- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ani nevím, ve které třídě bylo čtení, ale bylo to vždy utrpení. Honzíkovu cestu jsem měl přečtenou dvakrát a sešitek plnej poznámek, že nedávám pozor, kam se to zrovna dokoktal spolužák, kterému to tak nešlo.
Podle expertů by asi měli ti škovnější číst těm slabším, aby si zvykli, že to tak bude celej život, že.
Ja si taky cetla jinde a jinak, ale kamaradka v lavici mela za ukol mi v pripade vyvolani bleskove ukazat, kde cteme. A ja ji za to zase pomahala s diktaty.
Pan chládek se zařadil mezi neználky, kecálky, kteří chtějí mluvit do všeho, jako ti ekonomové- co by ctěli řídit veškerý průmysl a rozumí tak akorát s bídou výrobě rohlíků. Zapoměl, že se nejdříve musí změnit přístup ke kantorům a školám tak, aby kdekteří rodiče i politikové nemohli vykonávat na školský systém různé silové ataky a prosazovat silou peněz neschopnost svojí a svých ratolestí. Nesporně se vrátit k systému jednotných osnov, bez nichž není možný krok vpřed. Jen tak bude možno vrátit opět zvok našenu vzdělávacímu systému, oproti stávajícímu rozvratu po západních vzorech. Komenský byl vzor a kde jsme teď? V rititi.
Existence pana Chládka by měla být důvod, proč nevolit ČSSD.
Ač se mi "pomerančový džus" hnusí, tohodle jediného člověka bych klidně zvolil, ale tak na rok (normální zkušebka) ať se ukáže a pak se uvidí...
No jistě, odstraňme dětem jakoukoliv zátěž ve škole, přistupujme ke všem s ohledem na ty nejpomalejší, ty chytré a tím pádem nudící se a zlobící sklidněme sedativy a rodičům pro jistotu ještě vše přefiltrujeme diplomatickým opisem, místo naprosto jasného ohodnocení známkou. A za 30 let budeme národem tupých ovcí - třetina bude dělat rukama, třetina úředníky a zbytek bude nezaměstnatelný.
Samotná změna hodnocení z číselného na slovní neudělá žáky vzdělanějšími
Odpusťte, ale hlavně je to neudělá vzdělatelnějšími. Vzdělatelní se dokáží vzdělat nezávisle na škole.
Bože chraň nás před další reformou a vraťme se do temné minulosti školství. Moje děcka mají štěstí , že do takové školy chodí, je tam hodně starších učitelů, kteří si pamatují na svoji školní docházku a pubertální léta a drží se hesla škoda rány která padne vedle, výchovné problémy řeší na místě, i největší sigři si nedovolí vyrušovat a nikdo na ně nečeká jednoduše rupnou, pokud se to některým rodičům nelíbí tak si můžou dát "génia" jinam( za 9 let byli ve třídě snad 3). Ještě pár reforem a ze škol budou vycházet pologramoti jako v americe.
Hlavně vzdělatelnějšími. Každý kantor vám potvrdí, jak klesá v zdělatelnost naší mládeže.
Podle mě známka pro prvňáka je to čemu rozumí. Kdy si naučí přečíst slovní hodnocení? Známku pozná už v předškolním věku.
Slovni hodnoceni je hlavne pro rodice, jak jsem psal nize. Popripade to muzete prvnakovi precist. Ale samozrejme prevzeti jednoho pravidla z jinych vyukovych systemu mnoho neresi. Mel jsem deti na skole se slovnim hodnocenim, kde ovsem za dobry prospech nebo progress v nejakem predmetu dostavaji certifikaty, ci diplomy kterych muze byt i nekolik behem roku. Coz jim nahrazuje onen pocit zadostiucineni kdyz nemaj na vysvedceni tu jednu velkou jednicku.
Nic proti inspiraci finským školstvím, ale tak nějak s rozumem.
Nevidím žádný problém v tom, že se dítě ve škole naučí, že jeho práci někdo hodnotí, tak totiž potom probíhá celý život. Děti stejné nejsou, takže nedává smysl mít k nim stejný přístup. Pokud jsou ve skupině děti méně i více šikovné, tak ty šikovné se nudí a jejich potenciál využit není, to znám z vlastní zkušenosti.
Škola na 9 je pěkná věc, jen jestli pan Chládek zaregistroval výuku na VŠ od 6:50 (MU).
Jako dítě jsem se na známky děsně těšil. Na jedničky se totiž každý těší:)
...
Možná by nebylo od věci se vždycky zeptat dotyčného dítěte, jestli chce na vysvědčení známku nebo ne