- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Možná by bylo v článku vhodné též napsat, že ona žena je místostarostkou v zastupitelstvu obce, které kritizovanou objížďku schválilo
Přes vísku začaly jezdit těžké autobusy --- dříve jezdily jen lehké autobusy. Hlavně at vyroste celer a kedlubny
Ježibaba se chce přiživit na státu, aby jí opravil její perníkovou chaloupku
"Ježibaba" chrání svůj majetek. Tvůj barák to není, tak ať spadne.
Náchod, +30tis. aut denně, z toho 10tis. těžkotonážních, 3tis.kamionů ... Nejsme však jediní v zemi, kde mají lidé v domech otřesy o síle 4+ ... Chápu její narušený vesnický klid, ale to tam nejezdí MHD? JZD, Lesy, stavby?
Představte si to asi jako kdyby vám najednou začali lidé svévolně jezdit centrem Náchoda místo po hlavní silnici - včetně dálkových autobusů.
Tato žena je hrdinkou dnešní doby. Měla by dostat nejvyšší státní vyznamenání za chrabrost, odvahu hájito občanská práva obyčejných lidí!
V republice, kde se všechno děje naruby není občanská neposlušnost žádná neadekvátní odplata za nefungující aparát.
Znáte to pořekadlo o tom pštrosovi, co dá vždycky hlavu do písku?
FF
Nechci se pouštět do zbytečně širokých debat, ale osobně si myslím, že oficiální značená objížďka vede jinudy - tedy problém tkví v tom, že se motoristé skutečně svévolně pouštějí po cestě, která není pro objízdnou trasu vhodná a žádnou výjimku pro ni nikdo nevyjednal. Tím pádem odpadá možnost, že by mohla žádat náhradu po tom, kdo tam tu objížďku vyznačil/povolil. Musí to být fakt tristní situace, když jdete protestovat proti zvýšené dopravě a úřady vás vykážou, že vůbec nejste dotčená osoba.
Kdyby to náhodou ještě někoho zajímalo, tak ta objížďka vede skutečně přes Librantice, nikoli přes Divec. Tu nevhodnou komunikaci využívají ti, kdo potřebují do obce Černilov (místní, autobusy) - pro ty by byla zajížďka po oficiální objízdné trase asi 3 km. Obávám se ale, že tamtudy pojede i nemálo těch, kteří chtějí mít pocit, že je místní znalci a znají zkratku - i když je oproti pohodlnější objízdné trase kratší pouze o 1 km.
Co je sakra bábě po tom, co jezdí po veřejných pozemních komunikacích? Leží snad ta silnice na jejím pozemku, nebo co?!
Tak kdyby byla stavba radne postavena, probehla kolaudace atd, tak by ji do toho mohlo byti hodne. V tomto pripade se obavam, ze ma docela smolika.
Co je na autobuse těžkého?
To je zase blbej nadpis! Žurnalisti blbnou.
Zde se pravdepodobne autor odkazuje na fyzikalni rozdili mezi tihou a hmotnosti. Tiha (autobus je tezky, ne hmotny) znaci velikost sili kterou pusobi teleso na podlozku. Zjednodusene o tize mluvime v gravitacnim poli, hmotnosti mluvime kdyz chceme popsat gravitacni ucinky daneho telesa na okoli.
Veřejné silnice jsou od toho, aby se po nich jezdilo. Jestli má paní barák před zřícením, je to její problém. Začíná se to tu s tou občanskou společností přehánět. Kvůli pár jednotlivcům se blokují celá léta významné dopravní stavby a pak to takhle dopadá.