- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Obávám se , že u nás to nebude ještě dlouho vhodné. Vzhledem ke kvalitě , kterou odvádějí stavební firmy. A kterou podmazaně akceptuje ŘSD.
Z jakého důvodu zvyšovat rychlost na dálnicích? Ještě se mi nestalo abych na trase Praha - Brno nebo zpět. Praha - Hradec atd. jel soustavně 130. I když jednou jo bylo to ve dvě hodiny ráno.
Nevim, ale na hradecke jezdim soustavne 130. Nastavim tempomat a frcim. Pravda je, že zacatek je pomalejši, ale pak už to jede.
Čím jede člověk pomaleji, tím více strácí pozornost, to jest můj názor.
Co budu dělat ve vysoké rychlosti (160 vejš), sakra si dávat pozor. Proč? Protože mě jde o kejhák. Takže nehod ubyde.
Aha tak proč tedy lidé na dálnicích bourají především do auta před ním? Proto že si dávají sakra bacha. Nebo na mokré dálnici, zsněžené dálnici ? Proto že si dávají sakra bacha?
Odkdy dokáže radar odhalit agresivní řidiče?
Jj a hlavně kdo je agresivní řidič ? Možná ten co se vam nalepi na zadej a problikává. Ale to neni o rychlosti.
Šéf dopravní policie tady vůbec není od toho aby vymýšlel co občanům zakázat.
Ten má vymáhat zákony, chránit a pomáhat.
Jaká má být stanovena rychlost na silnicích, do toho mu vůbec nic není.
Aktivistický přístup policie k tvorbě zákonů je krok do totality.
A kdo by to měl tedy dělat? Ministr dopravy kterému radí opět policisté a lidé z řád odborníků na dopravu? Policie denně vidí situaci na silnicích tudíž do toho co a jak na silnicích udělat má mluvit co nejvíc
v pátek jsem jel po D1 do Prahy,že ta cesta je tankodrom ví všichni ale auta s spz A nebo S a policajti nikde to co prováděli hlavně ty inteligentní spzetky,přilepí se vám na zadek bliká a když už jsem se snažil vyhnout z pravé strany další tato značka se mě snažila podjet,Aaž nastane oprava D1 už hledám jinou cestu.A to chcete 160km.Většina neumí jezdit to bude šrumec a to teprve bude národ prskat a policie si nás bude vychutnávat,zítra je taky den a ani se jim nedivím.
Jezdím často a hodně po dálnicích. Takže vím, což vám zřejmě uniká, že musím sledovat i provoz za sebou. A buď přidat a předjíždět, nebo ubrat a nepředjíždět. A to jezdím tak mezi 130 až 145, dle mého tachometru a předjíždí mne dost aut. Ovšem v momentě, když předjíždím a pokud mne dojede někdo rychlejší, v klidu předjedu a zařadím se do pravého pruhu, nemám pak žádný problém, že by na mne někdo blikal. Horší jsou řidiči, kteří jedou 120, předjedou náklaďák a mohli by se klidně zařadit, ovčem 500 m před jimi jede další náklaďák a on se rozhodnou nevracet a předjet jej také. V tu chvíli je za ním kolona. Takže ponechat předjet toho rychlejšího a není problém. Není přeci můj problém, že někdo jede rychleji, asi k tomu má důvod.
Naopak, rychlost na dálnicích by se měla snížit na 110 km/hod. 110km/hod mají třeba v Dánsku a Švédsku a kvalita silnic je neporovnatelná.
A jaky k tomu mate duvod? Jenom proto, ze to tak maji jinde, zrovna moc dobry argument neni.
Pro všechny, kteří dávají za příklad Německo: málokde je na dálnicích skutečně neomezená rychlost, kolem velkých měst je světelnými značkami snižována podle hustoty provozu na 100 - 130, za mokra často přikázána 110, a silnice I. třídy jsou v hustých oblastech často přikázány na 70km/h + zákaz předjíždění (takže kamiony a osobáky se navzájem nežerou), což by všichni zde přítomní mudrlanti vzali jako útok na svou osobní svobodu
Nepiste prosimvas nesmysly, jezdim obcas pres Nemecko a treba z Plzne pres Munchen dolu na Garmisch je asi 90% neomezena rychlost. Opravdu miluju tyhlety chytraky co opakujou tenhle omilany nesmysl.
Jelikož PČR není ze zákona oprávněná instalovat dopravní značky, tak bych si počkal na relevantní vyjádření ŘSD a správy silnic.