Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Děti chodí po přechodu, dospělým začali varští strážníci dávat pokuty

Karlovarským strážníkům došla trpělivost s dospělými, kteří ve všední dny přebíhají Moskevskou ulici přímo před jejich služebnou. Zatímco děti bez problémů používají přechod k základní škole, dospělí přebíhají mimo zebru přímo před zraky městských policistů. V úterý ráno už proto padaly pokuty.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T32o56m 49P82á31l52e69k 1841906479338

Materiální znak přestupku těm MP opičkám jistě nic neříká. RvRvRvRv

+1/−1
13.5.2013 14:51

J36a71n 57G82u77t42b70a18y98e24r 6891229545975

Ty jo, tak to by mě zajímalo, jak se s dokazováním páni strážníci poprali. Jestli ono to nebylo tak, že člověk celkem přirozeně reaguje na nemístnou buzeraci lehkou arogancí. Přestupek má znak formální a materiální. Pokud jde člověk mimo přechod a nikoho tím neohrozí ani neomezí, opravdu by mě zajímalo, jak se s tím materiálním znakem empíci popasovali... pokud ne, přestupek se nestal.

.

Idnes by měla zanechat té pro-represivní propagandy...

+2/0
13.5.2013 10:39

P33a86v37e60l 59P22u55n48č84o27c43h49á56ř 3234291666186

Jasne. Ovsem kdyz vam takhle nekdo skoci z mezery mezi auty rovnou pod auto, uz budete na druhe strane barikady. A staci, aby ten prejetej mel dobrou rodinu a sedet pujdete Vy za nezvladnuti rizeni motoroveho vozidla s nasledkem smrti i kdyz on je vinik. Proste jste to mel ubrzdit a predvidat. V tomto pripade je spatne poukazovat na materialni znak, protoze az dojde k jeho prokazani, je pozde. Navic si prosim uvedomte, ze tim stavite ridice motorovych vozidel do situace, kdy maji cekat bezohledneho blba absolutne vsude. Mam osobni zkusenost, kdy mi cyklista vletel pod auto z vedlejsi silnice navic z jednosmerny v protismeru a u spravniho rizeni mi chteli pricist spoluucast za nezvladnuti rizeni. Ten cyklista rikal presne totez "a proc bych nemohl jet v protismeru, kdyz tim nikoho neohrozuju". Samozrejme, ze buzerace neni spravna. Ale zastupitele si volite a komunal (MP) je jen jejich produckt a dela to, co se po nem chce. Aby se flakali za mestske penize, to byste rval asi take, ne?

0/−1
13.5.2013 18:51

J15a40n 93G85u83t94b18a20y63e37r 6871629155415

Ne. Když někdo skočí mezi autama do silnicie, patří mu pokuta až se mu protočí panenky. A v autě právě pro tyto účely vozím kameru, už mi mnohokrát zachránila peníze/starosti.

.

Obecně je Vaše argumentace zcela demagogická. Materiální znak je naplněn, i když nedošlo k přímému ohrožení nebo omezení. Stačí, že k němu dojít mohlo, kdyby řidič dodržující předpisy byl vystaven v dané situaci nutnosti reakce ostřejší než běžné.

.

A ohledně MP... ať dělají něco pořádného nebo ať nejsou. Ráno u přechodů jsou něco platní. Kdyby pokutovali pejskaře, co jsou zdechlí uklidit po svém ňuňánkovi, to bych bral. Hlídkování v ulicích a chytání zlodějíčků - taky dobrý. Ale měření rychlosti a buzerace za blbosti, to je o ničem...

0/0
14.5.2013 9:33

T44o93m83á97š 64V42e34s41e34l76ý 5875868390489

ráno u přechodu, kdy jsou schopní zastavit jedno samotné auto kvůli chodci který je 10 m od přechodu a auto by stihlo pohodlně projet před ním? Jediný výsledek je, že se děti naučí nerozhlížet, protože přece auto vždy zastaví...

0/0
14.5.2013 10:02

J38o85z57e88f 41L16e84p81i60č 2211488915292

Buzerace poloopic s deklem na hlavě dpadne postupně na každého. Policejní stát jako vyšitý.

+1/−2
13.5.2013 0:38
Foto

K49a95t84k67a 84B78o84b98k55o72v24á 8636341839721

Nic nemiluju za volantem víc než nažranýho cyklistu a chodce, kterej je línej udělat deset kroků navíc k přechodu... Jen do nich, do mamlasů... R^

+1/−5
9.5.2013 7:45

L15i27b97o96r 64F68o81l77t79ý98n31e97k 2556615427714

Napadlo někoho (neznám to tam), že ten přechod je třeba na debilním místě a stálo by za to ho kousek přesunout?

+2/−2
8.5.2013 19:56

J59o72s22e83f 45S49o18k13o17l 2530489812229

A tohle je dobře. Já bych šel ještě dál. Onehdá jsem jel po sídlišti k baráku a po silnici šel maník se svou značně kyprou partnerkou a dvěmi ratolestmi, přičemž na druhé straně silnice je chodník 5x širší než zadek té ženy. Takovým bych sebral přídavek na děti. Pokud lůza chce takto vychovávat další nezodpovědnou a bezohlednou lůzu, ať raději nevychovává nic.

0/0
8.5.2013 18:52

L34i17b32o22r 75M43a23r50e36k 6593676274142

Moskevská ulice?

Tak to mě pobavilo nejvíce.

A jak se to hezky rýmuje, že? ;-D

+2/−1
8.5.2013 11:28

P67a63v80e38l 46J22o10n64á89š 5211985369655

Krásné řehtání úředního šimlíka, ten pán je tou kolonou aut fakt ohrožen. To auto, co je mu nejblíž to dobrzdilo jen taktak a to druhé do toho prvního málem vletělo. Tak mě napadá, jak jsme mohli v minulosti přežít, když ještě přechody pro chodce nebyly? Asi zázrak přírody...

+4/−7
8.5.2013 9:47

E18v94a 89S20t30o98č64e46s73o23v75á 1430855984583

Ach jo, paternalisticky stat v akci..prechody pro chodce nejsou k nicemu jinemu nez k ochrane chodcu. Kdyz bude prazdna silnice (jako na te fotce) a chodec si rekne "diky, ochranu nepotrebuji" - riskuje jen on sam, nikoho neohrozuje. Za chvili dostanete pokutu, kdyz si rozbijete koleno a nezalepite to naplasti :/

+5/−7
8.5.2013 9:32

P18a46v62e25l 27J44o50n49á36š 5241115689215

V případě nabití si kokosu na kole je to pardónováno, jako že nic, ale lze to také vyložit jako dopravní nehodu se zraněním a cyklista si pak samozřejmě nese i následky. Nebo už to změnili?

+2/0
8.5.2013 9:55

E77v44a 95S33t84o19č34e27s60o26v38á 1680625674923

Drastická pokuta až padesát tisíc korun nyní hrozí také cyklistovi, který při nehodě zraní jen sám sebe. Nový návrh nemění výši peněžitého trestu, ale důležitou okolnost - hrozit bude jen cyklistovi, který zraní někoho jiného.

Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/ministr-chce-zrusit-pokutu-pro-bourajici-cyklisty-fxd-/domaci.aspx?c=A060919_114601_domaci_mr

0/−1
8.5.2013 10:01

E49v14a 94S60t23o51č56e53s57o82v19á 1300665554633

nevim, jestli to zmenili nebo ne...nedari se mi to najit

0/−1
8.5.2013 10:02

J94a29n 40Z52e67l39e27n52k58a 2756736408565

Naštěsí už to změnili.

0/0
8.5.2013 11:26

P34a56v64e76l 56P98u31n29č49o55c69h31á90ř 3474491746886

Pokutu bych zrusil, ale naklady na jeho uzdraveni bych mu vyuctoval. Je to tak lepsi? Alespon by zbylo vice na ty, kteri si nemoc neprivodili sami, jako je leukemie, nebo treba rakovina u deti.

0/0
13.5.2013 18:53

P66a71v96e30l 18J37o19n98á63š 5321615459835

Zapomněl jsem na to koleno, to je klasické neposkytnutí pomoci....:-)

+2/−1
8.5.2013 9:58

J48i20ř98í 33K33v36ě54š 1533206562411

Nikoho neohrožuje? Ale jistěže ano - minimálně řidiče..

+1/0
8.5.2013 14:42

E74v78a 84S82t46o48č78e13s82o86v16á 1680595984253

kdyz nic nejede?

+2/−1
8.5.2013 15:39

P29a54v76e92l 75J68o82n65á16š 5581315679235

A to je právě ono řehtání úředního šimla, což ovšem dle příspěvků mnohým vyhovuje. Halt zákon nad zdravý rozum.

+2/0
8.5.2013 19:09

J23o30s44e56f 24S64o54k39o52l 2350619252529

Zákon hovoří jasně!! Pokud je tam přechod, mazej a přechod.

A já hovořím taky jasně: "Nelíbí se ti zákony této země?? Mazej jinam!! Takové Montenegro by se ti jistě zamlouvalo."

+2/−2
8.5.2013 18:58

P58a62v95e41l 51J48o33n18á17š 5981755269795

Buďte tak laskav a nikoho nikam neposílejte. Mohl byste být sám poslán a nebylo by to do Černé Hory.

+3/−1
8.5.2013 19:05

K71a91r23e77l 34Š24u79n65k88a 2618511594535

rozkaz zněl jasně: muž s brašnou ...  ;-D

Halt se nám  tu rozmáhá nová totalita.

+1/0
13.5.2013 21:25

P93e53t85r 75Š28í24p77e33k 5202309689

Tak to samozřejmě není problém jen Karlových varů, to je vidět prakticky všude, některý z nich se ještě mimo přechod přes tu silnici couraj, jako by byli někde na promenádě nebo co, o kolmosti vůči kraji silnice škoda slov. Mimo jiné by se ale policisté mohli zaměřit i na prolézání skrz zábradlí, přelézání svodidel apod. a přecházení na těchto místech. V neposlední řadě přecházení na červenou.

+4/−2
8.5.2013 7:47

M73i16c81h43a15l 16H31i67r39k44a 4917626250733

Zase nesmyslně "postavený" a zavádějící nadpis ... Rv

+3/−1
7.5.2013 18:38

E10d47i44t86a 68W11e54h81r96e53n79b32e40r79g61o48v55á 4618717537143

Pravidla se mají dodržovat... Každý se ohání sými právy, ale že jsou taky nějaké povinnosti, to už radši nikdo vědět nechce...

+13/−5
7.5.2013 16:43

J27o41s46e60f 82V40o83m29á19č12k89a 5693114283764

Pravidla se mají dodržovat... A to je právě kámen úrazu. Vy zcela pomíjíte fakt, že pravidla mohou být (a často jsou) mnohdy zcela nesmyslná - koneckonců je tvoří poslanci, kteréžto povolání je na úplně nejnižší příčce společenské prestiže.

+8/−10
7.5.2013 16:50

P42e46t50r 29V24a91n19e38c62e81k 2741501160904

Co je nesmyslneho na tom, aby se prechazelo na prechodu a ne mimo nej?

+10/−3
7.5.2013 17:24

J87o40s90e71f 69V82o15m96á36č85k69a 5693614873514

Pane Vaněčku, všimněte si prosím, na jaký příspěvek reaguji a rovněž zda jsem ve svém příspěvku psal cokoliv o přecházení silnice. Vaše reakce je tak zcela mimo mísu.

Pro mínusáře - vy si opravdu myslíte, že je správné dodržovat jakákoliv pravidla, která se v Parlamentu schválí, i kdyby byla na hlavu postavená?

+6/−8
7.5.2013 19:38

J89a61n 38Z61e83l15e19n21k51a 2386216188135

Ano, JE to provokace. Městští fašisti by se měli stydět. O co jim vlastně jde? O upoutání pozornosti? Nebo je to opět metoda, jak nás pěkně "postavit do latě", jako za bolševiků? A městská policie se ještě diví, že si na ni chce někdo stěžovat? Vymýšlejí zbytečné regulace, jen aby vykázali činnost. Proč musí mít vždy pravdu nějaká vnucená "autorita" a ne běžný občan? ;-€

+13/−28
7.5.2013 13:34

M83i77r18o89s76l38a30v 71B97u97d41a 9442712457192

Neříkám, že mám MP zrovna v lásce, ale tohle (pokuty za přebíhání mimo přechod) jim schvaluji. Zrovna tak ale souhlasím níže s panem Bémem.

+19/−6
7.5.2013 13:55

M64i58l53o39š 30B85é71m 6304469872313

Já bych jim to schvaloval pouze v případech, ve kterých fakticky došlo k ohrožení bezpečnosti nebo plynulosti provozu, tj. auto se jim muselo vyhýbat, brzdit kvůli nim, apod.

+10/−5
7.5.2013 14:02

P84e77t28r 48V42a57n73e11c22e57k 2771791920324

A neni trochu problem v tom, ze deti sporadane prechazi po prechodu a dospeli behaji jako male deti mimo prechod?

+5/−4
7.5.2013 15:58

M67i79l91o63š 95B26é22m 6694109552923

Podle mě vůbec.

+4/−3
7.5.2013 16:01

J84o81s86e27f 21V57o70m11á54č53k51a 5523584643834

Mnohdy je z hlediska bezpečnosti lepší přejít přes silnici mimo přechod, než dojít k přechodu a dostat se do potenciálně kolizní situace s autem, které k němu mezitím také stihne dojet.

Uvědomte si, že rigidní pravidla nikdy nebudou natolik flexibilní jako zdravý selský rozum. Pokud lze situaci vyřešit lépe a efektivněji selským rozumem než pevně nastavenými pravidly, je dobré tak učinit.

+10/−2
7.5.2013 16:46

P70e69t32r 60V86a77n60e17c62e16k 2791651490704

;-D;-D

dobrej vtip

+4/−5
7.5.2013 17:25

J19o25s77e72f 55V57o75m86á83č11k10a 5163784473784

Prosím o argumenty, pane Vaněčku.

+3/−4
7.5.2013 19:39

E25d36i42t98a 22W55e51h46r48e68n24b33e73r33g21o40v90á 4318397457383

No a co když u takového případu zrovna policie nebude? Jen ať je pokutují, aspoň si to lidi vštípí do hlavy a nebude se pak muset řešit nějaké ohrožení provozu mimo přechod pro chodce....

+4/−3
7.5.2013 16:45

M73i79l13o17š 18B83é85m 6314609802983

Tak je to to samé, jako by nebyla u ohrožení vozidla z důvodu nedání přednosti v jízdě jiným vozidlem. A hádám, že takových situací se za den stane mnohem více.

+2/−2
7.5.2013 16:52

J23o37s47e78f 47V65o36m25á66č77k39a 5143404333114

Smiřte se s tím, že člověk je za svůj život zodpovědný zejména sám a za každým rohem "chránícího a pomáhajícího" policajta, maminku, strýčka nebo tetičku mít nebude.

A pořád nevím, proč bych si měl vštipovat do hlavy, že musím jít k 50 m vzdálenému přechodu, i když žádné auto nejede, a proč bych za to měl být pokutován. Nikoho, dokonce ani sebe, tím neohrožuji.

+6/−3
7.5.2013 16:57

P62e72t69r 18V83a48n12e50c51e56k 2391901140714

Protoze vam to uklada zakon. A pokud je prechod dale nez tusim 30m, muzete prechazet i mimo prechod.

+3/−3
7.5.2013 17:26

J65o25s87e86f 24V20o45m85á42č92k35a 5933234773594

Kdyby zákon ukládal, že si musíte každé ráno nafackovat, také byste to dělal? Prostě existence zákona nijak neospravedlňuje vynucování iracionálního chování, což může za určitých podmínek přecházení po přechodu být.

A koneckonců v zákonech je na to i pamatováno - u přestupků je nutné posuzovat nejen formální, ale i materiální znaky.

+7/−1
7.5.2013 19:55

P71e82t16r30a 23K60o51h96n60o21v86á 2953314180

To je tak frekventovaná silnice, že tam opravdu každý chodec a parkující auto brzdí na dlouhé minuty provoz.

+1/0
7.5.2013 19:49

R74a32d53e11k 62H51o26u26s23k64a 1769406760821

ty nemáš ani tak problém s měšťáky, jako sám se sebou.

+5/−4
7.5.2013 14:37

J88a34n 33Z90e17l81e67n18k96a 2506526638465

... Zato ty jsi nejspíš správně "vycepovaný" bolševickým režimem, který taky všechno reguloval. Tyhle výpady si nech pro někoho jiného. Mně prostě vadí, že tady neustále narůstá moc úřadů, že chtějí regulovat každý prd. Copak běžný občan se neumí normálně rozhlédnout a přeběhnout 7,5 m širokou ulici, zvláště když nic nejede? To ho policie musí nutit k nepřirozenému způsobu pohybu jen proto, že je tam přechod? A ty kecy toho velitele strážníků, že "lidé nejsou ochotni přiznat chybu" jsou taky dojemné. To je vymáhání pravidel jen proto, že ta pravidla jsou. To se opravdu nikdo nezeptá, zda jsou účelná? Ta "chyba" je spíš v systému, ne? Proč mám něco bezduše respektovat jenom proto, že "je to tak stanovené?". Přeregulace všeho, to je problém dnešní doby, schovávaný za dvě dogmata - "bezpečnost" a "právní stát"...

O svou bezpečnost se umím postarat sám, a nepotřebuji k tomu zbytečné instituce typu městská policie, aby mi říkaly "co a jak". ;-)

A byl bych rád, kdyby městské policie byly zrušeny - ze svých daní tuhle svoloč opravdu platit nehodlám. Ona by si výraznou redukci zasloužila i policie státní, vzhledem k tomu, jaké malicherné blbosti někdy řeší.

+5/−6
7.5.2013 15:43

P89e63t98r 58V88a20n84e59c71e69k 2761951910584

Hezky mindracek.  Ze vy jste jednim z tech pokutovany?

+4/−5
7.5.2013 15:57

D54a69v51i53d 81G83e67s17c35h86v95a88n49d50t66n35e12r 3576984158350

Nech se vyšetřit Zelenko!

+4/−3
7.5.2013 19:00

J61a23n 16Z86e29l91e32n27k64a 2566936248325

Jak typické. Kdo je proti současnému establishmentu, kdo se staví na odpor, kdo nesouhlasí, kdo se nepodřizuje dogmatům atd., je automaticky "blázen" a "měl by se nechat vyšetřit"... Typický postoj zastánců totalitních režimů. Výborně to uměl nacista i bolševik... ;-)

+2/−1
8.5.2013 10:20

M22i47l55o95š 69P79a77l82u38d21a 2616106705438

O co jim vlastně jde? Možná, že to pochopíte, když si ten článek místo psaní nesmyslů pomalu a pořádně přečtete.:-P

+1/−1
8.5.2013 8:49





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.