Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Mladík, který zemřel na dálnici po honičce s policií, řídil střízlivý

Pitva vyloučila alkohol a drogy u 17letého řidiče, který zemřel 1. března na dálnici D1. Mladík si vzal bez dovolení otcovo auto. Když ho druhý den chtěla zastavit policie, začal ujíždět. Po dlouhé honičce narazil do kolony aut, které u Velkého Beranova zastavila policie.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K20a70r87e22l 52H22a15c31k20e26l 2815905246746

Typické pro čechistán. Policie koná, je to špatně. Policie nekoná, je to taky špatně. Nedivím se některým policistům, že když vidí malér, otočí se, a jedou pryč. :-/

+2/−1
21.4.2013 19:18

K80a29r91e81l 41R23o10t80t 6779770186

kdyby vzal otci zbraň a střílel s ní na malý děti, asi by se ho nikdo nezastával. auto je zbraň, silný auto obzvlášť...

+1/−1
21.4.2013 17:33

A27l25e88š 83H42o37l54o55š88k55a 5121264192617

Můžete mi napsat v kterém zákoně jak auto doslova definováno výslovně jako zbraň?

0/−1
22.4.2013 12:15

R93a96d77e86k 45H47o30u86s88k52a 1689456410321

zbraní se rozumí cokoliv, čím je možno učinit útok proti tělu důraznější.

+1/0
22.4.2013 18:07

A30l32e89š 96H25o10l22o46š65k71a 2947964632330

Většině názorů tady na diskuzi se vůbec nelze divit, když většina diskutujících řídí stylem "50 na tachometru a smrt v očích". Samozřejmě, že je na vině !absolutně! neprofesionální zákrok policie (v západních zemích, které za každé situace dáváme za příklad, by nikdy nenapadlo použít jako živí štít řidiče v autech). Já jen doufám, že GIBS dojde ke stejnému názoru (ale jak to tak bývá, tak bude jen minimální prostor věnován případné omluvě policie a zbytek bude popisovat co tomu předcházelo - čímž mladíka neomlouvám). Zajímalo jestli by osazenstvo zdejší diskuze tak vehementně tleskalo a plácalo policii po ramenou, kdyby použili jako živý štít je nebo někoho z jejich rodiny.

+2/−12
21.4.2013 1:42

F72i96l34i40p 45G79a24l13a47š 2867807984308

joj..odborník promluvil.

+7/0
21.4.2013 2:33
Foto

P80a76v68e96l 53P84e84c20h 9578321806937

A to si jen myslíte, nebo jste si to fakt ověřoval, že by je to v západních zemích nikdy nenapadlo? Starší trošku googlovat a zjistíte, že těch případů na západ od nás je taky dost.

0/0
22.4.2013 10:22

I29v64a 77K95r65i50s78t75o34f88o34v29á 8947488173919

Tak proč se choval jako de....  Proč nezastavil, když měl???  To v 17 letech nevěděl, jak se chovat? Nikdy neviděl provoz na dálnici? Neví, že na výzvu policie má zastavit? PROČ?

+7/0
20.4.2013 17:01

J83a51r74o92m76í23r 41Š46r45á89m27e38k 5651794878

Nejspíš byl blbý a vyděšený - to se tak někdy stává. Ovšem tohle nemohli zasahující policisté vědět.

+1/−1
20.4.2013 17:12

J23i81ř22í 97T30ř83a82s18á83k 7435787121103

Když pod články o "špičkové akci" policistů psal, že zabili střízlivého a nezfetovaného člověka, tak se rady spousta čtenářů rozčilovala, že to není pravda. Takže byl střízlivý a nezfetovaný a na konec se dozvíme, že ani nikoho neohrožoval a policisté ho pro následovali zcela zbytečně. Doufám, že že ti policisté budou ihned postaveni mimo službu a pak odsouzeni. Nebo oni mají povolení zabíjet? V cizině by již byli odsouzeni a vyhozeni.

+5/−13
20.4.2013 14:49

B44l18a28ž64e88j 71M49o40t96y51č53k70a 8107827335130

to že jel jako magor v normálním stavu by měla být přitěžující okolnost.;-)

+11/0
20.4.2013 15:55

P85e16t60r 68K49u17c36h92a19r 8701529538190

Třasáku - policie zabila? ... oni snad s mladým seděli v autě, cpali mu pistoli do úst a řvali na něho, jeď,jeď nebo to zmačkneme? Ona ho vlastně policie i donutila ukrást tátovi auto, pak s ním jet přes půl republiky, že? ... přitom stačilo jediné, na první policejní houknutí srazit paty, zastavit. Zkus přemýšlet a najít základ všeho zla. A na závěr, to, že byl střízlivý a choval se jako nakouřenej je ještě horší - projet 200 km/h štrůdlem aut jde ledatak v hře Need for Speed, které byl fanda.

+9/−2
20.4.2013 16:31

F93i14l56i13p 65G87a27l92a57š 2607327314518

Pane kolego musíte si uvědomit, že pro mnohé diskutéry je mnohem jednodušší mluvit o následcích než hledat příčiny. Ono hledat příčinu je totiž ukázka inteligence, mluvení pouze o následcích je ukázka pravého opaku...

+4/0
20.4.2013 20:39

J42a81r11o78m39í22r 18Š11r19á75m68e24k 5371564598

Ona to ovšem stále není pravda. Nezabili ho policajti, zabila ho jeho vlastní blbost - jakkoliv je v jeho věku do jisté míry pochopitelná.

Mimochodem, vysvětlete mi, jak - a to zejména na české dálnici - nikoho neohrožuje kradené auto řítící se rychlostí výrazně nad povoleným limitem.

A jen tak mezi námi - záleží na tom, jakou cizinu máte na mysli. Ve skutečnosti by se podle země a tradice situace vyvíjela od krevní msty policistům až po hmotnou odpovědnost rodičů.

+5/0
20.4.2013 16:57

F25i81l44i55p 30G36a98l10a60š 2167777764988

Ono na D1 je občas hazard jet i víc jak 100km/h hlavně v některých úsecích...

+1/0
20.4.2013 20:40

F77i97l88i66p 20G87a83l14a51š 2767877514748

V cizině? Kde myslíte? Pokud vezmeme "náš vzor" USA tak tam by je rozhodně nesoudili, naopak by soudili jeho kamaráda za vraždu, proč? Protože dostal svého kamaráda do situace ve které přišel o život. Aby jsme si rozuměli dobře, byl by souzen za to, že po probdělé noci a bez řidičského oprávnění dovolil aby od něj odjel... Notabene zásah v USA by byl mnohem mnohem ostřejší než v ČR. Takže tou cizinou bych se moc neoháněl a pokud ano tak je třeba uvádět příklad, jelikož například v arabském světě by policie postupovala nejspíše také mnohem ostřeji než česká..

+6/0
20.4.2013 20:36

J79i80ř95í 55H93o88r28á12k 8654106113170

Nevím co řešíte, porušil zákon, porušil tak se dál nemá o ničem diskutovat a pouze vzdát čest policii že případ vyřešila. Ještě je možné kondolovat rodičům al to je vše. Pokud by někdo chtěl se mnou diskutovat na téma co bych říkal kdyby to byl můj syn tak mu vzkazuji pokud by porušil zákon tak by jsme měli smůlu oba dva.

+8/−3
20.4.2013 13:42

H48e17n85r61i74e79t39a 60K12ř33í42ž75k90o26v48á 4884483360971

Áno, máte pravdu. Zákon porušil. Zaplatil za to cenou najvyššou. Keby sme mali platiť aj my ostatní za naše chyby v dospevaní, nikto by tu už nežil. Tento chlapec to šťastie nemal. Je mi ho moc ľúto. Určite v rodine, do ktorej sa narodil, šťastný nebol. Takéto veci šťastné deti nerobia.

+2/−6
20.4.2013 15:36

F39i14l52i47p 56G34a80l34a81š 2317147874788

Je rozdíl ukrást lízátko, rozbít kamenem okno a řítit se autem ve 200km/h po D1..za klukoviny se platí výpraskem, tohle byla regulérní trestná činnost!

+1/0
21.4.2013 2:37

E86l11l19e86n 75Š64k44o89d35o75v94á 3502302926312

A napadlo Vás co rodiče toho nevinného kluka- zraněného v té octávii, co to odskákal - pouze stál v odbočovacím pruhu a chtěl jet za svými malými dětmi domů? Opravdu si myslíte, že jim je jedno, že v souvislosti s prací PČR skončil jejich syn-otec dvou dětí na áru? Pokud byste byl v té octávce vy, ještě byste poděkoval policistům, jak dobrá práce to byla? Zamyslete se trošku...!!!!!!

0/−1
22.4.2013 11:21

P61e23t37r 85V27a21n61e79c50e76k 2811181360324

Klucina bez RP v kradenem aute nereaguje, ujizdi pred hlidkou, nakonec to napali do jineho auta, ale za vsechno muze PCR, protoze ho NUTILA ujizdet? On mu naky policista drzel pistol u hlavy?

+8/−4
20.4.2013 12:30

J14a79r77o50m20í70r 12Š46r60á87m38e48k 5311734698

Přesně tak. Obávám se, že je v tom záměr - aby se snad (skuteční) policajti nechtěli příliš halasně ozvat, že současná geniální vláda svými zásahy jejich práci poškozuje, je třeba rozmazávat skutečná pochybení a když tato nejsou, tak je třeba si něco takového vymyslet. Na můj obor to funguje celkem spolehlivě:-/

+5/−1
20.4.2013 14:37

P62a21v80e38l 39N13e87d98ě52l74a 5506100824971

Vyřadil se z genofondu. Pro rodiče určitě smutná událost, ale který mladík si bez dovolení vezme tátovo auto, odjede s ním 250km od domova, rodiče se nezajímá, kde je a nakonec ještě neuposlechne PČR, když ho vyzývá, aby zastavil? Myslete!! Tady je prostě něco špatně a práce PČR to nebyla.

+9/−2
20.4.2013 10:01

L35a94d24i66s17l26a48v 72M45i50k25a 1791509514344

Tak ho měli rovnou zastřelit, potom by přece nemohl nabourat do te kolony co tam vytvoříli, to by na ně sedělo.

+3/−3
20.4.2013 10:05

P48e65t32r 33K41u28c13h22a55r 8251519748490

Zkus si ty mudrlante vytáhnout v 200 km/h ruku z okýnka.

+4/−1
20.4.2013 10:12

L73a62d21i28s37l95a60v 15M39i23k36a 1581129544944

To byla ironie inetligente....

+2/−2
20.4.2013 11:27

P41e65t92r 62V72a28n11e32c25e61k 2271751110634

bohuzel neproveditelna. Jinak kdyby byla moznost ho zastavit bez rizika ublizeni na zdravi dalsi osobe, tak ji PCR vyuzije.

+3/−2
20.4.2013 12:25

M95i63c94h70a33l 31P70o10n50o27c38n32ý 2964525151

Co to tu zase melete? Kdyby ho policie nezastavila, tak moh zabit x lidi. Takze ode mne ma PCR R^

+9/−6
20.4.2013 9:28

R27e92n27é 91H53o19l11á30n19e19k 3557203881926

Ano, naše NoBrain PČR pařící moc často Need for Speed opravdu zaslouží absolutorium.

+2/−8
20.4.2013 9:37

P27e14t79r 97V86a62n21e71c62e48k 2581331170434

A co navrhujete vy? Nechat kazdeho at si dela na silnici co chce?

+7/−2
20.4.2013 12:26

J32a61r31o10m71í10r 28Š19r21á58m18e46k 5141204858

Také se připojuji k žádosti o prozrazení lepšího řešení. Jen nezapomínejte, že jediné informace, které máte k dispozici, jsou "kradené auto, jede jako prase".

+6/−1
20.4.2013 14:41

P68e13t21r 60L54u40k38e45š 3143910723163

Pokud by policie nezasáhla a kluk mezitím někoho přejel,tak budou všichni zase jen obviňovat je, protože jak se říká:po bitvě je každý generál...škoda jen, že si jeho táta neschoval líp klíčky a neudělal čas na problémy syna dokud byl čas a 2 lidi ještě byli naživu!!

+6/−3
20.4.2013 8:50

L39a39d15i29s89l69a51v 95M12i74k32a 1571679924554

Když nepoužíval mozek ten 17 letej kluk, mohl ho použít někdo z té hordy policajtů co se za ním hnala, ale to bych chtěl moc.

+7/−9
20.4.2013 8:58

M14i60c88h74a14l 13P35o58n38o72c64n13ý 2324705171

Zacni u sebe ...

+7/−6
20.4.2013 9:27

L90a71d35i95s36l45a15v 29M77i40k83a 1291259264174

Argument hodný policajta.

+4/−7
20.4.2013 10:01

P19e85t31r 81V69a51n58e87c21e26k 2631351110924

A jaky argumenty zde mate vy? Naprosto zadne? Co mela PCR delat? Nechat jen tak ujizdet auto, ktere je v registru jako kradene?

+6/−2
20.4.2013 12:27

P40a41v78e40l 97S52t60a50v76j31a29n18í34k 1520696830351

Nevím, co jste o tom četl, ale policajti hlídkování přebrali od agentury, která normálně jedoucí auto zpovzdálí sledovala a věděli přesně, kdo řídí. Teprve humbuk kolem a vyostření situace mělo za příčinu zmatkování puberťáka.

0/0
20.4.2013 21:22

F93i73l18i56p 47G95a22l84a84š 2187117824468

Pane kolego dovolte abych Vám sdělil veledůležitou "novinku". Jel v kradeném autě a logika věci říká, že je třeba vozidlo zastavit. Zapnuli proto majáky a spustili i zvukovou výstrahu a k tomu zsvítili nápis STOP. V tu chvíli začala honička, jelikož chlapec "zkušený řidič" který nebyl ještě ani plnoletý a neměl ŘP šlápnul na plyn. Zajímalo by mě jak by jste mluvil kdyby ho nepronásledovali a nechali ho někoho srazit...

+1/0
21.4.2013 2:46

E48l34l87e64n 52Š38k89o88d83o46v75á 3202432706402

Trochu Vám nedochází, že právě že PČR nechala někoho srazit  - a to toho řidiče v odbočovacím pruhu, který stál jako poslední v koloně vytvořené policií...Jeden člověk na áru Vám je málo? Chtěla bych vidět Vás, jak byste tu diskutoval Vy, kdybyste v té nabořené octávce seděl Vy nebo Vaše ctěná rodina...Určitě byste plácal policii po ramenou a bohaně chválil, co? Příště si Vy všichni hrdinové, kteří jste ochotni nastavit svoje auto a život Vás nebo Vašich blízkých -místo policejního, přihlašte !

0/−1
22.4.2013 13:21

T92o30m39á79š 86Z73e92m50a75n 3975668334325

Pokud by policie nezasáhla, tak audi parkuje neškrábnuté v garáži.

A v otm je ta potíž, policie svojí činností způsobila více škod než užitku.

Mělo to být opráceně.

+4/−8
20.4.2013 10:58

P92e12t39r 75V64a67n30e45c70e85k 2281801280824

Takze od ted kazde kradene auto necha PCR jen tak jen. Skvely myslenka. Kolik vam je pane?

+6/−3
20.4.2013 12:28

F65i82l29i72p 10G29a11l51a24š 2767177624178

Otázka jiná: Kolik máte vozidel v garáži? Já jen abych věděl jak moc Vás bude pálit až Vám někdo ukradne auto a PČR Vám řekne: "Ale pane, vždyť mi po incidentu na D1 nesmíme pronásledovat zloděje.."

+1/0
21.4.2013 2:47

Z68d47e24n71e11k 62V90r32b59a 8249825183137

No problém je, že policie věděla, kdo to auto řídí. Věděla, že syn "si půjčil" auto otce. Věděla, že nemá řidičák, v každou chvíli věděla kde to auto je. (Za tím autem jela bezpečnostní agentura, takže předpokládám, že mělo satelitní sledování). Za těchto okolností byl zásah policie zcela neadekvátní. I kdyby ho chytli, nejspíše by se případ nedostal ani před soud. Policie vyprovokovala honičku a výsledek známe. Ohrozila přitom stovky  řidičů a zcela zbytečně. Bohužel tam bylo málo mrtvých. Říkám bohužel, protože dokud policie při honičce nesmete mateřskou školku na vycházce, tak se nic nezmění. Vím, od kancelářského stolu se to dobře hodnotí, ale tady buď vítězil adrenalín a vzrušení, nebo to ukazuje na katastrofální selhání komunikace uvnitř policie. Prostě kovbojové vůbec netušii koho honí. Snad bůh dá a obránci a ochránci budou vždy bránit a ochraňovat někde hodně daleko ode mě a mých blízkých :-)

+1/0
22.4.2013 0:38

J93a75k35u10b 92Š18p11r54i21n31g92e42r 5826142599916

Vy ráčíte být jasnovidcem ? Jak se říká - po bitvě je každý generál Rv

+4/−1
20.4.2013 13:11

P82e37t33r 50K89n23ě82b62o27r80t 3661560

Střízlivý nebo ožralý...důležitý je, že neprojel!

+4/−5
20.4.2013 7:10

M80i12c90h96a22l 85P45o92n47o29c11n80ý 2614235591

To je pravda.

+2/−3
20.4.2013 9:27

R45o68m59a78n 68N58o48v55ý 8632905340744

tak tak , chlápek s brašnou R^

+1/−2
20.4.2013 13:04

Z69d35e45n86e20k 54V83r73b54a 8739215393907

Přesně :-)

0/0
22.4.2013 0:41

P17a47v15e47l 44N85o30v87á41k 6301496669441

TO JE ZASE DISKUSE ........ z některých ,, odborníků " je mi skutečně úzko ..... takže policie vlastně za všechno může  - hmm - a jak se dá podle vás bezpečně zastavit auto , která se bezohledně řítí po dálnici ??? Myslíte že ho policie měla ukecat , slíbit balík lízátek ...... tohle prostě dobře dopadnout nemohlo - ten chlapeček 2x projel kolem policejních zátarasů které byly bezpečné a skutečně nikdo nemohl předpokládat že vlítne do kolony v plné rychlosti bez jakéhokoli pudu sebezáchovy !

+12/−9
20.4.2013 6:15

L96a96d11i43s42l57a65v 31M53i67k72a 1591759454744

Ale strážmistře, ono by stačilo si nehrát na kovboje a neštvat ho před sebou, kdyby ho prostě jen sledovali, tak někde zastaví a v pohodě by si ho v klepetech odvezli.

+8/−10
20.4.2013 8:26





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.