- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
,,Práce se však zpozdily, dálnici navíc bylo třeba uklidit."
Jak "navíc" uklidit? :-D Jestli takhle půjde každý plán jednotlivé práce na D1, tak to zas dopadne :-D
Tady pořád někdo vypráví, jak je zip skvělý a jak ho řidiči neumí. Podle mne zip není skvělý a vede k tomu, že se auta na místě svedení do jednoho pruhu začnou zastavovat, protože je nereálné, aby se tam dostávali pořád stejnou rychlostí jedno za druhý (např. díky rozdílné délce aut) a začne se přibržďovat a zastavovat a začnou se naopak díky zipu od zúžení tvořit kolony. Pokud se průběžně všichni zařadí do jednoho pruhu dřív, tak to aspoň na zúžení jede nějakou rychlostí.
Na Brno zadny pruh delat nemuseli... :-D
prej je tam rychlostní omezení, proč? 80% řidičů má tunelový vidění na značky a tu rychlost nedodržuje a proto tam jsou ty kolony.Policie neměří, nebot pokutu autu, které má značku xzx 4444 nedají
Ohledně těch kolon..., řidiči si za to můžou sami.
škoda, že lidi neumí před zúžením plynule zpomalit a seřadit se zipem do jednoho pruhu ve většině případů by nemusely být kolony vůbec
je to holt česká nátura každej chce vodrbat toho druhýho a on spěchá....narozdíl od ostatních...plynule zpomalit nechat od sebe na auto mezeru a v pohodě všichni plynule projíždí....a hlavně řadit se až úplně na konci.
Podobná přesměrování nejvíce postihnou obyvatele míst, kudy vede objízdná trasa. Třeba v Brodě je to katastrofa, i když se po dálnici normálně jezdí. Jenže dvacet let slibovaný obchvat stále někde vázne...
500m kolona? To je naD1 celkem běžná věc, snad kvůli tomu není dělat senza clanek :)
Zatím celé omezení na D1 nezpůsobilo žádné "peklo na silnicích", jak iDnes slibovala. Prozatím je to z novinářského hlediska vysoce ztrátová záležitost, tak se musí nějak zahojit