Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Zlegalizujte konopí, zní Prahou. V pochodu tisíců lidí zatýkala policie

Asi sedm tisíc lidí se v Praze vydalo v sobotu už na 16. ročník demonstrace za legalizaci marihuany, která je asi nejrozšířenější ilegální drogou v ČR. Akce sdružení Legalizace.cz je součástí celosvětové kampaně Million, nebo také Global, Marihuana March. Policie zadržela kvůli drogám sedm lidí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K94a24r33e33l 21N76e45č29a82s 5263939490530

Je zajímavé, jaká pitomost dokáže lidi v tisících přivést do ulic.Zvěrstva v sociální politice etc.nechávají lidi v tkzv.pohodě.Přemýšlel někdo, co by naprostá legalizace znamenala pro nás v Evropě?Hranice opět pod kontrolou atd.Typický příklad,jak určitá skupinka obyvatel nátlakem chce měnit legislativu.Domnívám se,že léčebné použití se dá za určitých pravidel zvládnout.Jinak vím,že většina permanentních huličů si dá i alkohol a normálně kouří.Také vím,že velké procento lidí,kteří začali na konopí jde s časem i do jiných látek.Prostě nedokáží být jen tak na prázdno s tím světem kolem.Mediální podpora konopí u nás je pouze obchodní tah.Časopisy etc.si nechtějí rozhněvat cílovou skupinu čtenářů.Typické třeba u týdeníku Reflex.Velký propagátor konopí u nás F.X.D. slouží ale spíše jako argument protivníků legalizace.

0/−2
6.5.2013 17:02

I57r28e30n11a 56P62l49a51c81h43e52t51k98o90v37á 1736164556270

zlegalizovala bych korupci.. a byl by tu klid

+1/0
6.5.2013 1:43

I28r15e96n38a 89P35l56a28c84h15e67t27k94o82v38á 1146594396150

btw nejhorsi droga pro dopad spolecnosti je zrovna ta legalni: alkohol. ty tvrde nelegalni jsou daleko za chlastem Rv

0/0
6.5.2013 1:46

T55o70m62á66š 53Z41e89m79a68n 3765538914185

Jsem pro legalizaci, ne kvůli huličům, ale lidem, kteří si tím pomáhají od různých nemocí, by to pomohlo více než ten nový šílený zákon o dovozu z Nizozemí.

+1/0
5.5.2013 23:59

M20i48c32h34a52l 30S91l20a30v15í31č65e76k 1759358562259

Už jsem četl různé zhovadilosti, nicméně jsem znovu překvapen. Zhulit se marjánkou je rekreace? Hnus, velebnosti.

+4/−2
5.5.2013 17:41
Foto

P62ř33e24m76y49s71l 56Č51e40j83p 8578457768586

A co Vám zničilo mysl?

+2/−2
5.5.2013 20:28

M17i60c75h18a83l 44S16l78a16v18í23č44e49k 1579458862639

Pane Čejp, vaše invektivy mne nazajímají. Pokud hodláte diskutovat, diskutujte, pokud hodláte urážet, je mi vás líto.

0/−2
5.5.2013 20:59
Foto

P23ř54e21m61y89s68l 93Č43e97j59p 8768117898176

Urážet? Já si myslím, že se tady urážíte sám ...

0/−2
5.5.2013 21:03
Foto

P61ř84e38m72y57s25l 10Č26e71j80p 8568537178676

Tato společnost nemá ráda spokojené, nebo úspěšné lidi. Jen proto je tu nesmyslný hon na věc, která vlastně nikomu neškodí, nikoho nerujnuje, nikoho nezabíjí, nikoho neobtěžuje...

+6/−2
5.5.2013 16:20

M36i37c16h92a94l 95S93l31a31v46í55č70e17k 1239508462559

Jste na omylu, pane. Této společnosti nevadí spokojení a úspěšní lidé, pokud svého úspěchu dosáhli vlastními schopnostmi a ne zlodějnou. Zato jí vadí obtěžující opilci a feťáci. Nic proti léčivům z konopí na lékařský předpis, ale legalizace jakékoli drogy je cesta do pekel. Ostatně je dnes zcela markantní např. s nikotinismem. A přitom odedávna na něj měl stát monopol. Tedy nikoliv na nikotismus, ale na všechny tabákové výrobky. Docela by mne zajímalo, zda by se stát v této kause dal žalovat, jednak za legalizaci a prodej zdraví škodlivé látky a za druhé za "tabákový rasismu", kdy postihuje daňově i jinak uživatele tabáku!!!

+1/−3
5.5.2013 17:37
Foto

P11ř15e28m16y81s64l 28Č71e39j47p 8238377488796

Jak Vás obtěžoval feťák užívající konopí? Potkal jste již nějakého? Poznáte vůbec uživatele konopí? On totiž nemusí mít jenom dredy, ale taky třeba kravatu, mop, nebo šroubovák. Jste jen další příklad, který neví jak to konopí vlastně vypadá, jaké má účinky, jaký je po něm stav. Jako že stejně nepoznáte, kdo ve vašem okolí konopí používá, a to je jen dobře ...

+4/−1
5.5.2013 17:55

M43i24c86h75a70l 31S70l17a94v20í67č63e17k 1359128542929

Ale ano, Canabis indica, toť ona rostlina. A stav po něm znám, ne z vlastní zkušenostï, po "růžovejch slonech" naprosto netoužím. Ale znám jej z chování souseda v naší zahrádkářské kolonii. Tam si tyto rostliny pěstuje, přes moje upozornění (zastával jsem funkci předsedy), že se dopuští trestného činu. Reakce byla zcela hulvátská, onen pán pod vlivem byl zákonodárce, parlament, senát i prezident, vše v jedné osobě. Jelikož nejsem bonzák, na pána jsem hodil kakáč. A ejhle - kdosi mu posléze sklidil "úrodu" a přišel opět řvát na mne. Od té doby se v kolonii množí krádeže, včetně každoročních výpěstků onoho pána. Prostě se sem natahuje chamraď, ať se vám to líbí, čili nic. Ostatně již rozšířili činnost i na mák.

Ne každý, kdo vám jako blb připadá, blbem musí být. A dredy rozhodně nejsou rozlišovací znak.

0/0
5.5.2013 20:05
Foto

P13ř31e44m10y52s12l 48Č30e54j51p 8738327668556

Za cholerický stav vašeho souseda zahrádkáře, konopí nemůže a jak jsem již říkal, o konopí a všem kolem nevíte zhola nic, což jste potvrdil růžovými slony. Máte zkreslené informace, tak jako většina honců čarodejnic ...

+1/0
5.5.2013 20:27

M17i92c96h75a37l 91S36l74a74v33í40č96e33k 1949238102219

Čarodějnice nehoním, nejsa inkvizitor. Narozdíl od vás tvrdím, že za jeho chování zfetování může. Cák se růžových slonů týče, je to stejně asi jako s bílými myškami při deliriu. Tedy uzance. Ano, máte pravdu, o halucinogenním oblouznění marihuanou, tedy konopím, nemám vlastní zkušenost a ani po ní netoužím. Nicméně trvám na tom, že legalizace a volný prodej drog (včetně tabáku a alkoholu) je vysoce společensky nebezpečná. Nějak jste přešel závěr mé repliky, kde na to upozorňuji.

P.S.

Ten tabák a alkohol mne mrzí, neboť jsem kuřák a pivo si taky dám, ale stejně bych to podepsal.

0/0
5.5.2013 20:44
Foto

P46ř37e91m30y34s27l 44Č42e71j83p 8368507768286

Typické, nikotin, alkáč a myslí si, že je to o růžových slonech. Již jsem Vám to psal, ale opakování je matka moudrosti. Nic o konopí a kultuře kolem nevíte.

0/0
5.5.2013 21:02

T42o71m52á21š 56K23l37u35s 9275107751567

halucinace z marihuany?? delejte blazny z nekoho jineho, pane Slavíček.

0/0
7.5.2013 10:11

M76a21r15t24i34n 40H51o62f84e39r 7622865678794

Konopí je těžko řadit mezi drogy, ale když chcete, tak válka proti drogám je podvod století. Velké banky, perou stovky miliard drogových peněz a platí z nich politikům kampaně... Ti trvají na kriminalizaci, což žene ceny na černém trhu nahoru. Celé ekonomiky jsou na tom závislé... Je to stejné jako s prababičkou prohibice, americkou alkoholovou prohibici, která byla money making machine pro volební kampaně Democrats tradičně sponzorovaných odbory, ovládanými mafií... Legalizace a dekriminalizace drog je jediná možnost, jak se s problémem vyrovnat....

+3/0
5.5.2013 18:22

P40e93t30r 52H47r34o56m22á63d60k51a 1129532975188

Laciné a dostupné drogy by rozložily společnost.

0/−2
5.5.2013 19:32

J11a74n 29Z58e69l74e65n59k78a 2216256458765

... zatímco dnes ji rozkládají mafie, ekonomické krize, nenažraý bankovní sektor a nadnárodní korporace.

+2/0
5.5.2013 19:55

P79e85t22r 57H68r54o57m93á32d79k33a 1199442295988

;-D

0/0
5.5.2013 20:42

M51a63r82t38i96n 63H76o38f87e66r 7192205658384

Byl to stát, který je šedesátých a sedmdesátých letech zaváděl. Vzpomeňme na Daniela Ellsberga a LSD nebo na mind control programy na propagaci drog, do kterých byla zapojena část pop music byznysu... Dodnes jsou utráceny stovky miliónů na skrytou propagaci drog. Např. MTV kultura a skryté message v klipech. Stačí se posadit k nějkému stříhacímu softu a vědět, co hledat. Omyl, drogy bez cílené kontroly mas a sociálního inženýrství, majícího za úkol předávat další generaci drogy jako akceptovatelnou společenskou normu by se společnosti v pohodě zmizely... V momentě, kdy střihnete byznys, nebude důvod k mind control...

0/0
5.5.2013 20:01

M69i72c36h19a21l 45S82l73a38v53í83č53e60k 1169518492359

Rozhodně nesouhlasím. Legalizace vůbec ne, místo kriminalizace povinné léčení. Od všech drog, včetně alkoholu a tabáku. Americká prohibice se povést nemohla, to byl jen puritánský výkřík do tmy. A co se americké (USA) pokrytecké morálky týče, to by bylo na dlouhou diskusi. Ad konopí: je to halucinogenní droga, stejně jako peyotl či houbičky a pod.

S těmi bankami jste na omylu, pračky drogových peněz jsou jinde. Hotely, restaurace, služby etc. Do bank již přicházejí čisté. Ostatně se na to může zeptat každej polda, teda krom Švýcarska, kde jsou banky nejneprůstřelnější. Proto taky Švajc nikdo nezabral. Ale už slevujou i tam.

0/−1
5.5.2013 20:21

M60a39r46t60i37n 57H42o16f78e26r 7192835698124

Moje oblíbená wall street bankeřka Catherine Austin Fitts s nadsázkou tvrdí, ze jediné, co drží Wall street od bankrotu jsou drogové peníze... Občas nějaká banka dostane směšnou pokutu jako třeba Wachovia nebo naposled HSBC... Vůbec o tom nepochybujte... Na fondech, které to produkuje je závislá ekonomika víc, než si myslíte. Pohledejte termín Community Wizzard... Pochopite... To nejsou domněnky... To je realita. Jsme vymyti propagandou... I vědecké výzkumy o drogách platí drogové peníze... V padesátých letech drogy nebyly problém a byly volně dostupné v každé lékárně...

0/0
5.5.2013 20:35

M44i46c38h93a19l 59S82l35a17v63í67č88e53k 1839228202269

Jó, v USA a Rusku, tam je možný všechno. A kór v USA. Tam byl heroin, kokain, LSD, marihuana, vše volně dostupné v drugstoru. Pane, nečurejte mi na nohy. Pokud je mi známo a netvrdím že znám všecku moudrost, tak jedinou zemí, která se staví vlažně k lehkým drogám, je Nizozemsko. Oblíbenou bankéřku u "vrahů z Wall streetu :-)" nemám, spokojím se s Českou spořitelnou. Jestli pere narkodollary, to nevím, ale bankovní převod do USA jaksi nesmrdí. Vždy mi za nákup poděkovali.

Propaganda je věc stejně hnusná jako televizní reklamy a je jen věcí intelektu, nakolik jí podlehne.

P.S.

Al Capone, Al Capone, doprčic, to je mi povědomý....

0/0
5.5.2013 21:22

P31a45v26e83l 59O35d91r19a45z77i76l 6154659657640

Konopí není halucinogenní droga, Slavíček, naučí se to, než do toho bude kafrat, jasný?

+1/0
6.5.2013 10:04

M54i83c80h18a23e77l57a 40L74h77o14t38s95k68á 2689886318657

Tak uz si ani nedovedu predstavit poflakovat se v parku s hlavou zamlzenou.Tenhle konicek me nebavi.Clovek byl mimo na nekolik hodin, pricemz zabavny cas z toho byl zlomek.Material byl cim dal krizenejsi, smradlavejsi a vnimani usmrcujici.Ty stary cesky lehky kratkodoby rekreacni odrudy vymizely.Ale hlavne,ten odflakanej cas mi prisel uplne ztacenej, nudnej, bez vzpominek.A kdyz se podivam,na kolegy, ktere u konicku zustaly, a venuji se mu uz 15 let, je to hodne smutny pohled.Ale jo, nejsem proti.Chlast je stejny ne li vetsi svinstvo.Radej zhulenyho, nez vozralyho...Jente hulenicko vypestujete ciste teoretivky diky podnebi sami, za tabak a lih se napakuje stat...

0/0
5.5.2013 15:47
Foto

P92ř62e33m85y60s86l 12Č11e98j23p 8148587128976

Drtivá většina lidí co vypadají po hulení zrujnovaně. Jede jak v hulení, tak v chlastu. A to je právě ten problém. Protože lék je taky oki, ale když je budete řezat s chlastem, zničí vás ...

0/0
5.5.2013 16:16

M11a33r98t98i40n 11H12o52f87e85r 7182815318624

Život v právním státě, což je orwelliánský, newspeakový výraz pro státistickou tyranii či spiše totalitní diktaturu začíná být pěkná otrava. Snad i za těch komunistů byla větší svoboda. Pamatuji, jak jsem se s kamarádem tenkrát vsadil, že si před kavárnou Slavia nechám připálit jointa od policistů, kteří stáli u Národního divadla... Jeden z nich mi opravdu připálil, já se usmál, slušně sem poděkoval a vrátil jsem se podělit o jointa s totálně smichy mrtvou společnosti lidi, kteří výjev pozorovali okny kavárny. Tak nějak dnes zmizela lidskost i nadhled. Zkuste to samé dnes. A požádejte třeba měšťaka v uniformě, která vypadá, jak z hvězdných válek... Samozřejmě černá. Psychologie barev... To už znali nacisté...

+2/0
5.5.2013 14:58

R23a76d19e87k 82H98o59u70s90k60a 1949576350751

S totalitou zmizela lidskost a nadhled? Díky, nechci kolego. Jestli to nebude tím, že ten esenbák byl trošku stupid a jointa v životě neviděl.

+1/−1
5.5.2013 15:25

M55a40r60t72i54n 36H97o66f44e88r 7312345148894

Spíš se ptejte, kam zmizela úžasná svoboda let devadesátých... Protože dnešek už je dávno nesvobodnější, než totalita. O mandatornich odposleších se například mohlo starým estébakům jen zdát... Oni potřebovali příkaz prokurátora. Nebo ve té USa, kde má prezident právo nechat zabit i amerického občana bez soudu... Konec ústavy, konec "due process", konec habeas corpus... Kolektivistická společnost... Hitler i Stalin by záviděli...

+1/0
5.5.2013 15:36

R20a44d10e51k 15H79o47u85s46k94a 1709296970501

tak si o těch odposlešíš něco nastuduj, než budeš psát hlouposti. Jak o minulosti, tak o přítomnosti. Srovnávat to s fašismem a stalinismem může jen chorej jedinec.

0/−2
5.5.2013 15:45

M61a17r48t45i53n 75H76o42f54e57r 7182765368244

Třeba ústavní právník Bruce Fein, který svého času připravoval Nixonuv Impeachment a dnes ve spolupráci s Congressmanem Walterem Jonesem připravuje Impeachment Obamy v souvislosti s porušováním 5th amendment a War Powers Act, tvrdí to samé... O mandatornich odposlesich vim hodně...

0/0
5.5.2013 16:03

R19a73d97e60k 74H55o80u79s26k94a 1169306940171

Samí krásní, mladí, perspektivní, voňaví lidé s upřímným pohledem.....

+4/−6
5.5.2013 12:51

J53a24n 77Z83e17l10e25n81k81a 2826886598245

Tak tu máme další aktualizaci článku, a zprávy o zvůli policie jsou velmi výmluvné:

"Všechny činy i přestupky měly souvislost s drogami. U trestných činů se jednalo o držení drog, konkrétně marihuany, a v jednom případě také o řízení pod vlivem drog," uvedla mluvčí policie Jana Rösslerová. Mezi pěticí lidí, kteří se údajně dopustili přestupku, byli dokonce dva mladiství, které policisté předali rodičům."

Takže to "řízení pod vlivem drog" bylo nejspíš tak, že tam dotyčný hipík přijel na kole nebo na koloběžce, že? Jinak si totiž "řízení" uprostřed demonstrace neumím představit - auta si lidé na demošku neberou. A to zatýkání "mladistvých" a následný jejich odvoz z demonstrace a teatrální "předání rodičům" - tím naši všeteční policejní fašisté chtějí říci co? To, že na takové akci budou mladí lidé (označovaní policií jako "mladiství"), je vzhledem k charakteru akce celkem logické. Bývaly doby, kdy to policie tolerovala a jen monitorovala situaci. To se opravdu musí takto přísně formálně vymáhat každá prkotina v zákoně, jen aby policie vykázala činnost? Nebo se zase vrací tyhle formy bolševického zastrašování?

+6/−5
5.5.2013 10:06

P43e12t54r 92I95s13k21r71a 7371307723676

zřejmě jste si nevšiml těch vozidel s aparaturou... a ano i na kole jste účastník silničního provozu a máte všechna práva a povinnosti řidiče.  Řízení pod vlivem omamných látek nevyjímaje. 

Domnívám se, že zásah mohl naplnit několik antonů, kdyby opravdu pobrali všechny feťáky. Ten zbytek právě jen monitorovali, ale nelze zavírat oči úplně nad vším

+4/−3
5.5.2013 11:23

J33a93n 80Z36e32l50e47n55k80a 2346116438405

Jenže obvinit někoho z téhle subkultury, že je "pod vlivem drog", je velmi snadné. Řidiči se totiž ze slin neměří faktická přítomnost THC, ale jiná látka, která se v těle drží i několik týdnů, kdy už člověk pod vlivem THC není. Podle té látky (teď si nevzpomenu, jak se jimenuje) se to identifikuje. Ten řidič mohl naposled hulit před týdnem, takže v době řízení mohl být úplně čistý, nicméně všetečnými "pomáhajícími a chránícími" červíčky bude obviněn, buzerován... a následně u soudu zproštěn viny, protože se nepodaří prokázat, že v době řízení byl pod vlivem THC. Tak k čemu to k čertu je???;-€

A to, že cyklista má "stejné povinnosti" jako řidič např. motorového vozidla, je česká absurdita, která nemá jinde ve světě obdoby. Rakušané nemají např. limit alkoholu pro jízdu na kole vůbec stanovený, můžou pít, jen musí být schopni jízdy. Němci mají tuším limit 1,5 promile. U nás jsou sankce pro cyklisty stejné jako u řidičů vozidel a fízlové šikanují cyklisty i na stezkách doddělených od ostatního provozu.

Opravdu, ať se tento stát jde vycpat s takovými zákony a s takovým "právem"...

+5/−3
5.5.2013 11:38

P91e29t24r 92I90s26k76r84a 7951667463236

A nebo by stačilo nefetovat. Já nevím, kolik jste toho nařídil vy, ale já když jedu přes vesnici a tam se mi přes půl silnice snaží udržet na kole jeden nachmelenec a ještě k tomu neosvětlenej, mám chuť jej z toho kola skopnout do příkopu. Namele si stejně, ale já nebudu mít na krku dopravní nehodu.

Vůbec nechápu lidi co mají potřebu se opíjet a hulit či jinak se omamovat. Alkoholu si dám na chuť 2 dcl vína nikoho nezabily, jedno pivo před obědem taky ne. Kouřit trávu je blbost, ta rostlina má daleko lepší využití.

Lékařské použití bych legalizoval, ale jiné užívání než jako lék bych postihoval velmi tvrdě. Nulová tolerance drog a alkoholu na silnicích je zcela v pořádku, cyklostezky jsou diskutabilní

+3/−4
5.5.2013 11:45

R49o22b33e90r95t 81P85r56a21ž48á76k 4308116545600

No, já když jedu s rodinou po cyklostezce, nechtěl bych potkat svobodného Němce s 1,5 promile v žíle, jak se motá od pankejtu k pankejtu.

+2/0
5.5.2013 12:01

P47e22t67r 61I76s53k59r65a 7201907573436

S tím souhlasím, ale jsou i tzv vinařské stezky, kde si člověk může okoštovat dobré vínko a lahvinku si koupit domů. I tam však jsou policisté a nulová tolerance je nulová tolerance, proto říkám, že na podobných stezkách je diskutabilní, zda by se něco málo tolerovat nedalo. Pokud jde o drogy jako marihuana a jiné, tak samozřejmě bez tolerance, ale 2dcl vína v těle dospělého člověka nemají vliv na bezpečné řízení kola. 1,5 promile je opravdu hazard, domnívám se, že udržet se na kole je v takovém stavu výkon samo o sobě

+2/−1
5.5.2013 12:11

R39o56b90e47r97t 24P89r18a10ž35á31k 4888386295560

No jo, jenže my Češi jsme tak "disciplinovaní", že okoštovat pro nás znamená vylemstat toho vína půl litru. Bohužel.

+2/0
5.5.2013 12:26

P83e80t80r 46I71s89k70r25a 7471837973846

Smutná pravda...  proto asi bude lepší nechat tu nulu a subjektivně pak policista může přivřít oko. Víme jak to je na silnici. Někde je v obci povolená místo 50ky 60ka a všichni tam jezdí 80. Možná to půjde až naše společnost trochu dospěje

0/−1
5.5.2013 12:53

J45a95n 61Z67e80l15e33n51k27a 2646576398325

"Přivřít oko" je při současném myšlení policie i úředníků dost problém. Všechno se formalizuje. Když vidím, že jsou policajti schopni jen "podle zákona" buzerovat lidi kvůli konopným mastem a jiným lékům z konopí, že dělají u nemocných lidí domovní prohlídky, že je formálně obviňují z trestných činů atd., tak vidím to "přivírání očí" jako dost nereálnou záležitost. Nepřivřeli oči u případů daleko ostudnějších. Proč? Protože místo zdravého rozumu tady máme dogma a modlu jménem "zákon".

0/0
5.5.2013 14:44

P85e64t52r 47I86s46k71r48a 7341137813396

Na takové šťáry se chodí na udání a tam nelze něco přivírat. Při namátkové kontrole na cyklostezce je to jiná káva.

0/0
5.5.2013 15:26

J19a20n 71Z48e84l74e10n24k26a 2146716138725

A ještě něco. Myslíte si, že neustálé zpřísňování zákonů, neustálá regulace všeho až do titěrných detailů a vymáhání kdejakého blbého pravidla je cesta k "vyspělosti" společnosti? Není. Spíše z nás jen chtějí udělat nesvéprávné děti, blbce, takové cvičené opice, které jen poslouchají. A ono to stejně nebude fungovat, protože lidé mají i mozek. A lidé daleko raději používají intuici a vlastní zkušenosti, než by se neustále ptali "Smí se to? Schváll nebo odhlasovat to někdo?".

Je to jako u dopravních značek. Když je jich mnoho, přestávají plnit svou funkci. Takže pokud chcete, aby lidé dodržovali pravidla, nesmí těch pravidel být moc, musí být přehledná, spíše obecnější, a musí mít jednoznačný smysl. I ta zmiňovaná 50ka neo 60ka v obcích je mnohde zbytečným omezením (samozřejmě posuzováno vždy podle konkrétní situace - na magistrále je 50 "kvůli hluku" prostě blbost). A ten smysl současná přehršle zbytečných zákonů prostě nemá.

Takže kdybych to mohl zařídit, klidně bych povolil marihuanu pro osobní potřebu, a je jedno, zda na hulení, nebo na masti. Klidně bych dal limit na alkohol u řidičů např. 0,3 promile (běžná hodnota v Evropě), a u cyklistů bych to příliš neřešil, to je spíše sport, než doprava. A zrušil nebo zjednodušil bych i spoustu dalších zákonů a zbytečných norem. Ty normy a zákony totiž ve jménu jakéhosi "dobra" generují tolik byrokracie, že se prostě nedivím tomu, že tenhle stát je tak strašně drahý a má deficit 100 miliard ročně...

+1/−1
5.5.2013 15:01

J62a18n 32Z94e14l65e26n33k17a 2496136168725

Bohuženl naše idiotské zákony vám neumožní ani dát si ty 2 deci vína, ani to 1 pivo před obědem, které cyklista mimochodem při jízdě odbourá velmi rychle. Navíc tak malé množství nemá na jízdu vliv. Motajícího se cyklistu by nejspíš pokutovali i v Rakousku a v Německu, ovšem nulová tolerance je blbost.

+1/−1
5.5.2013 12:11

P98e96t60r 22I96s71k57r85a 7501947233796

Pokud jede po silnici, tak se to pochopit dá, stačí špatný manévr a vjede do cesty motoristovi. Já osobně předjíždím cyklisty s maximálním možným odstupem a snížím rychlost, abych je neohrozil ani tlakem vzduchu. Vím co to je, když 50cm od vás projede někdo 90. Člověk se celkem dobře lekne a může zavrávorat a neštěstí je na světě. 

Na vinařských a jiných stezkách bych nějakou malou toleranci snad i povolil. Jak říkáte jedno pivo, či doušek vína na ovladatelnost kola vliv nemá.

+2/0
5.5.2013 12:17

I77v78a81n 39J17i69r59e80š 6433232831628

Feťák zůstane slabochem a zbabělcem i kdyby tisíckrát řval, jak je droga neškodná.

+9/−8
5.5.2013 1:44

A26l38e98x25a23n85d12r 32K45o77s12t10k27a 5649916749416

Bohužel. Konopí užívají dvě skupiny lidí. Jedni jako lék, druzí jako drogu.

+5/0
5.5.2013 7:09

M25a75r67e37k 80P33r86c46h50a77l 3416420569919

Pane, vy zde skandujete nějaká hloupá hesla, která nemají s tématem co dělat. Navíc vám mohu dát užitečnou informaci - alkoholik, feťák či gembler / to není ani tolik o vaší vůli ale o genetické predispozici pro závislosti. Dále prostředí, ve kterém žijete atd. Takže tady ze sebe nedělejte už hlupáka a pojďte k tématu.

+5/−7
5.5.2013 8:28

J65i82ř76í 58N80e42u58m70e37i18s20t57e42r 2112795383891

Tím chcete říci, že veškerá lákadla by tím pádem měla být nedostupná, že ano?

+2/−1
5.5.2013 8:46





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.