Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

KOMENTÁŘ: Prezident má usmiřovat, Zeman udělal pravý opak

Prezident Miloš Zeman při návštěvě Rakouska prohlásil, že sudetští Němci mohou být za odsun po roce 1945 rádi, mohli totiž dostat trest smrti. Zemanova poznámka je zlá a zjednodušující, prezident by se takto chovat neměl, zamýšlí se ve svém komentáři Martin Komárek z MF DNES.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J89a76n 60J80a11r53o37s 1839247300878

Konecne jsem si nasel cas abych tento komentar dukladne procetl. Naprosto odpovida mym predeslym nazorum a prinasi jeste neco navic. A za to autorovi dekuji.

0/0
2.5.2013 17:13

P58e18t72e33r 52W46e34h38r61b82e29r96g88e90r 7817413500861

Vidim vazeni byvali krajane, ze vase spolecnost je pekne zamindrakovana skutecnosti, ze zlocin Vyhnani nebyl jeste vasi spolecnosti zpracovan!!

+2/0
27.4.2013 12:22

J82i91ř72í 28P48o92k20o23r36n89ý 6791635598250

Vlastizrada je zločin a co se týká odsunu, tak brečíte na nesprávném hrobečku, kdyby Němci nerozpoutali válku, patrně by nedošlo ani k němu. A s čím jste se smířili vy, vy už máte všechno správně "zapracováno"?

0/0
28.4.2013 11:18

P44e89t45e56r 46W38e38h31r40b72e70r78g70e88r 7287213850951

Ja si myslim ze mame zpracovano, trvalo to ale velmi dlouho a upominat musime  stale! A ja bych nepletl nacismus a sudetsky problem dohromady!

0/0
28.4.2013 11:51

J41i38ř25í 39P68o78k23o39r19n44ý 6581975328140

Jsem z generace, která již tuto dobu nepamatuje, pořád někde čtu, že bych se měl kát za činy svých předků, zatímco VY máte ve všem jasno. Je to jako řešit důsledky bitvy U Hradce Králové na úrovni lidí, kteří již nežijí. Máte omluvu prezidenta Havla a ještě Česko-německou deklaraci. (http://www.mzv.cz/jnp/cz/o_ministerstvu/historie_a_osobnosti_ceske_diplomacie/druha_svetova_valka_a_jeji_dusledky/dokumenty/cesko_nemecka_deklarace_o_vzajemnych.html)

Patrně tedy budete ještě chtít, aby se celý náš národ potomků těch, kteří vašim občanům přáli odsun, postavil do řady a po jednom se vám omluvili za své dědy a babičky a sypali si ještě popel na hlavu, jinak si vaše neustálé narážky a nářky nedokážu už vysvětlit. Osobně odsun považuji za velkou tragedii Německého národa, který za to, že sám rozpoutal válku tvrdě zaplatil.

0/0
28.4.2013 13:12

P35e32t56e91r 95W93e50h54r63b50e87r75g32e40r 7517473700671

Zadne mezinarodni pravo nedovoluje vyhanet  obcany porazeneho statu ze svych domovu a zabirat jim majetek! I kdyz se na tom na prosbu Benese usnesly vitezne mocnosti!Rv

0/0
30.4.2013 12:03

J76i63ř82í 42P50o14k30o65r42n16ý 6281935728420

Nechápu proč se v tom pořád někdo vrtá, bývalé Sudety jsou obydlené Čechy a úvahy o tom, co by bylo, kdyby Němci válku vyhráli téměř po 70. letech jsou opravdu na hlavu postavené. Odsun byl důsledkem války, kterou Německý národ prohrál a následky tehdy nesli všichni jeho občané. Tedy  Německý stát  byl jednoznačně viníkem a sem by měly směřovat všechny stížnosti a nářky jeho postižených občanů. Tečka.

0/0
27.4.2013 9:43

A49r66n53o48š41t 36K25o91b55y86k73a 9739519928560

Odsun byl zřejmě vynucené řešení, které nemá ale nutně právní podklad. Prostě ukončilo cca 100 let národní rivality přerostlé do německé totality.

Ale je třeba vidět, že cca 6 milionů zde vyhnalo cca 3,5 milionu, čili že právo obou národů na  tuto zemi bylo naprosto souměřitelné. Německé obstrukce během Rakouska-Uherska končící zablokováním činnosti českého zemského sněmu 1911 a postavení Němců jako poraženého národa v I. světové válce (v pohledu velmocí byl Němec jako Němec) vedlo k určitému útisku za první republiky, především v kulturní oblasti (odstraňování soch osob, které Němci ctili a Češi nenáviděli), ve školské oblasti (výrazná podpora menšinových českých škol), v oblasti státní služby (nesmyslně přísné zkoušky z češtiny a reálií "jména psů v Babičce B.Němcové"), preference č. firem v oblasti státních a veřejných zakázek, ztráty pracovních míst na velkostatcích díky pozemkové reformě a preference č. statkářů i bezzemků v nákupu a přídělu, preference č. odborů při poskytování podpory (cestou odborů) v době krize, práce na opevnění pouze pro č. a sl. atd., těžší dopad krize na Sudety.

A toto zase k pádu německých politiků "aktivistů", ochotných spolupracovat s Prahou.

Nicméně je třeba nezapomínat, že hlavně němečtí sociální demokraté to odnesli několikrát: Nejprve odmítli sloučení s Henleinem. Pak dokonce poskytly svoje oddíly (ty měla skoro každá strana) jako Republikánské gardy proti Henleinovcům a díky znalosti prostředí se stali užitečnou součástí Stráží obrany státu - SOS. Heslo pražské vlády vůči straně, která také nebyla příliš spokojena s pozicí německých pracujících bylo "Věrnost za věrnost". Jejich pozice doma nebyla růžová. Proto ihned po pádu Sudet řada z nich prchala do zbytkové Č-SR. A ta je "věrně" ihned jako sudetské Němce vypověděla zpět. Řada zahynula v koncentrácích.

No a po osvobození se jejich představitelé už nesměli do ČSR z Londýna vrátit na žádost Beneše - moc by to komplikovalo nacionálně čistokrevné vidění světa.

+5/−1
26.4.2013 21:22

J82i86ř71í 72P89o30k68o30r91n81ý 6521715398600

Už radši tady nic pozitivního o Němcích raději nepište, nebo se ten inteligent, co dává všude mínusy uběhá a ještě si něco užene...;-D

+5/−12
26.4.2013 12:34

A43l35i68c76e 55K36u64č86e13r15o44v51á 5838170954676

Je škoda, že náš pan současný prezident je rozhodnut zahodit příležitost svého mandátu k sjednocení svého národa a k započetí cesty ve prospěch nás všech, tato cesta rozhodně patří k jedné z nejtěžších a nejdelších ale věřím tomu že by stála za to. Místo toho volí snadnou cestu msty,ponižování,urážek, jedinečnosti pouze své pravdy a vize světa, jak vůči svým kolegům na předních postech u nás,tak v zahraničí a více méně i nás řadových občanů ČR. Krátce po svém zvolení avizoval, že se bude snažit být prezidentem i svých nevoličů, prvkem který sjednocuje. V inauguračním projevu uváděl že bude bojovníkem proti lidské hlouposti,která je matkou předsudků a pohledů skrz prsty, bude ve sporech spíše moderátorem než soudcem. Zatím se mi bohužel zdá,že se děje pravý opak.

+7/−13
26.4.2013 10:58

D75a61d37a19k 59P29e56t31r 7811210794458

To myslíte vážně? Sjednocení celého národa? Čím jsme rozdělení? Snad ne hodnocením odsunu a Benešovými dekrety?

+9/−2
26.4.2013 12:55

J15a89n 43J30o10š24t 9789477931442

Který "celý národ" máte na mysli ? ČR se skládá ze tří historických zemí, která každá má svůj národ !

+1/−5
26.4.2013 14:20
Foto

J29a35r46m25i79l65a 52Z95e44n62g79e66r 5700273633447

Ja tu diskuzi kolem vyhnani sudetskych nemcu uplne nechapu. Mozna je to tim, ze jsem se narodila moc pozde - 1978 - a mozna taky proto, ze uz deset let ziji sama v nemecku, v tzv.Sudetech, kousek od hranic s Chebem a Tachovem. Naprosto me fascinuje, jak Cesi jsou schopni jeste po 68 letech od konce valky si takhle vlitnout do vlasu kvuli necemu, co je snad jiz nekolikrat vyreseno ... na ceske strane vsichni krici, jak se "leze Nemcum do zadku" a cosi o "naci-nalejvarne" - na nemecke strane je ticho, alespon na urovni obycejnych lidi. Mam tu pribuzne, zname a kamarady a tohle tema nikdy vlastne tema nebylo, nikdy se me nikdo neptal na to, jak to bylo, co si o tom myslim a nebo pronesl neco v tom smyslu, ze by nekdo chtel neco zpatky, chtel omluvu nebo neco podobneho. Toto tema - vyhnani sudetskych nemcu - se na nemecke strane bere naprosto jako historicka udalost, ktera byla velice neprijemna, byla ale nasledkem valky, kterou Nemci zacali a prohrali - a to take vi... Babicka meho muze byla vyhnana z celou rodina z rumunskeho Sedmihradi, byli nekolik tydnu na cestach na obycejnem konskem povozu a kdyz prisli do Nemecka, nemeli nic nez sebe a par kousku nabytku a deky na povozu... jejich krajane je prijali, pomohli jim, pujcili si od banky, smirili se s tim, ze byli vyhnani a vybudovali si novou budoucnost ve starem domove, ve kterem predtim po generace nikdy nikdo nebyl. Tema je ukonceno, vsichni vi, ze to nebylo treba uplne v poradku vyhanet zeny a deti, ale s tim se proste neda nic delat. A tech par extremistu z landmansaftu, kteri to neustale viri, ty tu prakticky zna jen ten, kdo se zajima o politiku. Problem je v tom, ze cesti politici toto tema neustale rozviruji, pouzivaji je jako argument v boji o vladu a doufaji, ze porad existuje jeste dost Cechu, kteri se bud Nemcu boji a nebo jim zavidi ... i kdyz neni treba ani jedno. Nemci roku 2013 jsou mirumilovni, inetrnacionalne smyslejici lide - a zadni nacisti !!!

+8/−13
26.4.2013 10:19

A89n92d44r74e29a 21N36o60v97á 8304641406955

každý národ má svou historii a v ní bolavou ránu, na kterou je lepší nesahat. Myslím, že ta diskuse není ani tak o Němcích, ale o tom, jak necitlivě do té rány KS zasáhl. Všechno další okolo je jen politické divadýlko.

+9/−11
26.4.2013 10:28
Foto

J81a66r11m60i19l71a 69Z46e49n56g81e91r 5640883703357

Jde o to, ze nejen Karel Schwarzenberg do te rany zasahl, vseobecne se cesti politici radi rypou ve vecech, kterym nerozumi a ktere ani v podstate nikoho nezajimaji, misto aby se starali o to, aby lide meli praci za slusne penize, mohli svym politikum duverovat a necekat od nich vzdycky jen takove blbosti. Ceska politika se totiz tak sama znehodnocuje - pokud jeste nejakou hodnotu ma. Je to asi jako kdyby se pani merkelova vyslovovalo k tematu Romu v Cechach. Nikoho to tu nezajima a navic se v tom vyzna jako koza v petrzeli.

+2/−13
26.4.2013 10:33

A33n71d12r46e79a 87N53o59v68á 8364171986855

já opravdu nevím. Na jednu stranu výroky MZ chápu jako jasnou odpověď na otázku novináře, na druhou stranu to jsou velmi pravděpodobně jen dozvuky prezidentské volby a Miloš si to mohl odpustit a přestat to řešit.

+2/−11
26.4.2013 10:44
Foto

J27a59r10m22i98l62a 94Z77e15n60g55e93r 5960493463617

ale odpovedet se da snad i tak, aby to nekoho neurazilo. Kdyby pan prezident rekl, ze to je historicke tema, ktere je vyreseno nemecko-ceskou smlouvou a ze se tenkrat stalo hodne nespravedlnosti na obou stranach a protoze to nezazil, nebude se k tomu vyjadrovat ... slusne no comment bylo na miste a ne to neustale rozvadet. Jako prezident by se mel konecne pokusit to tema uklidnit a ne ho rozvirovat ... nikomu tim nepomuze - a pokud ano, tak komu?

+5/−12
26.4.2013 10:57

A81n63d32r64e34a 74N57o62v92á 8264931236505

ano, s tím naprosto souhlasím. To je prostě nezvladatelné Milošovo ego.

+3/−11
26.4.2013 10:59
Foto

D90a82n64a 69H60a32n95g80e79b64r35a74u56k 7271209562519

Pan Schwarzenberg se vyjadril jako diplomat a ministr zahranici ve 21. stoleti a naprosto spravne. Neustale vytahovani minulosti a pouzivani k ucelu ovlivnit masy bych hledala u pana Zemana.

+3/−10
26.4.2013 12:51

P81a47v17e97l 86V71y83o44r60a52l 7124473280827

;-DDanyko načechrej číro a jdi ho potěšit , tvůj Kárl čeká ,chybí mu sex...at ti neusne ;-D

http://revue.idnes.cz/schwarzenberg-behem-kampane-zije-jako-mnich-fee-/lidicky.aspx?c=A130121_084551_lidicky_zar

+8/−3
26.4.2013 12:56

R68o81s36t24a 77S90t33r46ž27í49n80e12k 8986965885763

vyorale styd se za to co tady všude píšeš. jsi ...Rv

+3/−6
26.4.2013 18:51

P56a46v16e51l 44V55y15o52r14a20l 7794353980797

Pokud je Kárl na chlapce můžeš Danyku nahradit Rostínku;-D

+5/−2
26.4.2013 20:14
Foto

D93a42n60a 81H66a91n30g13e42b65r27a44u29k 7671269832729

Co clovek muze chtit od vyorane mysi?

+1/0
27.4.2013 0:16

E86m54i83l 94S64o41v76á47k 4224767829196

no spíše by jste měla zajet na sjezd Landsmanšaftu a domluvit těm hodným Němcům , jinat je to opravdu "upocená pohádka".

Byl jsem 1 rok v Peredealu a něco jsem slyšel o o "Brašovských němcích" a nebylo to nic pozitivního.

Možná že vaše babička hajlovala omylem místo křižování ;-D

+11/−4
26.4.2013 10:35
Foto

J66a20r97m47i47l54a 47Z50e27n40g95e56r 5530143493337

Ne, moji babicku vyhnali z reckeho bydliste nacisti a pak byla diky komunistum poslana do CSSR, kde se mohla se svym muzem tenkrat usadit... cili byste se mel naucit cist, psala jsem, ze to byla babicka meho muze = on je Nemec, ja jsem Ceska s reckymi predky. Vite, vesnici moji recke babicky nacisti srovnali se zemi, prakticky a ona dodnes nevi, co si ma o mem muzi myslet, i kdyz se narodil 40 let po valce a nema s nacisty nic spolecneho, pyka porad za to, ze jeho prarodice zacali valku. Tak jako ja jsem slysela o estebacich a kolaborantech, tezko budu verit, ze vsichni Cesi byli takovi - tak jako vsichni Nemci v Rumunsku nebyli Brasovci - a neco o Brasovskych nemcich jsem slysela taky, mam maturitu s dejepisu a to s jednickou a historie me vzdycky zajimala. Vite, moje rodina bydli u Slavkova a vim, co tenkrat dela Napoleonovi vojaci - a presto jim to nikdo dneska nevycita ... pörotoze to jsou Francouzi? A nebo proto, ze je to snad uz konecne dost dlouho... musi nemci ted 200 let cekat na to, aby jim to lidi odpustili? Jak dlouho chcete jeste nemce oznacovat za fasouny, skopcaky a podstrkovat jim vsem ze hajluji? Zazil jste valku? Udelali vam neco osobne? Me jakozto cizince mezi sebe prijali, nikdy jsem nemela problem jakozto cizinec a jsem tu rada a spokojena. Naopak plno cechu na me ale kouka mezi prsty, kdyz slysi, ze ziju v nemecku! Proc to tak je?

+6/−12
26.4.2013 10:44

A10n35d47r36e29a 47N92o79v25á 8834391116825

když vám někdo ublíží, můžete mu odpustit, můžete se smířit a dál společně hledět do budoucnosti. Ale dokážete potlačit jistou obezřetnost? To je zřejmě běh na hodně dlouhou trať.

0/−12
26.4.2013 10:51
Foto

J43a53r25m46i92l74a 54Z29e96n81g22e77r 5430543563577

obezretnost je jedna vec, ale ja se tady zastanu Nemcu a hned mi tu nekteri jsou schopni napsat, ze moje babicka hajlovala... chapete tu absurditu ? obezretni byme meli byt predevsim sami pred sebou, kdyz nedokazeme ani po 68 letech odpustit ... zvlast ta mladsi generace... jenom odkoukavame od tech starsich jejich strachy, misto abysme se na vec podivali jinak

+3/−12
26.4.2013 11:04

A36n51d60r90e53a 47N85o38v56á 8894291266275

ale to asi není jen u Čechů. Podívejte se, co se dělo, když jela Merkel do Řecka. Těch obrázků s knírkem a v uniformě. Při každém problému to opět vyvře na povrch. Asi to opravdu bude ještě trvat dlouho.

+1/−10
26.4.2013 11:08
Foto

J31a62r25m46i67l82a 85Z79e19n59g38e94r 5130133523347

asi tak - a pritom angela muze za tu jejich krizi ze vseho nejmin, pohnojili si to sami a ted to chteji opet hodit na nekoho jineho ... ono je vzdycky jednodussi to na nekoho hodit, nez se sam starat :-P ona to bere sportovne, je z vychodniho nemecka

+2/−12
26.4.2013 11:25
Foto

D57a85n91a 46H32a87n42g77e19b39r95a66u86k 7881129552389

Angela s knirkem je proto, ze je chce nutit setrit a platit dane. Oni by radsi,kdyby jim Nemci vsechno platitli a nic nechteli.

+1/−9
26.4.2013 12:56

E12m74i29l 96S41o75v71á69k 4764267919316

Všichni ti neárijci jsou na ty nazioteutony nějak zlí, Merkel udělají kníra a a Kárl číro ;-D

+6/−2
26.4.2013 13:04

A95n49d44r42e13a 98N14o36v79á 8944431306465

no, jo to je taková zjednodušená agitka.

0/−6
26.4.2013 15:32

A36n37d86r28e92a 30N56o82v65á 8114371336375

víte, právě proto vidím projekt společné Evropy jako pozitivum. Těch historických křivd je tady spousta. Jenže pak si jednotliví politici opravdu nesmí honit svá ega a ohřívat si domácí polívčičku.

+4/−12
26.4.2013 11:03

P25a20v30e75l 54V70y50o56r23a89l 7614333820897

a co ta včerejší třetí babička z Hlučínska a čtvrtá z Broumovska ??? , ty spojuje jenom to že hajlovalky ??? a co tetičky ???

Ty vaše pohádky jsou moc "upocené" a čouhá jím dětinskost z bot;-D;-D;-D

+10/−2
26.4.2013 11:54
Foto

D97a28n57a 16H41a98n60g14e47b84r51a83u95k 7441489392479

I kdyby deset babicek hajlovalo, je to dneska  jedno. Hlavne pane Sovak, ze vite, co delala Vase babicka.

0/0
27.4.2013 0:18

A16n19t75o82n93i16n 13N49e71m79e89c 7238473351930

Pani Jarmilo, marne se namahate, vice nez 60% obyvatel v Cesku maji vedomosti z komusnisticke ery a Klaus se Zemanem vytahuji sudetaky, protoze to narod rad posloucha.

Typicka je Livie Klausova, ta se navezla do tchana od Schwarzeberga

byl to udajne nacista a maji na hrade (ktery vsak 300 roku nevlastni) hakenkreuzy.

Tim pomohla zvoleni Zemana.

Rodinka Klausova se zapomnela podivat na sveho slovenskeho tatika, ktery u Hlinkovcu statecne zabiral zidovske majetky, aby hned po valce presedl na nove favority  - komunisty. To je typicke, v bibli stoji- teprve  pokud jsi bez viny, hazej kameni.

+2/0
27.4.2013 17:12
Foto

E20v40a 58J63i18ř93í95č34k75o20v71á 5453346707730

Velmi dobrý komentář.... R^ :-)

+8/−11
26.4.2013 10:12

P15a18v82e51l 54V24y16o16r14a22l 7544653680287

Hele madam radši  nečechrejte si své KárlČíro a jděte utěšit jako správna Kárlbábka svého Kárl nebo neusne ;-D

http://revue.idnes.cz/schwarzenberg-behem-kampane-zije-jako-mnich-fee-/lidicky.aspx?c=A130121_084551_lidicky_zar

+11/−5
26.4.2013 10:15

A70n90t10o58n56i72n 65N85e83m31e52c 7208843981710

Kdopak tebe vyoral, Vyorale, to jsi tu pani opravdu poucil, ta nyni je vedle z tve poznamky.

+3/−12
26.4.2013 10:22

E31m69i77l 78S96o73v81á39k 4954797799146

Jiříčková je známá opruzující KárlbabkaRv a nechutné Kárlovy chvásty o knížecí  sexuální výkonnosti ji musí "uspokojit" ;-D;-D;-D

+12/−3
26.4.2013 10:29

E33m53i51l 63S37o36v15á15k 4294717859776

Ten článek je opravdu trapný blábol.

Víc k tomu není nutno dodávat. Za takové nazi-nalejvárny dostalo v roce 1946 od Revolučního národního soudu 6 novinářů provaz [>-]

+13/−8
26.4.2013 9:45

L96a18d29i33s61l97a43v 38K16a43l81o52u75s 1867714542888

A co jsi čekal od Komárka? Ještě chybí nějaký výlev od Steigerwalda.

+15/−4
26.4.2013 10:01

V60á13c78l75a68v 41F41r42ý67d25l 6832795932520

Vyrovnání se s minulostí je hrdinský čin a proto si lidé, kteří to dokáží, zaslouží obdiv a uznání. Lidé, kterým historické události a jejich aktéři ublížili či jim dokonce zničili život a přesto nezanevřeli a dokázali se smířit, pochopit a odpustit. Slova pana Zemana jsou pravým opakem, mají nádech konfrontace a ať už je pronesl z jakéhokoliv důvodu, z tohoto pohledu rozhodně hrdinská nebyla.

+6/−13
26.4.2013 9:23

L58a83d10i81s88l54a57v 77K96a45l50o97u89s 1717984862508

Zeman je hrdý Čech a nikomu nepoleze do podzádí. Narozdíl od letiště.

+9/−7
26.4.2013 10:02

J63i59ř26í 68P67o17k11o38r75n87ý 6901935828590

http://www.youtube.com/watch?v=eU_xy7ZrHkk

0/−13
26.4.2013 7:32

J58i21ř90í 32P67o74k15o82r98n40ý 6811165428350

Pokud byl MZ k tomuto konstatování Němci vyprovokován nevhodným dotazem, pak si o to sami říkali, pokud MZ na toto téma začal sám, potom rozhodně není dobrý diplomat a státník.

+3/−14
26.4.2013 7:29

L69a51d69i42s79l73a29v 29K76a82l90o75u97s 1527224662658

A co myslíš? Jak to bylo? Jako se Schwarzenbergem?

+9/−1
26.4.2013 10:03

M83o24j84m91í85r 98V48r40t22o45c80h 2600843852612

potom co společný stát čs. po roce 1918 téměř polovina původního obyvatelstva postupně opustila, jde to s vyčistěným a samostatným českem slušně z kopce a tradiční nenávist se profiluje už jen mezi zbylými kůly v plotě. zajímavé je , že naopak všichni co dobrovolně nebo nedobrovolně čs. opustili, si slušně polepšili.

+6/−17
26.4.2013 6:48

K73a75r67e33l 27S58t24r19o40b39l 7443174414916

Řekl to dobře a měl pravdu. Je to jeden z mála, který nemá potřebu lézt němcům   /či někomu jiínému-jak je zde zvykem!!/   do zadku[>-]

+18/−8
26.4.2013 6:45

D76a61n69i42e74l97a 90E56r42n83e52s30t12o67v37á 7471685909968

Protože my jsme Češi a kdo je víc! Že?

+6/−17
26.4.2013 7:36





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.