- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
jen dotaz, podepisovali jste jako rodič souhlas s tím, že bude Vaše dítě testovaný.
Dcera v 5. třídě nic nedonesla, od kámoše na stejné škole v 9. jo.
Není nutné. Testování vyplývá ze zákona.
Toto testování je jen jeden z dalších tunelů na evropské fondy. A je velmi smutné divadlo, že největšího tuneláře z ČŠI ministerstvo školství pořád kryje, protože jinak už by musel být dávno za mřížemi.
Testování je běžné ve všech civilizovaných zemích. Nám dává objektivní pohled na skutečné schopnosti žáků. Na schopnosti učitelů i ředitelů škol. Na celkovou úroveň našeho školství, která ještě nedosáhla svého dna.
Když vláda neví jak se školstvím dál, nasadí testy. Sice netuší, co s výsledky, ale pokusy a omyly takový test ospravedlní stejně jako ledasjaký šlendrián a veřejnou zákazku. Výsledek: kdo má, dá za 100 tisíc dítě na soukromou školu a se skřípěním zubů bude dále cpát daně do nekonečné díry jménem státní správa věcí veřejných
Řeknu to takto - v době, kdy každá ZŠ může mít svůj vlastní učební plán, je takovýto způsob testování nesmyslný.
Váš příspěvek je mimo - viz níže.
Na jiných stránkách je větička: "Inspektoři nakonec varovali učitele, aby nepoužívali testování jako jedno z rozhodujících kritérií pro hodnocení žáků." Ano, na lovosické 1.ZŠ bylo dětem oznámeno, že výsledná známka na vysvědčení bude podle výsledků testování.
Výsledek testování může být zohledněn v klasifikaci.
Testování je správná věc. A rozdělení žáků podle inteligence ještě lepší. Hloupějším žákům by jen přitížilo učit se v tempu těch nadaných a nadaným by to uškodilo, jelikož by se stejně muselo tempo notně zpomalit kvůli pomalejším. Nadané žáky budou školy připravovat na studia na gymnáziích a posléze vysokých školách, děcka nebudou s látkou pozadu a možná i napřed. Zatímco ti pomalejší se budou připravovat na studium na učilištích, kde z nich budou šikovní řemeslníci, kteří jsou pro naši společnost nepostradatelní. Míchat nadané chytré žáky s těmi pomalými a méně inteligentními je jako míchat jablka a hrušky. Dohromady si ty děti ve VÝUCE překážejí.
tak ono to rozdělení v podstatě už funguje - ti chytřejší odejdou na víceletá gymnázia.
Testování bude mít smysl jedině tehdy, pokud se uskuteční v únoru a bude nedílnou součástí přijímacího řízení na SŠ. Jinak je to naprosto nesmyslná a zbytečná akce.
asi tak nějak....jakýkoliv vědomostní test musí testovanému přinášet nějaký výstup (přijetí někam, složení nějaké zkoušky atd), jinak jsou jeho výsledky velmi relativní
To testování je správná věc. Mělo by se týkat všech ročníků.
Samozřejmě že rodiče blbých dětí protestují a budou protestovat, stejně jako ředitelé špatných škol.
Blbci se nechtějí dovědět, že jsou blbci - proto se podle nich ani chytří nesmějí dovědět, že jsou chytří.
A hlavně se nesmí zjistit, že některá škola to fláká a dětí které utrpí vzdělávání na takovéto škole jsou při pokusu o jakékoli další vzdělání těžce hendikepováni.
no jasně, testování 9ků má fakt smysl, když už jsou dávno přijati na střední školy a nějakou ZŠ mají težce v paži