Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

V Přelouči skočila žena pod vlak. Provoz na koridoru hodiny stál

Projíždějící vlak srazil dopoledne na přeloučském nádraží ženu. Střet nepřežila. Doprava na hlavní železniční trati Praha - Pardubice - Olomouc se na několik hodin zastavila, dálkové vlaky jezdily odklonem a nabíraly velká zpoždění.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Z68d74e72n36e71k 96Š67i32t37i10n56a 2353708570205

Položil bych tu otázku jinak. Proč.Co dožene člověka k tak zoufalému kroku. Musí být úžasně flustrovaný - ztráta zaměstnání, rozvrat v rodině, dluhy. Bohužel v dnešní společnosti bude podobných případů spíše přibývat.

A otázky zpoždění nebo ČD bych neřešil. Řada příspěvků je trapných.

+2/−2
6.5.2013 19:26

Š64á93r27k46a 34M63a30t95y81á12š52o37v19á 1621585392459

agentura JPP: žena utekla s dětmi před maželem do Semína z Liberce a skrývala se tam, on je našel,děti jí sebral ,řekl,že už  je nikdy neuvidí, odvezl je a  ženský hráblo a skončila to včera na kolejích....:-/

0/0
7.5.2013 6:45

Z40u71z68a71n75a 63K53u18b30á26t27o85v39á 1476953646704

Kvůli téhle náně jsem oproti 2,5 hodinám, jela vlakem hodin 5. Proč se prostě někdo nemůže jít zasebevraždit tam, kde to nezamaže a nikoho nebude obtěžovat? Třeba se nechat v lese sežrat lesními mravenci, nebo jinou divou lesní zvěří???

+3/−3
6.5.2013 18:18

P90a39v51e36l 77O98d41r64a19z77i42l 6604369597670

Vaše problémy by asi chtěla dotyčná mít.

+1/0
6.5.2013 19:39

P37e79t71r 27F48o89j47t75í41k 4170855674640

Že jste ji tedy nenapodobila, když Vás to tak frustrovalo. Je mi z Vás dost špatně.

+2/−3
6.5.2013 19:47

Š34á90r71k11a 10M41a62t27y73á36š62o39v18á 1451265942259

myslím, že na Vás by se hodila urážka na cti, kterou použil doktor Štrossmajer v seriálu Nemocnice na kraji města a počastoval jí paní zelinářovou Dobiášovou !

+1/−2
7.5.2013 6:47

Š37á58r98k77a 95M90a71t63y57á84š32o74v26á 1451155972409

za co mínus? Nazve nánou někoho,kdo neunesl životní situaci jen proto,že jí cesta trvala o 2,5 hodiny déle? To může udělat j jen bezcitný nebo emočně nevyrovnaný jedinec.

+1/−2
7.5.2013 9:46
Foto

M33a56r60e68k 34T73o29m58e91k 1623756117219

Jen mne překvapuje, že JUDr. Tomáš Vrána do poučení v usnesení o nařízení výkonu rozhodnutí neuvede něco v tom smyslu, že skok pod vlak škodí nejen vám, ale i vašemu okolí.

0/0
6.5.2013 15:32

F40i48l96i45p 25L23o14u17k49a 6678966837640

Si jako myslite, že někoho treba frustrovaného, který právě kvůli společnosti, jejím tlakům apod. (neříkám, że to tak musí být zrovna tady) je doveden k tomuto aktu, bude zajímat, že se pak budou lidičkové rozčilovat, jak někam přijeli o hodinu později? Pak tedy přemýšlejte a pozorujte svět kolem sebe trochu víc.

+4/0
6.5.2013 14:02

J35a63k85u49b 79S12o70b83o70t96k46a 9332733812969

Kdybych seděl v tom vlaku, tak by to bylo na pár facek (té ženské).

To si ta domácí zvířena ani nemůže pořádně rozmyslet? Znepříjemní život všem okolo, hlavě strojvedoucímu.

A kdyby ji to náhodou nevyšlo, tak je z ní beznohý/bezruký kripl, s poškozeným mozkem co do konce života pije brčkem a hýbe jen očima.

+5/−8
6.5.2013 13:42

D66a64v51i73d 28Č41e70r28n66o76h76o17r24s75k97ý 1916734286536

at se ti vsichni radsi doma v klidu obesi :-) sice je nekdo musi najit ale nezasahne to tolik lidi jako kdy to svihne pod vlak na nejvytizenejsi trati v čr :-) tech par minut za ktere se provaz mota z nikoho nezabije ;-D

+2/−6
6.5.2013 13:44

J71a58k74u30b 65S39o76b47o58t50k40a 9802733492849

No jo, ale tam jen odříznou od stropu a je to. Tady přeci jen musí sesbírat součástky. Myslím že ten nález oběšence je příjemnější, než tento případ.

+1/−3
6.5.2013 13:47

D74a77v49i39d 17Č86e27r49n20o51h87o37r51s39k98ý 1476704126176

ale tak on ten prejetec taky neni az tak nechutnej ale trva t nez ho posbiras a tech nastvanejch lidi ve vlaku :-) kdyz uz olozit krk na kolej a pockat jsou to dva dily a posbirano hned a ne nekoho kompletovat na pul kilometru :-)

+1/−1
6.5.2013 13:51

H52e30l29e15n10a 43K47a67v31k42o91v97á 5376773160876

Tak skočila sama  nebo ji srazil projíždějící vlak?  V tom je přece zásadní rozdíl !!

+3/0
6.5.2013 13:20

P79e51t62r 76Š65k43o17d44a 5317270674730

Aha, takže na trati Praha - Pardubice - Olomouc vlaky nejezdí, ale Praha - Pardubice - Brno ano? Jak to ty dráhy jenom dělaj...? ;-D

+5/−1
6.5.2013 12:49

J39a15n 30N20e74š72p15o47r 4166568166472

Zkuste si to přečíst pořádně... Byla zastaven provoz na trati, a trať je Praha - Pardubice - Olomouc. Že jezdí vlaky na Brno odklonem, je jiná informace.

+2/−2
6.5.2013 13:12

D18a58l49i42b31o70r 45O74n73d72r64a 1407350800893

Pohnutky lidí pachájících takovéhlo činy mohou být různé a těžko je soudit, ale rozhodně by tím neměli obtěžovat ostatní. V takových věcech je vždy i trochu exhibicionismu a touhy "vytrestat" okolí za svoji svízelnou situaci.

+8/−2
6.5.2013 12:28

J84i55ř88í 98D79r32a72h94o25t94a 1840515319406

V takových chvílích podle mého názoru nikdo racionálně neuvažuje o tom, co to přinese jiným, to je mu už naprosto jedno.

+9/−2
6.5.2013 12:36

S97t38á40ň18a 40L16o29u68n43o71v65á 3858411921490

Pan Ondra má pravdu.

+4/−1
6.5.2013 12:50

K30r73a30s74i91m82í74r 21K40r20á61s66n37ý 7191448927395

Pan Drahota má taktéž pravdu

+1/0
6.5.2013 14:01
Foto

B37r43o66n52i95s96l63a25v 13G52a62b49r78y15š 2112969121

Ale co je mi do toho, že ji to tady nebavilo?? Proč to musí odskákat hromada lidí, kteří s ní nemají nic společného? Myslím, že i policie má na starosti jiné věci než kompletaci těla po přeloučském nádraží.

+1/−1
6.5.2013 16:20

Š42á30r73k21a 20M77a41t11y31á73š47o76v91á 1351755282699

tak Vám přeju,abyste jednou nestál na peroně a nedělal totéž....

0/0
7.5.2013 6:50
Foto

B88r76o77n45i77s21l80a95v 86G80a76b18r96y89š 2872549261

Buďte bez obav, mám svůj život rád. Navíc je mi teprve 26 let, takže nemám a nebudu mít důvod ho nějak předčasně ukončit.

0/0
7.5.2013 9:13

Š40á13r91k18a 63M94a89t60y70á31š45o54v23á 1741845132109

Jí bylo o 12 víc a možná byste se divil,co jako důvod stačí....

0/0
7.5.2013 9:48

J93a30n 11P25i60v52a64r23n30í89k 1858833903701

Tak tyhle nehody odnese předším mašinfíra, který má z toho hodně nepěkný zážitek. Pak bych nechtěl být v týmu, co následky nehody odstraňuje, ba ani svědkem nebo cestujícím v postiženém vlaku.Rv

PS Není těch střetů osob s vlakem poslední dobou nějako moc?:-(

+5/0
6.5.2013 12:23

D55a67v38i39d 85Č67e98r67n41o32h32o12r36s76k94ý 1916604756926

věř tomu že ti co jezděj na koridoru jich sundali vic jak jednoho a pokud po prvnim sebevrahoj s profesi strojvedouciho neprastis tak potom uz je kazdej dalsi jen zarez na pazbe :-)

+1/0
6.5.2013 13:39

J46a46n 32P41i95v49a26r17n26í92k 1498313313401

Můj děda jezdil ještě páru a za 35 let neměl žádnou kraksnu, a říkal, že jeho kolegové, kteří někoho setnuli, tak pak z toho neměli dobrý spaní, ale jak píšeš, Země se točí dál a taky se s tím postupem času vyrovnali. Ale furt si myslím, že sebevrah by si měl vzít v klidu prášky doma a netraumatizovat celé okolí.

0/0
6.5.2013 14:14

D44a77v55i55d 43Č61e80r97n67o52h16o32r10s76k71ý 1766824676546

at si dela cokoliv ale at tim nenastve tolik lidi :-) jinak ja mam s drahou dost zkusenosti a treba strejda kdyz zacinal u ČSD tak ještě jako topič musel odsloužit dva roky než se dostal jako fíra k řízení :-)

0/0
6.5.2013 14:27
Foto

B87r51o53n47i51s45l88a63v 45G67a32b63r76y75š 2682739941

Úžasný. A zase to schytají ČD jako vždycky. Nechci je obhajovat, ale vadí mi, když se cestující vztekají na někoho, kdo za to vůbec nemůže.

+8/−1
6.5.2013 12:08

M96a34r17e68k 69K46r68e60j63č22í 4815706298743

Nevidím tady nikoho, kdo by si stěžoval na ČD. :) A divil bych se, kdyby si tady někdo dokázala najít logický argument proti ČD (v této situaci) ...

+2/−1
6.5.2013 12:15
Foto

B48r12o79n85i51s80l41a86v 33G78a84b15r38y92š 2572189961

Tady ne, ale na nádraží ano. :-)

0/0
6.5.2013 13:44

R91o17b11e40r24t 16V89a74l68e81n28t75a 6956869837594

Holt zase si někdo musí léčit mindrák tím, že skočí pod vlak. Co naplat, že tím akorát jiným lidem znepříjemní plány. A zas jak naschvál to musí být na mojí trase domů

+4/−3
6.5.2013 12:18

Z25d51e31ň88k51a 88V87e89s67e41l59á 8599715537610

Je fakt, že v takovýchto případech jsou v tom ČD nevinně a nadávat jim a jejich zaměstnancům je hloupost. Co je ale pro ČD typické, tak je neinformovanost cestujících - často i v takovýchto případech nahazují zpoždění po 5 nebo 10 minutách, i když musí od začátku vědět, že bude mnohem větší.

+3/−2
6.5.2013 12:19

B59r33u97n74o 80J53u15r66á83š13e88k 6644950811713

Zpoždění na stanicích nahazují zaměstanci SŽDC, to je jejich chyba a děje se to úplně stejně i u RJ a LE. Co se týče informovanosti, ČD má na svých stránkách informace o výlukách a mimořádnostech, konkurence nikoliv.

+1/0
6.5.2013 12:50

Z81d57e95ň63k49a 15V67e50s65e42l56á 8389855627560

Dík za ujasnění. :-)

0/0
6.5.2013 13:00
Foto

H65a76n93a 11A73n69t39o13n80o69v60á 6547499264684

Treba v Pardubicich je takovy kolorit ze stojite na nastupisti, rikate si safra, ten vlak tady mel pred 10 minutami byt a v tu chvili na ceduli naskoci zpozdeni 5 minut.

+1/0
6.5.2013 20:11

J41a90n 35N28e35š91p19o15r 4216148306472

Nemusí... Taky se může stát a stává, že je i na stránkách ČD uvedeno zpoždění dejme tomu 120 minut a najednou velitel zásahu ohlásí, že je možné po jedné traťové koleji jezdit, a místo 120 je to třeba 60.... A lidé řvou, že bylo hlášeno tolik a tolik, a jim to tím pádem ujelo protože si šli ještě proběhnout obchody.  A to jsou věci, které neovlivní nikdo.

+1/−1
6.5.2013 13:03

Z45d28e24ň75k21a 64V19e42s58e61l25á 8219205377180

No, nevím, ale spousta lidí nekouká, kolik je uvedené zpoždění na stránkách ČD, protože už jsou na nádraží a nemají mobilní připojení na net, takže se řídí tím, co je na tabuli ve stanici. Ale prostě si myslím, že by mohli nahodit hned třeba 60, i když by to odhadovali na 120, než aby tam hodili 15, pak 30 a touto salámovou metodou to nahazovali až do těch 60, ne-li víc. Zkušeností s tímto typem událostí mají bohužel dost, aby dokázali odhadnout, jak dlouho může vyšetřování trvat a jak to může ovlivnit provoz.

+3/0
6.5.2013 13:10

J78a93n 18N23e41š32p40o50r 4476338746572

No jestli přihazují po pár minutách, je to opravdu hloupost, to se spíš týká, těchto větších zpoždění, kdy je předhlášeno odhadem 120, tak se radši nahodí míň. A zkušenosti jsou vám v tomhle případě nanic, záleží jenom na Policii a veliteli zásahu, kolikrát jenom přijedou, hned zakáží jezdit po vedlejší koleji, aniž by odhadli situaci, a právě v tomhle případě se odhadne ta 1-2 hodiny, protože posbírat sebevraha trefeného EC ve 160, to je pomalu na kilometru, a to neodhadne nikdo. Pokud je sníh, trvá to i tři hodiny, protože je to víc vidět... Jenže pak se proberou a zjistí, že ho to hodilo třeba víc vedle, povolí jezdit, a zmatek je na světě...

+1/−1
6.5.2013 13:21

Z36d28e41ň75k85a 96V58e73s92e47l20á 8989395377160

Však jak píšu - ať nejdřív nahodí třeba "jenom" těch 60 a potom to případně zvednou. Tím se zmatkům spíš předejde (i když to lidi pochopitelně naštve), než když tam hodí rovnou 120 a pak to sníží. A samozřejmě, ať cestujícím sdělí důvod zpoždění, byť pod oblíbenou formulkou "technické problémy na trati" - kolikrát taky dokážou jenom ohlásit zpoždění, ale důvod si nechat pro sebe.

0/0
6.5.2013 14:10

J41a32n 21N40e20š21p59o86r 4746708656952

To se nesmí... Aby se lidi nevyděsili :-) Ale vážně, tak to je, hlásit, že zpoždění je z důvodů nehody nebo něčeho jako dneska, je zakázáno :-))

0/0
6.5.2013 15:11

Z72d86e90ň94k44a 45V78e22s83e83l67á 8779105217960

Já vím a chápu. Ono se to ale pak stejně mezi cestujícími roznese, co je skutečnou příčinou. ;-)

+1/0
6.5.2013 15:16
Foto

B80r72o62n84i12s10l22a28v 89G60a57b13r90y39š 2552549831

Ani to není tak úplně pravda. Stojíte na autobusovém nádraží v nějakém větším městě a od nikoho se nedozvíte, jestli má Váš autobus zpoždění nebo ne. Nikde se nepíše ani nehlásí, že spoj měl nehodu nebo se stala jiná situace, která zapříčinila zpoždění. V tomhle má železnice navrch.

+1/0
6.5.2013 13:42

Z89d62e23ň94k79a 62V35e40s60e36l93á 8439515487770

Tady se jedná o vlacích, srovnávat to s autobusem je tudíž nesmysl, i když s Vámi celkem souhlasím. Ale když už bychom to měli vzít takto globálně, tak ono taky kolikrát stačí stát v nějaké malé vlakové zastávce, kde není ani pokladna ani rozhlas a staví tam jenom osobáky (a že takových nádražíček je pořád hodně, i na koridorech) a taky se nedozvíte nic... ;-)

+2/0
6.5.2013 13:54

D35a19v58i74d 55Č79e15r48n68o94h61o49r88s60k87ý 1596704886866

ale porad si muzete zavolat na dispečing nebo použít net v mobilu a kouknout na zpoždění :-) to u většiny busů asi takové možnosti nemáte :-)

0/0
6.5.2013 15:35

Z24d73e79ň46k53a 77V28e42s63e31l85á 8199405857120

Pokud nemám číslo na dispečink v seznamu, tak si zavolám leda tak z okna. A net v mobilu nemám (nemluvě o tom, že nezřídka právě tyto malé zastávky bývají v oblasti s mizerným mobilním signálem). Ale na jízdních řádech autobusů bývají obvykle uvedená nějaká telefonní čísla na daného dopravce, která by snad ještě někdy mohla být i platná. ;-)

+1/0
6.5.2013 15:40

D33a85v90i86d 58Č32e50r72n61o17h30o91r46s52k46ý 1616234966976

pokud nekdo nestrhne jizdni rad vylepeny na zastavce tak tam cislo napsane je :-) zacina devitkou ale plati se stejny tarif jako na pevnou ;-) podivejte se nekdy  je to v dolni casti jizdniho radu :-) treba se vam to bude nekdy hodit :-)

0/0
6.5.2013 17:18

Z69d59e91ň55k37a 87V46e49s29e45l44á 8199695617400

"pokud nekdo nestrhne jizdni rad vylepeny na zastavce" - A o tom to je - kolikrát to je právě po okrajích poměrně dost otrhané. ;-) Ale jak budu mít příležitost, tak se kouknu.

0/0
6.5.2013 17:27





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.