Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Paggio a spol. chtějí homosexuálům umožnit adopce, ČSSD se ale zdráhá

Poslanci budou brzy rozhodovat o dalším vstřícném kroku vůči homosexuální menšině. Viktor Paggio ze strany LIDEM spolu s dalšími kolegy navrhne normu, která umožní párům stejného pohlaví adopci dítěte. Před osmi lety Sněmovna prosadila registrované partnerství gayů a lesbiček.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A95l76e28š 51B91r50i11c56h18t96a 6918807253897

Zkouška utahování šroubu. Podejte homosexuálovi prst a už vás drží za koule. Co to bude příště? Zákaz sňatku osob opačného pohlaví a maximálně registrované partnerství?

0/0
20.6.2013 18:39

V10l65a67d15i63m14í24r 95V82e60t62e71š64k85a 2141455125192

Děs. Ten svět jde do....

+4/0
16.5.2013 12:04
Foto

B91r60o16n48i41s67l52a29v 36G80a97b69r88y24š 2172279811

Už jsem tady psal jednou, že nechápu logiku některých lidí, a to nejenom tady. Chováte se všichni agresivně a egoisticky, když někdo spadne do metra, JÁ přijedu pozdě do práce, když se něco zdraží, JÁ musím zaplatit víc, pokud se stane nějaká nehoda, všichni machrujete, jak by se vám to stát nemohlo a napíšete hloupý komentář. Ale pokud jde o adopce homosexuálních párů, najednou vám jde o blaho druhých. Skutečně tohle myslíte vážně???? A co se týká té agrese, nemám dojem, že by gayové nebo lesby na prosazení svých názorů a návrhů používali násilí, narozdíl od těch, co pořádají demonstrativní akce. Tady jasně vidíte, kdo tu agresivitu vyvolává a kdo ne.

+3/−4
16.5.2013 9:25

B71o27h76u48m28í37r 23Š25i65m79e36k 3641950214164

Samozřejmě! Jsem pro stejná práva homo- i heterosexuálů. I pro adopci dítěte po homosexuálním partnerovi. Jistě!

Ale: Adopce heterosexuálního dítěte homosexuálním párem je velikým prohřeškem proti dítěti!

Chápu, že toto se homosexuálním občanům nemusí líbit, že budou argumentovat tím, že s jejich homosexualitou se také heterosexuálové nemazlí. Jistě. Ale dítě z děcáku je z 96% heterosexuální. A všichni víme, jak to ztěžuje dítěti vstup do života, již jen chybění jednoho principu v rodině, chybění otce nebo matky!

Snad přecejen aspoň na chvíli ovládne sněmovnu selský rozum či normální vztahy k přírodě!

:-)

+4/−3
16.5.2013 9:09

J87i10t29k18a 51Č67e96r24n85á 4379327254351

Souhlasím s Vámi, ale mám dojem, že už kdysi o tomto byla vedeni diskuze. Alespoň v nějakých pořadech v televizi. Dokonce tam jeden mladý muž obhajoval tuto možnost, protože on prý vyrůstal s matkou a její přítelkyní. Vyprávěl tam, že lepší dětství mít nemohl, vždycky si na něho udělaly čas a neznal, aby jako někomu přišel domů opilý otec a dělal pořádek. Nikdy se před ním nemuchlovaly a on, že není žádný gay. V té době už měl přítelkyni, a cenil si, že ho zkrátka vychovaly dobře. Tak tam už matka byla a jen přibyla ta její družka, ale tady je řeč o něčem jiném.

+1/−1
16.5.2013 9:44

V92l46a55s53t81i23m86i67l 63H89a63l47b90i82c60h 8403875326258

Už podle vyzáže na redakčním snímku,je mi podezřelý.

+1/−3
16.5.2013 7:39

M74a19r69t69i15n 64D59o83k57t41o49r 5259128127296

Se z těch gayů nepo....., místo aby řešili ekonomické problémy státu tak se zabývají ptákovinama 3% menšiny, aby majoritu pak nepřerostla co se týká práv jak romové

+4/−5
16.5.2013 7:25

D77a19n36i54e50l 18S52t51r96a46k81a 1276689168

Studie prokázaly, že děti vychovávané homosexuálními páry jsou na tom stejně, ne-li lépe, než děti z tradičních rodin. Je to proto, že gayům se děti nerodí náhodně a nahodile, ale že si je pořizují když jsou na to finančně i zázemím připraveni. Není to ani žádná novinka. Znám několik gay rodin, které adoptovaly týrané děti zfetovaných matek, a vidět, jak se ty děti péčí, láskou, a stabilitou rozvíjejí je to nejlepší, co je jim kdy mohlo stát. Dodnes si s některými skypujeme a čteme si navzájem knížky. Je paráda jak už jim jde čtení.

0/−5
15.5.2013 23:37

B66o36h62u22m57í15r 65Š33i41m89e93k 3961650554274

Souhlas, že je lépe dětem v homosexuální rodině než v rodině feťáků, alkoholiků...

Avšak dítě heterosexuální v rodině homosexuální bude mít problém při vstupu do života a při tvorbě svojí rodiny.

:-)

+4/−2
16.5.2013 9:14

D48a86n61i27e22l 72S34t85r46a24k71a 1326219338

Víte, pokud budete chtít, seznámím Vás s dnes již dospělými dětmi gay rodičů, s vlastními dětmi a můžete sám vidět, že žádný problém při vstupu do života a při tvorbě svojí rodiny neměli. Pokud se bojíte, že děti gay rodičů budou v Česku terčem šikany ve škole, tak je potřeba v českých školách eliminovat šikanu, ne gay rodičovství.

0/−2
16.5.2013 15:54

J86a87n 95W52o27l31p77r37e67c95h46t 2945464297412

Pořád mi tzady nikdo nevysvětlil, čím tento zákon někoho ochuzuje a brání mu mít klasickou rodinu? Podle mne naopak rozšiřuje možnosti rodiny a může některým prospět a to především některým dětem.  Co je tedy špatně?

+8/−9
15.5.2013 14:31

J56i84ř62í 35U13h20e83r64e15k 2948818807888

No,když nic,tak ochuzuje ty případně adoptované děti!

+6/−4
15.5.2013 14:42

J48a49n 34W93o41l46p52r92e51c78h43t 2765894807892

O co? Že vy jste také četl jenom nadpis?

+4/−6
15.5.2013 14:44

J24i31ř74í 52U91h38e60r61e46k 2288118487328

O co?No právě o tu klasickou rodinu.

+6/−3
15.5.2013 14:45

J81a10n 69W46o41l39p86r42e12c14h58t 2925354897762

Ale to dítě už nežije v klasické rodině. Přečtěte si laskavě o čem ten návrh zákona je.

+5/−6
15.5.2013 14:47

J50i84ř44í 32U29h69e42r39e52k 2888518387858

Tak to dítě šupnem do další neklasiky.Víte,tady jde o podstatu a v té se zřejmě neshodneme.Každý má právo na názor.Vy si nechte svůj a vše ponecháme na naše vyvolené.Ti to rozhodnou a když rozhodnou,budou to muset všichni respektovat.Vy i já.

+4/−3
15.5.2013 14:57

J13a15n 91R92u24t 4690911801429

Já být dítětem bez rodičů, tak určitě dám přednost dvěma tatínkům/maminkám než děcáku. Ale to je jen můj názor...

+6/−3
15.5.2013 16:14

Ř12e47h12o47ř 86V20l72a80s26á12k 2604194751116

A takhle ta volba stojí? Co třeba druhý rodič? Co ostatní pokrevní příbuzní?

+3/0
15.5.2013 18:18

J95a81n 78R88u52t 4570801931139

Pokud ty možnosti jsou, tak samozřejmě. Každopádně platí, to co jsem napsal výše. Mimochodem v čem se výchova homosexuálními rodiči tak moc liší od výchovy jedním rodičem či prarodiči? Také to nejsou "klasické rodiny" (podle toho, co jsem tu vyčetl v diskusi). Proč se toho tak moc lidé bojí? Kvůli šikaně/posměchu ve škole? A kdo to ve větší či menší míře nezažil? Myslíte, že se děti v DD nesetkají se šikanou nebo něčím horším? Ale ono to stejně na obsazenosti DD nic nezmění, to by se musely změnit zákony o náhradní péči apod.

+4/−1
15.5.2013 19:42

Ř52e83h36o20ř 21V44l32a43s18á44k 2484474421836

Jistěže výchova jedním rodičem není ideální.

0/0
15.5.2013 20:41

K41a58m69i58l 35S85c90h28w20a12g19e20r 3233346275446

Tak není možné např. aby po sobě dědily - potom by to muselo platit, že i ten vychovatel, který žije v homo vztahu s biologickým rodičem dítěte, by musel dědit v případě úmrtí dítěte, což snad uznáte sám, že je kravina! Není to sice běžná situace, ale nastat může. No dále pokud už dítě má dva rodiče, proč by si je měl adaptovat někdo další? (nebo jsem z článku nepochopil, že by dítě prve musel 1 rodič umřít aby si ho mohl někdo jiný adoptovat...)

+2/−1
15.5.2013 15:08

P70e38t68r21a 49N29o29v92á32k93o13v83á 7428806264108

Vtip je v tom, že homosexualita ve smyslu soužití s partnerem stejného pohlaví často přichází i z důvodu zneužívání, resp. týrání dítěte někým heterosexuálním. Pokud bude dívku týrat otec, asi raději skončí ve vztahu se ženou než s někým, kdo jí fyzicky připomíná toho tyrana.

+3/−6
15.5.2013 14:24

J95a29r17m30i85l42a 49M19a93c29h31o31v51á 9895214598124

...určitě bych nebyla proti adopci dítěte partnerem biologického rodiče...je pravda, že znám pouze jeden pár - holky - které žijí spolu a vychovávají kluka jedné z nich...kluk je v páté třídě,  zatím se spolužáky problémy nemá a v oslovování jsou to mamka a teta...nějak si to neumím představit u dvou chlapů, ale určitě by to šlo taky...

+3/−2
15.5.2013 14:18

P98a68v56e56l 71H58o50r77á96k 8711653485772

Jde o princip. To dítě má pravděpodobně svého otce, má prarodiče z obou stran, tety, strýce a jejich rodiny. Soudržnost takových vazeb je stále menší a menší ke spokojenosti mocných. Proč jim pomáhat dalším krokem.

+4/−5
15.5.2013 14:23

Z63d61e48n53ě35k 87J34a59h58n 5388904542418

Jakych mocnych? Nejaka pekna konspiracni teorie? ;-D

+2/−1
15.5.2013 14:30

Ř80e63h29o38ř 74V78l97a20s30á42k 2684784461786

Menší rodinná (a obecněji komunitní) soudržnost pomáhá jakýmkoliv mocným. Protože by jim mohla být protiváhou.

0/0
15.5.2013 18:20

J39a33n 24W75o11l41p40r67e81c77h25t 2115854987522

Rozlišujte prosím mezi společensky vžité a přirozené. Mrkněte třeba do starého Říma.

+1/−4
15.5.2013 14:15

J70a76n 11N25o89v93á30k 6484324

Přesně. Kdo dokázal "zkrotit" chlapa byl víc macho než ti, co si dom nastěhovali jen babu.

+1/−1
15.5.2013 14:17

P91a67v37e56l 31H92o68r16á55k 8581113455812

Jenomže jak ten Řím dopadl.

+7/−2
15.5.2013 14:24

J37a59n 24T73r97á85v13a 2368879798547

tak muzete si byt jist ze kvuli homosexualite to nebylo

+4/−5
15.5.2013 14:46

Ř49e52h40o52ř 88V52l58a89s10á31k 2184724831196

Takhle jednoduše bych to neřekl. Osobně bych to označil spíš za příznak než příčinu. A každopádně bych nevylučoval souvislost.

+1/0
15.5.2013 18:21

Ř74e23h70o69ř 52V83l63a70s43á27k 2854514911186

A co tím Římem chcete dokumentovat?

+1/0
15.5.2013 18:22

J26a22n 44N22o23v87á14k 6894494

Jen opravdu zanedbatelné množství zvířat se chová tak, jak si zastánci tradiční rodiny představují rodinný svazek.

Prosím, již se neodvolávejte na to, jak je to v přírodě přirozené...

+5/−2
15.5.2013 14:11

V79í63t 96K67o11v23á73ř63í75k 5151977831254

Je fakt, že homosexualita je v přírodě relativně běžná. Nejvíc homosexuálních párů prý funguje mezi tučňáky, takže proti přírodě to zase úplně není. Ale nikde jsem nečetl, že by dva tučňáci (samečci) spolodili společně nejký tučňátko. O adopci, nemůže být v přírodě řeč, protože tenhle statut funguje jen u nás a nahrazuje to, co přiroda pokazila (neplodnost) Homosexualita není nic pokaženého, jen se musí homouši smířit s tím, že děti mít nebudou. Už jen pro ten cejch, co jim chtějí dát do školy. Díte teploušků. To bude ve škole rachot pro ně. Hlavně je to pro ně asi IN. Teplejch najednou je, že to na 4% nevypadá. A najednou by chtěli děti... Ještě že mezi nimi je dost rozumnějších, co je to ani nenapadlo...

+6/−6
15.5.2013 13:46

J43a82n 13N26o83v15á35k 6544114

Lvíčata vychovávají jen lvice...

+1/−1
15.5.2013 14:00

I95v43a 41H77a64n19e94s84o79v28á 8356436169729

U slonů je to stejné :-) Samci žijí mimo smečku a připojují se jen při páření. Asi by si místní homofóbové měli vybrat, od kterých zvířat si máme brát ten příklad o "tradiční rodině".

+5/−3
15.5.2013 14:02

M84i82l49o95š 79D50v79o52ř17á91č82e38k 2405958390814

Vy jste mi ale dobrosrdecna osubka.

0/0
15.5.2013 14:04

J77a44n 47N82o29v64á89k 6454144

Nenene... je to přirozené a basta... a je jedno, že je to tak jen u lidí.

Jsme taky příroda a vůbec za naši výchovu nemůže náboženství, ale je to vrozené. A basta.

A že mi všechny argumenty vyvrátíte vůbec nevadí... prostě nenene!!!

+3/−1
15.5.2013 14:05

I78v77a 95H85a72n50e18s69o97v30á 8756866349839

A ještě jednou ne ;-)

+1/0
15.5.2013 14:08

J73a58n 87N50o58v48á34k 6224654

NeNeNe... jak žiju já, tak je to v přírodě přirozené :-))) ... musí být, přeci nejsu debil.

+5/0
15.5.2013 14:13

V13í11t 83K86o59v86á17ř93í46k 5451277121544

A lvice jim z lásky ta lvíčata udělala... Mluvil jsem o tučňácích, protože udržíjí monogamní vztah a ne, že nějakej megatučňák obhospodařuje 200 samic... chápete? Takže vaše srovnání lehce kulhá. Gró je v tom, že stejné pohlaví (až na mořské koníky snad) nemůže spoldit život... Beru to i z pohledu adoptovaného dítěte... dovedete si představit ten hukot ve školce? Škole??? na okraji společnosti. A to nemyslím, že bych to udělal já.. Děti jsou zlé... jakmile se to dozví, půjdou po nich a to bych těm dětem teda nepřál... (adopce u dvou žen mi tak šílená nepřijde... ale stejně jsem proti)

+4/−3
15.5.2013 14:04

J93a78n 66N83o22v39á20k 6304514

Počkat .. nikdo nemluví, že bude nařízené, aby mezi sebou plodili děti lidé stejného pohlaví.

Ale jde tu o to, že jeden to dítě udělá a jiný vychová - tak je to v přírodě nejčastější. Sorry, ale vy jste s tím začal.

+2/−2
15.5.2013 14:07

V56í93t 70K87o93v77á16ř51í21k 5901237741934

Tomu se vyhnout nedá a chápu to. Vím jak to myslíte. Pokud půjde o adopci rodiče, který splodil díte v heterosexuálním vztahu, než si uvědomil, že je homosexuál, pak se registrovl s partnerem/kou, tak je v pořádku asi i ta adopce od partnera... ale bezdětný homosexuální pár by prostě děti adoptovat neměl...

+3/−1
15.5.2013 14:09

P12a85v89e31l 62H14o82r39á69k 8321383795782

Povolíte jedno a za pár let tu bude na stole další návrh.

+2/−1
15.5.2013 14:11

J31a66n 45N18o23v91á23k 6554174

Jistě... společnost pochopí, že se nic špatného neděje.

+2/−1
15.5.2013 14:13

V22í97t 65K18o11v52á35ř54í14k 5371607901924

No tohle mi dnes přijde logické... to doadoptování, ale čistá párová adopce.... uuuf... prostě ne...

+2/0
15.5.2013 14:14

M75i62l59o35š 36D89v81o34ř64á89č18e71k 2215698420974

Treba se jen mylite a vysmivat se budou tem z normalnich rodin.

0/−1
15.5.2013 14:07

V97í98t 28K86o88v86á34ř23í60k 5611577841644

Sám se zamyslete nad pravděpodobností toho co jste napsal...

+2/0
15.5.2013 14:14

J94a77n 87W85o55l14p85r82e85c12h41t 2305514327882

Co tady proboha řvete? Copak vám tímto zákonem někdo něco bere? Jen několika málo lidem něco dává, tak co vám na tom vadí?

+7/−14
15.5.2013 13:41
Foto

B92r95o41n19i36s55l14a18v 72G11a15b51r49y98š 2732789151

Tihle egoisti mají přece starost o druhé...

+8/0
15.5.2013 13:43





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.