- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
spoustě lidí je divné, že jsou nějaké potíže, když vypadne nejefektivnější městský hromadný prostředek. Když holt nelétá jumbo, tak se lidi tlačej v helikoptéře :))
No vzhledem k tomu, že Vltava je plně již regulována, tak si myslím, že není důvod, aby metro nejelo přes centrum. Jakékoliv zvýšení stavu Vltavy a tedy i ohrožení musí být známo s dostatečným předstihem. V Praze je doprava přímo v Bruseli
Ale kdeže. Doprava je zvládnutá, tedy co se týče MHD, skvěle. To by si jen pražáci nesměli vozit svoje zadale v autech, aby se centrum neucpávalo ...
DPP změnil svoje původní prohlášení. Ještě včera tvrdil, že metro plně zprovozní po poklesu průtoku na 2000 kubíků za vteřinu. Prý na to mají přesný povodňový plán, podle nějž postupují. A dnes ejhle, už ne 2000, nýbrž 1500. Není těch omylů a dezinformací u téhle povodně nějak moc?
Na Radlické bylo tolik lidí, že jsem šel na Smícháč a pak se SMícháče na Národní třídu raději pěšky, než abych čekal na tramvaj.
no a viděl jste ty kvanta lidí, co stáli na Butovicích? Já tam byla ráno ve čtvrt na sedm já chápu, že to jinak nejde... aspon ty tramvaje z Radlické mohly mít kratší interval
Tak pokud by tam přidali ještě alespoň jedno to velké čerpadlo (tedy celkem tak 24 m3/s místo 20) nebo nějakou zavíratelnou klapku (na počáteční fáze povodně), tak myslím, že by to příště mohlo zafungovat. Ale největší sranda by byla, kdyby voda zaplavila nějaký rozvaděč, který napájí tato čerpadla. Jednak to prý potřebuje 2 MW, což by se asi velmi špatně nahrazovalo generátory :-)).. To by pak byla voda v Karlíně a všude kolem.. Fakt by mě velmi zajímalo, jestli je tam to napájení opravdu spolehlivě řešeno a jištěno..
V neděli jsme se byli podívat na Botič vytékající z Hostivařské přehrady. To bylo hodně hrůzostrašné. Včera se Botič trochu uklidnil, ale hlavně mě překvapilo, jak moc se snížila hladina přehrady. Podle mého názoru se tedy odtok Botičem mohl ještě podstatně snížit. Ta kapka odlehčení by jistě alespoň trochu pomohla.
Páni řidiči, díky, že svými auty blokujete pohyb po Praze
Taky nechápu, proč na trasách policie nereguluje individuální dopravu, myslím že by bylo na místě v problematických oblastch individální dopravu regulovat, např. pouštět pouze vozidla obsazená alespoň dvěma či třemi pasažéry.
dneska jsem zkusil XC, otřesný zážitek, člověk by neřekl, že se do autobusu vejde tolik lidí...
Asi jde o to kdy... Kolem deváté ráno v XC spousta místa k sezení
Taková technická, proč investigativní novináři nenapíší nakolik se musí snížit průtok aby metro začalo ohrožené stanice alespoň projíždět?
Myslím, že při průtoku pod 1800 metrů krychlových může být normální provoz.