Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Papež František na nedělní mši vymítal ďábla. Nesmysl, tvrdí Vatikán

Papež František zřejmě provedl svůj vůbec první exorcismus coby nová hlava církve. Vše se navíc odehrálo před tisíci lidmi na Svatopetrském náměstí. Vatikán to však nepotvrdil a uvedl, že to byla jen obyčejná modlitba.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M37a70r34t58i66n 36Č15e42r77n27ý 3306731314551

Hehe diskusia naozaj kvalitná zábava :D 

Len malé poznámka k tým milovníkom hollywoodskych filmov, myslí, že ak má niekto moc vymietať, tak k tomu žiadne slová nepotrebuje.

+2/0
22.5.2013 17:19

R32o31m75a12n 32N96o12v27ý 8622585140904

Jo , článek o ničem , ale diskuze super

+1/0
22.5.2013 17:34

K82a48r41e12l 28P91ů74č17e88k 6785443550220

Když už tady tak zaníceně diskutujeme, tak nám unikla zásadní věc: Bůh skrze papeže pomohl člověku! To je myslím zásadní poselství toho videa.

+4/−1
22.5.2013 12:19

T18o96m39a58s 74S39l82u58k64a 8691300342416

jak mu pomohl?

+1/0
22.5.2013 12:28

K60a70r65e34l 52P70ů10č62e45k 6325923450250

Tož si to pusti ještě jednou, popř. vícekrát.

+1/−1
22.5.2013 12:35

T11o80m56a47s 43S51l41u55k20a 8871150862146

no tak to zkuste přiblížit verbálně, já tam vidím pána na vozíčku, který tam sedí a papež na něj sáhne a něco zažbrblá načež pán dál sedí jako předtím.

-

To už mi jako větší placebo pomoc příjde tento pouťový trik jedné z oficiálně uznaných církví v česku. Zde

http://youtu.be/m6yVhK_qczQ

+1/0
22.5.2013 12:39

K82a74r17e34l 83P71ů80č93e60k 6245453320530

No, pokud to tam nevidíš, tak můžu v klidu říct, že tady celou dobu ztrácíš čas. Není o čem mluvit. Přinejmenším totiž můžu říct, že mu papež způsobil nějaký vyčerpávající záchvat vkládáním rukou na hlavu :-D Z vlastní zkušenosti např. epileptický.

+1/−1
22.5.2013 13:06

T90o83m21a55s 60S17l65u39k23a 8801760182316

tak to mu fakt pomohl....

+1/−1
22.5.2013 13:09

T85o81m10a14s 60S76l29u64k66a 8261870372976

k vyčerpávajícímu záchvatu

+1/−1
22.5.2013 13:09

P19e72t43r 17S30v41o12b21o97d49a 9717978420532

To není nic zvláštního. Spousta lidí co věří, nechtějí být ta černá ovce na kterou to nefunguje, tak raději předstírají.

0/−2
22.5.2013 14:45

T79o47m53a60s 36S56l74u49k94a 8221590202846

Výmluvy, že nešlo o exorcismus, ala nejsme přeci žádní blázni, abychom takovéhle věci dělali je úplně vedlejší i kdyby to v tomto přápadě opravdu nebyl exorcismus.

Katolická církev má toto pohádkové vyhánění duchů pomocí jiných duchů pevně formalizované v katechismus.

-

Pan kardinál Vlk by mohl povyprávět... nebo spíš poblouznit 

zde: http://youtu.be/UdXlklcZOLs

+1/−4
22.5.2013 10:47

K54a34r35e27l 93P67ů32č18e56k 6655793730550

Dívaj sa, život z víry je celoživotní exorcismus každého křesťana. I obyčejný mindrák může být posedlostí podle jednoduchého pravidla, že co není od Boha je odkud?.

+2/−2
22.5.2013 11:01

T76o29m74a83s 60S42l61u44k74a 8841290722366

od Ganeshy? http://3.bp.blogspot.com/-dfzJ5lJJ2n4/USdV5OpuOQI/AAAAAAAAAH0/g_IzewPmtUs/s1600/Ganesha.jpg

+1/−1
22.5.2013 11:03

T11o50m43a33s 48S94l70u30k26a 8651720232536

Takový pohádkový způsob myšlení patří do doby kamenné. Také by to mohlo být od čarodejnice létající na banánových listech, která má speciální orgán, kterým otravuje krev lidí a tím dělá mindráky. V pobřeží slonoviny by vám to velice dobře vysvětlili, tam totiž věří tomuto a bohy, kteří dělají truhláře a nechávají se zabít lidmi, aby jim mohli odpustic, že se chovají tak, jak je stvořil, považují za infantilní pohádku.

+2/−3
22.5.2013 11:06

K13a74r30e71l 90P86ů79č61e11k 6975303290380

Pokud někdo uctívá ďábla, tak je celkem přirozené, že dobrem proslulý nebude. Ostatně, ani samotnou levitaci uvedené ženy nevidím jako problém, problémem je zdroj takového talentu. A to myšlení doby kamenné mě těší, protože vím, že v té době se zabývali opravdu podstatou života a přežití :-D

+4/−2
22.5.2013 11:25

T98o77m33a20s 58S50l96u31k40a 8311660222426

no pokud na čarodejnicích létajících na banánových listech nevidíte problém, tak to vysvětluje mnohé.

-

Jinak k tomu satanovi... Bůh ve starém zákoně je masově vraždící egomaniak. S ha satanem (vyzyvatelem) se vpodstatě sází, že když Jobovi vyvraždí rodinu a s ním vytře podlahu, že ho bude stále uctívat. Spor s faraonem řeší vyvražděním všech prvorozených. Židům přikazuje genocidu desítek okolních národů atd. atd.

-

Bůh v bibli zabije > 2 000 000 lidé + potopa + Sodoma a spol. Ha satan je tam postava, která se tomu občas dokonce postaví. Klanět se takovému monstru mi nepříjde zrovna znak dobroty. A to ani postavě, která nechá lidi věčně trestat, když se před ním neskloní (což vystihuje např v Markovi 16:16). 

- Každopádně to nic nemění na tom, že to jsou kruté mýty pouštních nomádů v době bronzové. Ale když už tomu tak bezmezně věříte.

0/−1
22.5.2013 12:36

K41a78r84e55l 12P19ů20č46e87k 6575683540230

No satanovi komunisté a nacisté přes zabili 100000000 lidí jen v minulém století, číselně nesrovnatelné, když už přínosy posuzujeme matematicky.

+2/0
22.5.2013 13:24

T37o85m56a48s 49S45l12u28k65a 8701520922546

A proč, viďte? Protože jim to přikazoval dokonalý vůdce, který poslušným sliboval ráj a likvidoval všechny, kteří se nepoddají do třetího a čtvrtého pokolení. Za své satany označil jeden židy, druhý imperialisty. Nacismus a komunismus jsou ideologie postavené na identických principech jako náboženství.

-

Mimochodem, zatímco komunisté označili za satany i církve, tak nacisté se s nimi spojili, ... dokonale v ustašovském Chorvatsku, kde v koncetračním táboře vedeném františkánským knězem zemřelo extrémně krutou smrtí na 700 000 nekatolíků. Mimochodem ustašovské zlato bylo na konci války zadrženo na cestě do Vatikánu a strůjce této genocidy, Ante Pavelic, byl osobně ukryt papežem. Dále, katolický kněz Tiso, prezident slovenskéno nacistického státu byl první, kdo poslal židy do plynu a ještě za to zaplatitl.

-

Ale když už porovnáváte. Náboženství vzhledem k počtu lidí v dobách kdy panovalo, rozsahu území, které ovládalo, a technickým možnostem zabíjení dtrivě překonává diktatury 20 století. Křesťanství dokázalo ručně ve jménu svého domělého dobra vyvraždit celá města, že cituji "krev byla až po kotníky". S nacisty i komunisty si můžou smělě podat ruce (s těmi prvními to dokonce udělali, a ještě se společně zahajlovali).

0/−1
22.5.2013 13:57

K23a71r56e81l 43P98ů14č77e53k 6485823260510

A ty války vedly křesťanské církve? Jediné vyvražďovací války vedli minulé a současné století jen muslimové. Takový Tiso a pod. byli "jen" odpadlíci, vedeni "dobrou" myšlenkou do pekel. Takoví "vizionáři" svobodné volby jsou i nyní.

+2/0
22.5.2013 14:10

T27o20m27a61s 88S74l51u14k37a 8691450832816

Křížové výpravy, vyhlazení katarů, pravidelné vyvražďvání židů atd. atd. atd. pravidelně přikazovali dokonce papežové. A v nejednom případě vedl armádu přímo biskup. 

-

Myslím, že jste teď trošku uhodil hřebíček na hlavičku s tou "dobrou" myšlenkou. Souhlasíte, že lidé, kteří dělali komunistickou revoluci, posílali lidi do plynu, vyhlazovali okolní národy v Kananu, byly neochvějně přesvědčeni, že konají vyšší dobro? 

Tak to je přesně to, co těmi zvěrstvi ve jménu nejvyššího dobra myslím. 

-

Chlápci, kteří narazili s letadly plnými lidí do mrakodrapů plných lidí byly neochvějně přesvědčeni, že konají vyšší dobro. Což je bránění a šíření jejich ideologie - islámu.

0/−1
22.5.2013 14:29

K27a75r39e23l 22P23ů12č18e63k 6965743410740

Však chnologicky jsem v minulém a současném století, na uvedené zmíněné akce nemá žádná křasťanská církev vliv minimálně od 18. století. Evropa je už někde na chvostu světa v záchvěvu občanských svobod pod náporem ekonomické imigrace. Všichni ti komunisti/fašisti to mají za dobrý nápad. Ale jen svůj. Židi to měli pokynem Boha, jako odpověď na budocnost národa. Ty národy, které to přežili, jim to pak taky naúčtovaly. Co k tomu ďábelskému vraždění vede muslimy, v tom opojení středověkem, to teda netuším, korán jsem nečetl, ale mají to tam prý napsané, jako křesťané kázání božího slova ze střech v Novém Zákoně.

+2/0
22.5.2013 14:48

T34o54m18a58s 41S17l65u33k92a 8841170482196

No to jen proto, že je osvícenství odstavilo katolíky od monopolu moci. V našem případě Josef II. Jediná místa, kde se v evropě  katolická církev lokálně a dočasně podílela na moci bylo slovensko, chorvatsko, spanělsko, toršku irsko. První tři případy ve spojení s fašisty.

0/−1
22.5.2013 14:58

K62a28r12e18l 43P85ů46č59e27k 6855123240340

Ale templáře už do boje katolíci neposílali, byla to lokální selhání. Nikde se v kostele povinně z Vatikánu nekázalo: "Vybíjejte ty a ty a budete spaseni".

+1/0
22.5.2013 15:03

T70o12m49a19s 55S29l86u57k98a 8261580282206

já se obávám, že kázalo a to velice intenzivně a zcela běžně, ale nebyl jsem tam, vy ano?

Někteří papežové si dokonce křízové výpravy vytkli jako hlavní cíl a dokonce to sepsali, abycho se o to nemohli přít. Týká se to např 4. křížové výpravy. Opravdu myslíte, že se to pak držel jen tak pro sebe, nebo k tomu lidi lanařil pomocí kouzelné křišťálové koule?

Zkuste si víc zjisti o papežích jako  Benedict 9 http://en.wikipedia.org/wiki/Pope_Benedict_IX

Jan 12 http://en.wikipedia.org/wiki/Pope_John_XII

Stefan 6 http://en.wikipedia.org/wiki/Pope_Stephen_VI

Julius III http://en.wikipedia.org/wiki/Pope_Julius_III#The_Innocenzo_scandal - A dalších zde http://www.topky.sk/cl/11/1340571/ http://www.sme.sk/c/6703991/jeden-vykopaval-mrtvoly-iny-mal-rad-orgie-aj-takych-papezov-mala-historia.html Myslím, že žijete v iluzích.

0/−1
22.5.2013 15:30

K13a75r25e93l 82P54ů16č72e14k 6485893600870

No pořád jsem od toho 18.století a blíž, středověk neřeším, už většinou nemyslíme jako tenkrát. Pořád jsem v současnosti u "exorcismu" papeže.

+1/0
22.5.2013 15:44

T40o54m38a74s 37S32l56u27k81a 8931300532746

Místo abyste se tomu postavil čelem, tak definujete, že se budeme bavit jen o obdobích kdy katolická církev byla zcela proti vlastní vůli připravena o obrovskou část moci, a kdy se moci chápala jen příležistostně, když to nějaký fašistický režim umožnil. Takhle uděláte dobráky i z komunistů a nacistů.

0/−1
22.5.2013 16:07

K60a28r31e14l 28P85ů59č24e75k 6425833110910

A čemu čelem? Že tehdy jako dobrý katolík bych určitě upaloval, aby vrchnost zabavila majetky? Katolíkem jsem proto, že už církev tvoří jiní lidé, ne lepší nebo horší, ale jiní s jinými prioritami. Nemíním se bavit o středověku jen proto, že mě baví to tlačkání bláta. Kamarádi byli katolíci, tak jsem katolíkem, ono až tak na výběr není, protože křesťanskou církev svatých vyvolených žádnou neznám :-D Jinak bych určitě byl v ní...

Proč se babrat v minulosti, ve které papež neuzdravoval? Chceš to vrátit? Teoreticky z toho nějaké poučení snad i máme všichni.

+1/0
22.5.2013 16:16

R28o68m28a96n 96N10o28v93ý 8412555130704

Co dělala církev byl hnus , ale bylo to vše proti učení Ježíše , jeho učení je jedno z nejkrásnějších ze všech náboženství

+1/0
22.5.2013 16:18

K51a30r95e62l 85P92ů31č72e39k 6785543530810

Jasně, ale guláš středověku a novověku mě připadne omezený.

+1/0
22.5.2013 16:23

T43o70m74a38s 25S78l94u89k36a 8391380572636

tak se můžeme vydat do současnosti do míst, kde má nebo ještě nedávno měla katolická církev největší vliv 

-

300 000 tiscí unesených novorozenců, převážně rukama knězů v klerofašistickém Španělsku. 

http://youtu.be/eJJ7Pp_Zvvs

http://tn.nova.cz/zpravy/zahranici/skandal-spanelske-jeptisky-kradly-matkam-novorozene-deti.html

Mnohaleté vědomé napomáhání pedofilnímu knězi O'Gradymu mimo jiné přímo člověkem, který je dnes kardinál. Stejně tak koncil, který jeho přápad řešil upřednostnil dobré jméno církve, před O'Gradzho stovkami obětí ve věku od 9 měsícu http://topdocumentaryfilms.com/deliver-us-from-evil/ Dohromady v jen v US přes 100 000 obětí... Mučení a vraždění chovankyň Magdalenských prádelen http://en.wikipedia.org/wiki/Magdalene_asylum Krysí stezky po válce, praní špinavých peněz... atd. atd. a to bude jen špičička ledovce. Církev se změnila jen v tom, že namá tak neomezenou a nekontrolovanou moc jako před osvícenstvím.

0/0
22.5.2013 17:59

R95o33m52a55n 65N86o74v11ý 8562435380284

no jo , církev..

Viděl jste film nebo četl knihu Poslední pokušení ?

0/0
22.5.2013 18:09

T22o56m89a79s 29S88l88u72k52a 8241650562296

neviděl

0/0
22.5.2013 18:24

R13o40m33a75n 60N93o65v34ý 8372395340494

Hm , no já tím chtěl jen říct , že i takový pohled může mít křestan ( taky mám rád Život Briana ) , a ne jen to , co předkládá zaprděná církev ( aspon , že na autora nevyhlásili fatwu jako za Satanské verše)

Modernizace by byla potřeba , nic , končím , super diskuze .

0/0
22.5.2013 18:43

H85a32n88a 66Z17a42m24r40a98z96i66l47o10v56á 9205480686891

Každá neomezená moc je prů...švih. Ale s tou historií v tom děláte guláš, když srovnáváte nesrovnatelné... Bylo lidstvo v křesťanských krajích horší než jinde? Vyvražďovali se lidi jinde míň? Nebyla to spíš moc světská, která to vykonávala? Upalování čarodějnic - prostě na ně nevěříte, ale celá tisíciletí se jejich schopnosti braly jako fakt. Popravdě často to byly zrovna církve, které takovou víru kritizovali jako tmářství.... atd. atp. atd....

+1/0
23.5.2013 15:02

T52o18m86a98s 46S82l44u76k79a 8821430622866

ano, lidé se všude řezali dost podobně... v drtivé většině případů to mělo náboženstký podtext, když mocenský a ekonomický, církve na to měli rovněž vliv a často to iniciovaly... vy mícháte pár upřímných a sebeobětavých lidí na dně církve, s církevními papaláši. Ti opravdu kázali vodu a pili víno prakticky bez vyjímky. Náboženství nebylo nadarmo tradiční pilíř všech státních náboženství. Vesměs poskytuje všudypřítomného fízla, dokonalé odměny a ultrabrutální tresty, které nic nestojí.

0/−1
23.5.2013 15:59

H29a60n54a 79Z13a65m83r85a17z33i42l87o13v42á 9665370606471

Samozřejmě ideál je, když člověk dodržuje pravidla proto, aby byl sám lepší nebo aby nezklamal toho, kterého si váží ... Ale fakt nevím - když vám někdo řekne: "nepij špinavou vodu, dostaneš průjem", vyhrožuje vám trestem?

+1/0
23.5.2013 16:35

T54o85m68a49s 80S40l97u33k52a 8821710642436

v tomto případě vás varuje před fyzikálním jevem, na který nemá vliv.... bůh vám ale řáká, že můžete přejít na červenou, můžete se napít jakési vody a to i opakovaně, je to jen a jen na vás... ale pokud to uděláte, tak vás nechám do smrti stahovat z kůže. 

On navíc jen nevaruje před vlastním trestem, od dost vehementně požaduje uctívání a určité úkony, které když neplníte opět nechá věčně a ultrabrutálně zmastit.

-

Bůh narozdíl od toho, kdo vás varuje před otrávenou vodou, má na celý tento proces 100% vliv. On to tak nastavil a on rozhoduje.

-

Pokud církev jen tvrdí, že vás varuje před hněvem svého všemocného šéfa, tak dělá totéž, to mafián, který si říká o výpalné za ochranu před svým mafiánským šéfem. - Mě vlastně většinou ani nezaráží, že lidé věří i těm nejbizardnějším náboženstvím, ale že dost často uctívají naprostá monstra a dobrovolně žijí v naprosto zvrhlém systému odměn a trestů.

0/−1
23.5.2013 17:11

H57a64n44a 78Z28a49m11r40a44z12i15l66o10v63á 9655570786121

A jak víte, že on na to má % vliv? Prostě věci mají nějaký řád, hraje se podle nějakých pravidel.  Ta brutalita vás zdá se oslovila - to je dobře, protože to má v člověku navodit představu, jaké to je,, nedostat se do boží blízkosti. Tělesné představy se přenášejí snáze.

+1/0
23.5.2013 17:47

T20o52m32a95s 17S10l59u21k73a 8481150422416

Aha, takže váš stvořitel vesmíru a veškerého života není všemohoucí a vševědoucí... prostě jsou věci, na které mu nezbývá než čumět.... to mě nenapadlo.

0/−1
23.5.2013 18:16

H12a45n68a 98Z40a47m97r86a18z20i46l24o50v65á 9435230406441

No vidíte! Tak to můžete zakalkulovat do svých úvah.;-) Mimochodem - dobrovolně dodržet řád neznamená, že ho nemůžu porušit..

+1/0
23.5.2013 22:38

T67o93m14a69s 53S90l35u68k37a 8781670382366

měl i slabší chvilky, že ani Pavlík Morozov by se za ně nestyděl

"Nemyslete si, že jsem přišel na zem uvést pokoj; nepřišel jsem uvést pokoj, ale meč. Neboť jsem přišel postavit syna proti jeho otci, dceru proti matce, snachu proti tchyni; nepřítelem člověka bude jeho vlastní rodina‘." Mat 10:34

„Kdo přichází ke mně a nedovede se zříci svého otce a matky, své ženy a dětí, svých bratrů a sester, ano i sám sebe, nemůže být mým učedníkem." Luk 14:26 

"Jsem poslán jen ke ztraceným ovcím z lidu izraelského." Mat 15:24 "Nedávejte psům, co je svaté. Neházejte perly před svině," Mat 7:6 

A jak se chovat ke spodině: "Ten služebník, který zná vůli svého pána, a přece není hotov podle jeho vůle jednat, bude velmi bit. Ten, kdo ji nezná a udělá něco, zač si zaslouží bití, bude bit méně." Lukas 12:47

A na závěr selekce dle rudé knížky: "Kdo uvěří a přijme křest, bude spasen; kdo však neuvěří, bude odsouzen." Marek 16:16

0/−1
22.5.2013 16:42

R91o39m69a72n 64N63o93v66ý 8272405130324

Mluvil často v podobenství , a byl to rebel..

+2/0
22.5.2013 16:54

T43o21m58a91s 58S93l76u59k17a 8691730472976

No byl to takovej hippie komunistickej revolucionář. Kam se hrabe Che Guevara.

0/0
22.5.2013 17:13

R75o24m17a15n 78N70o18v50ý 8812195320214

jo , trefný ;-D;-D

0/0
22.5.2013 17:18

H95a69n58a 76Z49a10m76r72a65z30i56l23o20v44á 9295730606761

Tedy - nevím, že by ježíš osobně popravoval svoje odpůrce - na rozdíl od Che Guevary...

0/0
23.5.2013 14:58

T83o69m94a35s 66S87l79u58k22a 8611420242926

no Ježíš měl pro ty, kteří se nepřidají připraveno něco pikantnějšího věčná muka... oproti tomu mi Che příjde jako lidumil

0/0
23.5.2013 15:54

H38a48n69a 47Z96a16m11r40a30z73i70l35o19v92á 9595900686361

Je otázka, jestli ta muka jsou prostě součást pravidel, nebo Ježíšova vůle... On sám by se smrti na kříži možná taky vzdal, kdyby to šlo jinak.;-)

0/0
23.5.2013 16:37

T88o75m31a42s 47S50l10u44k91a 8871680502636

To je zválštní ten všemohoucí vševědoucí nekonečně dobrý stvořitel vesmíru, nemyslíte? Nějak často a hodně věcí neví, nemůže a dost často se chová jako žádlivý vraždící egomaniak. A to celé v systému, který sám stvořil a určil jeho vlastnosti.

0/0
23.5.2013 16:57

H20a33n16a 63Z84a70m74r80a75z53i75l53o48v31á 9645410776851

Jak víte, že neví? No, a o smyslu toho systém u, to už je zase jiná debata....

0/0
23.5.2013 22:41

T97o31m92a16s 35S26l16u16k31a 8961950702186

Mimochodem Hitler taky nepopravoval své odpůrce osobně, měl na to své peklo a čertíky, ale věčně to nedokázal. To je hodnej, že.

0/0
23.5.2013 16:14





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.