.. Taky pokud jsem dobře sledoval zprávy, tak to jako "dobrý" nápad přišlo asi jen 5-ti lidem z cca 10,5 mil.;-);-)

0/−1
9.6.2013 23:30

K84a56r95e67l 11J12o97u98r19a 5891783776

každý je strůjce svého štěstí, a on tam šel jen proto, že chtěl zažít adrenalin..  V případě, že ho budou muset zachraňovat a přežije to, tak ať jej zavřou za ohrožení záchranářů..

Neví co se mnou udělá jak uvidím někoho ve válci, nicméně vím, že neudělám nic, vyjma zavolání záchranářů. určitě nebudu mít po ruce ani lano, vestu atd..  

Nicméně vlezl tam zcela dobrovolně, jen kvůli adrenalinu, dobře věděl, že je to nebezpečné a že bude hazardovat se svým životem a je to adept na Darwinovu cenu..

A zcela vážně bych přijal zákon, že pokud tam někdo za této situace dobrovolně a jen pro zábavu vleze do řeky, že jej nemají povinnost zachraňovat. Vím že to je tvrdý a nehumánní a že dostanu spoustu mínusů, ale proč by měli zbytečně riskovat životy..

+6/0
9.6.2013 21:31

L98u25d50ě43k 19N64ě30m21e69c 5615791652574

No... popravdě tomu Vašemu příspěvku není moc co vytknout. Snad jen to, že byste se asi těžko na to vydržel dívat a utekl byste. A já bych se Vám ani nedivil.

+1/0
9.6.2013 21:43

A76n55t34o42n69í80n 36C36e64t54k64o19v75s32k25ý 6125801331651

Oni svým chováním ohrožují záchranáře. Nežijeme v anarchii.

+4/0
9.6.2013 21:16

P46a56v38e97l 96O67b24d94r37ž46á31l29e35k 6846964488312

Viz níže - pokud by ohrožoval pouze život a existenci svoji ... proč ne.

Nechť se na podobné adrenalinové akce pouští pouze bezdětní sirotci s vyřešenou minulostí a urovnanými finančními vztahy.

U všech ostatních skupin jejich smrt tím či oním způsobem ovlivní řadu dalších lidí a většinou i veřejné rozpočty - tedy i moji peněženku.

0/0
10.6.2013 11:50

K41a51r42e44l 53J44o38u44r24a 5171533196

Dobrý večer já se o rozumu nepřu a neřekl jsem, že je to rozumné a pokládám to za dost velkou blbost a laskavě mě nesrovnávejte se stranou, která má za sebou vraždy a stranou, která nijak nerespektovala a vypadá to, že ani dneska nerespektuje lidská práva!!!!!!

Jenom říká, že svoboda končí tam, kde začíná svoboda druhého. A pokud někdo hodlá bezprecedentně riskovat svůj život, třeba na rozvodněné vodě, je to jeho problém...!!

+4/−5
9.6.2013 20:28

K65a12r93e38l 63V62e75č52e88ř86a 9853405811389

Jste tak hloupý nebo zaslepený? Kdyby se začali topit, tak pro ně ti záchranáři prostě musí skočít a riskovat své životy, i když jde o zachraňování blbů.

+5/−1
9.6.2013 20:49

9681504590377

A ti blbové ohrožují život zachránců stejně sobecky nebo ještě sobečtěji, než ti, kteří raději budou zachraňovat životy tam, kde si to dotyční nezpůsobili sami. Vezměte si situaci, kdy záchranáři zachraňují tohoto blbce a jinde vykolejí vlak a kvůli blbci, co vleze do rozbouření řeky je u vlaku málo záchranářů, nedej bože, aby se ještě utopili oba. Pak má onen blbec na svědomí mnohdy desítky životů. To Vám přijde v pořádku?

+3/−2
9.6.2013 20:55





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.