Diskuze

Nový šéf dopravní policie: Zvýšit rychlost na dálnicích teď není vhodné

Nový šéf dopravní policie Tomáš Lerch po nástupu do funkce řekl, že hodlá bojovat především proti silničním pirátům. V diskusi se čtenáři iDNES.cz odpovídal i na širší spektrum otázek. Prohlásil například, že nyní není vhodná doba na zvýšení rychlostního limitu na dálnicích.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PM

Obávám se , že u nás to nebude ještě dlouho vhodné. Vzhledem ke kvalitě , kterou odvádějí stavební firmy. A kterou podmazaně akceptuje ŘSD.

0 1
možnosti
PN

Z jakého důvodu zvyšovat rychlost na dálnicích? Ještě se mi nestalo abych na trase Praha - Brno nebo zpět. Praha - Hradec atd. jel soustavně 130. I když jednou jo bylo to ve dvě hodiny ráno:-/.

0 1
možnosti
JP

J50i80r48i 85P62r35a68j38z

22. 4. 2013 8:25

Nevim, ale na hradecke jezdim soustavne 130. Nastavim tempomat a frcim. Pravda je, že zacatek je pomalejši, ale pak už to jede.

0 0
možnosti
VP

V70í97t 63P36a60v38l28i71š

13. 4. 2013 6:34

Čím jede člověk pomaleji, tím více strácí pozornost, to jest můj názor.

Co budu dělat ve vysoké rychlosti (160 vejš), sakra si dávat pozor. Proč? Protože mě jde o kejhák. Takže nehod ubyde.

4 1
možnosti
PN

Aha tak proč tedy lidé na dálnicích bourají především do auta před ním? Proto že si dávají sakra bacha. Nebo na mokré dálnici, zsněžené dálnici ? Proto že si dávají sakra bacha?

2 3
možnosti
MZ

Odkdy dokáže radar odhalit agresivní řidiče?8-o

7 0
možnosti
JP

J61i17r23i 59P41r39a19j87z

22. 4. 2013 8:28

Jj a hlavně kdo je agresivní řidič ? Možná ten co se vam nalepi na zadej a problikává. Ale to neni o rychlosti.

0 0
možnosti
KN

K92a14r47e17l 48N31o36v76á24k

12. 4. 2013 21:43

Šéf dopravní policie tady vůbec není od toho aby vymýšlel co občanům zakázat.

Ten má vymáhat zákony, chránit a pomáhat.

Jaká má být stanovena rychlost na silnicích, do toho mu vůbec nic není.

Aktivistický přístup policie k tvorbě zákonů je krok do totality.

4 0
možnosti
PN

A kdo by to měl tedy dělat? Ministr dopravy kterému radí opět policisté a lidé z řád odborníků na dopravu? Policie denně vidí situaci na silnicích tudíž do toho co a jak na silnicích udělat má mluvit co nejvícR^!!

0 1
možnosti
FK

v pátek jsem jel po D1 do Prahy,že ta cesta je tankodrom ví všichni ale auta s spz A nebo S a policajti nikde to co prováděli hlavně ty inteligentní spzetky,přilepí se vám na zadek bliká a když už jsem se snažil vyhnout z pravé strany další tato značka se mě snažila podjet,Aaž nastane oprava D1 už hledám jinou cestu.A to chcete 160km.Většina neumí jezdit to bude šrumec a to teprve bude národ prskat a policie si nás bude vychutnávat,zítra je taky den a ani se jim nedivím.

0 3
možnosti
JL

Jezdím často  a hodně po dálnicích. Takže vím, což vám zřejmě uniká, že musím sledovat i provoz za sebou. A buď přidat a předjíždět, nebo ubrat a nepředjíždět. A to jezdím tak mezi 130 až 145, dle mého tachometru a předjíždí mne dost aut. Ovšem v momentě, když předjíždím a pokud mne dojede někdo rychlejší, v klidu předjedu a zařadím se do pravého pruhu, nemám pak  žádný problém, že by na mne někdo blikal. Horší jsou řidiči, kteří jedou 120, předjedou náklaďák a mohli by se klidně zařadit, ovčem 500 m před jimi jede další náklaďák a on se rozhodnou nevracet a předjet jej také. V tu chvíli je za ním kolona. Takže ponechat předjet toho rychlejšího a není problém. Není přeci můj problém, že někdo jede rychleji, asi k tomu má důvod.

7 1
možnosti

P67e74t73r 43Š92v18e37c

12. 4. 2013 20:42

XMimo obecných frází nám toho moc neřekl....;-€

2 0
možnosti
KN

K44a49r62e11l 82N32o52v78á51k

12. 4. 2013 17:57

Naopak, rychlost na dálnicích by se měla snížit na 110 km/hod. 110km/hod mají třeba v Dánsku a Švédsku a kvalita silnic je neporovnatelná.

5 12
možnosti
DM

A jaky k tomu mate duvod? Jenom proto, ze to tak maji jinde, zrovna moc dobry argument neni.

9 2
možnosti
MN

Pro všechny, kteří dávají za příklad Německo: málokde je na dálnicích skutečně neomezená rychlost, kolem velkých měst je světelnými značkami snižována podle hustoty provozu na 100 - 130, za mokra často přikázána 110, a silnice I. třídy jsou v hustých oblastech často přikázány na 70km/h + zákaz předjíždění (takže kamiony a osobáky se navzájem nežerou), což by všichni zde přítomní mudrlanti vzali jako útok na svou osobní svobodu

8 5
možnosti
JN

J23o26s86e84f 56N48o52v76á58k

12. 4. 2013 17:58

Nepiste prosimvas nesmysly, jezdim obcas pres Nemecko a treba z Plzne pres Munchen dolu na Garmisch je asi 90% neomezena rychlost. Opravdu miluju tyhlety chytraky co opakujou tenhle omilany nesmysl. Rv

8 1
možnosti
PK

Jelikož PČR není ze zákona oprávněná instalovat dopravní značky, tak bych si počkal na relevantní vyjádření ŘSD a správy silnic.;-)

6 0
možnosti