- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Dotaz: proč by v rámci odškodnění nemohla být zřízena přístupová cesta od Měšic, t.j. zezadu? Investorem by mělo být město Tábor, neboť jeho úředník kdysi pochybil, když nechal povolit stavbu dotčené provozovny jako trvalou stavbu, přestože už tehdy musel vědět, že sjezd z budoucí D3 nevyhovuje platným normám pro sjezdy z komunikací dálničního typu.
Přístupová cesta tam už je viz http://maps.google.cz/?ll=49.408711,14.714921&spn=0.005257,0.013937&t=h&z=17&brcurrent=5,0,1
je to prodloužení ulice Smyslovská v Táboře - Měšicích. V současné době je to pouze prašná polňačka, nicméně její vyasfaltování by město moc nestálo a vyřešily by se tím hned dva problémy naráz - téměř 20 let neexistence rozumné přístupové komunikace k provozovně bratrů Bratránků a také přístup na okolní pole pro zemědělskou techniku - ta přece také musí někudy vjíždět za účelem obdělávání, ne?
Nevím proč je zde tak zbytečná diskuze nad zcela jasnou situací. Dle zákona patří k právům vlastníka i právo přístupu na pozemek. Pokud byla stavba zkolaudovaná jako trvalá, je zrušení přístupu zásadním omezením vlastnického práva (k tomuto existují judikáty a desítky soudních rozhodnutí). Takže bratři podnikatelé Bratránkové podají žalobu na zřízení věcného břemene a soud jim pravděpodobně vyhoví. Je to zcela v pořádku a v souladu s ústavním principem ochrany vlastnictví.
Je mi stydno, když se tu lidé rozčilují nad tím, že si podnikatelé dovolují něco chtít. Oni vložili své peníze do majetku a stát jejich majetek nyní zásadně poškozuje.
Je až zarážející, že se snad nikdo nepozastavil nad jinou skutečností - že sousední benzínová pumpa, povolená jako dočasná stavba, dostala odstupné 49 mil. Kč - vzhledem k dočasnosti stavby stát rozhodně nebyl povinen toto odstupné vyplácet. A považuji za vážné pochybení, že automaticky neučinil obdobnou nabídku pánům Bratránkům. Bylo by to logické, v souladu s předpisy a zcela správné.
Tak to shrneme. Jediný kdo doplatí (a to doslova) na megalomanské požadavky pánů Bratránkových budou řidiči na dálnici D3. Obchvat Tábora zůstane navždy silnicí I.třídy, Bratránkům zůstane provizorní sjezd k té jejich hnusné plechové boudě, kde prodávají ojeté motorky. U bývalé pumpy JET bude stát policejní radar a bude měřit předpisovou rychlost 90km/h, kdo ji překročí, zaplatí tučnou pokutu MÚ Tábor, který je paradoxně hlavním viníkem současné patové situace, když úředně povolil stavbu na pozemku, o kterém se vědělo, že nebude mít příjezdovou komunikaci.
Můžete nějak přiblížit mechanismus vašeho uvažování?
Co je na požadavku zachování sjezdu megalomanského?
Když se podíváte na fotomapu, tak to pochopíte. Ten současný sjezd ( a hlavně výjezd) je na hraně už pro současnou rychlostní silnici.
Jako sjezd z dálnice nemá šanci splnit normy pro návrhovou rychlost
A ani jeho přestavba bz nepomohla, je moc blízko novému sjezdu Tábor - Jih.
Ten barák tam nikdy neměl stát, dálnice a křižovatka tu je naplánovaná jěště za komunistů .
Stát udělal chybu a má jen dvě možnosti - nemovitost vykoupit + vyplatit odškodné, nebo zřídit příjezdovou komunikaci jinudy. Přičemž jediná reálná možnost je obnovit původní silnici z Měšic. Možná by šlo natáhnout silnici z odbočovací větve té nové dálniční křižovatky, ale to by bylo dražší
A když se postaví obchvat kteréhokoliv města a všichni obchodníci, dříve u hlavní štreky, mají též zmařenou investici? A riziko podnikání to Vám nic neříká?.........
Když se postaví obchvat, tak k obchodníkům u bývalé hlavní štreky lze zajíždět i nadále.
Je komické, kolik úsilí věnují jistý Vejsada a jistý Kuchar do zesměšňování a očerňování nějakých cizích lidí. Nebo že by zase až tak cizí nebyli?
Takže budeme mít dalších 15 nebo kolik let místo D11 a Hradce Králové D3 a Tábor. Ale tak co už, nakonec to bude stát všechny 10x tolik a noviny budou mít o čem psát :-)
Silnicí E 5, tou auta tolik let už nejezdí.
Z dálky slyšíš vlak a sem tam náklaďák, když přibrzdí. Jen lesní vřes smí v tichu vést.
Na cedulích můžete číst, že je tu MOTOREST. Prázdno dlouhých dní a starý recepční je ospalý. Místa všude dost a vůbec žádný host tu nebydlí. Zní z dálky jez
jak past a lest. Na cedulích můžete číst,
že je tu MOTOREST.
Ukrytý, ztracený, No tak vejdi, tak vejdi, tak vejdi. tolik znal krásných aut, teď vzpomíná. Auta teď má cíl na nové dálnici jak roje včel. A na tenhle kout, kde slyšíš mraky plout, svět zapomněl. Jen milenci mu vzdají čest. Na cedulích můžete číst že je tu MOTOREST. Ukrytý, ztracený, No tak vejdi, tak vejdi, tak vejdi. MOTOREST, MOTOREST, MOTOREST, tolik znal krásných aut, teď vzpomíná.
momento-tábor se vzdá obchvatu a místo toho postaví řsd dálnici, kde nemůže jet traktor, nakladač, moped, motorka, tak vlastně všechno co nemůže po dálnici i chudáci co nemají na známku pojedou přes tábor jen tak dále, tohle známe i z jiných měst
jako dálnice to bylo stavěno od počátku, ale aby se nemuselo čekat až sem dorazí dálnice z Prahy, byla část dálnice D3 postavena s předstihem okolo Tábora. Avšak kvůli krátké délce nebyla tato část jako dálnice označena. Nyní se pouze dokončuje, co mělo být hotovo před desítkami let.
Další medializace problému je po zběžném pohledu do mapy evidentně zbytečná. Přístup je možný z druhé strany už nyní, po zkapacitnění a modernizaci ta cesta může klidně sloužit i motorizovaným klientům.. takže to není o tom, že by někdo zněmožňoval někomu přístup k objektu.. jinak sám mám na zahradě podobnou kůlnu na dříví, postavím k tomu ještě stan a nazvu to provozovna.. wau, a kvalitní byznysplán je na světě.
Jinak ještě doplním, na srozumněnou: Cestoval jsem po dálnicích v řadě zemí, ale takové dálniční přílepky a přístavky IV. cenové kategorie jako lze vidět tady u článku, jsem neviděl nikde, na balkáně ani na blízkém východě... dálnice a jejich zázemí, ať už se nám to líbí nebo ne, je často v dnešní době tím prvním, co si návštěvník z dané země zapamatuje, takže je potřeba zde aplikovat určité obecné standardy.