Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

V Přelouči skočila žena pod vlak. Provoz na koridoru hodiny stál

Projíždějící vlak srazil dopoledne na přeloučském nádraží ženu. Střet nepřežila. Doprava na hlavní železniční trati Praha - Pardubice - Olomouc se na několik hodin zastavila, dálkové vlaky jezdily odklonem a nabíraly velká zpoždění.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Z45d61e31n83e27k 12Š97i56t44i43n93a 2403528700745

Položil bych tu otázku jinak. Proč.Co dožene člověka k tak zoufalému kroku. Musí být úžasně flustrovaný - ztráta zaměstnání, rozvrat v rodině, dluhy. Bohužel v dnešní společnosti bude podobných případů spíše přibývat.

A otázky zpoždění nebo ČD bych neřešil. Řada příspěvků je trapných.

+2/−2
6.5.2013 19:26

Š73á21r82k57a 34M64a13t73y72á43š84o33v27á 1171405382629

agentura JPP: žena utekla s dětmi před maželem do Semína z Liberce a skrývala se tam, on je našel,děti jí sebral ,řekl,že už  je nikdy neuvidí, odvezl je a  ženský hráblo a skončila to včera na kolejích....:-/

0/0
7.5.2013 6:45

Z80u96z52a54n30a 46K80u49b57á27t68o60v23á 1636323686774

Kvůli téhle náně jsem oproti 2,5 hodinám, jela vlakem hodin 5. Proč se prostě někdo nemůže jít zasebevraždit tam, kde to nezamaže a nikoho nebude obtěžovat? Třeba se nechat v lese sežrat lesními mravenci, nebo jinou divou lesní zvěří???

+3/−3
6.5.2013 18:18

P45a33v65e89l 80O35d11r75a97z66i19l 6714689927620

Vaše problémy by asi chtěla dotyčná mít.

+1/0
6.5.2013 19:39

P45e50t84r 31F34o93j34t63í65k 4880735514490

Že jste ji tedy nenapodobila, když Vás to tak frustrovalo. Je mi z Vás dost špatně.

+2/−3
6.5.2013 19:47

Š51á13r65k48a 10M60a26t58y13á61š14o98v85á 1441585772869

myslím, že na Vás by se hodila urážka na cti, kterou použil doktor Štrossmajer v seriálu Nemocnice na kraji města a počastoval jí paní zelinářovou Dobiášovou !

+1/−2
7.5.2013 6:47

Š85á21r75k82a 38M88a68t97y15á21š56o58v23á 1501395312459

za co mínus? Nazve nánou někoho,kdo neunesl životní situaci jen proto,že jí cesta trvala o 2,5 hodiny déle? To může udělat j jen bezcitný nebo emočně nevyrovnaný jedinec.

+1/−2
7.5.2013 9:46
Foto

M36a96r15e92k 22T64o41m57e45k 1633506727569

Jen mne překvapuje, že JUDr. Tomáš Vrána do poučení v usnesení o nařízení výkonu rozhodnutí neuvede něco v tom smyslu, že skok pod vlak škodí nejen vám, ale i vašemu okolí.

0/0
6.5.2013 15:32

F16i47l51i89p 15L44o62u79k53a 6978536917500

Si jako myslite, že někoho treba frustrovaného, který právě kvůli společnosti, jejím tlakům apod. (neříkám, że to tak musí být zrovna tady) je doveden k tomuto aktu, bude zajímat, že se pak budou lidičkové rozčilovat, jak někam přijeli o hodinu později? Pak tedy přemýšlejte a pozorujte svět kolem sebe trochu víc.

+4/0
6.5.2013 14:02

J47a75k28u81b 25S77o11b80o51t45k22a 9552373752219

Kdybych seděl v tom vlaku, tak by to bylo na pár facek (té ženské).

To si ta domácí zvířena ani nemůže pořádně rozmyslet? Znepříjemní život všem okolo, hlavě strojvedoucímu.

A kdyby ji to náhodou nevyšlo, tak je z ní beznohý/bezruký kripl, s poškozeným mozkem co do konce života pije brčkem a hýbe jen očima.

+5/−8
6.5.2013 13:42

D42a65v41i61d 59Č62e31r51n24o60h69o85r32s91k44ý 1566674266926

at se ti vsichni radsi doma v klidu obesi :-) sice je nekdo musi najit ale nezasahne to tolik lidi jako kdy to svihne pod vlak na nejvytizenejsi trati v čr :-) tech par minut za ktere se provaz mota z nikoho nezabije ;-D

+2/−6
6.5.2013 13:44

J82a25k79u43b 82S98o37b43o60t19k75a 9772713782309

No jo, ale tam jen odříznou od stropu a je to. Tady přeci jen musí sesbírat součástky. Myslím že ten nález oběšence je příjemnější, než tento případ.

+1/−3
6.5.2013 13:47

D27a92v44i32d 49Č35e85r15n42o58h33o42r54s22k34ý 1516384396566

ale tak on ten prejetec taky neni az tak nechutnej ale trva t nez ho posbiras a tech nastvanejch lidi ve vlaku :-) kdyz uz olozit krk na kolej a pockat jsou to dva dily a posbirano hned a ne nekoho kompletovat na pul kilometru :-)

+1/−1
6.5.2013 13:51

H41e37l43e37n97a 11K50a86v53k78o45v40á 5526923870686

Tak skočila sama  nebo ji srazil projíždějící vlak?  V tom je přece zásadní rozdíl !!

+3/0
6.5.2013 13:20

P93e31t80r 21Š60k34o91d47a 5887700734840

Aha, takže na trati Praha - Pardubice - Olomouc vlaky nejezdí, ale Praha - Pardubice - Brno ano? Jak to ty dráhy jenom dělaj...? ;-D

+5/−1
6.5.2013 12:49

J15a30n 61N43e49š38p50o32r 4256528566782

Zkuste si to přečíst pořádně... Byla zastaven provoz na trati, a trať je Praha - Pardubice - Olomouc. Že jezdí vlaky na Brno odklonem, je jiná informace.

+2/−2
6.5.2013 13:12

D70a89l55i62b49o69r 63O47n33d40r23a 1907140470193

Pohnutky lidí pachájících takovéhlo činy mohou být různé a těžko je soudit, ale rozhodně by tím neměli obtěžovat ostatní. V takových věcech je vždy i trochu exhibicionismu a touhy "vytrestat" okolí za svoji svízelnou situaci.

+8/−2
6.5.2013 12:28

J51i66ř68í 52D92r80a87h52o13t49a 1930185369496

V takových chvílích podle mého názoru nikdo racionálně neuvažuje o tom, co to přinese jiným, to je mu už naprosto jedno.

+9/−2
6.5.2013 12:36

S40t89á32ň41a 35L57o20u63n37o98v65á 3398591921100

Pan Ondra má pravdu.

+4/−1
6.5.2013 12:50

K81r52a91s81i68m97í39r 44K63r13á74s31n94ý 7471368987385

Pan Drahota má taktéž pravdu

+1/0
6.5.2013 14:01
Foto

B73r25o91n15i65s79l49a20v 20G84a37b18r58y91š 2982459601

Ale co je mi do toho, že ji to tady nebavilo?? Proč to musí odskákat hromada lidí, kteří s ní nemají nic společného? Myslím, že i policie má na starosti jiné věci než kompletaci těla po přeloučském nádraží.

+1/−1
6.5.2013 16:20

Š30á79r95k78a 90M84a36t24y11á45š87o30v21á 1341635832739

tak Vám přeju,abyste jednou nestál na peroně a nedělal totéž....

0/0
7.5.2013 6:50
Foto

B33r93o23n60i70s41l16a54v 60G48a46b44r28y52š 2542509971

Buďte bez obav, mám svůj život rád. Navíc je mi teprve 26 let, takže nemám a nebudu mít důvod ho nějak předčasně ukončit.

0/0
7.5.2013 9:13

Š67á44r23k12a 58M23a55t26y44á68š24o55v36á 1211135242459

Jí bylo o 12 víc a možná byste se divil,co jako důvod stačí....

0/0
7.5.2013 9:48

J41a37n 13P54i75v29a57r41n55í66k 1838693603471

Tak tyhle nehody odnese předším mašinfíra, který má z toho hodně nepěkný zážitek. Pak bych nechtěl být v týmu, co následky nehody odstraňuje, ba ani svědkem nebo cestujícím v postiženém vlaku.Rv

PS Není těch střetů osob s vlakem poslední dobou nějako moc?:-(

+5/0
6.5.2013 12:23

D29a85v96i32d 15Č69e28r17n59o53h45o25r15s93k50ý 1456134156176

věř tomu že ti co jezděj na koridoru jich sundali vic jak jednoho a pokud po prvnim sebevrahoj s profesi strojvedouciho neprastis tak potom uz je kazdej dalsi jen zarez na pazbe :-)

+1/0
6.5.2013 13:39

J25a97n 77P30i50v36a87r56n27í87k 1618173963581

Můj děda jezdil ještě páru a za 35 let neměl žádnou kraksnu, a říkal, že jeho kolegové, kteří někoho setnuli, tak pak z toho neměli dobrý spaní, ale jak píšeš, Země se točí dál a taky se s tím postupem času vyrovnali. Ale furt si myslím, že sebevrah by si měl vzít v klidu prášky doma a netraumatizovat celé okolí.

0/0
6.5.2013 14:14

D70a90v50i65d 92Č95e64r90n95o22h97o59r34s82k53ý 1356484506856

at si dela cokoliv ale at tim nenastve tolik lidi :-) jinak ja mam s drahou dost zkusenosti a treba strejda kdyz zacinal u ČSD tak ještě jako topič musel odsloužit dva roky než se dostal jako fíra k řízení :-)

0/0
6.5.2013 14:27
Foto

B91r39o96n91i96s50l15a27v 18G20a19b10r82y53š 2732499111

Úžasný. A zase to schytají ČD jako vždycky. Nechci je obhajovat, ale vadí mi, když se cestující vztekají na někoho, kdo za to vůbec nemůže.

+8/−1
6.5.2013 12:08

M54a80r21e19k 94K27r48e53j46č95í 4105496158413

Nevidím tady nikoho, kdo by si stěžoval na ČD. :) A divil bych se, kdyby si tady někdo dokázala najít logický argument proti ČD (v této situaci) ...

+2/−1
6.5.2013 12:15
Foto

B94r32o20n14i60s30l85a33v 57G81a85b63r18y51š 2472579571

Tady ne, ale na nádraží ano. :-)

0/0
6.5.2013 13:44

R78o12b41e26r52t 33V47a47l91e10n91t57a 6446739317844

Holt zase si někdo musí léčit mindrák tím, že skočí pod vlak. Co naplat, že tím akorát jiným lidem znepříjemní plány. A zas jak naschvál to musí být na mojí trase domů

+4/−3
6.5.2013 12:18

Z10d15e49ň61k66a 50V91e29s67e26l13á 8669565687890

Je fakt, že v takovýchto případech jsou v tom ČD nevinně a nadávat jim a jejich zaměstnancům je hloupost. Co je ale pro ČD typické, tak je neinformovanost cestujících - často i v takovýchto případech nahazují zpoždění po 5 nebo 10 minutách, i když musí od začátku vědět, že bude mnohem větší.

+3/−2
6.5.2013 12:19

B73r44u63n83o 95J80u92r57á39š19e22k 6134840221123

Zpoždění na stanicích nahazují zaměstanci SŽDC, to je jejich chyba a děje se to úplně stejně i u RJ a LE. Co se týče informovanosti, ČD má na svých stránkách informace o výlukách a mimořádnostech, konkurence nikoliv.

+1/0
6.5.2013 12:50

Z71d81e80ň24k55a 83V96e65s37e20l84á 8389585957640

Dík za ujasnění. :-)

0/0
6.5.2013 13:00
Foto

H56a72n57a 46A18n60t63o79n72o55v90á 6927459754544

Treba v Pardubicich je takovy kolorit ze stojite na nastupisti, rikate si safra, ten vlak tady mel pred 10 minutami byt a v tu chvili na ceduli naskoci zpozdeni 5 minut.

+1/0
6.5.2013 20:11

J48a29n 47N86e12š56p82o59r 4126618636582

Nemusí... Taky se může stát a stává, že je i na stránkách ČD uvedeno zpoždění dejme tomu 120 minut a najednou velitel zásahu ohlásí, že je možné po jedné traťové koleji jezdit, a místo 120 je to třeba 60.... A lidé řvou, že bylo hlášeno tolik a tolik, a jim to tím pádem ujelo protože si šli ještě proběhnout obchody.  A to jsou věci, které neovlivní nikdo.

+1/−1
6.5.2013 13:03

Z35d34e10ň25k46a 83V81e71s13e52l31á 8429385267890

No, nevím, ale spousta lidí nekouká, kolik je uvedené zpoždění na stránkách ČD, protože už jsou na nádraží a nemají mobilní připojení na net, takže se řídí tím, co je na tabuli ve stanici. Ale prostě si myslím, že by mohli nahodit hned třeba 60, i když by to odhadovali na 120, než aby tam hodili 15, pak 30 a touto salámovou metodou to nahazovali až do těch 60, ne-li víc. Zkušeností s tímto typem událostí mají bohužel dost, aby dokázali odhadnout, jak dlouho může vyšetřování trvat a jak to může ovlivnit provoz.

+3/0
6.5.2013 13:10

J86a77n 78N38e58š46p89o32r 4826808756462

No jestli přihazují po pár minutách, je to opravdu hloupost, to se spíš týká, těchto větších zpoždění, kdy je předhlášeno odhadem 120, tak se radši nahodí míň. A zkušenosti jsou vám v tomhle případě nanic, záleží jenom na Policii a veliteli zásahu, kolikrát jenom přijedou, hned zakáží jezdit po vedlejší koleji, aniž by odhadli situaci, a právě v tomhle případě se odhadne ta 1-2 hodiny, protože posbírat sebevraha trefeného EC ve 160, to je pomalu na kilometru, a to neodhadne nikdo. Pokud je sníh, trvá to i tři hodiny, protože je to víc vidět... Jenže pak se proberou a zjistí, že ho to hodilo třeba víc vedle, povolí jezdit, a zmatek je na světě...

+1/−1
6.5.2013 13:21

Z62d93e19ň97k21a 83V59e47s42e88l72á 8289885927540

Však jak píšu - ať nejdřív nahodí třeba "jenom" těch 60 a potom to případně zvednou. Tím se zmatkům spíš předejde (i když to lidi pochopitelně naštve), než když tam hodí rovnou 120 a pak to sníží. A samozřejmě, ať cestujícím sdělí důvod zpoždění, byť pod oblíbenou formulkou "technické problémy na trati" - kolikrát taky dokážou jenom ohlásit zpoždění, ale důvod si nechat pro sebe.

0/0
6.5.2013 14:10

J22a20n 13N56e10š34p77o53r 4106658716402

To se nesmí... Aby se lidi nevyděsili :-) Ale vážně, tak to je, hlásit, že zpoždění je z důvodů nehody nebo něčeho jako dneska, je zakázáno :-))

0/0
6.5.2013 15:11

Z75d53e57ň63k62a 51V73e82s60e29l91á 8839985487520

Já vím a chápu. Ono se to ale pak stejně mezi cestujícími roznese, co je skutečnou příčinou. ;-)

+1/0
6.5.2013 15:16
Foto

B71r96o84n34i26s48l42a43v 32G57a13b32r45y95š 2322789321

Ani to není tak úplně pravda. Stojíte na autobusovém nádraží v nějakém větším městě a od nikoho se nedozvíte, jestli má Váš autobus zpoždění nebo ne. Nikde se nepíše ani nehlásí, že spoj měl nehodu nebo se stala jiná situace, která zapříčinila zpoždění. V tomhle má železnice navrch.

+1/0
6.5.2013 13:42

Z66d35e95ň83k90a 24V89e66s69e11l69á 8239705597830

Tady se jedná o vlacích, srovnávat to s autobusem je tudíž nesmysl, i když s Vámi celkem souhlasím. Ale když už bychom to měli vzít takto globálně, tak ono taky kolikrát stačí stát v nějaké malé vlakové zastávce, kde není ani pokladna ani rozhlas a staví tam jenom osobáky (a že takových nádražíček je pořád hodně, i na koridorech) a taky se nedozvíte nic... ;-)

+2/0
6.5.2013 13:54

D12a48v52i37d 61Č32e37r17n27o49h35o28r66s29k94ý 1596924936956

ale porad si muzete zavolat na dispečing nebo použít net v mobilu a kouknout na zpoždění :-) to u většiny busů asi takové možnosti nemáte :-)

0/0
6.5.2013 15:35

Z10d18e34ň61k15a 37V83e63s12e77l82á 8589295197590

Pokud nemám číslo na dispečink v seznamu, tak si zavolám leda tak z okna. A net v mobilu nemám (nemluvě o tom, že nezřídka právě tyto malé zastávky bývají v oblasti s mizerným mobilním signálem). Ale na jízdních řádech autobusů bývají obvykle uvedená nějaká telefonní čísla na daného dopravce, která by snad ještě někdy mohla být i platná. ;-)

+1/0
6.5.2013 15:40

D93a83v73i93d 70Č14e27r98n77o27h70o28r39s73k74ý 1156694156456

pokud nekdo nestrhne jizdni rad vylepeny na zastavce tak tam cislo napsane je :-) zacina devitkou ale plati se stejny tarif jako na pevnou ;-) podivejte se nekdy  je to v dolni casti jizdniho radu :-) treba se vam to bude nekdy hodit :-)

0/0
6.5.2013 17:18

Z96d78e74ň64k88a 34V83e49s77e87l18á 8899405447910

"pokud nekdo nestrhne jizdni rad vylepeny na zastavce" - A o tom to je - kolikrát to je právě po okrajích poměrně dost otrhané. ;-) Ale jak budu mít příležitost, tak se kouknu.

0/0
6.5.2013 17:27





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.