- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Hlavně je ale potřeba aby masivní kontroly přišli do dopravních firem.Známé letecké firmy na dvě karty např.Šindelář a stovky dalších.Kdo to nezná ,neví, pod jakým tlakem od svých zaměstnavatelů řidiči jsou.
Pro představu neznalých: Řidič dostane něco kolem 80 kč na hodinu čistého. Takže aby vydělal 20 tisíc na dlaň, musí odřídit nějakých 240-250 hodin. To by teoreticky šlo, kdyby jezdil každý den, bez ohledu na víkendy 8 hodin. Jenže přes víkend se toho vozí daleko méně, takže je potřeba méně řidičů. Tu a tam potřebuje zajít na úřady, k doktorovi a podobně, což mu samozřejmě nikdo nezaplatí. Takže běžně řídí od pondělí do pátku od rozbřesku až do noci a čeká, kdy z toho omarodí, nebo ho policie načape a přijde o řidičák. A argumentem od šéfa je: Když ne ty, tak si najmu poláka, maďara, ukrajince.. A ti to udělají bez keců. Ano, pomohla by důsledná kontrola ne řidičů, ale celých firem. Prostě když odjezdili XY hodin, tak kde je těch dalších Y zaměstnanců, kteří s tím autem jeli. Také by se to nějak obcházelo, ale mnohem hůř.
Ehm, to vůbec smí? Tedy chápal bych auto při podezření nechat dopravit expertům na kontrolu, ale v článku to zní, jako že se vrhli na palubku se šroubováky v ruce a to snad není přípustné ne?
Hmm, kapitalizmus umoznuje lidem pracovat, i kdyz vykazuji odpocinek
"Uvedl, že má tuto úpravu už tři roky" to by mě zajímalo jak dlouho to tak má doopravdy
Gratuluji POLICII k objevení Ameriky !!! To, že POLICIE chytla jednoho "aviatika" a dělá z toho bůhví co je k smíchu
95% ŘIDIČŮ KAMIONŮ o "aviaticích" ani nemluvím, nedodržuje na vnitrostátní dopravě snad nic... přečtěte si něco na truck foru, uvidíte.... 2 - 3 karty pomalu samozřejmost atd. atd.
Podle Vás by tedy bylo lepší, kdyby to nekontrolovali?
Stát ví přeci nejlíp, kdy je řidič unavenej...
Možná jsou tresty v dopravě stále mírné na to, aby si řidiči uvědomili, že nejde o prachy, ale zatím jen o jejich život, popř. o život ostatních.
trouba, nevím proč tohle řešil na kolečkovém autě, kdo ví o čem je řeč tak tohle ví....
Nikdo se nepodívá za jakých podmínek profi řidiči jezdí.Dodržovat termíny na nakládky a vykládky je někdy nemožné.Dispečeři jim prostě naloží takové porce,že se to nedá zvládnout a to vše za většinou minimální plat a diety se leckde jen podepisují a řidič dostane jen část anebo vůbec nic.Takže,aby řidič uživil rodinu tak musí doslova létat a riskovat a luxus povinných bezpečnostních přestávek si nemůže dovolit.
me ani tak nezajima, za jakych podminek ridici jezdi, to at si vyresi se svym zamestanavatelem. nejsme indie nebo blizky vychod, aby si lidi neumeli rict o to, na co maji ze zakona narok.
zajima me to, zda se mi podari kazdy den dojet do a z prace a nepotkat se nekde cestou napr. s usinajicicm ridicem kamionu ci autobusu. predpis opovinnych prestavkach mi tu jistotu samozrejme nedava, ale jaksi zvysuje pravdepodobnost.
vubec tedy nechapu, co se na tomto snazis obhajovat
A pokutičku dáme pěkně likvidační a tím z člověka co se uživí a odvádí daně uděláme závislouše na dávkách. Velmi chytré.
novinove clanky obvykle uvadi "....muze dostat az ...." a uvadi se castka maximalni pro dany prestupek. pri stanovovoani skutence vyse pokuty se prihlizi jednak k zavaznosti, jednak ke schopnosti pokutu zaplatit. obecne plati, ze pokuta ma byt trest, treba i citelny, ale nikoliv likvidacni