- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Po modernizaci přestane být turistickým lákadlem. To mi přijde jako kdyby někdo chtěl zmodernizovat Karlštejn.
Nechci sýčkovat, ale pokud modernizace nebyla proveditelná ve variantě BEZ eurodotace, mělo to být pro majitele JHMD dostatečně varovným signálem, že za normální situace je to investice zcela mimo rámec ekonomické návratnosti.
Eurodotace jsou zdánlivě levné a snadno dostupné peníze, které ovšem křiví trh a podnikatele ženou do těžko řešitelných situací. Byl bych moc nerad, kdyby JHMD nakonec skončili jako Bolek Polívka s jeho slavnou farmou v Olšanech - trať z Obrataně do JH a z JH do Nové Bystřice by si to rozhodně nezasloužila.
nechcete snad srovnávat ožralu s vedenim JHMD, že ne? určitě ví co dělají a jako hradečák vim, že tímhle "vlakem" jezdí lidí dost, nemluvě o tom že to prospívá celému městu jako turistické lákadlo
Tak to jim fandím. Je to krásná trať a vítaná atrakce pro děti.
Kéž by se stejného obrození dočkala i trať na severní Moravě z Třemešné ve Slezsku do Osoblahy.
Záleží, jak jsou osobní vlaky vytížené... Nedávno se tam nechala modernizovat lokomotiva 705 913 a jeden přípojný vůz...
Velmi dobře.Je vidět, že nestátní přepravci v osobní dopravě chtějí nabídnout výrazné zlepšení. Ostatně ke zlepšování podmínek pro cestující dochází zde stále (nikoliv kampaňovitě jako u ČD). Škoda, že ČD nemá zájem spolupracovat. Držím palce a těším se na svezení.
Víte vy vůbec o tom, že nemáte pravdu??