- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
aha ...Problém byl v komunikačním zařízení na straně České pošty...,
očekával jsem problém s vlhkostí vzduchu....
Lidé se nejraději vyjadřují k tomu, čemu vůbec nerozumí. Že je taková datová síť, kerá musí fungovat on-line o něco složitější a tím také zranitenější než jejich mlejnek na kafe, to je nezajímá. Oni fungují zásadně bez chyby. Nakonec do toho zamotají pošťáky i když jde asi o poštovní datovou síť.
Vím, že je to trochu mimo téma, ale když už jsme u řidičáků, mohl by mi někdo vysvětlit, proč lze požádat o výměnu ŘP pouze v místě trvalého bydliště, když už máme ten centrální registr řidičů? Pro mě to znamená vzít si dva dny dovolené - jednou podat žádost, podruhé vyzvednout...
Taková drobná poznámka z praxe - pracuji u exekutora a zjišťujeme, zda povinní mají vozidla. Než se zavedl centrální registr, posílaly se veškeré žádosti o informace na ministerstvo dopravy. Od té doby co se zavedl ten centrální přestalo ministerstvo informace poskytovat a tak se obracíme na jednotlivé obce (tedy podle bydliště povinného). Jestli on se nejmenuje centrální a není spíš takový decentralizovaný.
To nic,karavana táhne dál!Lide,tu máš "vysvětlení","MY" jsme to zjistili a tentokrát si "zanadávej" na pošťáky!MY nemáme čas,máme důležitější "práci"!
Zajímavé je,že takové registry dlužníků fungují dokonale,správci těchto několik let fungujících systémů měli pracovat na registru řidičů,
ale takhle to tady nechodí.
Nejde ani tak o to CO Z TOHO pro veřejnost,ale spíše o to CO Z TOHO pro lidi s tím spojené!
Jak to dopadá, když na nich pracují jejich SPRÁVCI, jsme viděli v případě registru vozidel a firmy ATS-Telcom. Ta totiž dělala správce starého systému - a nepochopitelně to bylo bráno jako kvalifikace pro vývoj nového. Podle mě by bylo mnohem lepší, kdyby na systému pracovali analytici a programátoři.
registr se chová jako tato vláda, také si dělá co chce, bez ohledu na to, co potřebují lidé
Koho zajímá, že to bylo údajně na poště, je to problém ministerstva dopravy, když si zvolí neschopného subdodavatele. A to je problém to poslat jinými "dráty " či mít po ruce záložní zařízení? Když začali vydávat jízdenky na Florenci počítačem, tak tam měli zálohu, pro případ poruchy, přerušit vydávání jízdenek na 3 hodiny prostě nejde, ale u ministerstva občané si mohou klidně počkat, že pane mluvčí Neřolde? Slyšel jste někdy o zálohování?
Kdyby měly všechny systémy poruchovost 3 hodiny za 6 let, tak by to bylo fajn, proto nechápu vaši kritiku. Asi moc nevíte, o co jde.
Smutné, že se většina lidí tady vyjadřuje k něčemu, čemu nerozumí a navíc nedokáže ani pochopit text, co má pár odstavců. Jestli je na tom česká veřejnost takhle, tak se nedivím, že se studentům nelíbí nové maturity z češtiny, které jsou hlavně o tom pochopit text.
Noviny se chytaj každý kraviny. Registr problémy má, ale to, že nejde jedna část tři hodinky, a ještě je chyba někde "na trase", to přece ani nestojí za zmínku. Když v kolbence vypadne soustruh a nebo ještěrka píchne levou přední pneumatiku, tak to bude čtenáře taky zajímat??? nebude...
To bude asi tím, že píchné levé kolo ještěrky a nefunkční soustruh nepohnou žlučí tolika lidem.
Nic si z toho nedělejte. Parlament v podstatě pořádně nefunguje celou řadu let a nikomu to nevadí.