- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
nenadávejte chudáku řidiči, jak se ještě opravovala auta v čsad, tak auta a autobusy co jezdily po D1 musely procházet každodenní kontrolou a ta spotřeba šroubků, videí, monitorů bylo uměrné projetých kilometrů.
Já bych určitě plakal za Pražany. Ještě, že se neotrávili
FF
nafta je přírodní surovina a to zelený co je v tom, jestě čistí vodu, používám to v jezírku a ryby a lekníny si nezoufají.
další náklaďák ve šrot stavu. Jestli by místo odebírání malých techničáků nepomohlo u dopravců odebírat živnosťáky, když nedokáží zajistit servis s toho, s čím jezdí.
Souhlasím s vámi, protože nádrž nikdy neupadne jen tak sama od sebe. Většinou je uložení poškozeno při nějaké drobné nehodě, ale protože na pohled to většinou vypadá jen jako kosmetická vada, tak na to dopravce kašle. Většinou jsou po takovém drobném karambolu nastřižené nýty, nebo šrouby držáků, nebo nalomené samotné držáky, případně poškozené upínací pásy nádrže. Při soustavném namáhání se trhliny šíří a pak už je k nehodě jen krůček.
D1. Co dodat...když už to vymlátí i uchycení nádrže...