- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Most tam stojí (tady je jeho pilné budování dokonce vidět na dva, tři roky staré fotce http://maps.google.cz/maps?client=firefox-a&hs=epx&rls=org.mozilla:cs:official&q=zittau+neues+bruck&bav=on.2,or.r_qf.&bvm=bv.47008514,d.Yms&biw=1680&bih=886&um=1&ie=UTF-8&sa=X&ei=3HWeUcC3E43ntQbw24CgBw&ved=0CAgQ_AUoAg ) . Německý a náš úsek je, poláci dodělávají drobnosti a může se jezdit. Jo nedávno jsem viděl polský kamion jak přijel na kruháč před Hrádkem právě po ještě neotevřené silnici a zůstal stát u kamenných zátarasů. Asi už měl aktualizovanou navigaci . Jinak sami Němci hodnotí ve svých prohlášeních silnici B178 jako druhé nejdůležitější spojení Saska s Prahou (hned po dálnici D8).
Tak to já ti povím ještě něco jiného - asi před měsícem jsem tam viděl borce s kamionem, jak ten betonový zátaras uvazuje nějakým pásem k autu, aby ho odtáhl a mohl projet
MF Dnes by měla zvednout platy redaktorů - nebo vyhodit editory. Ty články se fakt nedají číst, je to čím dál tím horší. Přičtu-li bulvarizaci MFD a leckdy titulky nekorespondující s textem, tak je to obraz bídy a utrpení tzv. obce novinářské.
Radši jsem si přečetl místní zprávy z Hrádku, tam to aspoň dává smysl
První červnový den bude otevřen most přes Nisu mezi Sieniawkou a Žitavou - Tenhle malý detail autor článku opomněl zmínit
V článku mi stejně chybí informace co se vlastně otevře. Přechod ČR-PL nebo PL-D nebo obojí?
myslím, že pan autor by si zasloužil křišťálovou lupu sám pro sebe, nemusí se dělit s celostátním zbytkem idnesu. takhle špatně napsanej - nevysvětlenej a zamotanej článek, to je tedy majtrštyk.
nejdřív píše o silnici (která samozřejmě kvůli sporům se statkářkou není a nebude dřív než příští rok), pak zas o přechodu - a přitom myslí to samé.
je záměrem autora lidi zmást, nebo rozpoutat emoce?
Taky píše o loupežnících, hradech a kupcích. A o kamionech. A o obyvatelích BK. A op polácích. Od každého je v tom dortu něco, to bude panečku dobrota..
Víc než Harrachovu to uleví Frýdlantu, ten je souběžný a Albrechťák je maras. Harrachovu to taky v určitých relacích pomůže, ale furt je to pořádná zajížďka. Teď ještě tu trať Poláci !
Jinak tedy pane Šebelka, z toho Vašeho článku fakt nejsem moudrej. Znamená to, že 2.6. se otevře ta nová silnice spojující Hrádek nad Nisou se Žitavou přes Polsko?
Krutí lupiči se přeměnili dnes na vlastníky benzinek, a známý Paceřák na Jeřmanický kopec, zdá se..
Paceřák se nepřejmenoval na Jeřmanický kopec, jen tam jsou prostě dva a né jeden jak píšou. Paceřák je ten první mezi Turnovem a Hodkovicemi a Jeřmaničák ten druhý mezi Hodkovicemi a Libercem.
Když tudy chodili kupci ve starověku, protože v cestě nejsou vysoké hory, budou stejnou cestu ze stejných důvodů používat řidiči kamionů, ať si vedení Silnic říká co chce. A je to lepší, než aby byla pořád v zimě zablokovaná cesta do Rumburka a kopec do Harrachova.
Ty dva kruháče co tam Poláci postavili asi plynulosti dopravy moc nepomohou stejně jako Grabštejněské zatáčky tenhle rok, ale stále to bude lepší než zimní prokluzování na kopcích u Rumburka, Frýdlantu a Harrachova. Zas bych s tím objemem kamionů neplašil, výhodu získají pouze kamiony jedoucí od Liberce. Od Lípy už to taková výhra nebude a furt se bude jezdit přes Rumburk (pokud to dovolí počasí). Zima na Grabštejně teď bude asi zajímavá, ještě, že to je tak nízko.