Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Piloti s gripeny zkoušeli tankování za letu nad Krkonošemi

Čeští stíhači si s gripeny poprvé vyzkoušeli tankování za letu přímo nad územím České republiky. Během zvláštního výcviku se jim podařilo s německým létajícím tankerem spojit osmdesátkrát.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M44a34r34t73i26n 42H37o79u46b80a 6783981539428

chtel jsem prispet do diskuse, ale blbych prispevku uz je tady dost

+5/0
11.4.2013 7:32

F36r38a93n68t51i79š28e37k 60E74l84i63á72š 6437123545346

Jestli to zkoušeli poprve, měli bychom gripeny vrátit a létat na něčem jednodušším, kde máme v tankování za letu delší praxi

0/−1
10.4.2013 21:55

T76o36m55á32š 29V20i25t87v23a82r 3808463985428

Zdá se mi to nebo je na té fotce nacistické letadlo

+2/−9
10.4.2013 19:50

T59o70m78á77š 22V86i22t12v60a45r 3688493695118

tak to se mi jen zdálo

+2/−1
10.4.2013 19:56

D82a39v82i55d 69M53u32n75z34a32r 3208502804846

jste provokateur ?

+2/−1
10.4.2013 22:38

J70a42r29o93s10l14a16v 85M59r55k88v51i72č40k67a 9161618274370

překlad slova luftwaffe je letectvo, mají se kvůlivá vám přejmenovat na samenbank?

+4/0
11.4.2013 7:36

J84a15n 67F23r36a24u32e17n36b59e38r96g 6367254793820

Jasně. A protěž je kytka, kterou vyšlechtili esesáci;-)

+1/0
11.4.2013 12:23

E65d44u64a42r83d 50B36l49a41z81e38k 1853260235165

A když poletí letadlo české armády na Německem a bude mít na boku napsáno: Vojenské letectovo ČR, bude nad Německem přelétat komunistické letadlo???8-o, dle vaší analogie myšlení ;-D ...

0/0
11.4.2013 16:05

M94a34r45e22k 71F43l28e95k85a73č 2530774882333

Stejně jsou to frajeři!R^

+11/−2
10.4.2013 19:07

D39a19v68i16d 95M12u72n77z75a11r 3458722844846

Frajeri by si sebou vzali dost petroleje na zacatku...nebo myslite za kazdej u pumpy je frajer ?

+1/−4
10.4.2013 22:39

L49u97d19ě11k 41F35u92x83a 9636810614857

;-D Jakože tankovat za letu musí podle vás proto, že si zapoměli natankovat plnou? ;-D Je vidět, že tomu rozumíte, nechcete dělat ministra války?;-)

+4/0
11.4.2013 0:00

E78v70a 21N64o94v27o95t40n72á 2755425836522

Souhlasím. Pěkné video. R^.

+1/0
10.4.2013 23:19

J45a40r93o88s71l37a86v 93Ř30e86z84n41í27k 7844141685570

Mám dojem, že to je PR článek. Teď se bude rozhodovat o stíhačkách.

+2/−13
10.4.2013 17:59

M57a81r37t34i89n 18H81o58r15á14k 8107197515

A ještě je tam neoznačený product placement, reklama na airbus ;-€;-O

+4/−1
10.4.2013 19:21

D65a54v72i69d 46M45u30n55z76a86r 3418982924386

erbus gut ales gut

+1/−1
10.4.2013 22:40

D92a79v89i57d 47M82u89n48z17a92r 3448632804886

Airbus gut, alles gut....8-o

+2/0
10.4.2013 22:41

Š83t70ě28p44á37n 74F23r24a93n81c63l 8584919704260

fonetiš dojč? ;-D

0/0
11.4.2013 15:22

G81e43o94r96g 37K90o11m66b31e19r70e44c 9724201196881

Ve střední Evropě do té doby zvládli tankovat za letu jen polští stíhači.....

co to je zas za nesmysl?

Autor zrejme myslel staty byvaleho vychodniho bloku.

+7/−1
10.4.2013 17:52

D57a61v59i36d 42M59u65n85z77a43r 3218262414646

to ne, polsti stihaci na cyklodromu....ti byli na mysli/\....

+2/0
10.4.2013 22:42

P65e18t14r 21M94a17r71e78č31e61k 1603571989648

Uváděný prostor tankování je zavádějící :-) protože než se do té násosky trefí tak jsou nad Krušnohořím ..

+11/0
10.4.2013 17:51

J64i13ř35í 46N30o14v32á59k 8214591959641

No, hlavně neopustit prostor Sudet!

+1/0
11.4.2013 8:34
Foto

L60u84k21á59š 45B89u64r11š65í33k 2764131471

Já při tankování radši sedím, takže si rád přistanu :-)

+4/−2
10.4.2013 17:39

P19e36t98r 97F77i42a93l11a 4821529966903

Akorát nerozumím tomu, proč se to učí, když jim gripeny končí? Alespoň tak je to prezentováno.

+5/−2
10.4.2013 17:37

O22n19d15ř64e16j 22M49a59l20ý 3944223423403

Co se v mládí naučíš, ve stáří, jako když najdeš. :-)

+4/−1
10.4.2013 17:44

J95a59n 91P75a86n61e65k 5252196306150

Protoze ten zpusob je u vsech stroju stejny. Je jedno, na kterem se to nauci.

+12/−1
10.4.2013 18:25

M53a26r26t58i22n 21K63y93p98r 2502405354584

Tento způsob pomocí pružné hadice a stabilizačního trychtýře je nejběžnější. USAF používá trošku složitější (ale výkonnější) systém s pevným ráhnem.

http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:Usaf.kc135.750pix.jpg

+3/0
10.4.2013 18:47

P88a25v72e66l 17K34r76a95m12e47r 9853657169485

Luftwaffe nad Krkonošemi R^

+15/0
10.4.2013 17:31

D26a37v87i70d 16M65u88n48z56a98r 3378952264956

ENDLICH !!!!!!!!!!!!!!!!!! DANKE GOTT!!!!!!!!!!!!

+3/0
10.4.2013 22:43

P71e12t15r 47B70r75y13c30h54t40a 8483238278669

Možná trošku divná otázka,proč má ten tanker okna na trupu?

+4/−1
10.4.2013 17:31

M66i59c19h19a95l 83P74a33v91l84á50t 9853113884879

Protoze je to vyceucelove letadlo = tankovaci + transportni.

+6/−1
10.4.2013 17:35

M76i49c20h62a73l 89P64a76v19l62á84t 9933853874739

PS: Viz http://cs.wikipedia.org/wiki/Airbus_A310_MRTT .

To MRTT znamena Multi Role Transport Tanker, tj. Viceucelove transportni tankovaci.

+3/0
10.4.2013 17:36

J52i48ř97í 38S38m47r13ž 7530308913137

Na první pohled ta zkratka vypadá jako létající pracoviště sexuelních pracovnic. :-)

+7/−1
10.4.2013 17:46

D86a61v28i45d 80M87u35n79z43a76r 3748322614896

tak to aby se bedny mohly divat z okna ?

+3/0
10.4.2013 22:44

P56e96t33r 25M19a94r11e79č53e85k 1223571639858

No přece aby bylo vidět kolik má natankováno ;-) ..

+15/0
10.4.2013 17:49
Foto

B43o55ř56e16k 75M22e71z29n95í31k 3360143590199

;-D;-D;-D

+1/0
10.4.2013 18:58
Foto

B23o50ř89e57k 50M41e14z31n92í57k 3290223590109

Aby se palivo mohlo kochat, né ?

+1/0
10.4.2013 18:58

T48e70r80e93z53a 79Y32u37k10o61v 7602427927356

Asi mají okna na to, aby obsluha viděla na SPZ toho, kdo mu uletí bez placení snad, néééé ? :-)

+7/0
10.4.2013 21:20





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.