Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pětiletý kluk zastřelil svou sestru zbraní, kterou dostal k narozeninám

Pětiletý chlapec v americkém státě Kentucky ve středu střelil svou dvouletou sestru do prsou, když si hrál s puškou, kterou dostal jako dárek k narozeninám. Zbraň vystřelila náhodně, batole zemřelo.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D95a38d80a81k 27P74e30t38r 7441730664238

Co je to za stát s tradicí pětiletému dítěti věnovat pušku.

+1/−1
3.5.2013 6:59

R92o17m79a52n 19L73a48n35g25e48r 9734194112402

Stát, kde se každý cítí bezpečně?

0/−1
3.5.2013 10:27

J73a53n 10K24u15č22e40r47a 8295138407640

;-D ;-D ;-D ;-D

0/−2
2.5.2013 22:20
Foto

D76a40n30a 43H51a32n10g17e43b96r86a98u97k 7541299422479

Ted rikali v  nemecke v televizi ve zpravach na programu ZDF, ze kazdy den umre v USA 80 lidi nasledky strelnych zbrani.

0/−1
2.5.2013 22:13

P79e89t17r 71S26v43o56b84o44d59a 9617118610682

To je pravda.

0/−1
2.5.2013 23:26

A59n49t77o18n70i94n 93K14a32d85l11c33e40k 9552229251176

95% obeti je take barevnych.  Nerikali jeste ze asi dvakrat tolik zemre na nasledky motorovych vozidel?  Jeste vice pak na prezirani.

+3/−2
3.5.2013 0:59
Foto

V66l21a15d81i32m50í57r 14V24o86l86k66o 6870502547429

jenom vypatlanej amík může koupit pětiletému dítěti zbraňRv

+5/−5
2.5.2013 16:51

J45a27k48u57b 75M20a70c52h85a84n 9841852259202

nevim proc do toho pletete statni prislusnost

+1/−5
2.5.2013 17:03
Foto

V25l38a31d43i54m43í50r 63V77o27l37k60o 6650792177269

no tady to legálně ani nelze...to jinde opravdu nepotkáte...možná v Africe;-)

+3/−3
2.5.2013 17:35

J64a96k59u77b 96M20a93c75h58a89n 9101432399452

Ja v americe ziju a jsem Cech, takze otazka zni jak jste prisel na to, ze je to amik mate kristalovou kouli? O vypatlanosti diskutovat nebudu, ale bavi me jak malinky Cesky clovicek haze 350 mil. lidi do jednoho pytle :-/

+3/−6
2.5.2013 17:42
Foto

V64l72a27d98i75m70í37r 66V16o10l97k93o 6630702407489

mě zase baví jak to čeští emigranti žerou....jinde by to legálně nešlo

+2/−2
2.5.2013 18:05

J59a14k71u77b 67M29a88c64h41a28n 9281362679952

emigrant hmm. Dalsi zavistivka ;-D. Coz takhle student? Nebo si myslite,ze se nenajdou lidi, kteri do sveho vzdelani radi investuji? Jak jsem se trefil s clovickem do cerneho.

+2/0
2.5.2013 18:22
Foto

V52l50a29d47i80m72í86r 48V80o40l55k36o 6400532777989

podívejte...mě je váš pobyt ukradenej...ten amík, co koupil děcku pušku je prostě magor... z čehož nevyplývá nic o normálních amících...jen to, že jinde by to legálně nešlo. Vaše zastání amerického lidu váš šlechtí a je mi taky buřt...takový jsem neřád;-D

+6/−2
2.5.2013 18:26
Foto

V26l40a15d27i51m49í39r 67V66o95l53k38o 6440442527199

jo a zkuste znova přečíst 1. řádek článku...ošetříte za tu kouli;-D

0/0
2.5.2013 18:07

J39a47k13u54b 53M44a32c59h74a72n 9651892479222

Ano precetl jsem si cituji Petilety chlapec v Americkem state Kentucky. konec citatu. Pan Volko vy budete asi mdleho rozumu, tam totiz neni petilety American a to jsem rikal ja. Amik a clovek zijici v americe je rozdil. Pak kdo je tady vypatlanek ;-D;-D;-D

+1/−1
2.5.2013 18:26
Foto

V91l58a20d63i29m12í95r 61V77o11l10k89o 6790232767429

Kubo, mdlého rozumu jste asi vy, tady nikoho takový detail nezajímá....v Americe je "amík" ten, kdo tam je, je to taková směs, že řešit původ by mě fakt nenapadlo....navíc láska ke zbraním je pro amíky vcelku typická v rozměrech zde nevídaných.....o můj rozum nemějte péči a studutej, ať z vás něco je, když tu už jednou budete ta naše budoucnost. ;-D

+2/−1
2.5.2013 18:44

J19a46k95u12b 26M10a15c73h53a71n 9941812679762

No tvoje budoucnost asi tezko myslim ze jsem starsi. Takze, kdyz tak na tom bazirujes tak pro me uz budes jen Evik jako evropan nebo Unik jak clen Evropske unie. Jde mi o uctu k lidem, ktera bohuzel Cechum, teda vetsine Cechu chybi, alespon na teto diskusi. Ale mate pravdu je to fuk. Zbran mam take a zakon na volne vlastnenou zbran k ochrane zdravi a majetku jen kvituji.

+1/−1
2.5.2013 19:01
Foto

V76l72a76d29i82m60í79r 33V80o33l17k43o 6850352537529

vaše věc....jen mě pobavilo, jak jste se rozlítil za hvězdy a pruhy;-) nic ve zlém vůči vám v tom není.

Mě přijde koupě zbraně malému klukovi úplně totálně mimo mísu....ale je to můj názor Euníka;-)

+1/−1
2.5.2013 19:14

J54a51k45u97b 39M56a53c50h19a74n 9571142889742

Hvezdy a pruhy me nezajimaji, ale urazite lidi. Mnoho mych kamaradu a pritom jste nejspis nikdy s zadnym americanem at uz rozenym nebo naturalizovanym ( to jsou sice mene vsichni, ale to neni predmetem) nemluvil. Zase u vas asi ale plati to CESKE porekadlo Podle sebe soudim tebe.

+1/−1
2.5.2013 19:34
Foto

V39l10a79d20i34m33í26r 13V92o92l80k39o 6220252787199

vypatlanej + amík = koupí 5 letému dítěti zbraň.....proč to toho taháte všechny američany fakt nevím. Z jednoho nevyplývá druhé ani z druhého první. Asi posedlost za každou cenu něco najít.

Takže poslední pokus o argumentaci:

- Amík to musí být, protože tady by ho zavřeli (a ve většině států EU taky, ne-li ve všech)....

- a vypatlanej taky, jinak by nekoupil kvér malému dítěti. V čem je problém?;-)

0/0
2.5.2013 22:40

A66n29t48o98n29i50n 39K31a77d46l26c32e78k 9732859311296

Treba v tom, ze maly cesky clovek si mysli, ze je lepsi nez zeme, ktera dokazala mnohem vic nez dokaze pochopit.

0/0
3.5.2013 1:08
Foto

V90l57a77d42i16m24í29r 28V37o48l51k15o 6580262407359

ježíši a to jste vyčetl kde? lepší je leda než ten vypatlanec, co dítěti koupil zbraň

0/0
3.5.2013 7:22

A40n65t90o83n49i75n 19K59a49d87l55c86e10k 9792249291946

Odsuzovat nekoho za koupeni detske malorazky a nazyvat ho vypatlancem mluvi samo za sebe.  Nevime detaily, je to tragedie tragedie.

0/0
4.5.2013 0:11

M17i92c33h31a40l 34B23u33d78í10k 4236904788713

"no tady to legálně ani nelze" - lze, pokud koupíte vzduchovku nebo třeba flobertku a s dítětem budete střílet doma na dvoře (jako třeba já, zatím bez dítěte, musím počkat až se narodí ;-) ).

0/0
3.5.2013 13:52

K87a98m90i52l 42J29e40r44o50n80ý67m 82P66á36l72k41a 5361681379859

Takové rodiče, kteří svým dětem dávají nebezpečné hračky, bych zavíral do blázince na doživotí. Normální člověk dává svým dětem takové hračky, které jsou pro ně i pro jejich okolí,bezpečné.

+3/−1
2.5.2013 16:23

K62a19r47e11l 19N34o66v70á25k 8953198458576

Velice nebezpečné jsou domácí bazény.

V USA se v nich utopí desítky dětí ročně.

Zavřel by jste všechny, kdo koupí dětem bazén, do blázince na doživotí ?

Bazény jsou zřejmě mnohem nebezpečnější pro děti než puška.

+2/−4
2.5.2013 17:56

K18a82m98i11l 87J70e85r74o76n58ý81m 49P72á50l56k96a 5151681859319

Jsou to zkreslující informace, neb je mnohem víc lidí, kteří kupují bazény, než pušky.  Z tohoto jasně vyplývá, proč je mnohem víc úmrtí v bazénu, než zastřelením. A kdyby rodiče dávali na děti větší pozora a lépe zabezpečili bazény, neutopilo by se žádné dítě.

+2/−1
2.5.2013 18:19

M51i85c34h88a53l 50B33u94d73í72k 4346844588463

Obávám se, že nemáte pravdu. V US je mnohem více lidí co vlastní zbraň než těch, co vlastní bazén.

0/0
3.5.2013 13:32

K18a27r89e42l 35N80o65v10á86k 8423888298686

Je to jen několik let  kdy Čech, voják z Afganistánu, zastřelil vlastní dceru.

Stalo se to, když si doma čistil legálně drženou zbraň. Tragédie se stávají.

Zbraně v rukou civilistů v USA zabrání spáchání ročně až  2 000 000 trestných činů.

Pokud bude jedna nehoda na 1000 zachráněných životů, tak je stále lepší ozbrojená  společnost než odzbrojená.

+5/−4
2.5.2013 13:13

P61e25t23r 28S89v50o58b35o66d96a 9737218430302

Nějak se mi nechce věřit, že zbraně zachrání ročně jen v USA 2 miliardy životů. Každý by byl zachráněn v průměru šestkrát ročně, to bylo na emigraci. ;-D

+3/−14
2.5.2013 13:20
Foto

D62a79v13i84d 56H64o23m14o48l79a 4252352609503

Zkuste se prosím ještě jednou podívat na počet nul za tou dvojkou. A také se zkuste zamyslet nad rozdílem mezi "trestných činů" a "životů."

Potom vyzní váš komentář bezpochyby hodnověrněji a bude možno o něm lépe diskutovat.

+7/−1
2.5.2013 13:25

P84e85t47r 56S64v31o63b43o57d59a 9167938180862

Koukám, že špatně čtu. Četl jsem,že zbraně v rukou civilistů vedou k spáchání 2 000 000 trestných činů ročně. Tak jako tak nehody se střelnými zbraněmi si vyžádají 600 životů ročně nemluvě o tisících zraněných. Čili podle Karlových slov by zbraně musely zachránit 600 000 životů, aby se ospravedlnily, což zřejmě není reálné, když drtivá většina zabráněných trestných činů jsou loupeže a přepadení.

+2/−2
2.5.2013 13:41

K81a60r92e68l 24N46o45v46á17k 8393138718146

Čistě matematicky by stačilo, aby zachránili 601 životů.

Zbraně v rukou civilistů však mají dvě další funkce.

Chrání obyvatele před nebezpečím diktatury a odrazují cizí agresory před napadením krajiny.

+2/−2
2.5.2013 14:25

P47e20t74r 47S74v24o97b83o80d20a 9367638780972

No tak tím už si ale protiřečíte. Chcete 1000 zachráněných životů na jednu nehodu nebo jen jeden?

+1/−1
2.5.2013 14:31

K97a46r54e35l 49N70o15v26á65k 8293328668456

601 je víc než 600. Co je na tom protiřečivého ?

+2/−2
2.5.2013 14:35

P14e49t48r 39S27v60o58b58o94d46a 9837678280922

"Pokud bude jedna nehoda na 1000 zachráněných životů, tak je stále lepší ozbrojená  společnost než odzbrojená."

601 je méně než 600 000.

+3/−2
2.5.2013 14:39

K87a96r79e81l 41N59o66v46á48k 8703848778316

Realita je taková, že v USA je na jednoho nehodou mrtvého nejméně 1000 zachráněných. 

Ale pokud bude více zachráněných než mrtvých nehodou, stále je to i takto matematicky lepší mít ozbrojenou společnost.

+3/−2
2.5.2013 15:23

P43e42t93r 19S28v51o57b62o78d40a 9717958460282

No mě jde jenom o to, že jste si najednou změnil svoje kriterium, kdy se vyplatí ozbrojená společnost, kdy vám to najednou nevycházelo.

Tak jako tak ty počty nejsou tak jednoduchý. 600 lidí jsou pouze oběti nehod. Potom je třeba uvážit kolik vražd a sebevražd by se nezdařilo bez střelné zbraně a kolik lidí bylo zbytečně zabito při příliš horlivé sebeobraně (můžu dát odkazy na různé střelby do zad na utíkající zloděje) a naopak kolik lidí by přežilo bez újmy i kdyby se nemohli bránit střelnou zbraní.

+2/−3
2.5.2013 15:46

M49i48r50o17s50l80a51v 21S37k67a48l50n34í84k 8470127108681

Já sice chápu, že je těch nul moc. Ale přece jenom, miliarda má ještě o tři nuly víc než číslo výše :-P

+3/0
2.5.2013 13:26

D42a81n36i25e61l 52N74o49v75á45k 3353288482203

uděluji ti cenu "oranžový oslík"R^.

+1/0
2.5.2013 13:37

B45a23r47t96o98l29o76m36ě50j 91K30u65s 2505786111323

Uveďte zdroj těch čísel, nebo nevěřím ;-)

0/0
2.5.2013 13:26

K76a41r38e70l 37N14o45v22á33k 8883638758416

http://cover72.net/zbrojnice/filosofie_ozbrojene_spolecnosti.htm

Pokud se Vám ta čísla zdají moc, zde jsou další čísla:

V SSSR pozabíjela vláda 50 000 000 odzbrojených občanů, Hitler pozabíjel 20 milionů odzbrojených občanů, 50 milionů odzbrojených občanů pozabíjel Mao, stejně to udělal i Pol Pot ...

+4/0
2.5.2013 13:50

P74e75t12r 49S10v39o88b71o98d14a 9107488640542

Nelze přece srovnávat oběti válek a krutých diktátorských režimů s obětmi nehod v době míru v demokratickém státě. Ano zbraně v USA zabíjejí podstatně méně než v nacistickém Německu, a co? To je přeci hodně nízká příčka. Mají podstatně na víc.

+2/−2
2.5.2013 14:00

K85a33r40e86l 34N69o74v22á58k 8853198488176

Souhlasím, jde o dvě rozdílné věci.

Zbraně chrání obyvatelstvo před zločinci, to jsou ty 2 000 000 trestných činů ročně a brání vládám, aby se uchýlili k diktatuře.

Druhou věcí je obrana svobody obyvatelstva před diktátory.

Každá vláda, která chystá totalitu, se napřed pokusí odzbrojit obyvatele.

Hitler, Stalin, Lenin, PolPot, Mao, Gottwald ...

Jenom skutečná vláda lidu ponechá v každé domácnosti automatickou moderní zbraň jako ve Švýcarsku. A třetí funkcí zbraní v rukou obyvatelstva je obrana před cizím agresorem.

+3/−2
2.5.2013 14:22

P18e12t84r 74S40v23o60b18o26d54a 9637108780712

Nejlepší ochrana proti diktatuře nejsou zbraně ale inteligence, vzdělání a dobře informovaní voliči.

+3/−2
2.5.2013 14:44

K43a14r41e33l 70N87o48v89á36k 8103578768516

Jenomže jak toho dosáhnout v praxi ?

Inteligenci obyvatelstvu nemůžete nařídit, vzdělání a "dobrou" informovanost můžete dosáhnout  jenom v dobře organizované, osvícené diktatuře.

No jo, ale diktatura je právě to co nechceme !

+1/−1
2.5.2013 15:21

P71e10t62r 53S62v89o90b80o62d96a 9297348180512

Ne, to lze nejlépe zajistit v bezpečné, svobodné a dobře materiálně společnosti. Většina těch tyranských režimů právě vzklíčila z bídy, v Německu to byla hluboká ekonomická deprese, v Rusku krutý Carský režim, který systematicky udržoval nevzdělanost a v Číně Japonská okupace.

+2/−1
2.5.2013 15:56

K93a77r16e85l 33N33o90v13á78k 8533538858776

Svoboda jako předpoklad, to beru všemi deseti !

Se svobodou přijde i materiální blahobyt. Ale co bezpečnost.

Zde můžete volit mezi diktaturou, kde bývá bezpečno nebo ozbrojenou společností jaká je ve Švýcarsku.

+1/0
2.5.2013 17:51

P29e69t21r 57S74v82o45b18o45d26a 9917198470872

To je ale hloupá falešná dichotomie. Většina Evropských států je velmi bezpečná a přitom civilisté nemají tolik zbraní jako třeba ve Švýcarsku. Zbraně nejsou potřeba na zajištění bezpečnosti naopak jsou spíše přítěží. Bezpečnost je záležitost aplikace rozumných opatření na minimalizaci rizik. Největší riziko pro moderního člověka jsou nehody, přírodní katastrofy a nemoci. Žádný z těch problémů nelze vyřešit zbraní. Stát je může se řešit pomocí dopravních předpisů, bezpečnost práce, snadno dostupné zdravotní péče a podobně. Takové opatření nás nestojí svobodu ale peníze. Ve Švédsku mají velký sociální stát a platí obrovské daně, ale Švédi nejsou o nic míň svobodní než Američani.

+1/−1
2.5.2013 18:35

R79o61m51a44n 14L45a79n96g95e58r 9924714532282

To má být vtip? 8-o

0/−1
3.5.2013 10:31





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.